quote:?Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef Anne het volgende:
Klein beetje offtopic; Maar gefeliciteerd btw Alicey en SC![]()
.
quote:Als jullie nog een chauffeur nodig hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 19:01 schreef SingleCoil het volgende:
We weten het nog niet...voor de huurprijs van een trouwauto koop je in Duitsland een oude E38...da's leuk natuurlijk...
quote:Netjes!Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo .. weer ff lekker bezig geweest, kleine aanpassing aan de angel eyes, die gaan nu gelijk aan met de binnenverlichting, wanneer je hem van slot haalt dus..
quote:Aaahh GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gaan trouwen, daar doelt Anne op.
quote:GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:ProficiatOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:VET!Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo .. weer ff lekker bezig geweest, kleine aanpassing aan de angel eyes, die gaan nu gelijk aan met de binnenverlichting, wanneer je hem van slot haalt dus..
quote:Ziet er wel tof uit ja, al hoeft het voor mij niet altijd. Ik zou het al fijn vinden als ie 1× knippert bij ontgrendelen en 2× bij vergrendelen, maar dat doet ie nu ook niet. Alleen bij vergrendelen 1×. En ik ga geen vijf tientjes betalen voor zo'n voorkeursinstelling
quote:Hou op, hou op! 'Vrijheid' heeft z'n prijs...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet je eens alle kosten op een rijtje zetten na een jaar autorijden. Je wil jezelf opknopen dan.
quote:heeft jou e30 cv met afstandb ? En gaat de binnenverlichting branden als je hem opent ? Yepp dan kan het
quote:Ik heb m'n E46 eigenlijk meer voor de funOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hou op, hou op! 'Vrijheid' heeft z'n prijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |