Vroeg me al af waarom je überhaupt kijkt naar een programma waar je blijkbaar vooral een hekel aan hebtquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef Stali het volgende:
Vanwege de leuke herhalingen van leuke youtubefilmpjes hoef je dit programma natuurlijk niet te blijven te kijken.
Ik haak af.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat concept dat Marc-Marie nu bedenkt is veel beter.
Ik kijk het met veel plezier wrs. nog langer dan jij. Dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom je überhaupt kijkt naar een programma waar je blijkbaar vooral een hekel aan hebt
Deze??quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet dat filmpje van mac donalds i was loving it
eat vegetarian die er net was?
En waarom zou McDonalds daar boos over zijn, het is toch algemeen bekend dat McDonalds niet gezond voor je is? (zie: Super Size Me)quote:
Pieter is de woordvoerder van Nina want zij wil niet reageren, ik denk dat Pieter goed betaald krijgt.quote:
Geen idee waar ja dat langer op baseert (kijk al vanaf eerste seizoen, maar dit terzijde). Ik zag je iig alleen maar klagen dit topic, kreeg daardoor niet echt de indruk dat je er veel lol in had.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kijk het met veel plezier wrs. nog langer dan jij. Dus waar heb je het over?
Waarom quote je mij selectief? Ik legde nog wel meer uit, dacht ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee waar ja dat langer op baseert (kijk al vanaf eerste seizoen, maar dit terzijde). Ik zag je iig alleen maar klagen dit topic, kreeg daardoor niet echt de indruk dat je er veel lol in had.
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Sowieso lijkt dit inmiddels een afzeiktopic geworden.. jammer.. Kritiek hebben zo nu en dan is prima uiteraard, maar als je alleen maar kan zeuren over hoe slecht het wel niet is kijk dan gewoon niet en hou je commentaar voor je. Schiet niemand wat mee op toch?
Zonder klacht heeft een Nederlander geen bestaansrecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.
Eens. Daarnaast is het leuk om te weten dat hij een afgietsel van z'n pik heeft laten maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef StephanL het volgende:
Jim Hendrix is legendarisch. Zijn nummers worden nog steeds volop gespeeld.
Jij roept dit nu wel maar waar staat dat dan? Ik kan het zo snel niet vinden nl.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Programma kan ook weinig meer goed doen hier. Als Jimi Hendrix 40 jaar geleden overleden is en ze laten een Jimi-filmpje zien wordt er geschreeuwd dat ze moeten oprotten met die ouwelullenmuziek. Tja, zo kun je blijven klagen.
Ja, jammer vind ik dat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |