quote:Als jullie nog een chauffeur nodig hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 19:01 schreef SingleCoil het volgende:
We weten het nog niet...voor de huurprijs van een trouwauto koop je in Duitsland een oude E38...da's leuk natuurlijk...
quote:Netjes!Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo .. weer ff lekker bezig geweest, kleine aanpassing aan de angel eyes, die gaan nu gelijk aan met de binnenverlichting, wanneer je hem van slot haalt dus..
quote:Aaahh GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gaan trouwen, daar doelt Anne op.
quote:GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:ProficiatOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:VET!Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo .. weer ff lekker bezig geweest, kleine aanpassing aan de angel eyes, die gaan nu gelijk aan met de binnenverlichting, wanneer je hem van slot haalt dus..
quote:Ziet er wel tof uit ja, al hoeft het voor mij niet altijd. Ik zou het al fijn vinden als ie 1× knippert bij ontgrendelen en 2× bij vergrendelen, maar dat doet ie nu ook niet. Alleen bij vergrendelen 1×. En ik ga geen vijf tientjes betalen voor zo'n voorkeursinstelling
quote:Hou op, hou op! 'Vrijheid' heeft z'n prijs...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet je eens alle kosten op een rijtje zetten na een jaar autorijden. Je wil jezelf opknopen dan.
quote:heeft jou e30 cv met afstandb ? En gaat de binnenverlichting branden als je hem opent ? Yepp dan kan het
quote:Ik heb m'n E46 eigenlijk meer voor de funOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hou op, hou op! 'Vrijheid' heeft z'n prijs...
quote:CV heeft die maar doet het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 12:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
heeft jou e30 cv met afstandb ? En gaat de binnenverlichting branden als je hem opent ? Yepp dan kan het
quote:E30
quote:Werk jij niet toevallig bij Jet Cars?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Vertel mij wat, mijn auto is van een drugsdealer geweest.. En afkomstig van JetCars uit Rotterdam
quote:Je moet er voor de grap eens naar toe gaan. Het is precies wat je je er bij voorstelt.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoezo ? Was je stoelvoering kapot ?jaa dat jetcars is een bekende naam hahaha vaker gehoord
quote:Ik woon in Venlo lieve schat.. JetCars is in Rotterdam..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Werk jij niet toevallig bij Jet Cars?
quote:Nee, maar ik heb zijn shop pasje gevonden in de kofferbak, ik kende hem zo van zien en er zijn van die kapjes in de kofferbak van plastic die normaal gesproken voorzien hoort te zijn van minimaal 10 schroeven waarvan er nu zo'n 6 missenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoezo ? Was je stoelvoering kapot ?jaa dat jetcars is een bekende naam hahaha vaker gehoord
quote:is dat degene die je als goed te koop hebt staan op MP?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
En mijn 1.8 blokkie was een regelrechte ramp, alles was vast gekit ipv pakkingen.. Zelfs de koppakking was voorzien van een mooi zwart laagje kit..![]()
Maargoed, nu is alles ala Turqstyle opgebouwd en maken we van een Ho a Houswife...
quote:Ik heb geen moeite genomen en het blok die dag nog naar de ijzerhandelaar gebracht voor 2 tientjes.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
is dat degene die je als goed te koop hebt staan op MP?
quote:Ik wist niet dat je in Venlo woonde. Waar Jet Cars is weet ik wel, ben er zelfs wel eens wezen kijken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik woon in Venlo lieve schat.. JetCars is in Rotterdam..![]()
quote:Hoe is het daarOp vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in Venlo woonde. Waar Jet Cars is weet ik wel, ben er zelfs wel eens wezen kijken.
quote:Je moet niet zo happen op die jongenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:43 schreef Gkhn het volgende:
[..]
E30![]()
Voorgaande eigenaren die het niet goed hebben kunnen onderhouden.
quote:Hij is een Turk, ik ben een Turq, dus wij kunnen goed grappen met elkaar..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet niet zo happen op die jongen
quote:It's a Turkey thing.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet niet zo happen op die jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |