Ik vind haar wel leukquote:Op donderdag 16 september 2010 19:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
inderdaad, wat een achterlijke kut is het
die theatershows van hem samen met ricky zijn ook geweldigquote:Op donderdag 16 september 2010 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Luister naar de popprofessor jongens. Met Leo verandert de studio altijd even in een klaslokaaltje!
Goede inkijk iig.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit te wachten tot iemand de liefde verklaard aan die dame achter Matthijs met die Dekkers-achtige bh....
Hierbij...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit te wachten tot iemand de liefde verklaard aan die dame achter Matthijs met die Dekkers-achtige bh....
Zo inderdaad, ik sta nu op 2 cm van de tv en ik kan haar navel zien.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef pberends het volgende:
Christus-klere, zijn alle interessante gasten opeens overleden ofzo?
Dan heb ik nog liever De Hond en Felix Rottenberg in de uitzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja absurd het wordt steeds gekker, ze graven hun eigen graf met dit soort debiele promo'squote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef DrDurden het volgende:
Was dat van SBS6 nou echt, die reclame tijdens Cast Away? Da's verdomme gewoon de kijkers pesten.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef MilaNL het volgende:
Nou. Ben benieuwd of een van die oudjes eerlijk durft te zeggen waarom ze op internet zitten.Bij deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef MilaNL het volgende:
Nou. Ben benieuwd of een van die oudjes eerlijk durft te zeggen waarom ze op internet zitten.jawel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |