quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Matig is zeer zwak uitgedrukt.
Marginaal en overbodig strekt de lading.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Matig is zeer zwak uitgedrukt.
Marginaal en overbodig strekt de lading.
Wat mij betreft mag mevrouwtje van Spuiten en Slikken wel vaste tafeldame worden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zijn echt geen betere te vinden. Of je moet Aaf Brandt Corstius of Halina Reijn leuk vinden.
Zarayda Groenhartquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:54 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag mevrouwtje van Spuiten en Slikken wel vaste tafeldame worden.
Die ziet er uit alsof ze vreemd ruiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ afbeelding ]
Sophie Hilbrand
Mooi!quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ziet er uit alsof ze vreemd ruiktAan Zarayda zou ik daarentegen graag eens snuffelen!
Meh dat vind ik een vies ding. Doe maar gewoon Yvon.quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ afbeelding ]
Sophie Hilbrand
Precies mijn keuzequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
De beste tafelgasten blijven toch mannen. Jort Kelder, Jan Mulder, Prem, Arie Boomsma, etc.
Hugo Borst erbij ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
De beste tafelgasten blijven toch mannen. Jort Kelder, Jan Mulder, Prem, Arie Boomsma, etc.
Dijkshoornquote:Zo zie ik Pieter Storms. Hij weet dat hij een hele rare vrouw heeft, die langzaam verandert in een gemummificeerd lijk, maar hij houdt van haar. Ze mag er dan uitzien alsof ze heel even kort in brand heeft gestaan en iemand het vuur met zijn blote handen heeft proberen te doven, maar het gaat Pieter om haar karakter. Pieter lijkt echt te knokken voor zijn vrouw. Dat heeft wel iets. Dat is weer heel anders dan Jort, die huilend twee bretels stuk heeft geknipt toen Georgina het met een ander bleek te doen en daarna weer eens online een schapenwollen broekje uit Sicilië bestelde.
Awesomequote:
Met zo'n UI kun je serieuze repliek wel vergeten na zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Nico een beetje een treurige man, en ook niet grappig.
Prem Radhakishun.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
Ik bewonder juist wat hij doet. Een wekelijkse column is al moeilijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Nico een beetje een treurige man, en ook niet grappig.
Ik vond Hans Teeuwen ook wel een goede kritische tafelheer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef pberends het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ie zo ontzettend aandacht trekt. Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond Hans Teeuwen ook wel een goede kritische tafelheer.
Ja. Prem dus.quote:
Doe dan de hele column: http://www.depers.nl/binnenland/510015/Vechten.htmlquote:
3:40 - meesterlijke Boer zoekt vrouw-parodie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |