Ik wil het eigenlijk niet voor die bal opnemen, maar The Social Network schijnt gewoon ontzettend goed te zijn, als je de mensen die hem gezien hebben, gelooft.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef pberends het volgende:
Maar volgens meneer Klopping (die overigens zo het kleine broertje van Halina kon zijn) is hij supergeniaal én de uitvinder van profielsites! En uiteraard is de film (die totaaaaaaaaaaal voorspelbaar is) ook supergeniaal en iedereen moet 'm in de bioscoop gaan zien. Flikker toch op zeg.
De film kan nooit goed zijn, omdat ie totaal voorspelbaar is.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:22 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet voor die bal opnemen, maar The Social Network schijnt gewoon ontzettend goed te zijn, als je de mensen die hem gezien hebben, gelooft.
Waarom geven ze die man zoveel aandacht, dat zoekt ie...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boze brief top Endemol aan Pieter Storms
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boze brief top Endemol aan Pieter Storms
Lekker natrappen, Storms verdient hetquote:"Endemol is een bekend 'merk' in televisieland en misschien moeten wij het maar als een compliment zien dat je ons vereenzelvigt met amusement (want we nemen aan dat je dat bedoelt). Maar hou ons toch maar buiten je aanklacht. Want je feiten kloppen niet en je kan niet met iedereen ruzie maken."
Christus-klere, zijn alle interessante gasten opeens overleden ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Gasten in de uitzending van donderdag 16 september zijn onder anderen: internettende 80-plussers, Paul Cohen en Coosje Wijzenbeek. Muziek is er van Moke en een gedeelte van het Metropole Orkest. Tafeldame is Yvon Jaspers.
Internettende 80-plussers wil ik anders best wel zien.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Christus-klere, zijn alle interessante gasten opeens overleden ofzo?
Dan heb ik nog liever De Hond en Felix Rottenberg in de uitzending.
Matthijs is er zelf één, gezien zijn kennisniveau over het onderwerp.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Internettende 80-plussers wil ik anders best wel zien.
Die Nico Dijkshoorn is geniaalquote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/2ajye9d
DWDD in drie minuten
Ik vind haar wel leukquote:Op donderdag 16 september 2010 19:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
inderdaad, wat een achterlijke kut is het
die theatershows van hem samen met ricky zijn ook geweldigquote:Op donderdag 16 september 2010 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Luister naar de popprofessor jongens. Met Leo verandert de studio altijd even in een klaslokaaltje!
Goede inkijk iig.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit te wachten tot iemand de liefde verklaard aan die dame achter Matthijs met die Dekkers-achtige bh....
Hierbij...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit te wachten tot iemand de liefde verklaard aan die dame achter Matthijs met die Dekkers-achtige bh....
Zo inderdaad, ik sta nu op 2 cm van de tv en ik kan haar navel zien.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef pberends het volgende:
Christus-klere, zijn alle interessante gasten opeens overleden ofzo?
Dan heb ik nog liever De Hond en Felix Rottenberg in de uitzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja absurd het wordt steeds gekker, ze graven hun eigen graf met dit soort debiele promo'squote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef DrDurden het volgende:
Was dat van SBS6 nou echt, die reclame tijdens Cast Away? Da's verdomme gewoon de kijkers pesten.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef MilaNL het volgende:
Nou. Ben benieuwd of een van die oudjes eerlijk durft te zeggen waarom ze op internet zitten.Bij deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef MilaNL het volgende:
Nou. Ben benieuwd of een van die oudjes eerlijk durft te zeggen waarom ze op internet zitten.jawel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ik hem hoor: Ja.quote:
Ik krijg haar gvd niet in beeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef B-612 het volgende:
Kamerastandpunt veranderde ook in het begin om haar beter in beeld te krijgen.
Het is kennelijk heel stoer om te zeggen dat je digibeet bent.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Toch kan ze beter Tjuuptjupen dan Matthijs.
Die was echt lachen inderdaad.quote:
Het gaat niet om YouTube, maar om het feit dat senioren internetten.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel leerzaam ja, toch eens een keer kijken op dat YouTube
directquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef LukaLaban het volgende:
Als je een baksteen door je tv zou kunnen gooien die Yvon Jaspers raakt, zou je dat dan doen? Ik zeg ja, erger me kapot aan dat mens zeg. Zijn er echt geen betere tafeldames te vinden?
het is dé Youtube toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel leerzaam ja, toch eens een keer kijken op dat YouTube
Nee, niet bepaald neequote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zijn echt geen betere te vinden. Of je moet Aaf Brandt Corstius of Halina Reijn leuk vinden.
echt waar joh? Bij mijn seniorenabonnement zit alleen YouTube en de wimsonneveld homepagequote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Het gaat niet om YouTube, maar om het feit dat senioren internetten.
Halina van Reijn een alien?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zijn echt geen betere te vinden. Of je moet Aaf Brandt Corstius of Halina Reijn leuk vinden.
Candy Dulfer?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat zou wel fijne opvulling zijnquote:
Fokkend Nederland misschien wel, maar die zijn niet representatief voor de gemiddelde Nederlandse tv kijker.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Heb een keer serieus overwogen om DWDD te mailen en te vragen waarom ze haar nog hebben als tafeldame. Volgens mij haat de meerderheid haar.
Sowieso: films in SD kijkenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lol, ik vond het wel nice wat SBS6 heeft gedaan tijdens Cast Away.
Sowieso, films kijken op TV zenders
Jij hebt geen ouderen in je familie?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Modus het volgende:
Dat die mensen iets opzoeken op YT ook echt als iets anders zien dan iets anders opzoeken op een andere site. "Ik heb leren Youtuben."
Ze was 90 plus, dan is internet een iets lastiger fenomeen dan wanneer je 20 bent.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Modus het volgende:
Dat die mensen iets opzoeken op YT ook echt als iets anders zien dan iets anders opzoeken op een andere site. "Ik heb leren Youtuben."
Was dat serieus een echt fragment? Zag het net ook, SBS heeft wel weer een nieuw dieptepunt gevonden in promotie he? Maar goed, ik kijk dan ook al geen jaren SBS6 meer.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lol, ik vond het wel nice wat SBS6 heeft gedaan tijdens Cast Away.
Sowieso, films kijken op TV zenders
dat snap ik dus ook niet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Erg creatief en lachwekkend, maar het is natuurlijk absolute NOT done! Ik vraag mij ook af of de filmmaatschappijen dit zo maar toe staan?
Sonja Barend zit nu ook in het pooltje? Tenminste dat las ik. Heb haar nog niet gezien.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:30 schreef LukaLaban het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald neeMisschien is dat een idee voor een talentenjacht, tafeldames bij DWDD
Nog beter dan Marco Materazzi ook...quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Lekker natrappen, Storms verdient het
Sterker nog, ik zou het in de studio zelf doen...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef LukaLaban het volgende:
Als je een baksteen door je tv zou kunnen gooien die Yvon Jaspers raakt, zou je dat dan doen? Ik zeg ja, erger me kapot aan dat mens zeg. Zijn er echt geen betere tafeldames te vinden?
Hetzelfde geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Stali het volgende:
Begin een beetje af te haken met dit programma.
Grappig dat gedoe rondom de waakhond van Brink en Kelder maar er zit niets meer in.
Begin me ook al te ergeren aan P&W. Zelfde kritiek.
De gasten lijken op te zijn.
Als dat zo zou zijn, dan zou ik er niet op stemmen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:21 schreef DrDentz het volgende:
Endemollisering, woord van het jaar?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Matig is zeer zwak uitgedrukt.
Marginaal en overbodig strekt de lading.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Matig is zeer zwak uitgedrukt.
Marginaal en overbodig strekt de lading.
Wat mij betreft mag mevrouwtje van Spuiten en Slikken wel vaste tafeldame worden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zarayda Groenhartquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:54 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag mevrouwtje van Spuiten en Slikken wel vaste tafeldame worden.
Die ziet er uit alsof ze vreemd ruiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ afbeelding ]
Sophie Hilbrand
Mooi!quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ziet er uit alsof ze vreemd ruiktAan Zarayda zou ik daarentegen graag eens snuffelen!
Meh dat vind ik een vies ding. Doe maar gewoon Yvon.quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ afbeelding ]
Sophie Hilbrand
Precies mijn keuzequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
De beste tafelgasten blijven toch mannen. Jort Kelder, Jan Mulder, Prem, Arie Boomsma, etc.
Hugo Borst erbij ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
De beste tafelgasten blijven toch mannen. Jort Kelder, Jan Mulder, Prem, Arie Boomsma, etc.
Dijkshoornquote:Zo zie ik Pieter Storms. Hij weet dat hij een hele rare vrouw heeft, die langzaam verandert in een gemummificeerd lijk, maar hij houdt van haar. Ze mag er dan uitzien alsof ze heel even kort in brand heeft gestaan en iemand het vuur met zijn blote handen heeft proberen te doven, maar het gaat Pieter om haar karakter. Pieter lijkt echt te knokken voor zijn vrouw. Dat heeft wel iets. Dat is weer heel anders dan Jort, die huilend twee bretels stuk heeft geknipt toen Georgina het met een ander bleek te doen en daarna weer eens online een schapenwollen broekje uit Sicilië bestelde.
Awesomequote:
Met zo'n UI kun je serieuze repliek wel vergeten na zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Nico een beetje een treurige man, en ook niet grappig.
Prem Radhakishun.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
Ik bewonder juist wat hij doet. Een wekelijkse column is al moeilijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Nico een beetje een treurige man, en ook niet grappig.
Ik vond Hans Teeuwen ook wel een goede kritische tafelheer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ie zo ontzettend aandacht trekt. Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond Hans Teeuwen ook wel een goede kritische tafelheer.
Ja. Prem dus.quote:
Doe dan de hele column: http://www.depers.nl/binnenland/510015/Vechten.htmlquote:
3:40 - meesterlijke Boer zoekt vrouw-parodie!quote:
Vroeg me al af waarom je überhaupt kijkt naar een programma waar je blijkbaar vooral een hekel aan hebtquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef Stali het volgende:
Vanwege de leuke herhalingen van leuke youtubefilmpjes hoef je dit programma natuurlijk niet te blijven te kijken.
Ik haak af.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat concept dat Marc-Marie nu bedenkt is veel beter.
Ik kijk het met veel plezier wrs. nog langer dan jij. Dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom je überhaupt kijkt naar een programma waar je blijkbaar vooral een hekel aan hebt
Deze??quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet dat filmpje van mac donalds i was loving it
eat vegetarian die er net was?
En waarom zou McDonalds daar boos over zijn, het is toch algemeen bekend dat McDonalds niet gezond voor je is? (zie: Super Size Me)quote:
Pieter is de woordvoerder van Nina want zij wil niet reageren, ik denk dat Pieter goed betaald krijgt.quote:
Geen idee waar ja dat langer op baseert (kijk al vanaf eerste seizoen, maar dit terzijde). Ik zag je iig alleen maar klagen dit topic, kreeg daardoor niet echt de indruk dat je er veel lol in had.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kijk het met veel plezier wrs. nog langer dan jij. Dus waar heb je het over?
Waarom quote je mij selectief? Ik legde nog wel meer uit, dacht ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee waar ja dat langer op baseert (kijk al vanaf eerste seizoen, maar dit terzijde). Ik zag je iig alleen maar klagen dit topic, kreeg daardoor niet echt de indruk dat je er veel lol in had.
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Sowieso lijkt dit inmiddels een afzeiktopic geworden.. jammer.. Kritiek hebben zo nu en dan is prima uiteraard, maar als je alleen maar kan zeuren over hoe slecht het wel niet is kijk dan gewoon niet en hou je commentaar voor je. Schiet niemand wat mee op toch?
Zonder klacht heeft een Nederlander geen bestaansrecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.
Eens. Daarnaast is het leuk om te weten dat hij een afgietsel van z'n pik heeft laten maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef StephanL het volgende:
Jim Hendrix is legendarisch. Zijn nummers worden nog steeds volop gespeeld.
Jij roept dit nu wel maar waar staat dat dan? Ik kan het zo snel niet vinden nl.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.
Ja, jammer vind ik dat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vraag me af waar jij die aanval ziet. Ik verbaasde me slechts.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom quote je mij selectief? Ik legde nog wel meer uit, dacht ik.
Ik post in deze reeks dan niet dagelijks maar wel al jaren. Ook wanneer ik het heel leuk vond wat eigenlijk altijd wel zo is geweest. Nu heb ik wel kritiek geuit maar ik heb gisteren nog lof over Doordevil en Prem uitgesproken. Dus wat zit je me nou aan te vallen?
Waar is Dante_Aligheri als je hem nodig hebt? Hij weet precies raad met mensen die aan talentenjachten meedoen en/of naar talentenjachten kijken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:40 schreef Nober het volgende:
Triest nieuws, er komt weer een nieuwe manier om kijkers te trekken voor de zoveelste talentenjacht, we passen de auditieronde aan! Briljant natuurlijk, ík had het zelf kunnen verzinnen als ik John de Mol had geheten en er daadwerkelijk over aan het brainstormen was.
De dag dat Goede Tijden ermee stopt, ga ik een driedaags feestje houden en al die dagen absint en spacecake nuttigen. Drie dagen in extase...quote:Goede nieuws is dat As the world turns ermee (is ge)stopt (hier loopt het nog wel een tijdje door, we liggen achter), slechte nieuws is dan wel dat Goede tijden en The bold and the beautiful hun einde nog niet hebben aangekondigd.
[..]
McDonalds is inderdaad niet gezond, maar het hangt er ook vanaf hoevaak je naar ome Ronald gaat...quote:En waarom zou McDonalds daar boos over zijn, het is toch algemeen bekend dat McDonalds niet gezond voor je is? (zie: Super Size Me)
Klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zonder klacht heeft een Nederlander geen bestaansrecht.
Het blijft gewoon een live programma waarvan de kwaliteit sterk samenhangt met het aanbod van gasten en dergelijke.
Ach, troost je met het feit dat Brandpunt en soortgelijke "alternatieven" veel slechter zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Ik vind de tv-momenten altijd saai, er zit niks achter en stopt altijd op een moment dat ik denk dat het leuke nog moet gaan komen...quote:Op zondag 19 september 2010 01:24 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ach, troost je met het feit dat Brandpunt en soortgelijke "alternatieven" veel slechter zijn.
Misschien, daar zie ik wel wat in, zouden ze een jongere presentator voor DWDD moeten vinden. Niet dat ik Van Nieuwkerk slecht vind, maar soms is hij de verkeerde persoon op de juiste plek (om het bekende gezegde even om te draaien) Waarom niet eens in plaats van jazz of oude rockmuziek de geschiedenis van de trance en de vele andere genres in de elektronische muziek?
Maar goed, mijn gedachten zijn ook maar van iemand uit de marge.
Men huilt wel knus en gezellig met je mee maar ik vraag het nog maar een keertje dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij roept dit nu wel maar waar staat dat dan? Ik kan het zo snel niet vinden nl.
Tja dat noemen ze dus subjectieve meningen. Nee, ook jijzelf ontkomt niet aan subjectieve meningen!quote:Op zondag 19 september 2010 02:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Men huilt wel knus en gezellig met je mee maar ik vraag het nog maar een keertje dan.
[..]
Ik voorspel weer ouwejongenskrentenbrood...quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef pberends het volgende:
Mhaow, niet geheel oninteressant:
Gasten in de uitzending van maandag 20 september zijn: Henk Bleker, Jack van Gelder, Bas Ticheler en Youp van 't Hek. Muziek is er van SirOJ ft. Dio & Jiggy Djé. Tafelheer is Jan Mulder.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef overflow- het volgende:
Check die chick rechts in beeld naast die CDA gast.
Dat wel, maar toch ga ik zo zappen naar VI.quote:
Élke CDA-er is arrogant, behalve Sjaak. Maar die is geloosd.quote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben niet zo van het CDA en vond deze man nogal arrogant overkomen
Viquote:Op maandag 20 september 2010 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch ga ik zo zappen naar VI.
Ja, wat een rel was dat.quote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
Hopelijk gaat Youp nog over Yo&Wes of Pieter&Nina beginnen
dat moet ik nog steeds terugkijkenquote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een rel was dat.
Ruim 650.000 keer bekeken en op dit moment de #40 best bekeken video van deze week. Wereldwijd.Dag na de uitzending was het de #13 van de dag, ook wereldwijd.
In Nederland ruim #1 van de week: http://www.youtube.com/charts/videos_views?gl=NL&t=w
Ik ben helemaal niet arrogant.quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Élke CDA-er is arrogant, behalve Sjaak. Maar die is geloosd.
De Vries.quote:Op maandag 20 september 2010 20:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ben helemaal niet arrogant.
En wie is Sjaak?
Er gaan er nogal wat van in een dozijn inderdaad.quote:
Ja dus.quote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
Klopt, ze kunnen veel beter. Die hele Wes/Yo act is goedkoop raffelwerk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze moeten alleen Koefnoen niet te veel ophemelen, want het was van erg matig niveau
Dat had dan weinig te maken met een persiflage of cabaret waarschijnlijkquote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
Die heeft ooit een rechtszaak aangespannen tegen de Privé
Of over zichzelfquote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
het ziet er niet uitquote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, ze kunnen veel beter. Die hele Wes/Yo act is goedkoop raffelwerk.
Jammer dat Matthijs of Jan dat niet even memoreerde.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
Privé zegt dan ook de waarheid te spreken, in het geval van Koefnoen is het duidelijk satire.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
het ging Yolanthe & Wesley dan vooral om het persbericht, waarbij wel werd gedaan alsof het waar was dat ze een reality soap gingen beginnenquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Privé zegt dan ook de waarheid te spreken, in het geval van Koefnoen is het duidelijk satire.
Daar ging het niet over. Alle kritiek glijdt langs hem heen zei ie.quote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Privé zegt dan ook de waarheid te spreken, in het geval van Koefnoen is het duidelijk satire.
waarom had ie de prive aangeklacht dan?quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over. Alle kritiek glijdt langs hem heen zei ie.
Hij neukte met een garderobe jufvrouw. En dat publiceerde de Privé. En laat de Privé nou net in dit geval een keertje geen gerucht posten maar de waarheid.quote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom had ie de prive aangeklacht dan?
Ik zou een moord doen voor Debby Petter.quote:
oh oke, maar goed dit vind ik dan nog een andere situatie dan dat gezeur van Yo & Wesquote:Op maandag 20 september 2010 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij neukte met een garderobe jufvrouw. En dat publiceerde de Privé. En laat de Privé nou net in dit geval een keertje geen gerucht posten maar de waarheid.
Erben moet gewoon schaatswedstrijden gaan verslaanquote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
En om 22:00 uur kunnen we de volgende flop van Paul volgen. Tsja, met Filémon en Erben vraag je er ook wel om.
pssstquote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
En om 22:00 uur kunnen we de volgende flop van Paul volgen. Tsja, met Filémon en Erben vraag je er ook wel om.
I know. Ik ga niet kijken, maak je geen zorgen. Helaas voor hem denkt de rest van Nederland er ook zo over.quote:
ik kijk wel uit naar de aflevering van Paul de Leeuw met Sinterklaas en hoofdpiet.quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
I know. Ik ga niet kijken, maak je geen zorgen. Helaas voor hem denkt de rest van Nederland er ook zo over.
Smaad is iets anders dan een persiflage.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
De kans dat dat gebeurt is kleiner dan de kans dat ik morgen ¤ 100 miljoen miljard in de loterij win.quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kijk wel uit naar de aflevering van Paul de Leeuw met Sinterklaas en hoofdpiet.
als het goed is doet hij die nog wel
Wil je het nu proberen met Astrid Kersseboom?quote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor Debby Petter.
Ze viel voor zijn humor.
Helaas is Debby monogaam.
Anders had ik het wel geweten.
quote:
Als ze samen met mij wil pieken wel.quote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je het nu proberen met Astrid Kersseboom?
LOLquote:Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef Klaudias het volgende:
Astrid Kersseboom ... met haar lekkere neusgaten ... mmmmm .....
en haar boobiesquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL.
Of Eva Jinek met haar neeeeeeeeeuuuus.
quote:ik kijk wel uit naar de aflevering van Paul de Leeuw met Sinterklaas en hoofdpiet.
als het goed is doet hij die nog wel
quote:Op maandag 20 september 2010 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De kans dat dat gebeurt is kleiner dan de kans dat ik morgen ¤ 100 miljoen miljard in de loterij win.
quote:Paul de Leeuw mag dan zijn gestopt met amusement in het weekend, in de decembermaand keert hij tot tweemaal toe terug met amusement voor het hele gezin. Op vrijdag 4 december ontvangt de Vara-presentator Sinterklaas in eenmalige special van 50 minuten. Op Oudejaarsavond staat er ook een uitzending met Paul in de schema’s van Nederland 1, al moet deze voorstelling inhoudelijk nog worden ingevuld.
Ja, maar je weet toch dat het DWDD-publiek vaste klant zijn bij Ikea?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef Ringo het volgende:
Hij liep er zelf nogal koddig bij in zijn muisgrijze maillot, maar verder had ie toch gewoon gelijk?
Ik snap de commotie niet, het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef pberends het volgende:
Rijkeluisgaystudent verontwaardigt DWDD-publiek.
Je bent gewoon jaloers op de vriendinnen van Joris.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap de commotie niet, het is gewoon zo.
Ja oké dan beetje wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de vriendinnen van Joris.
Wel geestigquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Charles adviseert een blinde om 2 wortels per dag te eten.
Volgens mij heeft ze doucheputjes boven dr hoofd leeggekieperd.quote:
om zijn eigen superieuriteit te tentoonspreiden natuulijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom komt Ivo in zijn rubriek "perfecte taalbeheersing" steeds met filmpjes van mensen die juist falen in een taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |