quote:
Als ze samen met mij wil pieken wel.quote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je het nu proberen met Astrid Kersseboom?
LOLquote:Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef Klaudias het volgende:
Astrid Kersseboom ... met haar lekkere neusgaten ... mmmmm .....
en haar boobiesquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL.
Of Eva Jinek met haar neeeeeeeeeuuuus.
quote:ik kijk wel uit naar de aflevering van Paul de Leeuw met Sinterklaas en hoofdpiet.
als het goed is doet hij die nog wel
quote:Op maandag 20 september 2010 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De kans dat dat gebeurt is kleiner dan de kans dat ik morgen ¤ 100 miljoen miljard in de loterij win.
quote:Paul de Leeuw mag dan zijn gestopt met amusement in het weekend, in de decembermaand keert hij tot tweemaal toe terug met amusement voor het hele gezin. Op vrijdag 4 december ontvangt de Vara-presentator Sinterklaas in eenmalige special van 50 minuten. Op Oudejaarsavond staat er ook een uitzending met Paul in de schema’s van Nederland 1, al moet deze voorstelling inhoudelijk nog worden ingevuld.
Ja, maar je weet toch dat het DWDD-publiek vaste klant zijn bij Ikea?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef Ringo het volgende:
Hij liep er zelf nogal koddig bij in zijn muisgrijze maillot, maar verder had ie toch gewoon gelijk?
Ik snap de commotie niet, het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef pberends het volgende:
Rijkeluisgaystudent verontwaardigt DWDD-publiek.
Je bent gewoon jaloers op de vriendinnen van Joris.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap de commotie niet, het is gewoon zo.
Ja oké dan beetje wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de vriendinnen van Joris.
Wel geestigquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Charles adviseert een blinde om 2 wortels per dag te eten.
Volgens mij heeft ze doucheputjes boven dr hoofd leeggekieperd.quote:
om zijn eigen superieuriteit te tentoonspreiden natuulijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom komt Ivo in zijn rubriek "perfecte taalbeheersing" steeds met filmpjes van mensen die juist falen in een taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |