quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Vanwaar dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op..quote:
Enerzijds niets, anderzijds alles.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik zelfmoord echt achterlijk vind, lost niks op..
Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Enerzijds niets, anderzijds alles.
Het is maar net hoe je het bekijkt
Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah je zadelt wel je familie met een nog groter probleem op. Qua geldzaken enzo.
Maybe heb ik onder de grond geleefd danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks mis mee is nogal een groot woord
Daarbij lijkt het voor buitenstaanders altijd erger...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Maybe heb ik onder de grond geleefd dan![]()
Ik heb naar mijn idee gewoon een nette wijk dus
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je alles geregeld hebt... er blijft meer geld over mocht ik nu wegvallen dan nu ik gewoon doorploeter
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus ook.
Dat je niet zoent als je niks voor haar voelt snap ik, maar al minstens een week over haar praten, ophemelen, ze zou de jouwe worden weet ik het allemaal... Dan voel je toch iets of niet?
Ja eindelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nog maar een dag tot het weekend is.
quote:Lange rijen op openingsdag Action
DEN BOSCH - Lange rijen voor de kassa's en chaos op de parkeerplaats. Dat is deze donderdag te zien bij de openingsdag van de winkel Action in winkelcentrum De Hambaken in Den Bosch. "Vanochtend om half negen stonden de mensen al in de rij, terwijl we om negen uur pas open gingen", zegt bedrijfsleider John Montée. De Bossche Action is het 241ste filiaal in Nederland, België en Duitsland.
Tot nu toe gingen veel Bosschenaren naar Ammerzoden, Helvoirt of Boxtel om te winkelen bij Action.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van vrijdag.
http://www.brabantsdagbla(...)eningsdag-Action.ece
Omg, hoe sneu ben je dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
En het plebs had weer eens niks te doen:
[..]
Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
ST, jij ging toch wel pas na 9en he?![]()
En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag rond een uur of 2. Wat een gekkenhuis.
Nieuw: tokkies kijken buiten de kermis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En de nieuwste attractie in 's-Hertogenbosch is een feit.
Valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nieuw: tokkies kijken buiten de kermis.
Jij was er ook zekerquote:
Nee daar zeg ik dat niet voor.quote:
Klopt. De villawijk uit Vught reed in een grote colonne richting de Action.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee daar zeg ik dat niet voor.
Ik weet alleen wel dat er heus niet alleen tokkies komen.
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
Er komen ook zat normale mensen. Maar niet op de openingsdag/eerste uren.
Hoe doe jij dat vraagtekentje bij je hoofd irl?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.
Ik wist ook niet dat het zo druk zou worden. Een collega zei vanmorgen tegen me dat het dan wel druk zou worden. Ik zo:![]()
![]()
Dat is beroepsgeheim.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat vraagtekentje bij je hoofd irl?
Joepie ik ben geen tokkie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
Er komen ook zat normale mensen. Maar niet op de openingsdag/eerste uren.
jij was er ook niet de eerste urenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet persé zo'n haantje de voorste te zijn, maar ik had me er zo op verheugd.
Ik wist ook niet dat het zo druk zou worden. Een collega zei vanmorgen tegen me dat het dan wel druk zou worden. Ik zo:![]()
![]()
quote:
Net alsof ze er een paar ton gratis bij krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar een half uur voor opening in de rij gaan staan is echt te belachelijk.
Het is mij ook gelukt!quote:
Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar een half uur voor opening in de rij gaan staan is echt te belachelijk.
Sorry was even naar de actionquote:
Hoaxquote:
Goedemorgen deze morgen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 05:27 schreef mjan het volgende:
Jammer dat ik niet zo goed ben in monologen.
Goeiesmorgens.quote:
Valt best mee. Als ik moet werken ben ik nog vroeger, en nu moet ik toevallig om kwart over 7 op de fiets zittenquote:
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef Lady_1989 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben beetje laatMaar doe mn best erbij te horen
Falen in Fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit![]()
En wat doe onze Lady zo in het dagelijks leven?
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Vriendin van me doet ook SPH op de AvansBevalt het? Hoeveelste jaar zit je?
Werken ja, maar in september begin ik aan andere HBO-opleiding, deeltijd. Omdat SPH toch niet precies is wat ik wilquote:
oh, dat is op zich wel zonde dan. En welke opleiding wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:06 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Werken ja, maar in september begin ik aan andere HBO-opleiding, deeltijd. Omdat SPH toch niet precies is wat ik wil
Nouja niet perse zonde, heb veel geleerd. Ik wil nu natuurgeneeskundig therapeut gaan doen. Dus nog de hulpverling inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat is op zich wel zonde dan. En welke opleiding wil je gaan doen?
ah okee, klinkt interessant!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Nouja niet perse zonde, heb veel geleerd. Ik wil nu natuurgeneeskundig therapeut gaan doen. Dus nog de hulpverling inmaar dan de wat praktischere hulpverlening
Vind ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah okee, klinkt interessant!
mooie dialoog maken we er hier van
wat sporten, wat vrijwilligerswerk (commissies op mn club enzo), wat werken en ik studeer in Eindhovenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
En wat doet u zoal in het dagelijkste leven?
Wat een gezellige chat tussen ons tweetjes zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat sporten, wat vrijwilligerswerk (commissies op mn club enzo), wat werken en ik studeer in Eindhoven
haha, ja tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Wat een gezellige chat tussen ons tweetjes zo![]()
![]()
Wat voor sport en studie doe je?
Edit: ik zie je usericon al
Deja-vuquote:
hahah iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ja tochhet is net msn
![]()
Ik studeer Technische Bedrijfskunde![]()
Goed gespotSinds kort voetbal ik er ook nog bij.
Sport jij ook ofzo?
ga weg uit onze dialoogquote:
Nou, ben ook benieuwd danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
hahah idd
Hm ik ben lid van Fitland hier vlakbij. Ik ga alleen er niet echt meer heenhaha er was een tijd dat ik fanatiek was en er 3x in de week was, maar nu... Maar vanaf volgende week wilde ik weer gaan
dus ben benieuwd (a)
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga weg uit onze dialoog![]()
[..]
![]()
Nou, ben ook benieuwd dan
ooh relax! Is wel leuker met iemand erbij ja. Heb je ook meteen een stok achter de deurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:53 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Jamaar ik ga ook sneller als ik iemand heb om mee te gaan. En mn moeder en zus gaan altijd, maar op donderdagavond, maar dan werk ik juist weer. Maar nu ga ik op maandag en gaat als het goed is mn moeder ook mee
Jammer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
hmm, ik moet de dialoog nu helaas beëindigen, moet weg![]()
Neequote:
Doel je op mij?quote:
Ja wij mochten dat niet.quote:
Halve topic was toen weggehaaldquote:
Is wel hoorquote:
Maar nu is het ook echt een msn-topic gewordenquote:
Het is een theekransje, maar ik heb liever koffie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu is het ook echt een msn-topic geworden
Dit is een sekstopicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is een theekransje, maar ik heb liever koffie.
Oei.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is een theekransje, maar ik heb liever koffie.
Seks is vies.quote:
Ook.quote:
quote:
Niet dan?quote:
Ja maar ook lekkerquote:
Wè zeetie? Hey Kut!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Een bosschenaar bij the voice of Holland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |