quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Matig is zeer zwak uitgedrukt.
Marginaal en overbodig strekt de lading.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Matig is zeer zwak uitgedrukt.
Marginaal en overbodig strekt de lading.
Wat mij betreft mag mevrouwtje van Spuiten en Slikken wel vaste tafeldame worden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zijn echt geen betere te vinden. Of je moet Aaf Brandt Corstius of Halina Reijn leuk vinden.
Zarayda Groenhartquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:54 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag mevrouwtje van Spuiten en Slikken wel vaste tafeldame worden.
Die ziet er uit alsof ze vreemd ruiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ afbeelding ]
Sophie Hilbrand
Mooi!quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ziet er uit alsof ze vreemd ruiktAan Zarayda zou ik daarentegen graag eens snuffelen!
Meh dat vind ik een vies ding. Doe maar gewoon Yvon.quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ afbeelding ]
Sophie Hilbrand
Precies mijn keuzequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
De beste tafelgasten blijven toch mannen. Jort Kelder, Jan Mulder, Prem, Arie Boomsma, etc.
Hugo Borst erbij ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
De beste tafelgasten blijven toch mannen. Jort Kelder, Jan Mulder, Prem, Arie Boomsma, etc.
Dijkshoornquote:Zo zie ik Pieter Storms. Hij weet dat hij een hele rare vrouw heeft, die langzaam verandert in een gemummificeerd lijk, maar hij houdt van haar. Ze mag er dan uitzien alsof ze heel even kort in brand heeft gestaan en iemand het vuur met zijn blote handen heeft proberen te doven, maar het gaat Pieter om haar karakter. Pieter lijkt echt te knokken voor zijn vrouw. Dat heeft wel iets. Dat is weer heel anders dan Jort, die huilend twee bretels stuk heeft geknipt toen Georgina het met een ander bleek te doen en daarna weer eens online een schapenwollen broekje uit Sicilië bestelde.
Awesomequote:
Met zo'n UI kun je serieuze repliek wel vergeten na zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Nico een beetje een treurige man, en ook niet grappig.
Prem Radhakishun.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
Ik bewonder juist wat hij doet. Een wekelijkse column is al moeilijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Nico een beetje een treurige man, en ook niet grappig.
Ik vond Hans Teeuwen ook wel een goede kritische tafelheer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ie zo ontzettend aandacht trekt. Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond Hans Teeuwen ook wel een goede kritische tafelheer.
Ja. Prem dus.quote:
Doe dan de hele column: http://www.depers.nl/binnenland/510015/Vechten.htmlquote:
3:40 - meesterlijke Boer zoekt vrouw-parodie!quote:
Vroeg me al af waarom je überhaupt kijkt naar een programma waar je blijkbaar vooral een hekel aan hebtquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef Stali het volgende:
Vanwege de leuke herhalingen van leuke youtubefilmpjes hoef je dit programma natuurlijk niet te blijven te kijken.
Ik haak af.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat concept dat Marc-Marie nu bedenkt is veel beter.
Ik kijk het met veel plezier wrs. nog langer dan jij. Dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom je überhaupt kijkt naar een programma waar je blijkbaar vooral een hekel aan hebt
Deze??quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet dat filmpje van mac donalds i was loving it
eat vegetarian die er net was?
En waarom zou McDonalds daar boos over zijn, het is toch algemeen bekend dat McDonalds niet gezond voor je is? (zie: Super Size Me)quote:
Pieter is de woordvoerder van Nina want zij wil niet reageren, ik denk dat Pieter goed betaald krijgt.quote:
Geen idee waar ja dat langer op baseert (kijk al vanaf eerste seizoen, maar dit terzijde). Ik zag je iig alleen maar klagen dit topic, kreeg daardoor niet echt de indruk dat je er veel lol in had.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kijk het met veel plezier wrs. nog langer dan jij. Dus waar heb je het over?
Waarom quote je mij selectief? Ik legde nog wel meer uit, dacht ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee waar ja dat langer op baseert (kijk al vanaf eerste seizoen, maar dit terzijde). Ik zag je iig alleen maar klagen dit topic, kreeg daardoor niet echt de indruk dat je er veel lol in had.
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Sowieso lijkt dit inmiddels een afzeiktopic geworden.. jammer.. Kritiek hebben zo nu en dan is prima uiteraard, maar als je alleen maar kan zeuren over hoe slecht het wel niet is kijk dan gewoon niet en hou je commentaar voor je. Schiet niemand wat mee op toch?
Zonder klacht heeft een Nederlander geen bestaansrecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.
Eens. Daarnaast is het leuk om te weten dat hij een afgietsel van z'n pik heeft laten maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef StephanL het volgende:
Jim Hendrix is legendarisch. Zijn nummers worden nog steeds volop gespeeld.
Jij roept dit nu wel maar waar staat dat dan? Ik kan het zo snel niet vinden nl.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.
Ja, jammer vind ik dat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vraag me af waar jij die aanval ziet. Ik verbaasde me slechts.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom quote je mij selectief? Ik legde nog wel meer uit, dacht ik.
Ik post in deze reeks dan niet dagelijks maar wel al jaren. Ook wanneer ik het heel leuk vond wat eigenlijk altijd wel zo is geweest. Nu heb ik wel kritiek geuit maar ik heb gisteren nog lof over Doordevil en Prem uitgesproken. Dus wat zit je me nou aan te vallen?
Waar is Dante_Aligheri als je hem nodig hebt? Hij weet precies raad met mensen die aan talentenjachten meedoen en/of naar talentenjachten kijken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:40 schreef Nober het volgende:
Triest nieuws, er komt weer een nieuwe manier om kijkers te trekken voor de zoveelste talentenjacht, we passen de auditieronde aan! Briljant natuurlijk, ík had het zelf kunnen verzinnen als ik John de Mol had geheten en er daadwerkelijk over aan het brainstormen was.
De dag dat Goede Tijden ermee stopt, ga ik een driedaags feestje houden en al die dagen absint en spacecake nuttigen. Drie dagen in extase...quote:Goede nieuws is dat As the world turns ermee (is ge)stopt (hier loopt het nog wel een tijdje door, we liggen achter), slechte nieuws is dan wel dat Goede tijden en The bold and the beautiful hun einde nog niet hebben aangekondigd.
[..]
McDonalds is inderdaad niet gezond, maar het hangt er ook vanaf hoevaak je naar ome Ronald gaat...quote:En waarom zou McDonalds daar boos over zijn, het is toch algemeen bekend dat McDonalds niet gezond voor je is? (zie: Super Size Me)
Klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zonder klacht heeft een Nederlander geen bestaansrecht.
Het blijft gewoon een live programma waarvan de kwaliteit sterk samenhangt met het aanbod van gasten en dergelijke.
Ach, troost je met het feit dat Brandpunt en soortgelijke "alternatieven" veel slechter zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Ik vind de tv-momenten altijd saai, er zit niks achter en stopt altijd op een moment dat ik denk dat het leuke nog moet gaan komen...quote:Op zondag 19 september 2010 01:24 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ach, troost je met het feit dat Brandpunt en soortgelijke "alternatieven" veel slechter zijn.
Misschien, daar zie ik wel wat in, zouden ze een jongere presentator voor DWDD moeten vinden. Niet dat ik Van Nieuwkerk slecht vind, maar soms is hij de verkeerde persoon op de juiste plek (om het bekende gezegde even om te draaien) Waarom niet eens in plaats van jazz of oude rockmuziek de geschiedenis van de trance en de vele andere genres in de elektronische muziek?
Maar goed, mijn gedachten zijn ook maar van iemand uit de marge.
Men huilt wel knus en gezellig met je mee maar ik vraag het nog maar een keertje dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij roept dit nu wel maar waar staat dat dan? Ik kan het zo snel niet vinden nl.
Tja dat noemen ze dus subjectieve meningen. Nee, ook jijzelf ontkomt niet aan subjectieve meningen!quote:Op zondag 19 september 2010 02:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Men huilt wel knus en gezellig met je mee maar ik vraag het nog maar een keertje dan.
[..]
Ik voorspel weer ouwejongenskrentenbrood...quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef pberends het volgende:
Mhaow, niet geheel oninteressant:
Gasten in de uitzending van maandag 20 september zijn: Henk Bleker, Jack van Gelder, Bas Ticheler en Youp van 't Hek. Muziek is er van SirOJ ft. Dio & Jiggy Djé. Tafelheer is Jan Mulder.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef overflow- het volgende:
Check die chick rechts in beeld naast die CDA gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |