Valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nieuw: tokkies kijken buiten de kermis.
Jij was er ook zekerquote:
Nee daar zeg ik dat niet voor.quote:
Klopt. De villawijk uit Vught reed in een grote colonne richting de Action.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee daar zeg ik dat niet voor.
Ik weet alleen wel dat er heus niet alleen tokkies komen.
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
Er komen ook zat normale mensen. Maar niet op de openingsdag/eerste uren.
Hoe doe jij dat vraagtekentje bij je hoofd irl?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.
Ik wist ook niet dat het zo druk zou worden. Een collega zei vanmorgen tegen me dat het dan wel druk zou worden. Ik zo:![]()
![]()
Dat is beroepsgeheim.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat vraagtekentje bij je hoofd irl?
Joepie ik ben geen tokkie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
Er komen ook zat normale mensen. Maar niet op de openingsdag/eerste uren.
jij was er ook niet de eerste urenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.
Ik wist ook niet dat het zo druk zou worden. Een collega zei vanmorgen tegen me dat het dan wel druk zou worden. Ik zo:![]()
![]()
quote:
Net alsof ze er een paar ton gratis bij krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar een half uur voor opening in de rij gaan staan is echt te belachelijk.
Het is mij ook gelukt!quote:
Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar een half uur voor opening in de rij gaan staan is echt te belachelijk.
Sorry was even naar de actionquote:
Hoaxquote:
Goedemorgen deze morgen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 05:27 schreef mjan het volgende:
Jammer dat ik niet zo goed ben in monologen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |