quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Vanwaar dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op..quote:
Enerzijds niets, anderzijds alles.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op..
Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Enerzijds niets, anderzijds alles.
Het is maar net hoe je het bekijkt
Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.
Maybe heb ik onder de grond geleefd danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks mis mee is nogal een groot woord
Daarbij lijkt het voor buitenstaanders altijd erger...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Maybe heb ik onder de grond geleefd dan![]()
Ik heb naar mijn idee gewoon een nette wijk dus
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeter
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus ook.
Dat je niet zoent als je niks voor haar voelt snap ik, maar al minstens een week over haar praten, ophemelen, ze zou de jouwe worden weet ik het allemaal... Dan voel je toch iets of niet?
Ja eindelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nog maar een dag tot het weekend is.
quote:Lange rijen op openingsdag Action
DEN BOSCH - Lange rijen voor de kassa's en chaos op de parkeerplaats. Dat is deze donderdag te zien bij de openingsdag van de winkel Action in winkelcentrum De Hambaken in Den Bosch. "Vanochtend om half negen stonden de mensen al in de rij, terwijl we om negen uur pas open gingen", zegt bedrijfsleider John Montée. De Bossche Action is het 241ste filiaal in Nederland, België en Duitsland.
Tot nu toe gingen veel Bosschenaren naar Ammerzoden, Helvoirt of Boxtel om te winkelen bij Action.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van vrijdag.
http://www.brabantsdagbla(...)eningsdag-Action.ece
Omg, hoe sneu ben je dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
En het plebs had weer eens niks te doen:
[..]
Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
ST, jij ging toch wel pas na 9en he?![]()
En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis.
Nieuw: tokkies kijken buiten de kermis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |