Loser. Vind je het gek dat je met die blauwe ballen zit?quote:
Ach jongen, trek het je niet aan. Het is maar een wassen neus (neusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom blijf je steeds hetzelfde ontzettend grappige grapje herhalen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach jongen, trek het je niet aan. Het is maar een wassen neus (neus).
Alles is grappiger dan dat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit topic is grappiger dan de laatste aflevering van oh oh Cherso.
behalve BDHquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn neus loopt leeg op dit moment.
Zo slaapverwekkend kan ik niet zijn.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo slaapverwekkend kan ik niet zijn.
Er is een boodschap overgebracht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nog een date geregeld tux?
Nee meteen is overdreven he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is een boodschap overgebracht.Voor de rest zie ik wel, we hoeven toch niet meteen te trouwen.
Ja he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee meteen is overdreven he.
Wel grappig, zo dichtbij enalles.
Het gewone zoals altijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:00 schreef theKiD het volgende:
Komend weekend nog leuke dingen te doen in DB qua muziek/ vermaak?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het gewone zoals altijd.
Verder niks speciaals volgens mij.
Nah volgend weekend weer Pleintijd.quote:
Waster te doen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah volgend weekend weer Pleintijd.
Pleintijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah volgend weekend weer Pleintijd.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pleintijd.
Daar zijn altijd live bandjes toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahaa
Met schaakborden enzulks.
Ze heeft een wekker toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga slapen. Fijne nacht nog Tux en mocht je ooit gaan slapen, weltruste alvast.![]()
ninja editquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga slapen. Fijne nacht nog Tux en mocht je ooit gaan slapen, weltruste alvast.![]()
TheKid auch.
quote:
SuperrrTuxxxquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee of ze een wekker heeft. Misschien staat ze op met het kukelen van de kippen..
Truste Barriequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
TheKid auch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee of ze een wekker heeft. Misschien staat ze op met het kukelen van de kippen..
Gezellig zo.. Of er zegt niemand iets, of ze komen online om te zeggen dat ze gaan slapenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef FedExpress het volgende:
hoi:P
en Welterusten! zojuist zware auditie gehad en meteen een of ander wazig bericht via mn hyves. eigenlijk was het niet heel wazig trouwens... was overduidelijk. maar goed, Welterusten!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef FedExpress het volgende:
hoi:P
en Welterusten! zojuist zware auditie gehad en meteen een of ander wazig bericht via mn hyves. eigenlijk was het niet heel wazig trouwens... was overduidelijk. maar goed, Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |