abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87837664
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef Maharbal het volgende:
Ik doelde op het donkere dak (meestal carbon bij een witte E92 M3)
ik weet, maar fake carbon folie hou ik niet van, en nou ff de dak van mijn bmw afzagen en vervangen door carbon lijkt me ook niet echt slim dus heb ik het zwart gedaan :P

Maar qua uitlaat wordt het ook een E92 style..

Heb al Deurhendel verlichting :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:52:11 #102
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_87842739
Voor de liefhebbers van een gepantserde 760LI.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_87883598
Leuk E36 projectje ter inspiratie voor Turq. :)
pi_87884295
Fuck a duck. Rij net weg brandt opeens koelvloeistof lampje weer. Heb ik paar dagen geleden liter bijgevuld. Ik vreesde al het ergste, maar goed ik moest toch zoeken naar een benzinestation dus ik ging gewoon rijden. Na een tijdje ging het lampje weer uit.... maar toen uit het niets temperatuur richting rood. Dus ik snel stoppen. Koelvloeistof leeg, motor kwam rook af. Laten afkoelen, toen kon ik gelukkig de dichtstbijzijnde benzinepomp halen. 4 liter koelvloeistof gekocht...... 2 liter erin geknald toen kwam het stokje weer tevoorschijn. Mooi dacht ik, dus weer rijden...... gaat na 5 min. temp weer naar rood.

:( :( motorkap open, was koelvloeistof stokje alweer weg. Kon er weer een liter bijgooien.....

Zucht... wat kan dit zijn? Ik heb nog net m'n huis weten te halen, rook kwam al uit de motorkap. Eerste wat mij te binnen schiet is lekke koppakking, maar stroomt dat koelvloeistof er echt zo snel uit????? Volgens mij niet, want het koelvloeistoflampje ging ook niet meer branden, maar de temperatuur steeg wel. Verwarming werkte ook niet meer.

Misschien kapotte thermostaat of waterpomp? Dat heb ik liever :')

[ Bericht 3% gewijzigd door YoshiBignose op 24-10-2010 01:44:53 ]
Facts don't care about your feelings
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:53:39 #105
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87889355
Per wanneer gaat jullie auto in eventuele wintermodus? Ik twijfel nog... maandag een beurt dus ik kan de wintersloffen er dan meteen onder laten leggen al is het op sommige momenten nog wat te warm... of ik wacht nog een maand :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87890029
En ik maar denken dat die E46 facelift coupe zoveul beter was :') Rizzo-in-wording?
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:29:18 #107
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_87890069
Ik vond de laatste tijd m'n auto erg naar rechts trekken en het verbruik nam ook toe.
Bijna alle banden stonden op 2,1 bar en rechtsvoor had nog maar 1,3 bar over (zet ze normaliter op 2,4)

@ Browny, ligt aan het aantal problemen :')
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_87890212
Bij mij hadden ze overigens onderdeel 9 vervangen, dat ding was helemaal weggerot.

Gewoon je systeem afpersen, hoef je ook niet te gokken waar het probleem ligt.

pi_87890412
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Fuck a duck. Rij net weg brandt opeens koelvloeistof lampje weer. Heb ik paar dagen geleden liter bijgevuld. Ik vreesde al het ergste, maar goed ik moest toch zoeken naar een benzinestation dus ik ging gewoon rijden. Na een tijdje ging het lampje weer uit.... maar toen uit het niets temperatuur richting rood. Dus ik snel stoppen. Koelvloeistof leeg, motor kwam rook af. Laten afkoelen, toen kon ik gelukkig de dichtstbijzijnde benzinepomp halen. 4 liter koelvloeistof gekocht...... 2 liter erin geknald toen kwam het stokje weer tevoorschijn. Mooi dacht ik, dus weer rijden...... gaat na 5 min. temp weer naar rood.

:( :( motorkap open, was koelvloeistof stokje alweer weg. Kon er weer een liter bijgooien.....

Zucht... wat kan dit zijn? Ik heb nog net m'n huis weten te halen, rook kwam al uit de motorkap. Eerste wat mij te binnen schiet is lekke koppakking, maar stroomt dat koelvloeistof er echt zo snel uit????? Volgens mij niet, want het koelvloeistoflampje ging ook niet meer branden, maar de temperatuur steeg wel. Verwarming werkte ook niet meer.

Misschien kapotte thermostaat of waterpomp? Dat heb ik liever :')
Indien E46: check je waterpomp 's. Bij de E46 (geen coupé) van m'n moeder lekte de koelvloeistof daarlangs naar buiten. Was niet een al te dure reparatie.
pi_87890647
Stijgende temperatuur, geen verwarming......je hebt de boel zeker ook niet ontlucht --> luchtbel.
pi_87890884
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:50 schreef Bowny het volgende:
Stijgende temperatuur, geen verwarming......je hebt de boel zeker ook niet ontlucht --> luchtbel.
Niet ontluchten is alleen geen reden voor het lekken van koelvloeistof :+
pi_87890960
Das waar :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:38:46 #113
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_87894300
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:53 schreef Mikkie het volgende:
Per wanneer gaat jullie auto in eventuele wintermodus? Ik twijfel nog... maandag een beurt dus ik kan de wintersloffen er dan meteen onder laten leggen al is het op sommige momenten nog wat te warm... of ik wacht nog een maand :P
Zou het nu doen, ben je in 1 keer klaar.
Temperatuur komt toch nauwelijks meer boven de 10 graden en het is al bijna november.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_87901093
Het is nog te "warm" voor winterbanden. Het blijft de komende tijd nog steeds constant rond de 10 a 11 graden, waardoor je effectief gewoon met minder grip dan normaal aan het rijden bent aangezien die dingen enigszins beginnen te werken onder de 7 graden.

+ Zoveel moeite is het toch niet om de winterbanden er achteraf nog even zelf op te doen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:22:47 #115
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_87903427
Ach, het maakt niet zoveel uit. Onder de 12 graden merk ik weinig verschil; ook al zal dat er wel zijn.
En ik heb er vrijdag nieuwe W-banden op laten zetten; dan ga ik niet over 3 weken nog eens lopen wisselen. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_87904751

:P
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:54:08 #117
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87918496
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
Het is nog te "warm" voor winterbanden. Het blijft de komende tijd nog steeds constant rond de 10 a 11 graden, waardoor je effectief gewoon met minder grip dan normaal aan het rijden bent aangezien die dingen enigszins beginnen te werken onder de 7 graden.

+ Zoveel moeite is het toch niet om de winterbanden er achteraf nog even zelf op te doen.
Dat zat ik dus ook te denken. Kennis heeft een fatsoenlijke krik en een garage dus enige probleem zou zijn om even moeren los en vast te draaien. Nah, als dat alles is... :)
Zerg schreef:
pi_87918614
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat zat ik dus ook te denken. Kennis heeft een fatsoenlijke krik en een garage dus enige probleem zou zijn om even moeren los en vast te draaien. Nah, als dat alles is... :)
Als het goed is heb je ook gewoon een krikje achterin hoor :+

Die dingen volstaan prima om even snel bandjes mee te verwisselen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:06:24 #119
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87919145
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Als het goed is heb je ook gewoon een krikje achterin hoor :+

Die dingen volstaan prima om even snel bandjes mee te verwisselen.
Klopt, zo'n lullig harmonicading. Als ik op vijf minuten rijden een veel makkelijker apparaat heb waar ik bovendien droog en warm sta, dan is die keuze makkelijk gemaakt hè ;)
Zerg schreef:
pi_87926403
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Klopt, zo'n lullig harmonicading. Als ik op vijf minuten rijden een veel makkelijker apparaat heb waar ik bovendien droog en warm sta, dan is die keuze makkelijk gemaakt hè ;)
Ah op die manier. Nee dacht dat het een beletsel was om het dan niet te doen...;)

Wel een gedoe hoor, 4 van die winterbanden in je E46 meenemen :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:02:03 #121
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87927755
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 08:38 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ah op die manier. Nee dacht dat het een beletsel was om het dan niet te doen...;)

Wel een gedoe hoor, 4 van die winterbanden in je E46 meenemen :P
Mwoah, valt mee. Ze zitten allemaal ingepakt dus er wordt niets vuil, alleen even de achterbank plat en dan gooi je ze er zo in :). Auto staat nu bij de garage... hoop dat de rekening straks meevalt en de banden nog een wintertje mee kunnen... :X
Zerg schreef:
pi_87928102
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, valt mee. Ze zitten allemaal ingepakt dus er wordt niets vuil, alleen even de achterbank plat en dan gooi je ze er zo in :). Auto staat nu bij de garage... hoop dat de rekening straks meevalt en de banden nog een wintertje mee kunnen... :X
Die van mij staat nu bij de garage voor een voorkeuring (is eigenlijk niks "voor" meer aan aangezien m'n apk tot 23 okt. geldt :') )

Fingers crossed :o
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:20:18 #123
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87928206
Ah, hetzelfde schuitje. Nou ben ik sowieso wel knaken genoeg kwijt aangezien het een grote beurt is, dus op 300 euro reken ik sowieso en er zal nog wel e.e.a. bij komen. Maar als ik ook nieuwe banden moet kan ik er nog 400 euro bij tellen, daar gaat de eindejaarsuitkering :') ;(
Zerg schreef:
pi_87928297
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:20 schreef Mikkie het volgende:
Ah, hetzelfde schuitje. Nou ben ik sowieso wel knaken genoeg kwijt aangezien het een grote beurt is, dus op 300 euro reken ik sowieso en er zal nog wel e.e.a. bij komen. Maar als ik ook nieuwe banden moet kan ik er nog 400 euro bij tellen, daar gaat de eindejaarsuitkering :') ;(
Duur grapje, die auto's :+

Groot deel van m'n onderstel/apk-punten is nieuw bij mij, maar ik heb 7.000 km door oost-europa gereden....je weet maar nooit met die wegen.

2 dingen waarvan ik weet dat ze gedaan moeten worden:
- Accu vast
- ABS lampje (waarschijnlijk moet er een nieuw lampje in)

Eventueel nog ruitenwissers....Ik hoop niet dat het meer is ;(
pi_87932685
o-oooo meestal rukken mensen juist de ABS lampje er uit omdat er dan een storing in het systeem zit wat ze niet willen fixxen, als je de ABS lampje er uit haalt heb je direct je probleem gefixt.. ;)

Zelfde geldt met airbags etc..

:o Ohh het schiet me ook nu net binnen!! Waarom the fuck kan ik mijn Airbaglampje niet uitzetten? :? :?
Ik heb al 2 lampjes er uit gehaald en nu brand ie een stukje minder fel, maar ik wil hem compleet weg hebben, module los koppelen helpt niet, zekering er uit trekken ook niet :?
De reden dat ik dat wil is omdat ik een (leren) M3 stuur heb nu die geen airbag heeft, en mijn vorige originele 318i stuurtje (zonder leer) had wel airbag..
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')