quote:Het is H1Op woensdag 27 oktober 2010 16:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je fitting, die moet kloppen.
Dus H1 of H7, bij de E30 weet ik niet welke fitting er wordt gebruikt.
En als je puur wit wilt ga dan voor de 4300K, dat is vrijwel gelijk aan OEM.![]()
Ik ga voor 3000![]()
quote:Een wekkertje dat me op tijd waarschuwt voor snelheidscontrolesOp woensdag 27 oktober 2010 07:48 schreef SingleCoil het volgende:
iets? Een vibrator? Een uitlaat? Een CD?
quote:Mja, dat vind ik dus raar. Ze scoren toch drie sterren in de test, da's niet verkeerd. Ik twijfel nog even rustig verderOp woensdag 27 oktober 2010 08:36 schreef rival het volgende:
het verschil tussen Dunlop en Firestone is wel heel duidelijk te merken. firestone is gewoon een goedkope troep band. je krijgt waar je voor betaald.
quote:E36 weg, E30 kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:05 schreef justmattie het volgende:
Zucht, twijfels....E36 weg en E28 terug of de E36 houden
quote:E30 wordt alleen maar duurder, terwijl de E28 goedkoper lijkt te worden
quote:Dan zou ik me gaan afvragen wat de staat van de betreffende E28 is. E30 is nou ook weer niet zo duur, tenzij je meteen voor een goede Mtech II 6cyl gaat of iets dergelijksOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
E30 wordt alleen maar duurder, terwijl de E28 goedkoper lijkt te worden
quote:Ik ga eens wat langer rondkijken met wat de prijzen gaan doen. Ik verwacht niet morgen de E36 te koop te zetten en volgende week een E28/E30 te kopen...Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan zou ik me gaan afvragen wat de staat van de betreffende E28 is. E30 is nou ook weer niet zo duur, tenzij je meteen voor een goede Mtech II 6cyl gaat of iets dergelijks
quote:Eindelijk genieten van dat mooie geluidOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga eens wat langer rondkijken met wat de prijzen gaan doen. Ik verwacht niet morgen de E36 te koop te zetten en volgende week een E28/E30 te kopen...
Ik wil sowieso een 6 cilinder nu
quote:Ze flitsen daar niet, maar staan meestal met een lasergun ter hoogte van de Gamma, of ter hoogte van de Shell. Als je over de ''brug'' komt en je rijdt te snel, zie je ze dus te laatOp woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Maharbal het volgende:
Ik vroeg me af hoe laat ze daar aan het flitsen waren. Ik was toevallig die dag even in Leeuwarden bij m'n moeder...en die weg leg ik altijd af (Anne Vondelinge...) als ik daar naartoe ga...en laten we zeggen dat ik daar niet de toegestane 70km/u reed. Ze flitsten daar die avond...en ik was er rond 17:45, dus het zal wel loslopen....maar ik ben benieuwd hoe laat ze er stonden
quote:Volgens het nieuwsbericht stonden ze daar met een mobiele radarcontrole, geen lasergun dus. Ik kwam dus vanaf de kant van de Praxis...Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze flitsen daar niet, maar staan meestal met een lasergun ter hoogte van de Gamma, of ter hoogte van de Shell. Als je over de ''brug'' komt en je rijdt te snel, zie je ze dus te laat
quote:Ja, die afslag die bij de Nuon uitkomt bedoel ik. Dwarsgaan is daar niet al te lastigOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef justmattie het volgende:
Hm dat is dan nieuw zeker
Ze staan in die tussenberm dan, of in een auto in het gras, voor die afslag naar de Shell.
Die afslag is komt bij de Nuon uit, daar ben ik wel eens per ongeluk dwars gegaan maar kon ´m nog houden :x
quote:Als je teveel gas hebt niet inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, die afslag die bij de Nuon uitkomt bedoel ik. Dwarsgaan is daar niet al te lastig
quote:Ja dik prima. Ik heb nu (geheel tegen de verwachtingen in) ineens een parkeervergunning gekregen....mag m'n auto dus overal in de binnenstad parkeren.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je teveel gas hebt niet inderdaad
Hoe bevalt het in Groningen?
quote:Yes, iemand van E30 forum. Kerel heeft 6 E30's ofzo, die helpt mij ff met alles...en hij heeft daar kennisjes met garages enzo die voorkeuringen doen en zulks!Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
Dat is het betere werk
Waarom in Wolvega? Kennisje?
quote:Neuh, veel onderdelen in het onderstel zijn onderhand wel nieuw. Zit gewoon wat roest bij 3 v/d 4 spatborden dat ik toch echt eens moet aanpakken....maar geen zin in heb / niet zelf kanOp woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
Goed geregeld! Die van jou mankeert verder niet veel aan toch?
quote:Hm roest begint bij mij nu ook, vandaar dat ik ook wat zat te denken aan een anderOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neuh, veel onderdelen in het onderstel zijn onderhand wel nieuw. Zit gewoon wat roest bij 3 v/d 4 spatborden dat ik toch echt eens moet aanpakken....maar geen zin in heb / niet zelf kan
quote:TurqieOp woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hah, wat ik net even tegenkom op een E30 forum...
http://link.marktplaats.nl/387933774
Wiens E36 met E46 grill zou dat nou zijn?
quote:Hoe sjonnier, hoe sneller je dat ding uit je handen hebtOp woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hah, wat ik net even tegenkom op een E30 forum...
http://link.marktplaats.nl/387933774
Wiens E36 met E46 grill zou dat nou zijn?
quote:De prijzen fluctueren enorm. Het is afhankelijk van de staat en verkoper.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
E30 wordt alleen maar duurder, terwijl de E28 goedkoper lijkt te worden
quote:Die is goedkoper omdat deze niet belastingvrij meer wordtOp donderdag 28 oktober 2010 09:14 schreef SingleCoil het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vsxthxfm21ht
quote:Geen idee wat de wegenbelasting is, die van mij is van '84.Op donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
ALs je een oude BMW rijdt maak je je toch niet druk om die paar tientjes wegenbelasting?
quote:Natuurlijk wel. Vooral als er ook nog een gastank in zit, dan moet ie wel wegenbelastingvrij zijn. Het geld dat je bespaart kan je in onderhoud stoppen, dat is veel belangrijkerOp donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
ALs je een oude BMW rijdt maak je je toch niet druk om die paar tientjes wegenbelasting?
quote:Nou vijf tientjes per maand is toch 600 euro per jaar. Da's een hoop geld, maakt niet uit welke auto je rijdtOp donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
ALs je een oude BMW rijdt maak je je toch niet druk om die paar tientjes wegenbelasting?
quote:Voor 600 kan hij 3x de auto kopen waar hij nu in rijdtOp donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou vijf tientjes per maand is toch 600 euro per jaar. Da's een hoop geld, maakt niet uit welke auto je rijdt
quote:Dat is niet waar, maar anderhalfOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef Bowny het volgende:
Voor 600 kan hij 3x de auto kopen waar hij nu in rijdt![]()
quote:issie kapot?Op donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
Voor 600 euro kan ik niet eens in de buurt van de bmw-garage komen, laat staan mijn auto daar neerzetten
quote:de koelvloeistof die je lekt... zie je dat terug op de grond?Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zit nog steeds met het koelingsprobleem, ik weet niet precies hoe ik het op moet lossen. Zolang ik met de verwarming helemaal hoog aan rijdt blijft het koelwater redelijk koel. Ik verlies wel wat koelwater, maar zolang ik dat bijgevuld hou gaat dat wel goed. Dat betekent dus wel om de 20 kilometer ofzo checken en bijvullen, dat is neit helemaal praktisch maar voor in de stad is het geen probleem
Maar wat is nu de oorzaak? Als de motor op temperatuur is, is de aanvoerslang naar de radiator flink heet en de afvoerslang koud. Ergo: waterpomp, radiateur en thermostaat werken goed. Maar waarom loopt de temperatuur dan op als ik de binnenverwarming dicht doe? Ik heb 'm al tien keer ontlucht, als er nu nog een luchtbel inzit weet ik niet hoe ik die er uit zou moeten krijgen.
Als de temeratuur boven normaal oploopt begint 'ie ook water te lekken onderaan het overloop tankje. Dat kan ik dus iig repareren, maar dat kan toch niet de oorzaak van het probleem zijn?
Ik word gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |