abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87277056
/care
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_87277491
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef FedExpress het volgende:
RIP Antonie Kamerling -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87278127
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar die :') ?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_87278205
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vanwaar die :') ?
Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op.. :)
pi_87278537
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op.. :)
Enerzijds niets, anderzijds alles.
Het is maar net hoe je het bekijkt :)
pi_87279421
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Enerzijds niets, anderzijds alles.
Het is maar net hoe je het bekijkt :)
Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.
pi_87279628
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.
Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeter :D
pi_87280374
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

niks mis mee is nogal een groot woord :X
Maybe heb ik onder de grond geleefd dan :')

Ik heb naar mijn idee gewoon een nette wijk dus :P
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_87280575
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Maybe heb ik onder de grond geleefd dan :')

Ik heb naar mijn idee gewoon een nette wijk dus :P
Daarbij lijkt het voor buitenstaanders altijd erger...
Eerste keer dat ik hier het plein op kwam lopen was mijn indruk nu ook niet echt positief te noemen :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:26:49 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87280648
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef FedExpress het volgende:
RIP Antonie Kamerling -O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87281617
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeter :D
_O-
Toch geen zelfmoord plannen he? :o
pi_87284370
Suicide is never an option ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87284390
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:17 schreef FedExpress het volgende:

[..]

dat bedoelde ik dus ook.

Dat je niet zoent als je niks voor haar voelt snap ik, maar al minstens een week over haar praten, ophemelen, ze zou de jouwe worden weet ik het allemaal... Dan voel je toch iets of niet? :')
Dat dacht ik ook. ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87287637
:')
~Si vis amari, ama~
pi_87287927
_O-
pi_87288437
Nog maar een dag tot het weekend is. *)
pi_87288723
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nog maar een dag tot het weekend is. *)
Ja eindelijk :D En daarna tentamens :'(
pi_87288871
ik heb al weekend :P mag ook wel na zo'n week vind ik. niet dat ik morgen niks te doen heb, maar toch
~Si vis amari, ama~
pi_87289880
De nieuwe southpark-aflevering is leuk :D
pi_87290531
En het plebs had weer eens niks te doen:

quote:
Lange rijen op openingsdag Action

DEN BOSCH - Lange rijen voor de kassa's en chaos op de parkeerplaats. Dat is deze donderdag te zien bij de openingsdag van de winkel Action in winkelcentrum De Hambaken in Den Bosch. "Vanochtend om half negen stonden de mensen al in de rij, terwijl we om negen uur pas open gingen", zegt bedrijfsleider John Montée. De Bossche Action is het 241ste filiaal in Nederland, België en Duitsland.

Tot nu toe gingen veel Bosschenaren naar Ammerzoden, Helvoirt of Boxtel om te winkelen bij Action.

Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van vrijdag.

http://www.brabantsdagbla(...)eningsdag-Action.ece
~Si vis amari, ama~
pi_87290599
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
En het plebs had weer eens niks te doen:
[..]

Omg, hoe sneu ben je dan.
pi_87291560
ST, jij ging toch wel pas na 9en he? :o
_O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:37:00 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87292070
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
ST, jij ging toch wel pas na 9en he? :o
_O-
Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87292600
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis. :')
En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit. :')
pi_87293015
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit. :')
Nieuw: tokkies kijken buiten de kermis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')