Normaal doe ik dat niet hèquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je die chinees nog ff in OP zetten:
tong_poh, E60 535d
Misschien een ophangringetje dat losgelaten heeft ofzo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je uitlaat zo los hangt dan lijkt het me dat er wel iets is afgebroken hoor![]()
Iets te hard een drempel gepakt ofzo?![]()
Dat flikt-ie altijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Anne het volgende:
SingleCoil. Nu mag jij nog een TT bedenken en een plaatje voor de OP.
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machinequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Driften op de snelweg. Daar rij ik dan weer net te rustig voor gelukkig
. Beetje spelen komt van de winter wel, als het baggerweer is...
Niet toevallig semi-kale achterbandjes erop liggen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machine
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machine
hehe bedanktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat niet hè. Maar voor deze keer.
Neen, zit nog voldoende profiel op voor zover ik weet. RWD met vermogen en zonder hulpmiddelen is gewoon altijd listig met nat weerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet toevallig semi-kale achterbandjes erop liggen?
Ik ga straks even kijken bij een garage in de buurt wat ze kunnen betekenen voor een grote beurt. Die lui hanteren een uurtarief van 30 euro per uur en ik ken één van die gasten nog van vroeger, dus kan wel eens een mooi adresje zijn.
Ik kon mijn E30 316 zo makkelijk laten driften. Altijd leuk totdat het gas blijft hangen en je niet meer kun corrigeren. Was ook meteen het einde van mijn 316quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon langs een kwikfit en vragen of zij het voor je meten...omdat je twijfelt of je nieuwe banden bij ze moet bestellen![]()
O, en ik zostraks richting m'n werk met de auto en ik had haast, dus ik kwam iets te snel op een afrit aanrijden en remde iets laat. Gevolg -> gewicht schuift naar voren en achterkant op de 14" schuift naar de zijkant -> verder gevolg.....drift op een klaverblad waar ik geen zin in had. Wel gewoon gecontroleerd vastgehouden tot ie zichzelf weer iets rechttrok, maar echt die auto blijft leip bij nat weer. Komische noot: mensen die toch raar kijken als er een idioot in pak in een e30 een klaverblad op drift
Bijkomend gevolg: ik was meteen wakker.
Ik weet nu weer waarom ik mensen niet in m'n auto laat rijden als het iets nat is.
Sorry..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef SingleCoil het volgende:
wat is er mis met de tt? En waarom zou ik een nieuwe topic openen, daar zijn de mods toch voor? Het duurde best nog wel lang, voortaan graag beter opletten, Anne.
Overigens staat A. op de tweede plaats, met 209 km/u.
Gechipt & custom uitlaat en CAIquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
Turq ik zit boven de 200pk.
Hoezo zou jou blok meer pk's hebben dan 193?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik kon mijn E30 316 zo makkelijk laten driften. Altijd leuk totdat het gas blijft hangen en je niet meer kun corrigeren. Was ook meteen het einde van mijn 316
Schroeven losgeraakt. Alles is verder intact. 5 minuten werk en weer rijden maar,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:04 schreef nelisb het volgende:
Gisteren hoorde ik ineens een herrie niet normaal. Ik stop en kijken achter mijn auto.
-knip-
Damn. Gelukkig niks afgebroken. Hij staat nu bij de garage. Ben benieuwd.
Mooiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Schroeven losgeraakt. Alles is verder intact. 5 minuten werk en weer rijden maar,
Je schrikt wel als je ineens een hoop herrie hoort wat je niet kan thuisbrengen.
Ik zeg niks maar een gare oude benzine van 20 jaar oud is wel een stuk lichter dan een moderne 2.0 diesel hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:53 schreef Oksel het volgende:
Die moderne 2.0 dieseltjes hebben aardig wat meer vermogen dan een oude gare benzine 2.0 van 20 jaar oud..
ok. een E30 320i is zwaarder dan een 118d met verschillende opties en poespas + airbags etc.. etc..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:04 schreef Oksel het volgende:
Ja? Is dat zo? Een oude 320 weegt hoeveel? En een nieuwe 1 d?
met custon uitlaat bedoel je denk ik dat je stijgerpijpen aan elkaar heb gelast en die eronder hebt gekregen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gechipt & custom uitlaat en CAI![]()
7000RPM revlimiter
koppeling intrappen wil weleens helpen als je gas blijft hangenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef tong_poh het volgende:
Ik kon mijn E30 316 zo makkelijk laten driften. Altijd leuk totdat het gas blijft hangen en je niet meer kun corrigeren. Was ook meteen het einde van mijn 316
Mijn E30 rond de 980kgquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Maharbal het volgende:
120d ~1315kg leeg.
E30 320i ~1090kg
Mijn 325i ~1165kg
klopt... een stoplichtsprintje kan je nog beter doen met een 316 of 318quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar een E30 320i komt ook helemaal niet vooruit
Die komen ook niet vooruitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
klopt... een stoplichtsprintje kan je nog beter doen met een 316 of 318
20 jaar oud zeg je wordt er bedoeld!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef YoshiBignose het volgende:
E36 325i 1330 kg
E36 320i 1300 kg
E81 118d 1295 kg
Wat ben je toch ook een grenzeloze puntmuts hè.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
20 jaar oud zeg je wordt er bedoeld!
E36 Productiejaren 1991-1999
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_E36
E30 is 20 jaar oud.
Dat dus. En dat wist je zelf ook wel Turqiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef YoshiBignose het volgende:
20... 19... ik dacht dat de vergelijking zijn 118d en jouw E36 was
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een grenzeloze puntmuts hè..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:37 schreef YoshiBignose het volgende:
20... 19... ik dacht dat de vergelijking zijn 118d en jouw E36 was
E30 is niet te vergelijken, dat zijn karts geen auto's
Uitdraai?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gechipt & custom uitlaat en CAI![]()
7000RPM revlimiter
Vrouwen hebben 'm liever wat dikker dan wat langer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn E21 320/6 is 1115 kg, terwijl de E30 320i maar 1060 kg weegt. Toch lijkt de E30 wat breder (lengte weet ik niet). Je zou toch denken dat het meestal wat zwaarder wordt allemaal
edit:
Oh 4325 mm vs. 4355 mm lengte
1645 vs 1610 breedte
Hoogte zelfde (1380).
De E30 is dus 3 cm korter, maar ook 3cm dikker
Dus een E30 is meer vrouwelijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn E21 320/6 is 1115 kg, terwijl de E30 320i maar 1060 kg weegt. Toch lijkt de E30 wat breder (lengte weet ik niet). Je zou toch denken dat het meestal wat zwaarder wordt allemaal
edit:
Oh 4325 mm vs. 4355 mm lengte
1645 vs 1610 breedte
Hoogte zelfde (1380).
De E30 is dus 3 cm korter, maar ook 3cm dikker
Jij gaat nu een E30 in je doos schuiven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij gaat nu een E30 in je doos schuiven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krap om erin te komen, maar als je er eenmaal in zit scheurt het mooiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:18 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Race 'm erin, nu met extra genotsspoiler!
Precies, het is even een kwestie van naar binnen wurmen, maar dan zit je ook lekker strak en warm, waarna het tijd wordt om gas te gevenquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Krap om erin te komen, maar als je er eenmaal in zit scheurt het mooi
Thanks.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]![]()
BMW #44; Waar Anne een E30 in haar flamoes heeft.
maar vertel eens wat details hoe je aan dat vermogen komt... voor iemand die een post plaatst voor elk schroefje dat ie aandraait is er maar weinig van bekendquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, 20 jaar is 20 jaar, de mijne is 16.. Barely Legal dus..
Klopt. Maar aangezien dat mijn auto al tegen een muur zat voordat ik doorhad dat het gas was blijven hangen hielp niet echt. Ik kon ook in eerste instantie niet begrijpen wat er gebeurd was. Totdat ik in mijn gedachten de gebeurtenissen nog eens naging en realiseerde dat ik het gas had losgelaten en de auto doorging met accelereren. Toen ben ik even in de auto gaan kijken en toen zag ik dat de gaspedaal nog helemaal ingedrukt was.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
koppeling intrappen wil weleens helpen als je gas blijft hangen
dat is nog eens een technisch mankementquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef tong_poh het volgende:
technisch onderzoek heeft toen uitgewezen, dat de gaskabel tegen een stuk plastic aanschuurde omdat de gasklep niet origineel van BMW was maar van een ander auto. De gaskabel is toen door dat stuk plastic heengegaan en daardoor kwam het vast te zitten.
quote:het zat er al op toen je hem kocht en zij zeiden van niet natuurlijk ?Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef tong_poh het volgende:
Het ergste is, dat ik niet kon bewijzen wie die gasklep gemonteerd had. Volgens een aantal mensen had ik dan een goede kans op een vergoeding voor de auto. Helaas pindakaas, daar gingen dus mijn spaarcenten.
quote:Daar komt het op neer. Zij zeiden, dat ze er geen gegevens meer over hadden. En de politie om een onderzoek vragen was teveel gevraagd aangezien er alleen materiële schade was. Zou natuurlijk een andere zaak zijn als er gewonden of doden waren gevallen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
het zat er al op toen je hem kocht en zij zeiden van niet natuurlijk ?
quote:ghegheOp woensdag 20 oktober 2010 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Precies, met de e30 (laat staan een 325i) is dat echt erg easy.
*Heeft nog een mental image van Piekartz die richting een hek drift*
quote:Geen, is gewoon een inklik chip in de ECU door de vorige eigenaar blijkbaar..
quote:Ik heb wel meerdere dingen gedaan ondertussen zonder dat ik het heb gemeld hoorOp woensdag 20 oktober 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
maar vertel eens wat details hoe je aan dat vermogen komt... voor iemand die een post plaatst voor elk schroefje dat ie aandraait is er maar weinig van bekend
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde een flauwe grap maken over dat ie als het goed is achter de voorkant aan rolt, maar dat zal je vast niet bedoelen.
quote:[nutteloos antwoord]Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Is er verschil tussen de coupe/sedan versie van de E36 achterbumper?
quote:Misschien weet jij bijvoorbeeld dat de cabrio en sedan gelijk zijn... dat had mijn antwoord vet nuttig geweest
quote:eindelijk een foto gevonden waarop alle ellende niet zichtbaar is?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze foto gebruiken ipv de huidige in de OP
quote:ssssttOp vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
eindelijk een foto gevonden waarop alle ellende niet zichtbaar is?
quote:Omdat ik me motorkap ook wit ga maken, en alleen mijn dak zwart laatOp vrijdag 22 oktober 2010 15:23 schreef M.O.D het volgende:
Waarom heb je de kofferbak niet ook zwart gemaakt?
quote:Zit te denken om mijn Reservewiel gat er uit te halen, dicht lassen en dit er in de plaats van monteren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |