Daar sta ik om bekendquote:
Hoi mjanquote:
Was eerst niet de leukste buurt om te wonen (understatementquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, beste native 's hertogenboschbewoners, vertel mij eens wat over de wijk graafsebuurt zuid..
Iemand probeert mij daar namelijk een woning te slijten, maar ik heb volgens mij ergens gehoord dat die buurt niet als meest ehm, bewoonbaar bekend staat. Maar ik kan ook in de war zijn met een andere wijk.
Nou is herrie op straat of gezellige drukte voor mn deur geen probleem, maar ik heb ook niet de behoefte om dagelijks te politie langs te zien rijden
nee boschveld is leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was eerst niet de leukste buurt om te wonen (understatement), maar volgens mij valt het tegenwoordig wel mee. Als je er via de woningbouw gaat wonen krijg je een antecedentenonderzoek.
Ja Boschveld is leuk. PUNTquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:27 schreef mjan het volgende:
Uhm, dat is volgens mij gewoon een volkbuurt. In de zomer op de plactic stoel voor het huis een biertje drinken ed. Tenminste, dat is mijn indruk, maar ik woon er niet.
Als je geen politie wilt, kom dan in ieder geval niet in Boschveld wonen
Ja tokkievolk. Kunnen soms leuk zijn, maar als je pech hebt niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:27 schreef mjan het volgende:
Uhm, dat is volgens mij gewoon een volkbuurt. In de zomer op de plactic stoel voor het huis een biertje drinken ed. Tenminste, dat is mijn indruk, maar ik woon er niet.
Als je geen politie wilt, kom dan in ieder geval niet in Boschveld wonen
whut? ik wist niet eens dat jij met ceased hadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:30 schreef mjan het volgende:
Boschveld is overigens wel leuk ja! Als we ooit gaan verhuizen gaan Ceased en ik echt de marokkaantjes missen die plots voor de auto springen, de bejaarden die gewoon midden op de straat blijven fietsen en de autos die dwars op de weg stil staan om -al hangend uit het raampje - met een willekeurig familielid te praten. Wij vermaken ons wel hier
edit: autos hangen niet uit raampjes natuurlijk, voor de wijsneuzen onder ons. Maar geen zin om het te verbeteren.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
whut? ik wist niet eens dat jij met ceased had
Dan loop je echt heel eg achter de feiten aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan loop je echt heel eg achter de feiten aan
Ik ben persoonlijke chauffeur, bedverwarmer en theezetter voor deze jongedame.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kan ik je niet een keer inhuren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijke chauffeur, bedverwarmer en theezetter voor deze jongedame.
Al 3,5 jaar met groot plezier
bedverwarmerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijke chauffeur, bedverwarmer en theezetter voor deze jongedame.
Al 3,5 jaar met groot plezier
jij hebt BDH alquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik je niet een keer inhuren.
Ja lekker toch, mijn bed is altijd koud.quote:
Ik ben niet dat mokkel waar die al dagen over praat hoor.quote:
drogeer hem danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet dat mokkel waar die al dagen over praat hoor.
quote:
ghehe, zie nu dat dat de wijk was waar een of andere corrupte verhuurder mij toen een zolderkamertje voor 800eu probeerde te slijten..quote:
Sommige mensen voelen niet meer de drang om te patsen met het feit dat ze seks hebben. Komt vast ook nog wel een keer bij jou.quote:
Zulke praktijken heb je overal.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ghehe, zie nu dat dat de wijk was waar een of andere corrupte verhuurder mij toen een zolderkamertje voor 800eu probeerde te slijten..![]()
Ben je nu op zoek naar koop of huur?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ghehe, zie nu dat dat de wijk was waar een of andere corrupte verhuurder mij toen een zolderkamertje voor 800eu probeerde te slijten..![]()
dat bedoelde ik ook niet, ik vond het gewoon een grappig woordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen niet meer de drang om te patsen met het feit dat ze seks hebben. Komt vast ook nog wel een keer bij jou.
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook niet, ik vond het gewoon een grappig woord
daarom koop ik ook niets nieuws, dan valt een van mijn functies wegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:46 schreef mjan het volgende:
[..]
OkIk heb het ook wel nodig in een huis zonder centrale verwarming (the horror!)
Oke wacht ff, je koopt een appartement wat er, iig van de buitenkant, niet uitziet en het heeft ook nieteens cv.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:46 schreef mjan het volgende:
[..]
OkIk heb het ook wel nodig in een huis zonder centrale verwarming (the horror!)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
daarom koop ik ook niets nieuws, dan valt een van mijn functies weg
O zij heeft helemaal niets gekocht, ik had het al voordat Mjan hier in trokquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke wacht ff, je koopt een appartement wat er, iig van de buitenkant, niet uitziet en het heeft ook nieteens cv.
Ik koop niks, ik parasiteer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke wacht ff, je koopt een appartement wat er, iig van de buitenkant, niet uitziet en het heeft ook nieteens cv.
Oke mijn fout.quote:
quote:
pics van je slip(je)?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja ik ben blij want morgen gaat de Action open.![]()
Eerst werken en dan met een hendig sjieke slip die winkel binnenscheuren.
Je moet nog veel leren.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan loop je echt heel eg achter de feiten aan
you lost me therequote:
You lost too much.quote:
kruiskamp?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Lady_1989 het volgende:
In het vorige deel kwam ik even Bosschenaren checken, om vervolgens er niet meer op terug te kijkenik zit te weining op fok
![]()
Maar ik kom uit Den Bosch - Westwerd me nog gevraagd dus ik denk, laat ik toch nog maar even antwoord geven
Jupquote:
daar werd ik altijd belaagd door 15 marrokanen in 1 golf 3quote:
Denk dat je over elke wijk wel wat kuts kunt zeggen van Den Bosch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar werd ik altijd belaagd door 15 marrokanen in 1 golf 3leuke buurt hoor
ik vroeg me al af waar je was geblevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Lady_1989 het volgende:
In het vorige deel kwam ik even Bosschenaren checken, om vervolgens er niet meer op terug te kijkenik zit te weining op fok
![]()
Maar ik kom uit Den Bosch - Westwerd me nog gevraagd dus ik denk, laat ik toch nog maar even antwoord geven
niks mis mee is nogal een groot woordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Denk dat je over elke wijk wel wat kuts kunt zeggen van Den Bosch.![]()
Kruiskamp is groot, je hebt de belgische buurt (als in belgische straatnamen), nederlandse buurt, en de kutbuurt.
Ik woon in de Nederlandse, al 21 jaar, nog nooit problemen gehad. Als mensen vragen waar ik woon en ik zeg de kruiskamp zeggen ze, echt waaarrr... dan denk ik euh ja, kruiskamp is niks mis mee hoor
Kruiskampquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Denk dat je over elke wijk wel wat kuts kunt zeggen van Den Bosch.![]()
Kruiskamp is groot, je hebt de belgische buurt (als in belgische straatnamen), nederlandse buurt, en de kutbuurt.
Ik woon in de Nederlandse, al 21 jaar, nog nooit problemen gehad. Als mensen vragen waar ik woon en ik zeg de kruiskamp zeggen ze, echt waaarrr... dan denk ik euh ja, kruiskamp is niks mis mee hoor
Toch typisch dat ik daar als Boschvelder liever niet 's avonds op straat kom.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks mis mee is nogal een groot woord
preciesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch typisch dat ik daar als Boschvelder liever niet 's avonds op straat kom.
jouw merk is van nellequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist heul nie dat Acer hier zit.Is trouwens ook niet echt mijn merk ofzo.
Ja die maken echt goeie computers.quote:
Nu is de vraag: wie is er triester? Het bontkraagje of de tomosrijder?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb daar een tijdje terug wel een mocro omver gereden, ik kwam aangereden met m'n tomos en hij ging niet aan de kant, op het laatste moment springt ie weg en wordt ie geschept door m'n voetensteuntje
Interessante vraag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu is de vraag: wie is er triester? Het bontkraagje of de tomosrijder?
Het is een retorische vraag.quote:
Versier zequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een retorische vraag.![]()
Straks feest, ben zo benieuwd![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef FedExpress het volgende:
alvast veel plezier bdh!
onthoud 1 ding goed: alleen erin telt!
Veel plezier Bijdehand!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een retorische vraag.![]()
Straks feest, ben zo benieuwd![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef FedExpress het volgende:
http://delta.tudelft.nl/nl/opinie/sex-and-the-student-city/21888
![]()
![]()
Nou, ik kan je iig vertellen dat ik hier een nederlaag heb geleden.quote:
Ik ook denk ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou, ik kan je iig vertellen dat ik hier een nederlaag heb geleden.
Gelukkig wel een andere leuke dame tegengekomen, maar ik moet weer helemaal opnieuw beginnen...
ja, want dororijden als een of andere kankeraap je wil in elkaar slana en je kan hem omver rijden is zo kansloosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu is de vraag: wie is er triester? Het bontkraagje of de tomosrijder?
wederom gescoord vanavondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou, ik kan je iig vertellen dat ik hier een nederlaag heb geleden.
Gelukkig wel een andere leuke dame tegengekomen, maar ik moet weer helemaal opnieuw beginnen...
Nouja, ik vond haar leuk, dus het zou niet zoenen om het zoenen worden. Maar toen ik heel dicht bij haar stond voelde ik niks, echt niks, dus toen trok ik die conclusie maarquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wederom gescoord vanavond
nadat ik zwaar hard had gekotst
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik vond haar leuk, dus het zou niet zoenen om het zoenen worden. Maar toen ik heel dicht bij haar stond voelde ik niks, echt niks, dus toen trok ik die conclusie maar![]()
Eigenlijk is hij stiekem vrouw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:32 schreef FedExpress het volgende:
en dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willen
Tsja, het moet er wel zijn hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:32 schreef FedExpress het volgende:
en dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willen
Jou hoorde ik anders nooit klagen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij stiekem vrouw.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jou hoorde ik anders nooit klagen.
Ja ik snap het niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:47 schreef bijdehand het volgende:
Nee maar serieus, ik ga niet met iemand zoenen als ik niks voor haar voel
Op het moment zelf voelde ik niks. Dacht dat het er wel was maar nee dus. Jammerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet.Eerst zit je er dagen over te praten en dan voel je ineens niks.
dat bedoelde ik dus ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet.Eerst zit je er dagen over te praten en dan voel je ineens niks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Vanwaar dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op..quote:
Enerzijds niets, anderzijds alles.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op..
Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Enerzijds niets, anderzijds alles.
Het is maar net hoe je het bekijkt
Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.
Maybe heb ik onder de grond geleefd danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks mis mee is nogal een groot woord
Daarbij lijkt het voor buitenstaanders altijd erger...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Maybe heb ik onder de grond geleefd dan![]()
Ik heb naar mijn idee gewoon een nette wijk dus
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeter
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus ook.
Dat je niet zoent als je niks voor haar voelt snap ik, maar al minstens een week over haar praten, ophemelen, ze zou de jouwe worden weet ik het allemaal... Dan voel je toch iets of niet?
Ja eindelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nog maar een dag tot het weekend is.
quote:Lange rijen op openingsdag Action
DEN BOSCH - Lange rijen voor de kassa's en chaos op de parkeerplaats. Dat is deze donderdag te zien bij de openingsdag van de winkel Action in winkelcentrum De Hambaken in Den Bosch. "Vanochtend om half negen stonden de mensen al in de rij, terwijl we om negen uur pas open gingen", zegt bedrijfsleider John Montée. De Bossche Action is het 241ste filiaal in Nederland, België en Duitsland.
Tot nu toe gingen veel Bosschenaren naar Ammerzoden, Helvoirt of Boxtel om te winkelen bij Action.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van vrijdag.
http://www.brabantsdagbla(...)eningsdag-Action.ece
Omg, hoe sneu ben je dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
En het plebs had weer eens niks te doen:
[..]
Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
ST, jij ging toch wel pas na 9en he?![]()
En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis.
Nieuw: tokkies kijken buiten de kermis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit.
Valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nieuw: tokkies kijken buiten de kermis.
Jij was er ook zekerquote:
Nee daar zeg ik dat niet voor.quote:
Klopt. De villawijk uit Vught reed in een grote colonne richting de Action.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee daar zeg ik dat niet voor.
Ik weet alleen wel dat er heus niet alleen tokkies komen.
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
Er komen ook zat normale mensen. Maar niet op de openingsdag/eerste uren.
Hoe doe jij dat vraagtekentje bij je hoofd irl?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.
Ik wist ook niet dat het zo druk zou worden. Een collega zei vanmorgen tegen me dat het dan wel druk zou worden. Ik zo:![]()
![]()
Dat is beroepsgeheim.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat vraagtekentje bij je hoofd irl?
Joepie ik ben geen tokkie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
Er komen ook zat normale mensen. Maar niet op de openingsdag/eerste uren.
jij was er ook niet de eerste urenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.
Ik wist ook niet dat het zo druk zou worden. Een collega zei vanmorgen tegen me dat het dan wel druk zou worden. Ik zo:![]()
![]()
quote:
Net alsof ze er een paar ton gratis bij krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar een half uur voor opening in de rij gaan staan is echt te belachelijk.
Het is mij ook gelukt!quote:
Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar een half uur voor opening in de rij gaan staan is echt te belachelijk.
Sorry was even naar de actionquote:
Hoaxquote:
Goedemorgen deze morgen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 05:27 schreef mjan het volgende:
Jammer dat ik niet zo goed ben in monologen.
Goeiesmorgens.quote:
Valt best mee. Als ik moet werken ben ik nog vroeger, en nu moet ik toevallig om kwart over 7 op de fiets zittenquote:
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef Lady_1989 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben beetje laatMaar doe mn best erbij te horen
Falen in Fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit![]()
En wat doe onze Lady zo in het dagelijks leven?
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Vriendin van me doet ook SPH op de AvansBevalt het? Hoeveelste jaar zit je?
Werken ja, maar in september begin ik aan andere HBO-opleiding, deeltijd. Omdat SPH toch niet precies is wat ik wilquote:
oh, dat is op zich wel zonde dan. En welke opleiding wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:06 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Werken ja, maar in september begin ik aan andere HBO-opleiding, deeltijd. Omdat SPH toch niet precies is wat ik wil
Nouja niet perse zonde, heb veel geleerd. Ik wil nu natuurgeneeskundig therapeut gaan doen. Dus nog de hulpverling inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat is op zich wel zonde dan. En welke opleiding wil je gaan doen?
ah okee, klinkt interessant!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Nouja niet perse zonde, heb veel geleerd. Ik wil nu natuurgeneeskundig therapeut gaan doen. Dus nog de hulpverling inmaar dan de wat praktischere hulpverlening
Vind ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah okee, klinkt interessant!
mooie dialoog maken we er hier van
wat sporten, wat vrijwilligerswerk (commissies op mn club enzo), wat werken en ik studeer in Eindhovenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
En wat doet u zoal in het dagelijkste leven?
Wat een gezellige chat tussen ons tweetjes zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat sporten, wat vrijwilligerswerk (commissies op mn club enzo), wat werken en ik studeer in Eindhoven
haha, ja tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Wat een gezellige chat tussen ons tweetjes zo![]()
![]()
Wat voor sport en studie doe je?
Edit: ik zie je usericon al
Deja-vuquote:
hahah iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ja tochhet is net msn
![]()
Ik studeer Technische Bedrijfskunde![]()
Goed gespotSinds kort voetbal ik er ook nog bij.
Sport jij ook ofzo?
ga weg uit onze dialoogquote:
Nou, ben ook benieuwd danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
hahah idd
Hm ik ben lid van Fitland hier vlakbij. Ik ga alleen er niet echt meer heenhaha er was een tijd dat ik fanatiek was en er 3x in de week was, maar nu... Maar vanaf volgende week wilde ik weer gaan
dus ben benieuwd (a)
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga weg uit onze dialoog![]()
[..]
![]()
Nou, ben ook benieuwd dan
ooh relax! Is wel leuker met iemand erbij ja. Heb je ook meteen een stok achter de deurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:53 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Jamaar ik ga ook sneller als ik iemand heb om mee te gaan. En mn moeder en zus gaan altijd, maar op donderdagavond, maar dan werk ik juist weer. Maar nu ga ik op maandag en gaat als het goed is mn moeder ook mee
Jammer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
hmm, ik moet de dialoog nu helaas beëindigen, moet weg![]()
Neequote:
Doel je op mij?quote:
Ja wij mochten dat niet.quote:
Halve topic was toen weggehaaldquote:
Is wel hoorquote:
Maar nu is het ook echt een msn-topic gewordenquote:
Het is een theekransje, maar ik heb liever koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu is het ook echt een msn-topic geworden
Dit is een sekstopicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is een theekransje, maar ik heb liever koffie.
Oei.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is een theekransje, maar ik heb liever koffie.
Seks is vies.quote:
Ook.quote:
quote:
Niet dan?quote:
Ja maar ook lekkerquote:
Wè zeetie? Hey Kut!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Een bosschenaar bij the voice of Holland.
Nee ik ben den dieje van den dieje en ik kom uit den bosch.quote:
Ik zag net wel een lekker hapje, was hij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik ben den dieje van den dieje en ik kom uit den bosch.
Filmpje kan ik zo niet vinden bdh. Misschien komt die op YouTube.
Hij is wel door trouwens.
Jep, daarvoor was een wijf namelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag net wel een lekker hapje, was hij dat?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jep, daarvoor was een wijf namelijk.
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is maar vier jaar jonger, ST.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef kutkabouter het volgende:
hoe dom kunnen mensen zijnik zag net bij het station een of andere gast die bij de politie verhaal ging halen omdat z'n wiet gestolen was
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef kutkabouter het volgende:
hoe dom kunnen mensen zijnik zag net bij het station een of andere gast die bij de politie verhaal ging halen omdat z'n wiet gestolen was
![]()
![]()
Hoe heette die wammes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik ben den dieje van den dieje en ik kom uit den bosch.
Filmpje kan ik zo niet vinden bdh. Misschien komt die op YouTube.
Hij is wel door trouwens.
Was het Fed? Die moest zo snel weg...quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was het Fed? Die moest zo snel weg...
Hey youquote:
Hoiquote:
Nee lijkt me stug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was het Fed? Die moest zo snel weg...
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee lijjkt me stug.
Verborgen talent anders.
Heyquote:
Ik heb ooit meegedaan aan So you think you can dancequote:
Ja ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegedaan aan So you think you can dance
Ik ken die ventquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het lekkere hapje heet John Willemen en volgens z'n hyvesprofiel is ie single.
Speurhond.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het lekkere hapje heet John Willemen en volgens z'n hyvesprofiel is ie single.
Ja ik moet detective worden he.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik moet detective worden he.
Huh ik snap je grap niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef kutkabouter het volgende:
BDH, heb jij een masker op? oh nee, het is je kankerkop
* insert melodie
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inclusief zijn prive detective.
De wat?quote:
Het is officieel: de blauwe ballen hebben zijn hersenen aangetast.quote:
Ik snap wel dat het een grap is, maar zomaar uit het niets is dat geen grap maar een neppe opmerking. Als ie voor m'n neus zou staan (neusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie snappen allebij zn grapjes niet.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een grap is, maar zomaar uit het niets is dat geen grap maar een neppe opmerking. Als ie voor m'n neus zou staan (neus) dan zou hij niets zeggen.
no shit, jij bent veel te zwaar voor mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een grap is, maar zomaar uit het niets is dat geen grap maar een neppe opmerking. Als ie voor m'n neus zou staan (neus) dan zou hij niets zeggen.
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
een cougar is een "oudere" vrouw die achter jongere mannen aanzitnou ik erover nadenk was ST dus al een cougar, met BDH
![]()
die andere behoeft geen uitleg
Als je stoer bent kom je met je kankerkop, je kankerneus en je kankerblauwe kankerballen hierheen, dan sla ik je kankerhalfdood kankerkutquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
no shit, jij bent veel te zwaar voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ach, zelf is hij een Nasalis larvatusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Dat ik dat woord niet ken zegt al genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, zelf is hij een Nasalis larvatusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:De nieuwste trend op dating en relatiegebied waait ook over naar Nederland: Cougars. Nooit van gehoord? Wij praten je even bij. Cougars zijn zelfverzekerde, geslaagde, sterke en aantrekkelijke carrièrevrouwen tussen de 40 en 60 die seksuele relaties aangaan met mannen die vele jaren jonger zijn. De omgekeerde versie van de oude bok met een jonge blaadje zeg maar. En met succes. Denk maar eens aan Demi Moore, Madonna, Anouk en Patries. Zij daten stuk voor stuk en zonder gene een veel jonger smakelijk exemplaar.
Vrouwen als poema’s
De naam Cougar komt uit het Engels en staat letterlijk voor poema. De vergelijking laat zich eenvoudig raden: de Cougar is een rijpere vrouw die haar prooi vangt. In dit geval een veel jongere prooi. Het klinkt in ieder geval iets sympathieker dan de vorige overgewaaide rage MILF (Mother I Like to F***) In Amerika zijn Cougars inmiddels super HOT. In de States zijn er al gespecialiseerde datingsites om jager en prooi met elkaar in contact te brengen. Het eerste initiatief in Nederland zal vast niet lang op zich laten wachten
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je stoer bent kom je met je kankerkop, je kankerneus en je kankerblauwe kankerballen hierheen, dan sla ik je kankerhalfdood kankerkutgast, ken je klassiekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:
Dat is bekant het tegenovergestelde van mij.quote:Cougars zijn zelfverzekerde, geslaagde, sterke en aantrekkelijke carrièrevrouwen
Tussen de 40 en 60. Je moet verder kijken dan je neus (neusquote:
Dus ik heb nog 9 jaar om sterk, zelfverzekerd en succesvol te worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tussen de 40 en 60. Je moet verder kijken dan je neus (neus) lang is. Zo'n 20 km dus.
waarom blijf je steeds hetzelfde ontzettend grappige grapje herhalen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tussen de 40 en 60. Je moet verder kijken dan je neus (neus) lang is. Zo'n 20 km dus.
moet lukkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus ik heb nog 9 jaar om sterk, zelfverzekerd en succesvol te worden.
Loser. Vind je het gek dat je met die blauwe ballen zit?quote:
Ach jongen, trek het je niet aan. Het is maar een wassen neus (neusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom blijf je steeds hetzelfde ontzettend grappige grapje herhalen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach jongen, trek het je niet aan. Het is maar een wassen neus (neus).
Alles is grappiger dan dat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit topic is grappiger dan de laatste aflevering van oh oh Cherso.
behalve BDHquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn neus loopt leeg op dit moment.
Zo slaapverwekkend kan ik niet zijn.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo slaapverwekkend kan ik niet zijn.
Er is een boodschap overgebracht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nog een date geregeld tux?
Nee meteen is overdreven he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is een boodschap overgebracht.Voor de rest zie ik wel, we hoeven toch niet meteen te trouwen.
Ja he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee meteen is overdreven he.
Wel grappig, zo dichtbij enalles.
Het gewone zoals altijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:00 schreef theKiD het volgende:
Komend weekend nog leuke dingen te doen in DB qua muziek/ vermaak?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het gewone zoals altijd.
Verder niks speciaals volgens mij.
Nah volgend weekend weer Pleintijd.quote:
Waster te doen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah volgend weekend weer Pleintijd.
Pleintijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah volgend weekend weer Pleintijd.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pleintijd.
Daar zijn altijd live bandjes toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahaa
Met schaakborden enzulks.
Ze heeft een wekker toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga slapen. Fijne nacht nog Tux en mocht je ooit gaan slapen, weltruste alvast.![]()
ninja editquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga slapen. Fijne nacht nog Tux en mocht je ooit gaan slapen, weltruste alvast.![]()
TheKid auch.
quote:
SuperrrTuxxxquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee of ze een wekker heeft. Misschien staat ze op met het kukelen van de kippen..
Truste Barriequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
TheKid auch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee of ze een wekker heeft. Misschien staat ze op met het kukelen van de kippen..
Gezellig zo.. Of er zegt niemand iets, of ze komen online om te zeggen dat ze gaan slapenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef FedExpress het volgende:
hoi:P
en Welterusten! zojuist zware auditie gehad en meteen een of ander wazig bericht via mn hyves. eigenlijk was het niet heel wazig trouwens... was overduidelijk. maar goed, Welterusten!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef FedExpress het volgende:
hoi:P
en Welterusten! zojuist zware auditie gehad en meteen een of ander wazig bericht via mn hyves. eigenlijk was het niet heel wazig trouwens... was overduidelijk. maar goed, Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |