Dat wel, maar toch ga ik zo zappen naar VI.quote:
Élke CDA-er is arrogant, behalve Sjaak. Maar die is geloosd.quote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben niet zo van het CDA en vond deze man nogal arrogant overkomen
Viquote:Op maandag 20 september 2010 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch ga ik zo zappen naar VI.
Ja, wat een rel was dat.quote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
Hopelijk gaat Youp nog over Yo&Wes of Pieter&Nina beginnen
dat moet ik nog steeds terugkijkenquote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een rel was dat.
Ruim 650.000 keer bekeken en op dit moment de #40 best bekeken video van deze week. Wereldwijd.Dag na de uitzending was het de #13 van de dag, ook wereldwijd.
In Nederland ruim #1 van de week: http://www.youtube.com/charts/videos_views?gl=NL&t=w
Ik ben helemaal niet arrogant.quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Élke CDA-er is arrogant, behalve Sjaak. Maar die is geloosd.
De Vries.quote:Op maandag 20 september 2010 20:06 schreef marcodej het volgende:
Ik ben helemaal niet arrogant.
En wie is Sjaak?
Er gaan er nogal wat van in een dozijn inderdaad.quote:
Ja dus.quote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
Klopt, ze kunnen veel beter. Die hele Wes/Yo act is goedkoop raffelwerk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze moeten alleen Koefnoen niet te veel ophemelen, want het was van erg matig niveau
Dat had dan weinig te maken met een persiflage of cabaret waarschijnlijkquote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
Die heeft ooit een rechtszaak aangespannen tegen de Privé
Of over zichzelfquote:Op maandag 20 september 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
het ziet er niet uitquote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, ze kunnen veel beter. Die hele Wes/Yo act is goedkoop raffelwerk.
Jammer dat Matthijs of Jan dat niet even memoreerde.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
Privé zegt dan ook de waarheid te spreken, in het geval van Koefnoen is het duidelijk satire.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
het ging Yolanthe & Wesley dan vooral om het persbericht, waarbij wel werd gedaan alsof het waar was dat ze een reality soap gingen beginnenquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Privé zegt dan ook de waarheid te spreken, in het geval van Koefnoen is het duidelijk satire.
Daar ging het niet over. Alle kritiek glijdt langs hem heen zei ie.quote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Privé zegt dan ook de waarheid te spreken, in het geval van Koefnoen is het duidelijk satire.
waarom had ie de prive aangeklacht dan?quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over. Alle kritiek glijdt langs hem heen zei ie.
Hij neukte met een garderobe jufvrouw. En dat publiceerde de Privé. En laat de Privé nou net in dit geval een keertje geen gerucht posten maar de waarheid.quote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom had ie de prive aangeklacht dan?
Ik zou een moord doen voor Debby Petter.quote:
oh oke, maar goed dit vind ik dan nog een andere situatie dan dat gezeur van Yo & Wesquote:Op maandag 20 september 2010 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij neukte met een garderobe jufvrouw. En dat publiceerde de Privé. En laat de Privé nou net in dit geval een keertje geen gerucht posten maar de waarheid.
Erben moet gewoon schaatswedstrijden gaan verslaanquote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
En om 22:00 uur kunnen we de volgende flop van Paul volgen. Tsja, met Filémon en Erben vraag je er ook wel om.
pssstquote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
En om 22:00 uur kunnen we de volgende flop van Paul volgen. Tsja, met Filémon en Erben vraag je er ook wel om.
I know. Ik ga niet kijken, maak je geen zorgen. Helaas voor hem denkt de rest van Nederland er ook zo over.quote:
ik kijk wel uit naar de aflevering van Paul de Leeuw met Sinterklaas en hoofdpiet.quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
I know. Ik ga niet kijken, maak je geen zorgen. Helaas voor hem denkt de rest van Nederland er ook zo over.
Smaad is iets anders dan een persiflage.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van het Hek liegt.
De kans dat dat gebeurt is kleiner dan de kans dat ik morgen ¤ 100 miljoen miljard in de loterij win.quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kijk wel uit naar de aflevering van Paul de Leeuw met Sinterklaas en hoofdpiet.
als het goed is doet hij die nog wel
Wil je het nu proberen met Astrid Kersseboom?quote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor Debby Petter.
Ze viel voor zijn humor.
Helaas is Debby monogaam.
Anders had ik het wel geweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |