Nee, ja kan elke maand kopen wat je wilt en dan eind van de maand betalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef Nezhi het volgende:
Hoe werkt zo een maandfactuur? Moet je elke maand dan gewoon een klein bedrag betalen aan H&M?
Oftewel, er is 60 euro aan je saldo toegevoegd waardoor je minder hoeft te betalen? Houwe zo!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef muisje86 het volgende:
hallooo ik heb mijn saldo nagekeken en "ontdekt" dat ik een retour zending heb bijgeschreven van ongeveer 60 euro maar heb niks geretourneerd :S:S:S iemand ervaring hiermee????
Inderdaad jonge, waarom gebeurt mij zoiets nooit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oftewel, er is 60 euro aan je saldo toegevoegd waardoor je minder hoeft te betalen? Houwe zo!
Ik had laatst zelf berekend dat ik zo'n ¤ 30,- moest betalen maar door latere retourverwerkingen dan andere verzendingen enzo kwam ik op ¤ 9,- uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad jonge, waarom gebeurt mij zoiets nooit.
Op Safari doet ie et prima.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef Nezhi het volgende:
De site van HM doet het niet zo goed bij mij, loopt vast of laad niet.. iemand anders dit probleem? Ik gebruik Firefox.
Ik heb het ook een keer gehadquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef muisje86 het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor maar niet dat ik het dadelijk weer kwijt ben:S:S Ik vertrouw er niet zo op....te mooi om waar te zijn zeg maar....
Ja het kan natuurlijk zijn dat de eprsoon van wie de retour nu niet goed staat daar contact over opneemt, maar denk niet dat ze kunnen achterhalen bij wie het dan verkeerd i bijgeschreven. Maar hou het geld gewoon ff apartquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef muisje86 het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor maar niet dat ik het dadelijk weer kwijt ben:S:S Ik vertrouw er niet zo op....te mooi om waar te zijn zeg maar....
DAT VEST! Waar vind je die?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
yesyesyes het is gelukt, ik heb er nog een paar dingen bijgegooid, maar ik heb iig eeeeindelijk mijn bikini compleet.en heb de bikinitop maar in 2 maten besteld, want ik twijfel daar nog over.
[ afbeelding ]
weer gewijzigd, maar nu blijf ik van mijn bestelling af
Bedankt!! heb je misschien ook antwoord op mijn andere vraag? hihi..quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een jas en hij staat in de sale.
Ja daar zie ik wel de bestelling staan, maar niet wat ik heb besteld..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef alors het volgende:
Inloggen op mijn pagina, dan naar nog niet geleverde artikelen.
Is er niet iets al inbehandeling? kun je zien bij geleverde artikelen... En heb je je bestellign anders wel helemaal afgerond?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja daar zie ik wel de bestelling staan, maar niet wat ik heb besteld..
Als het door de brievenbus past krijg je idd geen T&Tquote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
sturen ze ook gewoon kleine pakketjes zonder T&T code?
Ik heb nog nooit een T&T loos pakket gehad geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef GimmeGore het volgende:
Ook geen mailtje dat de status van je bestelling gewijzigd is ofzo?
Mijn bestelling komt in delen, maar omdat ik hard truien nodig had, heb ik gekozen voor in meerdere keren ontvangen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een T&T loos pakket gehad geloof ik.
Die laatstequote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bestelling
Die bovenste valt best wel klein!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Crientj het volgende:
Yay! eindelijk.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omg, dat meeeen je niet. ;o Shit. Dan hoop ik maar dat ie past.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:45 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Die bovenste valt best wel klein!Maar is wel erg mooi
LOL!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat ie maar tot 128 gaat anders had ikdeze voor carnaval gekocht
Welke codes zijn dat?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
LOL!
m'n dochtertje vond 'm lelijk! want hij's niet zwart of roze
Had gister m'n bestelling binnen, 2 dingen blijven & 2 dingen terug, allemaal kids stuff dus hoef ik niet te posten
En ik heb vandaag weer besteld, een tregging voor mezelf & jas voor kind.
-25% & de 5 euro codes werken allemaal nog.
Oh echt?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb 1304 & 8909 in combinatie gebruikt.
Eerste is 5,- & tweede is 25%.
Oh bij mij wel vanochtend.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Toen ik ze in probeerde te vullen pakte hij ze beide niet.
Oh noes. ;{ Dat is stom.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh bij mij wel vanochtend.
Las op internet ook dat ze 't niet deden, maar ik dacht who cares ik probeer gewoon.
En 't lukte
Nee, dat gaat niet. Als je bestelling al in behandeling is, kun je geen kortingscode meer toevoegen. Je kunt alleen een kortingscode toevoegen tijdens het bestellen, niet achteraf als de bestelling al is afgerond.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef Crientj het volgende:
Maar ik sta nog in behandeling.. Zou ik ze alsnog dan kunnen toevoegen?
Thanks, maar ik ben een woordje vergeten in mijn zin. ;') Ik sta nog niet in behandeling. ;oquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Als je bestelling al in behandeling is, kun je geen kortingscode meer toevoegen. Je kunt alleen een kortingscode toevoegen tijdens het bestellen, niet achteraf als de bestelling al is afgerond.
Als je een "legale" kortingscode hebt ontvangen, dus niet van internet geplukt, maar via de post of in je mail, kun je wel de klantenservice bellen om je kortingscode toe te laten voegen aan een bestelling die al in behandeling is.
Nou, dat is in dit geval dus alleen maar gunstig!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef Crientj het volgende:
Thanks, maar ik ben een woordje vergeten in mijn zin. ;') Ik sta nog niet in behandeling. ;o
nu 5,99 euro korting.
Dat zekerquote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Nou, dat is in dit geval dus alleen maar gunstig!
Ik heb niet zo heel veel tiet en echt wel het postuur voor een S, moest er echt M van hebben. Aan de achterkant zit een elastisch stofje dus je kan je gelukkig uitrekken, maar ik kreeg het ritsje gewoon niet verder dan onder mn borsten.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Omg, dat meeeen je niet. ;o Shit. Dan hoop ik maar dat ie past.
Ook last van..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:58 schreef Mieshka het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de shirts steeds dunner worden bij H&M, daar baal ik wel van.
Nja ik stuur ze zoieso terug tegenwoordig als ik aan de kwaliteit twijfel. Geen miskopen voor mijquote:Andere basic lange mouwen shirts die ik eerder heb besteld, waren zo dun dat je er met gemak doorheen kunt kijken, ze schijnen ook hartstikke door. Er komen ook heel snel halen in. Ik had ze achteraf gezien toch beter terug kunnen sturen.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Luxuria het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb deze (en nog veeel meer) besteld
Ja hequote:Op donderdag 30 september 2010 20:24 schreef alors het volgende:
wat doe je moeiljk met die printscreen van je hele beeld
Echt een man héquote:Op donderdag 30 september 2010 20:24 schreef alors het volgende:
wat doe je moeiljk met die printscreen van je hele beeld
Ik heb één keer gehad dat ze een verkeerd artikel hebben gestuurd, toen kreeg ik een 5 euro-code. Maar ik heb ook weleens gehad dat er ergens een gat inzat en daar heb ik nooit wat van gehoord, terwijl ik dat eigenlijk ook behoorlijk slecht vindquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Echt een man hé![]()
Ik pluk trouwens kortingscodes van internet af & ik krijg ze thuis gestuurd.
Heel simpel, gewoon iets bestellen wat er niet meer is.
Dan krijg je een excuus brief + kortingscode.. ben ik nu slecht?
Dat kan inderdaad nietquote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb één keer gehad dat ze een verkeerd artikel hebben gestuurd, toen kreeg ik een 5 euro-code. Maar ik heb ook weleens gehad dat er ergens een gat inzat en daar heb ik nooit wat van gehoord, terwijl ik dat eigenlijk ook behoorlijk slecht vind
Oh ik krijg altijd zo'n bon als er iets niet geleverd wordt of bij een verkeerd artikel.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb één keer gehad dat ze een verkeerd artikel hebben gestuurd, toen kreeg ik een 5 euro-code. Maar ik heb ook weleens gehad dat er ergens een gat inzat en daar heb ik nooit wat van gehoord, terwijl ik dat eigenlijk ook behoorlijk slecht vind
Maak je er dan ook een extra melding, naast het aangeven op de retourbon, van? Ik heb al vaker een verkeerd artikel of gaten/vlekken in kledingstukken gehad, maar nog nooit een kortingscode/-bon gekregen. Wat een apen zeg.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik krijg altijd zo'n bon als er iets niet geleverd wordt of bij een verkeerd artikel.
I'm in loooove. Wil ze nu altijd dragen maar straks worden ze vies.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, die laarzen he, die zijn echt de beste koop die ik tot nu toe bij de h&m heb gedaan.
Ik zou voor de lol dit topic eens doorlezen, er staan er genoeg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 06:32 schreef AJ187 het volgende:
Weet iemand nog een werkende kortingscode?
Ik ken alleen 1304 voor 5 euro korting
Ja meestal mail ik wel even ja. Maar vaak zat ook alleen op de bon gehadquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef bluejean het volgende:
[..]
Maak je er dan ook een extra melding, naast het aangeven op de retourbon, van? Ik heb al vaker een verkeerd artikel of gaten/vlekken in kledingstukken gehad, maar nog nooit een kortingscode/-bon gekregen. Wat een apen zeg.
Ik zet zelfs op de bon waar het gat precies zitquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef bluejean het volgende:
[..]
Maak je er dan ook een extra melding, naast het aangeven op de retourbon, van? Ik heb al vaker een verkeerd artikel of gaten/vlekken in kledingstukken gehad, maar nog nooit een kortingscode/-bon gekregen. Wat een apen zeg.
Dat doe ik ook. Zo staat er soms een heel verhaal op mijn retourbon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet zelfs op de bon waar het gat precies zit
Ik ook! Het enige wat dan gebeurt, is dat er geen 1,- retourkosten in rekening wordt gebracht. Nou ja, vaag dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet zelfs op de bon waar het gat precies zit
Wel doen, wie weet valt het bij die van jou mee en dan kan je niet achteraf spijt krijgen als ze uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Killditzie het volgende:
Ik las net van de kortingscodes en dacht dan bestel ik de zwarte suede laarsjes want dan zijn ze nog maar 45 euro! top korting!
Alleen nu lees ik dat de afwerking slecht is?
Dus niet doen?
Of toch wel?
O, vandaar. Dat had ik dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ik ook! Het enige wat dan gebeurt, is dat er geen 1,- retourkosten in rekening wordt gebracht. Nou ja, vaag dus.
Dat heb ik een tijdje terug gedaan, en geen enkel probleem mee gehad. Dus het kan welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Het is geen probleem twee pakketjes in een te retourneren toch? heb het samengevoegd met beide pakbonnen.. Het is alleen wel een onwaarschijnlijk zwaar pakketje nu.
Kan wel, maar tegenwoordig moet je wel voor ieder pakketje betalen, ongeacht je ze samen in één pakket hebt gestuurd. Kun je ze net zo goed apart sturen, heb je ook meer bewijs indien er een pakketje zou zoekraken in de post.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Het is geen probleem twee pakketjes in een te retourneren toch? heb het samengevoegd met beide pakbonnen.. Het is alleen wel een onwaarschijnlijk zwaar pakketje nu.
ow, en sinds wanneer is dat eigenlijk? Ongeveer 1 a 2 maandjes geleden heb ik van 2 bestellingen dingen teruggestuurd in een pakket.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:09 schreef bluejean het volgende:
[..]
Kan wel, maar tegenwoordig moet je wel voor ieder pakketje betalen, ongeacht je ze samen in één pakket hebt gestuurd. Kun je ze net zo goed apart sturen, heb je ook meer bewijs indien er een pakketje zou zoekraken in de post.
Ik weet het niet. Ik heb het ook nooit eerder gehad, maar de laatste keer - zo'n 3 weken geleden ongeveer - dus wel. Heb er nog een mailtje over gestuurd, maar daar kreeg ik niet echt een normaal antwoord op. In het mailtje stond onder meer het volgende:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:16 schreef francis998 het volgende:
[..]
ow, en sinds wanneer is dat eigenlijk? Ongeveer 1 a 2 maandjes geleden heb ik van 2 bestellingen dingen teruggestuurd in een pakket.
En ik heb alleen maar 1 euro moeten betalen..
quote:Voor iedere pakket dat wij geleveren wordt ¤ 1,00 aan retourkosten berekend, als de pakketen weer worden geretourneerd. Je hebt twee pakketten met twee verschillende pakketnummers in een pakket retourgezonden en daarom worden er twee keer retourkosten berekend.
Wij raden je dit aan om in de toekomst niet meer te doen. Mocht er iets misgaan tijdens het terugsturen en het pakket raakt zoek, dan heb je maar een bewijs dat je een pakket hebt teruggestuurd, terwijl je twee pakket hebt geretourneerd.
Het is gewoon geld willen verdienenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb het ook nooit eerder gehad, maar de laatste keer - zo'n 3 weken geleden ongeveer - dus wel. Heb er nog een mailtje over gestuurd, maar daar kreeg ik niet echt een normaal antwoord op. In het mailtje stond onder meer het volgende:
[..]
Je eigen H&Mquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, ik had dus ook mijn eigen H&M maar genomen (27) en ik kreeg ze dicht...maar was niet echt mooi om te zienEn het zat zwaar shit!
oh je bedoeld H&M maatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, ik heb daar standaard maat 27![]()
Vandaar
Dat klopt, ik las laatst een artikeltje waarbij ze die inch maten hadden gecheckt met een meetlint. Het scheelde soms wel 3 inches...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef Linnie20v het volgende:
Toen ik in Amerika broeken paste had ik maat 26 en die waren vaak nog groot,,,
Hoe bedoel je, we passen de maten aan dan lijken de mensen slanker
Ik zie geen enkele hoor?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou voor de lol dit topic eens doorlezen, er staan er genoeg.
Heb ik ook gelezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat klopt, ik las laatst een artikeltje waarbij ze die inch maten hadden gecheckt met een meetlint. Het scheelde soms wel 3 inches...
ik moest even lachenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef Linnie20v het volgende:
Weet iemand hier nog antwoord op toevallig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef Flops het volgende:
Zojuist weer een pakketje binnen gekregen en, in tegenstelling tot mijn vorige bestelling, zal ik bijna alles houden.
Nu is het enige dat ik twee dezelfde blousjes had besteld in twee maten waarvan er eentje nog geleverd moet worden. Nu heb ik er dus eentje wel binnen en op de andere had ik een kortingscode van 25% gebruikt, maar de maat die ik nu heb is prima en degene die nog moet komen (waarvan de bestelling overigens nu wel al in behandeling is, dus kan het niet meer annuleren), zal dus te groot zijn. Daar zit echter de korting op, volgens mij met de code 8876 die geldig was op de hele nieuwe collectie (inmiddels werkt die niet meer). Ik heb hem van internet, maar volgens mij was het wel een legale korting voor iedereen om te gebruiken, klopt dat? Want mocht dat het geval zijn, dan kan ik er nog over bellen en vragen of die korting op het shirtje mag die ik wel houd, of zouden ze daar moeilijk over doen?
Ja, uiteraard draait het om geld. Vond het zelf ook verre van klantvriendelijk. Het mooie was nog wel dat het om een artikel ging dat slechts enkele dagen (!) nadat ik mijn enorme h&m-bestelling had binnengekregen was nageleverd. Ontzettend onlogisch en onhandig. Maar ja, uiteindelijk wel weer mooi 2,- verdiend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is gewoon geld willen verdienen. Hoe bedoel je, laten we het milieu belasten met 2 pakketten waar de helft in overblijft, i.p.v. het in 1 proppen? Echt niet klantvriendelijk ook.
Als die is gesorteerd, krijg je hem dan vandaag? Want dan krijg ik ook vandaag mijn pakketje binnenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:44 schreef rena het volgende:
Stomme vraag; maar leveren ze ook af op zaterdag? Er staat bestelling gesorteerd in sorteercentrum, maar heb geen idee hoe dat zit op zaterdagen
Ja had ik ook, maar met meerdere winkels had ik dat gemerkt, maar vooral bij de H&M viel het me erg op, ook die shirtjes enzo waren echt 10x zo grootquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef Linnie20v het volgende:
Vind je dat kneuzig ja? Ik bestel ook wel eens dingen in meerdere kleuren D: ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:35 schreef Muizenbeest het volgende:
Ik ben echt helemaal verslaafd aan mijn trui
[ afbeelding ]![]()
staat alleen beetje kneuzig als ik ze in elke kleur besteldus doe ik dat maar niet..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier ook even een (stomme?) vraag:
Als ik kleding uit verschillende pakketjes terug wil sturen, mag dat dan in één zak met 3 verschillende retourbonnen erin en slechts één retoursticker aan de buitenkant? Of raken ze dan in de war?
Is pas de eerste keer dat ik iets terugstuur, anders retourneer ik het altijd in de winkel. Maar dan ben je nog duur uit eigenlijk, want het geld ben je dan kwijt
Ok, thx!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
kan gewoon. hoef je ook maar 1× 1,- te betalen
Dan ben ik opperkneus, want ik heb dit vest:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:35 schreef Muizenbeest het volgende:
staat alleen beetje kneuzig als ik ze in elke kleur besteldus doe ik dat maar niet...
Naja waar ik van baal, ik moet op mijn werk tshirts van mijn werk dragen en dat dan 5 dagen in de week dus eigenlijk heb ik alleen wat aan heel veel verschillende broeken. Maar broeken van de H&M vind ik niet lekker zitten, dus kom ik weer uit bij de truien.. en tja hmm grr.. je snapt vast het probleemquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:41 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Dan ben ik opperkneus, want ik heb dit vest:
[ afbeelding ]
in zwart, grijs, donkerpaars en donkerrood! Lekker basic en makkelijk te combineren.
Ik bestel wel vaker hetzelfde in meerdere kleuren, zo kun je je favoriete items vaker aan zonder dat iedereen denkt dat je je kleding nooit wast.
Ja het is me eerste bestelling... Het zou best kunnen, want me saldo is nu 99 euro en een paar centenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:44 schreef Linnie20v het volgende:
En het is een eerste bestelling? Want in het begin heb je maar een limiet van 100 euro geloof ik.
Ik durf het je niet met zekerheid te zeggen want ik sta al jaren op 400 euro
Nee, niet meer dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
kan gewoon. hoef je ook maar 1× 1,- te betalen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
zo tering, die bikini mag weer terug. echt wat lelijk, en dan in combinatie met het broekje helemaal, die verkoop ik wel. hij staat alleen mooi als je tieten, heup en stevige benen heb, ja die heb ik niet.
Jup. Rekenen gewoon ¤ 1,- voor elke retourbon nu.quote:
ohh, ok. maar t kan wel in 1 tasje dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. Rekenen gewoon ¤ 1,- voor elke retourbon nu.
Ja, maar dan kun je er net zo goed losse pakjes van maken loop je ook minder risico op kwijtraken enzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohh, ok. maar t kan wel in 1 tasje dusstom van die euro
![]()
en als je pakketje uit 2 delen bestaat?
Das waar. Maar er was niemand thuis dus nu krijg ik hem maandag pasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:32 schreef pinquit het volgende:
Ja hoor, post krijg je toch ook op zaterdag?
Je krijgt 2 gordijnen van 1.45x2.50quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zijn die gordijnen nu 2x 145cm of 1x 145cm
[ afbeelding ]
Satijnen kwaliteit. Brede tunnel om het gordijn op te hangen. Zoom aan de onderkant. Afmeting 145x250 cm. Twee gordijnen per verpakking....
Want mijn raam is geloof ik 2.50 breed en 2.20 hoog?
Dan ook, want dat was bij mij het geval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je er net zo goed losse pakjes van maken loop je ook minder risico op kwijtraken enzo.
Je bedoeld een nalevering zonder verzendkosten? Dat weet ik niet.
Jeuj!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:59 schreef rena het volgende:
Dat jasje is echt heel erg fijn! Ik heb er veel plezier van, maar dat kan verschillen natuurlijk
Mercikesquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
wow, die is mooide jas bedoel ik.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef rena het volgende:
O, dan is het een ander jasje dan die ik heb, want ik pas nooit van mijn leven in een kindermaatje![]()
Maar het is wel een soortgelijk model wat ik heb van de H&M, hangt nu in de winkels.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Misschien maakt H&M bepaalde kleding ook wel voor zowel volwassenen als kinderenen dit is natuurlijk ook wel een 'standaad' model, ik vind de kleur ook echt
ach, die zal ik dus nooit passenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mercikes
Jas staat bij de kinderen (meisjes - maat 134 tot 170)
Maat 170 valt een beetje als S of een kleine M.
164 valt een beetje als XS - S
Hij kost 29,95
Klopt, dus de grotere kindermaten overlappen de kleinere damesmatenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef electronique het volgende:
maar 170 is ongeveer voor de leeftijden van 12-16, dus niet echt 'kinderen' meer
Ja eh duh? Het is voor kinderen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
Beetje jammer dat het model van de kindermaten nooit echt mooi is. Vaak niet echt goed voor een mooi decollete, en de jeans zijn vaak heel hoog in de taille
Ze zegt toch ook niet dat kinderen met diepe decolletés moeten gaan lopen? Ze bedoelt gewoon dat die kleding daarom niet altijd even mooi is voor volwassenen. Ook al pas je erin.quote:
Ik zeg toch ook niet dat kinderen met diepe decolletes moeten gaan lopen? Het is niet mooi voor volwassenen omdat het gemaakt is voor kinderen, dus houden ze rekening met kinderlijke lichamen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook niet dat kinderen met diepe decolletés moeten gaan lopen? Ze bedoelt gewoon dat die kleding daarom niet altijd even mooi is voor volwassenen. Ook al pas je erin.
Volgens mij bedoelt ze dat dus ook helemaal niet te zeggen. Maar goed, never mind.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat kinderen met diepe decolletes moeten gaan lopen? Het is niet mooi voor volwassenen omdat het gemaakt is voor kinderen, dus houden ze rekening met kinderlijke lichamen.
Hij is er dus wel in volwassen maten, want ik heb hemquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:46 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach, die zal ik dus nooit passenik heb altijd XL nodig.
oh die tien minutenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:49 schreef Sooph het volgende:
Ja, ze zijn rond 11.10 weer online dacht ik
Heb ik ook eens gehad, een dag of 4 kon ie mn zending niet vinden en opeens kon ie m wel weer vinden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ehm, whut?
"Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens."
Heb ik nog nooit eerder gehadStaat er al sinds donderdag.
Als je dat geld niet terug hebt gehad zou ik dat inderdaad doen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef Flops het volgende:
Mijn vorige bestelling was onder rembours, heb dus wel betaald, maar ook voor dingen die ik inmiddels heb teruggestuurd. Ik heb nu weer een bestelling ontvangen, maar daar heb ik een acceptgiro voor gekregen. Moet ik die nu gewoon betalen of kan ik de rembourskosten die ik te veel heb betaald er eerst vanaf trekken?
Als je die tas héél kort geleden hebt gekocht, kun je (juridisch) volgens mij nog aanspraak maken op die korting. Maar daar moet je natuurlijk wel zin in hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:40 schreef Tamashii het volgende:
Vind het tegenvallen, maar het stomste vind ik dat ik die tas van 59 euro had gekocht en dat ie nu 39 euro is.
Hij staat al sinds donderdag zo, maar ik ga zaterdagochtend drie weken op vakantiequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:57 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, een dag of 4 kon ie mn zending niet vinden en opeens kon ie m wel weer vinden.
En toen ie m had gevonden stond er een verkeerd huisnummer bij!Gelukkig kwam ie wel bij mij aan, zeker een fout van de site.
Nou die van vrouwen ook hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:05 schreef don-diablo het volgende:
De sale voor mannen valt iig heel erg tegen
Zag een longsleeve die ik ook heb in de aanbieding voor 8e (was 15). Ik heb er 7e voor betaald in de winkel en heb later nog een exact zelfde gekocht voor 3e. Nou wat een sale.. En de meeste dingen zijn er niet meer in gangbare maten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou die van vrouwen ook hoorIn die mail wordt het groots aangekondigd, maar misschien zijn er in totaal 15 kledingstukken afgeprijsd
bij mij tzelfde probleem maar dan al 2 weken :S:S...wil mijn nieuwe warme badjas.....quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pakket is nog steeds voorgemeldga nou eens in distributieeee
Dit wordt (althans bij mij) verwerkt op je acceptgiro (maandrekening etc)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:09 schreef AJ187 het volgende:
In augustus werd m'n pakketje gedeeltelijk onder rembours verzonden, omdat ik m'n bestellimiet had overschreden. Ik moest ruim 100 euro contant betalen aan de postbode. Van dat betreffende pakketje heb ik niks gehouden. De retourzending is allang verwerkt, maar me geld is nog niet teruggestort?![]()
Bij "Saldo" zie ik ook nergens iets van een betaling staan?![]()
Hoe verwerken ze dit bij H&M?
Als ik het goed herinner heb ik deze zien hangen, ik vond hem wel mooiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:16 schreef morgane het volgende:
Is er op het moment nog een kortingscode?
Edit: eigenlijk moet ik mezelf écht verbieden om nog te gaan bestellenheeft iemand deze in de winkel gezien?
[ afbeelding ]
Het wisselt wel enorm per winkel, maar hier heb je van die "versie", dus met die pofferige mouwtjes echt veel uitvoeringen liggen/hangen. Ik vind ze zo leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef morgane het volgende:
Toch maar eens in de winkel gaan kijken dan, dankjewel!
Oh dat is ook niet fijn!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Da's snelMijn bestelling was er gister ook, ze hebben alleen van één artikel de verkeerde maat geleverd, een M in plaats van een XL. Ik begon al aan mezelf te twijfelen toen ik het paste
had ik ook gedaan toch bezorgen ze een broek pas over een weekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat had ik ookik heb maar geklikt op alles in één pakket.
waar gaat dit over?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Crientj het volgende:
Verdomme. De achterkant is half doorzichtig. :/
En opzich is dat wel op te lossen met een vestje, maar vind ik het nu nog wel tof genoeg. Argh, twijfels.
Oke. Weg twijfels.Samen met een lange tulerok en een kanten bolero is ie zoooo tof.
Tulerok met korset? 'k moet foto's zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
Misschien was dat handig om erbij te zetten.Het ging over een korsetje.
Sorry voor het slechte licht enzo. Orgineelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Tulerok met korset? 'k moet foto's zien
Oh dat is wel leuk hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef Crientj het volgende:
[..]
Sorry voor het slechte licht enzo. Orgineel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel gaaf,.
lievv he, ik zag em al in de fashion studio staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel gaaf,.
Ja, superleuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:28 schreef alors het volgende:
[..]
lievv he, ik zag em al in de fashion studio staan
Ah hij past dus?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef Crientj het volgende:
[..]
Sorry voor het slechte licht enzo. Orgineel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er inhemelsnaam leuk aan de sale?quote:
Leuke jurkjes voor de helft van de prijs scoren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is er inhemelsnaam leuk aan de sale?
Ben ik ook erg benieuwd naar, ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en heeft iemand trouwens deze jurk? Ik wil graag een aanfoto zien, een foto van iemand anders op internet is ook goed, maar die kan ik niet zo snel vinden.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem vanmiddag gewoon bestel, hij is geloof ik gewoon op voorraad, dus dan zou ik er binnenkort een aanfoto van kunnen maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar, ja.
Oooo die wil ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel gaaf,.
Ik krijg 'm heel binnenkort binnen! Ben er ook super benieuwd naarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en heeft iemand trouwens deze jurk? Ik wil graag een aanfoto zien, een foto van iemand anders op internet is ook goed, maar die kan ik niet zo snel vinden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |