Het gewone zoals altijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:00 schreef theKiD het volgende:
Komend weekend nog leuke dingen te doen in DB qua muziek/ vermaak?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het gewone zoals altijd.
Verder niks speciaals volgens mij.
Nah volgend weekend weer Pleintijd.quote:
Waster te doen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah volgend weekend weer Pleintijd.
Pleintijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah volgend weekend weer Pleintijd.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pleintijd.
Daar zijn altijd live bandjes toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahaa
Met schaakborden enzulks.
Ze heeft een wekker toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga slapen. Fijne nacht nog Tux en mocht je ooit gaan slapen, weltruste alvast.![]()
ninja editquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga slapen. Fijne nacht nog Tux en mocht je ooit gaan slapen, weltruste alvast.![]()
TheKid auch.
quote:
SuperrrTuxxxquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee of ze een wekker heeft. Misschien staat ze op met het kukelen van de kippen..
Truste Barriequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
TheKid auch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee of ze een wekker heeft. Misschien staat ze op met het kukelen van de kippen..
Gezellig zo.. Of er zegt niemand iets, of ze komen online om te zeggen dat ze gaan slapenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef FedExpress het volgende:
hoi:P
en Welterusten! zojuist zware auditie gehad en meteen een of ander wazig bericht via mn hyves. eigenlijk was het niet heel wazig trouwens... was overduidelijk. maar goed, Welterusten!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef FedExpress het volgende:
hoi:P
en Welterusten! zojuist zware auditie gehad en meteen een of ander wazig bericht via mn hyves. eigenlijk was het niet heel wazig trouwens... was overduidelijk. maar goed, Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |