Je moet nog veel leren.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan loop je echt heel eg achter de feiten aan
you lost me therequote:
You lost too much.quote:
kruiskamp?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Lady_1989 het volgende:
In het vorige deel kwam ik even Bosschenaren checken, om vervolgens er niet meer op terug te kijkenik zit te weining op fok
![]()
Maar ik kom uit Den Bosch - Westwerd me nog gevraagd dus ik denk, laat ik toch nog maar even antwoord geven
Jupquote:
daar werd ik altijd belaagd door 15 marrokanen in 1 golf 3quote:
Denk dat je over elke wijk wel wat kuts kunt zeggen van Den Bosch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar werd ik altijd belaagd door 15 marrokanen in 1 golf 3leuke buurt hoor
ik vroeg me al af waar je was geblevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Lady_1989 het volgende:
In het vorige deel kwam ik even Bosschenaren checken, om vervolgens er niet meer op terug te kijkenik zit te weining op fok
![]()
Maar ik kom uit Den Bosch - Westwerd me nog gevraagd dus ik denk, laat ik toch nog maar even antwoord geven
niks mis mee is nogal een groot woordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Denk dat je over elke wijk wel wat kuts kunt zeggen van Den Bosch.![]()
Kruiskamp is groot, je hebt de belgische buurt (als in belgische straatnamen), nederlandse buurt, en de kutbuurt.
Ik woon in de Nederlandse, al 21 jaar, nog nooit problemen gehad. Als mensen vragen waar ik woon en ik zeg de kruiskamp zeggen ze, echt waaarrr... dan denk ik euh ja, kruiskamp is niks mis mee hoor
Kruiskampquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Denk dat je over elke wijk wel wat kuts kunt zeggen van Den Bosch.![]()
Kruiskamp is groot, je hebt de belgische buurt (als in belgische straatnamen), nederlandse buurt, en de kutbuurt.
Ik woon in de Nederlandse, al 21 jaar, nog nooit problemen gehad. Als mensen vragen waar ik woon en ik zeg de kruiskamp zeggen ze, echt waaarrr... dan denk ik euh ja, kruiskamp is niks mis mee hoor
Toch typisch dat ik daar als Boschvelder liever niet 's avonds op straat kom.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks mis mee is nogal een groot woord
preciesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch typisch dat ik daar als Boschvelder liever niet 's avonds op straat kom.
jouw merk is van nellequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist heul nie dat Acer hier zit.Is trouwens ook niet echt mijn merk ofzo.
Ja die maken echt goeie computers.quote:
Nu is de vraag: wie is er triester? Het bontkraagje of de tomosrijder?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb daar een tijdje terug wel een mocro omver gereden, ik kwam aangereden met m'n tomos en hij ging niet aan de kant, op het laatste moment springt ie weg en wordt ie geschept door m'n voetensteuntje
Interessante vraag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu is de vraag: wie is er triester? Het bontkraagje of de tomosrijder?
Het is een retorische vraag.quote:
Versier zequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een retorische vraag.![]()
Straks feest, ben zo benieuwd![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef FedExpress het volgende:
alvast veel plezier bdh!
onthoud 1 ding goed: alleen erin telt!
Veel plezier Bijdehand!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een retorische vraag.![]()
Straks feest, ben zo benieuwd![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef FedExpress het volgende:
http://delta.tudelft.nl/nl/opinie/sex-and-the-student-city/21888
![]()
![]()
Nou, ik kan je iig vertellen dat ik hier een nederlaag heb geleden.quote:
Ik ook denk ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou, ik kan je iig vertellen dat ik hier een nederlaag heb geleden.
Gelukkig wel een andere leuke dame tegengekomen, maar ik moet weer helemaal opnieuw beginnen...
ja, want dororijden als een of andere kankeraap je wil in elkaar slana en je kan hem omver rijden is zo kansloosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu is de vraag: wie is er triester? Het bontkraagje of de tomosrijder?
wederom gescoord vanavondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou, ik kan je iig vertellen dat ik hier een nederlaag heb geleden.
Gelukkig wel een andere leuke dame tegengekomen, maar ik moet weer helemaal opnieuw beginnen...
Nouja, ik vond haar leuk, dus het zou niet zoenen om het zoenen worden. Maar toen ik heel dicht bij haar stond voelde ik niks, echt niks, dus toen trok ik die conclusie maarquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wederom gescoord vanavond
nadat ik zwaar hard had gekotst
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik vond haar leuk, dus het zou niet zoenen om het zoenen worden. Maar toen ik heel dicht bij haar stond voelde ik niks, echt niks, dus toen trok ik die conclusie maar![]()
Eigenlijk is hij stiekem vrouw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:32 schreef FedExpress het volgende:
en dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willen
Tsja, het moet er wel zijn hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:32 schreef FedExpress het volgende:
en dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willen
Jou hoorde ik anders nooit klagen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij stiekem vrouw.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jou hoorde ik anders nooit klagen.
Ja ik snap het niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:47 schreef bijdehand het volgende:
Nee maar serieus, ik ga niet met iemand zoenen als ik niks voor haar voel
Op het moment zelf voelde ik niks. Dacht dat het er wel was maar nee dus. Jammerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet.Eerst zit je er dagen over te praten en dan voel je ineens niks.
dat bedoelde ik dus ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet.Eerst zit je er dagen over te praten en dan voel je ineens niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |