abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:31:15 #1
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86284711

Vorige delen
H&M #110
H&M #109 - Waar blijven de kortingscodes?!
H&M #108 Met een leuke zomercollectie
H&M #107 - Mit ganz viel SALE!
H&M #106
H&M #105 Waar Chips sloom is!
H&M #104 Met een inspiratieloze TT.
H&M #103 - met een eind-van-de-maand-saldo.
H&M #102 - Met Fashion Against Aids
H&M #101 - Nu met previewcatalogus!
H&M 100: Yay!
H&M 99: Bijna jubileum!
H&M 98: Houden we het of houden we het niet?
H&M 97 Binnenkort weer scannertijd?
H&M #96 Waar de verzending opeens sneller gaat!
H&M #95 Lentekriebels!
H&M #94
H&M #93 - Lentekriebels en lente outfits op komst!
H&M #92 - Waar we weer dingen mogen bestellen *O*
H&M #91 - Goede afprijzingen, slechte leveringen...
H&M #90 Met simpele doch fijne rokjes!
H&M #89 - Lente collectie is binnen!
H&M #88 - Met kerstoutfits!
H&M #87 - De sale is begonnen!!!
H&M #86 - Waar het bestellen nooit ophoudt!
H&M #85 - Stormloop op Jimmy Choo?
H&M #84 - Waar we klaar zijn voor de lente!
H&M #83 Waar de leveringen te lang duren...
H&M #82; met studs, high heels and... SALE!!
H&M #81: ik kan niet wachten
H&M #80 - Bestel maar, bestel maar, bestel maar...
H&M #79 - Waar er met korting wordt gestrooid!
H&M #78 - Met sadistische TNT'ers...
H&M #77 - Maakt het te bont!
H&M 76: geannuleerd, de brief volgt
H&M #75 - Zonder klantenservice
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #24 - Met de najaarscollectie en lange levertijden
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics

Met welke ontwerpers gaat H&M samenwerken? [update]
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

Previewcatalogus

De previewcatalogus is gestuurd naar mensen die daarvoor zijn uitgenodigd. Hij is nog niet te bestellen. Bestellen uit de previewcatalogus kan wel gewoon via het bestelformulier.

De catalogus vind je hier: H&M #101 - Nu met previewcatalogus! .

Met veel dank aan Debsterr :* _O_ .

:D :D :D .

De OP is hier te vinden.
ja, sorry flauwe TT
pi_86285107
TT :D
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:46:31 #3
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_86285302
LOL @ TT _O-
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_86285357
Hehehe @ TT _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86285389
Ben al tijden op zoek naar zoiets, met een print erop. Kom ik hem net tegen in de online shop, wil ik hem bestellen in maat L en is hij opeens uitverkocht.

pi_86285684
TT :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_86287797
:W
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86288294
Mijn bestelling is eindelijk in beweging, eerst stond veel op eind september (ook DE bruine laarzen) maar vanochtend bleek alles weg op een 10 euro (legging) jeans na :D

Ik zoek nog een awesome winterjas, mja dit jaar is het niet veel soeps bij H&M....
pi_86288419
..nevermind

[ Bericht 84% gewijzigd door Muizenbeest op 10-09-2010 19:19:12 (ik stel stomme vragen) ]
pi_86288466
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn bestelling is eindelijk in beweging, eerst stond veel op eind september (ook DE bruine laarzen) maar vanochtend bleek alles weg op een 10 euro (legging) jeans na :D

Ik zoek nog een awesome winterjas, mja dit jaar is het niet veel soeps bij H&M....
ik vind h&m schoenen altijd kut lopen :( alleen die laarzen zagen er wel O+ uit!
pi_86288514
Ja en echt suede, dus even afwachten :D
Hoop dat de kwaliteit goed is bij de duurdere schoenen, maar meestal stop ik bij de H&M met schoenen boven 30 euro :')
pi_86289053
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ja en echt suede, dus even afwachten :D
Hoop dat de kwaliteit goed is bij de duurdere schoenen, maar meestal stop ik bij de H&M met schoenen boven 30 euro :')
ik heb scapino schoenen van ¤30.00 echt gewoon heerlijk :) maar H&M is het gewoon net niet :{

i O+ Suede..maar ben stiekem beetje fan van UGG.. :@
pi_86289257
H&M is zooo plastic altijd, waar ik mn hele voeten aan kapotloop...

Ik heb zwarte suede overknees met hakje, grijze suede platte en wil het dus afmaken met een bruin stoer paar :P

Platte vormloze UGG's zijn niet mijn ding, maar die moeten zo lekker warm zijn!! En ik ben zo'n koukleum en heb altijd dooie tenen :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:01:43 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_86292704
Ik vind de fallcollectie tot nu toe niet echt speciaal...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_86294521
TT! :D
pi_86298893
Vanmiddag snapte ik de TT niet maar nu wel :').
pi_86300915
:9 Ben even druk geweest, maar morgen hopelijk foto!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86301984
De TT is briljant O+

De mooie spijkerbroek was vanmorgen weer in mijn maat aanwezig (ik hoop iig dat het mijn maat is) dus die komt binnenkort weer mijn kant op :9 . En nu moet ik echt kappen, heb ook nog een bestelling bij Esprit lopen :')
Tap tap tap
pi_86302819
Ik heb daar altijd problemen met de broeken. De pijpen zijn vaak te lang voor mijn lengte (1.59) 8)7

Mijn paar broeken zijn nu te klein, wil dus paar nieuwe aanschaffen maar kan nergens vinden naar mijn maat. -O-
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:32:09 #20
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86306329
Mijn pakketje is al in sorteren (wat meestal betekend dat ie ook vandaag komt....) heb donderdag pas besteld :o

wat een snelheid :D ben alleen dadelijk weg...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_86306805
Gister viel er opeens een knoopje van mijn mooie jas af. ;(
pi_86307077
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gister viel er opeens een knoopje van mijn mooie jas af. ;(
nu al? :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_86307096
ook weer een bestellinkje geplaatst. 2 tops voor mn moeder, 2 poftruitjes, een jeans en een jas voor mij.
een practische jas ;( want nodig. dus ik ben benieuwd naar de waterdichte jas uit de sportcollectie.
pi_86307862
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef summer29 het volgende:
Ik heb daar altijd problemen met de broeken. De pijpen zijn vaak te lang voor mijn lengte (1.59) 8)7

Mijn paar broeken zijn nu te klein, wil dus paar nieuwe aanschaffen maar kan nergens vinden naar mijn maat. -O-
Ik heb vrij lange benen vergeleken met de rest van m'n lichaam :P Ik heb van de h&m nu lengtemaat 34 en die is net te lang, maar dat is niet erg, meestal zijn broeken net te kort.
Tap tap tap
pi_86307991
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

nu al? :o
Je moest eens weten. De 1e keer dat ik mijn jas uittrok, ging er meteen een knoopje mee. :') De knopen zitten echt slecht vast.
pi_86318854
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Je moest eens weten. De 1e keer dat ik mijn jas uittrok, ging er meteen een knoopje mee. :') De knopen zitten echt slecht vast.
Herkenbaar, ik heb bij m'n vorige jas elke knoop wel een keer vast moeten zetten :')
pi_86323518
Gofter hebben ze WEER een helft verplaatst naar eind september :( FIJN, dan ben ik op vakantie. Waarom moet je nog steeds maanden(!) van tevoren iets bestellen om het op tijd binnen te krijgen? Die prutsers moeten serieus hun zaken eens op orde krijgen, ik ben dit gezeik echt spuugzat :r Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:10:08 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86323786
Hier juist anders, ik had iets staan met levering midden Oktober.
& er was iets besteld wat op voorraad was.. dus ik wilde iets van de midden Oktober bestelling annuleren.
Zit 't al bij wat er op voorraad was, + 1 euro retour. :')
pi_86329966
^ Ook zoiets... Dat constante geschuif met levertijden is te belachelijk voor woorden, je zou denken dat zo'n groot bedrijf hun voorraden op orde zouden hebben. Het lijkt wel alsof ze zelf 10% op voorraad hebben en de rest afhankelijk is van de leverancier. Ik heb zelfs een trui in mei (!!!) besteld dat nu nog steeds pas in oktober komt. :N
  zondag 12 september 2010 @ 09:29:11 #30
311053 Vierkant.
rondje met vier hoeken.
pi_86335337
Kun je Online Sale artikelen terugsturen/ruilen?
pi_86335367
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter hebben ze WEER een helft verplaatst naar eind september :( FIJN, dan ben ik op vakantie. Waarom moet je nog steeds maanden(!) van tevoren iets bestellen om het op tijd binnen te krijgen? Die prutsers moeten serieus hun zaken eens op orde krijgen, ik ben dit gezeik echt spuugzat :r Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.
All good things are wild and free.
  zondag 12 september 2010 @ 09:39:13 #32
311053 Vierkant.
rondje met vier hoeken.
pi_86335428
anyone?
  zondag 12 september 2010 @ 09:42:24 #33
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_86335445
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:29 schreef Vierkant. het volgende:
Kun je Online Sale artikelen terugsturen/ruilen?
Ja, kan.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_86335446
Ja vierkant :)
  zondag 12 september 2010 @ 09:48:13 #35
311053 Vierkant.
rondje met vier hoeken.
pi_86335497
Thank you. O+
pi_86336342
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.
Doe eens lezen :*
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?

Nee, H&M heeft voor mij nu echt afgedaan :r Na 4 jaar nog steeds niet weten hoe online shoppen en de daarbij horende klantenservice in elkaar zit :')! Ik hou het wel bij Esprit, zij weten tenminste wèl hoe het moet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 12-09-2010 10:54:05 ]
pi_86336685
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Doe eens lezen :*
[..]

En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?

Nee, H&M heeft voor mij nu echt afgedaan :r Na 4 jaar nog steeds niet weten hoe online shoppen en de daarbij horende klantenservice in elkaar zit :')! Ik hou het wel bij Esprit, zij weten tenminste wèl hoe het moet.
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
All good things are wild and free.
pi_86338224
Nee, de winkel is hier in Den haag ook vaak een grote t*ring zooi. Ik haat de winkels, sowieso. Ik wil gewoon lekker achter de pc zitten om te kijken, ook is de sale online veel groter en heb je het gedrang niet bij de winkels als je de ontwerper collectie online koopt.
pi_86339300
Ik zie altijd leuke dingen op de site die ik dan vervolgens nooit in de winkel kan vinden.
pi_86339610
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
Same here, maar dan bestel ik wel veel uit de webshop en ook daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.
Dat sommige artikelen een langere levertijd hebben vind ik juist handig, vooral omdat je je bestelling dan kan blijven veranderen. En ik kan altijd nog mijn bestelling opsplitsen en dan wacht ik maar op de rest, of ik ga naar een grotere winkel toe als het haast heeft en daar kan ik het vaak prima vinden. En tsja in een winkel kan nou eenmaal iets uitverkocht zijn, ook in een webshop, dat is dan jammer maar helaas.
pi_86339902
Ik vind het in de winkels ook altijd een grote teringzooi. Alleen die op de Oudegracht in Utrecht valt mee, maar voor de rest is het ook een grote puinzooi.
pi_86340196
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:47 schreef karoltje het volgende:
Ik zie altijd leuke dingen op de site die ik dan vervolgens nooit in de winkel kan vinden.
dat probleem heb ik dus ook!
pi_86340586
HIer is geen winkel in de buurt (de belgische variant is op een uurtje rijden dat is de dichtstbijzijnde)
Dus webshop

Ja ik woon in een gat
pi_86341317
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik heb helaas niet de luxe om ~even~ een H&M in te gaan, zeker niet doordeweeks dus moet ik wel op zaterdag. Dus druk -> puinzooi, vooral in Rotterdam. En zoals anderen al zeiden kan ik ook nooit vinden wat ik in de webshop zie. En als je het vraagt word je óf genegeerd aangezien dat personeel zo druk bezig is met met elkaar ouwehoeren óf ze zeggen meteen dat ze het niet hebben zonder ook maar een beetje moeite te nemen om even te kijken.
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef keepwalking het volgende:

[..]
En tsja in een winkel kan nou eenmaal iets uitverkocht zijn, ook in een webshop, dat is dan jammer maar helaas.
Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.
pi_86341681
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.
Ik heb nu 14 artikelen met levertijd half september, 3 met eind en eentje van eind oktober zodat de bestelling open blijft staan. Als ik de bestelling nu zou splitsen zou bijna alles in behandeling gaan, het is dat ik het nu zelf uitstel. En voor zover ik weet hebben de meeste artikelen juist een levertijd van minder dan een maand, meestal het dichtstbijzijnde punt qua begin/half/eind van een maand of anders de eerstvolgende.
Tenzij ik een previewbestelling doe.
Maarja dat is mijn ervaring dus misschien heb ik gewoon geluk.
  zondag 12 september 2010 @ 19:08:48 #46
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86352230
Mijn pakketje van gister:
[ afbeelding ]
Twijfel...heeft iemand hier een aanfoto van...dan kan ik vergelijken

De rest is te groot en ga ik opnieuw bestellen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_86352575
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn pakketje van gister:
[ afbeelding ]
Twijfel...heeft iemand hier een aanfoto van...dan kan ik vergelijken

De rest is te groot en ga ik opnieuw bestellen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tui 1 moet je een beetje aan wennen,die heb ik namelijk ook! (alleen heb geen upload page anders kon ik hem je showen...)
en trui .. met die strepen zit gewoon gek.. bij mij paste de kleinste maat niet eens :{
  zondag 12 september 2010 @ 19:24:55 #48
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86352844
Die trui met strepen vond ik juist wel leuk...maar gewoon te groot...flubberde bij mijn armen enzo
maar die eerste trui...ik voelde me net zwanger...ik moet ook wel een buikje verbergen maar kreeg er gister even geen kijk op....
en die lange coltrui hebbe ze op dit moment niet meer in mijn maat, maar ben bang dat een kleinere maat mijn buik juist benadrukt en dat wil ik ook niet....
dilema :p
pi_86354705
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die trui met strepen vond ik juist wel leuk...maar gewoon te groot...flubberde bij mijn armen enzo
maar die eerste trui...ik voelde me net zwanger...ik moet ook wel een buikje verbergen maar kreeg er gister even geen kijk op....
en die lange coltrui hebbe ze op dit moment niet meer in mijn maat, maar ben bang dat een kleinere maat mijn buik juist benadrukt en dat wil ik ook niet....
dilema :p
Bij mij flubberde die ook.. en ik had de kleinste maat besteld. Terwijl ik normaal S/34/36 zit.. en die al heel klein had besteld.
Tja die eerste ik ben er helemaal verliefd op :)! Maarja jij moet er ook in lopen. Misschien is zwart beter?
pi_86364064
Zijn er nog kortingscodes ladies?
pi_86372204
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:46 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Zijn er nog kortingscodes ladies?
http://lmgtfy.com/?q=kortingscodes+h%26m
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_86372375
de website doet een beetje stom ;(
Tap tap tap
pi_86372677
Argh. Eindelijk dat leuke corsetje in de sale. Zie ik niets anders om aan dat bedrag van 19 euro te komen.
Brrr. *Nog keer doorzoekt.

Duuude. Nu istie uitverkocht. :'(

[ Bericht 33% gewijzigd door Crientj op 13-09-2010 09:08:25 ]
  maandag 13 september 2010 @ 20:30:12 #54
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86395233
Als ik mijn hele bestelling in de winkel retourneer he...dan hoef ik verder toch nix te betalen toch?
ben ff aant twijfelen i.v.m. het krijgen van de tegoedbon...
  maandag 13 september 2010 @ 22:38:39 #55
298315 SacreCoeur
pi_86403004
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als ik mijn hele bestelling in de winkel retourneer he...dan hoef ik verder toch nix te betalen toch?
ben ff aant twijfelen i.v.m. het krijgen van de tegoedbon...
Nee je hoeft niets te betalen.
Maar 't retouren via 't postkantoor is ook maar èèn euro.
pi_86411148
ik wil zo graag weer wat bestellen maar ik moet me sterk houden!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:25:11 #57
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86412198
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee je hoeft niets te betalen.
Maar 't retouren via 't postkantoor is ook maar èèn euro.
ja dat weet ik...maar was aan het denken om dan in de winkel alles te ruilen ipv te moeten wachten op een nieuw pakketje met andere maten.
Maar ik ga het gewoon terug sturen via het postkantoor en morgen alsnog in de winkel kijken....nu maar hopen dat ze mijn spulletjes in Eindhoven ook hebben...
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:14:01 #58
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_86413114
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef francis998 het volgende:
Ben al tijden op zoek naar zoiets, met een print erop. Kom ik hem net tegen in de online shop, wil ik hem bestellen in maat L en is hij opeens uitverkocht.

[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die gister nog in de H&M in Utrecht gezien.

Heb zelf weer voor 70 euro geshopt, een paar fijne longsleeves voor shitweer als dit.

Deze in donkerblauw, grijs en taupe, ze zijn echt fijn O+

En deze O+

En nog wat andere longsleeves. Ben ook nog op zoek naar deze:

maar die kon ik niet in de winkel vinden. Misschien toch maar es online gaan bestellen :P
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:58:23 #59
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_86420243
Hmm.. wat te doen als je iets al lang geretourneerd hebt, maar het nog steeds niet verwerkt is door H&M en je het verzendbewijs kwijt bent..? :X
pi_86420456
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef Shaz het volgende:
Hmm.. wat te doen als je iets al lang geretourneerd hebt, maar het nog steeds niet verwerkt is door H&M en je het verzendbewijs kwijt bent..? :X
Hoe lang geleden is het dan?
pi_86421753
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die gister nog in de H&M in Utrecht gezien.

Heb zelf weer voor 70 euro geshopt, een paar fijne longsleeves voor shitweer als dit.

[ afbeelding ]
Deze in donkerblauw, grijs en taupe, ze zijn echt fijn O+

[ afbeelding ]
En deze O+

En nog wat andere longsleeves. Ben ook nog op zoek naar deze:
[ afbeelding ]
maar die kon ik niet in de winkel vinden. Misschien toch maar es online gaan bestellen :P
Hoe katoenig zijn die shirts? Die longsleeves?
pi_86439054
Doet de H&M site bij jullie ook zo gek?
pi_86440222
Zo kom ik net thuis van het werk, staat er een grote doos klaar :D
Met de laarzen erin!

Sorry moest snel, was al donker :')
Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee moet. Ze zijn heerlijk zacht en mooi van kleur maar toch wat breed van boven. Je moet ze dus afzakkend dragen :)
pi_86440276
Ohw en beide neuzen zijn 'smerig' dat kun je op de foto ook al zien...
geen idee of dat hoort of dat er een verrekte mongol over heeft gelopen... :')
pi_86440355
Dat zal wel het vintage effect zijn :'), vind ze wel tof zo op t eerste gezicht :Y
know'm sayin?
word? word.
pi_86440482
Vintage = ouwe afgetrapte meuk? :P
Tap tap tap
pi_86440571
Als ik ze helemaal omhoog heb staan, komen ze tegen de onderkant v.d knie aan. Iemand wilde dat weten omdat de modellen(van de hm site) probably erg lang zijn, ik ben iets over de 1.70.

Ja vintage my ass, ik moet het toch even inspecteren bij daglicht :')
pi_86440857
Vind het niet mooi dat ze zo wijd staan.
Mijn bestelling (met de vestjes met ruches) is onderweg.
pi_86441271
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
Met de laarzen erin!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee moet. Ze zijn heerlijk zacht en mooi van kleur maar toch wat breed van boven. Je moet ze dus afzakkend dragen :)
Dus er is hoop voor de mensen met spekkuiten a la moi? Misschien durf ik ze dan wel te bestellen :P
And you know I might
pi_86442210
Ja, denk het wel :D Hoewel ik sowieso altijd ruimte heb bij de laarzen..
Ik zal donderdag even een foto maken met een maillot of skinny jeans dan zie je het beter :)
pi_86442524
Ik vind ze niet mooi. Ik vind ze te wijd en te lomp ofzo. Maar dat kan ook deels door de hoek van de foto komen.
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:26:37 #72
298315 SacreCoeur
pi_86445733
Ik vind ze leuk, maar niet voor mezelf.

Heb vandaag de rode ballerina's ontvangen, man die dingen zijn LELIJK!
En ze vallen groot.
pi_86446063
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
Met de laarzen erin!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ben benieuwd hoe ze bij mij zijn :o!
  woensdag 15 september 2010 @ 10:39:42 #74
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_86453078
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoe katoenig zijn die shirts? Die longsleeves?
Die met die knoopjes zijn 50% polyester en 50% viscose. Maar ze zitten erg fijn O+
pi_86459132
Na hele lange tijd weer eens iets bij h&m besteld:

Ik ben benieuwd! :)
pi_86459958
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef Ooi86 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die blouse vind ik liefde O+ wil je even laten weten hoe hij is, wanneer je hem binnenkrijgt?
know'm sayin?
word? word.
pi_86461079
Gisteren een van de nieuwe spijkerbroeken die ik bij de h&m heb gehaald gewassen, wow...al het water wasgelijk helemaal blauw, maar de broek ziet er nog oké uit.
:)
pi_86468807
ik vind de laarzen mooi juist O+

vandaag pakketje nr.1 binnen *O*

dat grijze poftruitje is bij mij ook alsof ik ermee weg kan vliegen :') maar misschien ook een maatje te groot, maatje kleiner komt in pakketje nr. 2. in t zwart. dus misschien is dat de goede.

praktische regen/wind jas uit de sportafdeling. ik wil erin wonen O+ wat een liefde, echt zo'n heerlijk jasje. lekker soepel, maar toch lekker warm O+ en net een leuke lengte.

en de boyfriendjeans met 10,- korting blijft ook, want nodig. :P

deze is best leuk, maar zo'n superdun stofje dat het eigenlijk nergens op slaat :')
maar die was eigenlijk voor mams bestemd. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 15-09-2010 18:41:59 ]
pi_86470242
Some help please.

Ik heb een broek besteld alleen ik wil deze graag terugsturen. Als ik de instructies lees spreken deze elkaar een beetje tegen. Het enigste wat ik heb besteld is die broek en het totaal bedrag is ¤24,85. Ik heb gekozen voor een acceptgiro bij de bestelling. Dus achteraf betalen

Als ik het goed begrijp hoef ik nu niks te betalen omdat ik alles terugstuur. Alleen die ene euro voor het terugsturen. Dit weet ik echter niet zeker omdat de instructies er van uitgaan dat je maar een deel van je bestelling terugstuurt.

Maar moet ik nou echt 1 euro overmaken naar hun? Of betaal ik dit bij het postkantoor? Of moet ik toch alles betalen en dan 30 dagen op mijn geld wachten, wat mij een beetje raar lijkt?

Startpost is wel duidelijk maar in het geval van alles terugsturen vroeg ik het me af.

Thanks!
pi_86470295
1 euro overmaken
know'm sayin?
word? word.
pi_86470363

Wie weet of deze ruim / strak uitvalt.? Hij lijkt me wel leuk :)

Deze heb ik zaterdag gekocht *O* moest nog een tas hebben voor als ik ergens anders slaap / voor school/stage ! :D

[ Bericht 43% gewijzigd door GeelSuperKuiken op 15-09-2010 19:31:05 ]
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86470910
Bij alles terugsturen betaal je de 4,80 niet?
pi_86471385
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
Volgens mij helemaal niets hoor.
pi_86471476
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja dat hoort iig niet, maar de laatste keren rekenen ze het bij mij wel. Ik heb het nog niet betaald en ben dat ook niet van plan.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 september 2010 @ 19:55:09 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86472163
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:32 schreef Mylene het volgende:

[..]

Volgens mij helemaal niets hoor.
Dacht ik dus ook.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_86472197
Ik dacht geen 4,80 maar wel 1 euro retourneer kosten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 september 2010 @ 19:56:11 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86472198
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]

Wie weet of deze ruim / strak uitvalt.? Hij lijkt me wel leuk :)

[ afbeelding ]

Deze heb ik zaterdag gekocht *O* moest nog een tas hebben voor als ik ergens anders slaap / voor school/stage ! :D
Hij valt een klein beetje ruim. Maar hij is echt veel en veel minder leuk in 't echt. Het is kreukelstof en valt helemaal niet mooi, maargoed :+ .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_86472266
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook.
En als je iets houdt maar wel iets anders terugstuurt een euro retourkosten.
pi_86472348
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij valt een klein beetje ruim. Maar hij is echt veel en veel minder leuk in 't echt. Het is kreukelstof en valt helemaal niet mooi, maargoed :+ .
Hmm oke, dan laat ik het zitten als hij al ruim valt :X
pi_86472353
dus als je niks houdt betaal je niks? :o
pi_86472544
Dit is het antwoord afkomstig van de h&m site:

Besluit je alle artikelen terug te zenden, dan zijn de reeds in rekening gebrachte retourkosten niet verschuldigd. Besluit je een deel van de artikelen te houden en een deel terug te zenden, dan zijn de verzendkosten derhalve wel, in zijn geheel, verschuldigd.
pi_86472589
Nou veel wijzer wordt je daar ook niet van. Wanneer betaal je dan die 1 euro?
pi_86472625
én die 5,- verzendkosten dus.
pi_86472705
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef SpamNinja het volgende:
Als je een deel terugstuurt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 september 2010 @ 20:09:13 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86472724
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:00 schreef pinquit het volgende:
dus als je niks houdt betaal je niks? :o
Volgens mij niet inderdaad. Zo hebben wij het geloof ik altijd gedaan, althans :') .
pi_86472797
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef pinquit het volgende:
ik vind de laarzen mooi juist O+

vandaag pakketje nr.1 binnen *O*

dat grijze poftruitje is bij mij ook alsof ik ermee weg kan vliegen :') maar misschien ook een maatje te groot, maatje kleiner komt in pakketje nr. 2. in t zwart. dus misschien is dat de goede.

[ afbeelding ]
praktische regen/wind jas uit de sportafdeling. ik wil erin wonen O+ wat een liefde, echt zo'n heerlijk jasje. lekker soepel, maar toch lekker warm O+ en net een leuke lengte.

Vraagje :) , is het een beetje een warme jas? Dus geschikt voor de herfst/ begin winter?
Ik ben op zoek naar een waterdichte jas die ook een beetje warm is namelijk :) .
pi_86472802
even bedenken of ik niet ooit alles heb teruggestuurd en alsnog 6,- betaald heb :') muhuhuh. :+
pi_86472842
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:10 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Vraagje :) , is het een beetje een warme jas? Dus geschikt voor de herfst/ begin winter?
Ik ben op zoek naar een waterdichte jas die ook een beetje warm is namelijk :) .
ja, nu vind k hem heerlijk warm, maar het is nog niet onder de 15 graden geweest, dus geen idee :+ als ik hem heb uitgeprobeerd laat ik het je weten ok? :) hij is op de rug gevoerd met fleece iig, en er zit een soort vullinkje in. zegmaar :') maar niet dik gewatteerd ofzo.

Hij is sowieso water én winddicht, dat is voor mij al 80% warm :)
pi_86474177
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:11 schreef pinquit het volgende:

[..]

ja, nu vind k hem heerlijk warm, maar het is nog niet onder de 15 graden geweest, dus geen idee :+ als ik hem heb uitgeprobeerd laat ik het je weten ok? :) hij is op de rug gevoerd met fleece iig, en er zit een soort vullinkje in. zegmaar :') maar niet dik gewatteerd ofzo.

Hij is sowieso water én winddicht, dat is voor mij al 80% warm :)
Dat is goed!
Ik denk inderdaad dat als je geen last hebt van wind en water het sowieso een stuk scheelt qua kou.

Ik vond het in ieder geval wel een leuk/ stoer jasje :) .
pi_86474721
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef SpamNinja het volgende:
Je betaalt één euro retourkosten indien je óf een deel van je bestelling terugstuurt (in dat geval betaal je óók de 4,90 verzendkosten) óf je gehele bestelling retourneert.

Voorheen hoefde je niets te betalen wanneer je de hele bestelling terugstuurde, maar dat hebben ze inmiddels veranderd. Overigens ook niet twee bestellingen bij elkaar in de doos terugsturen, want dan wordt voor beide bestellingen een euro retourkosten gerekend.
pi_86474860
Ik had laatst iets retour gestuurd en daar hebben ze toen geen euro voor gerekend. Geen idee waarom :') .
Tap tap tap
  woensdag 15 september 2010 @ 21:40:46 #102
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86477248
ik heb mijn pakketje ook helemaal terug gestuurd, als ze die 1 euro missen hoor ik het vanzelf.

Dit heb ik vandaag in de winkel gescoord:

in blauw en poederroze

en volgens mij deze (kan op de site het verschil niet zo goed zien :@

en een lieve pyama van hello kitty, maar die staat niet op de site.
pi_86481184

Die komen mijn kant op. *O*
pi_86481287
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]

Die gaan je tegenvallen. Tenzij je van puntig houdt.
pi_86482980
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Die gaan je tegenvallen. Tenzij je van puntig houdt.
Ik heb ze gister in het zwart gezien in de winkel en ik vond het wel meevallen, vond ze wel heel leuk. O+ Maar ik weet niet of dat bij bruin opvallender is ofzo. Ik zie het wel! :P
pi_86483483
Zijn er hier nog meer mannen die van mening zijn dat shirts van de h&m vaak erg ruim vallen, of na verloop van tijd een soort van uitrekken? :{
pi_86486792
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik heb ze gister in het zwart gezien in de winkel en ik vond het wel meevallen, vond ze wel heel leuk. O+ Maar ik weet niet of dat bij bruin opvallender is ofzo. Ik zie het wel! :P
Ik vind het meevallen :Y Ze zijn erg leuk O+
And you know I might
pi_86487147
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]

ze staan nu 10 euro goedkoper in de sale!!
know'm sayin?
word? word.
pi_86487318
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:26 schreef alors het volgende:

[..]

ze staan nu 10 euro goedkoper in de sale!!
:D wat aardig om t even te melden :P
  donderdag 16 september 2010 @ 11:23:14 #110
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86491628
heb gister die rare trui nog een paar keer gepast.....weet je wel, die zwarte met die glittertjes op de schouders, waarover iemand zei dat t een elfjestrui was :P...

heb ondertussen maat 34, 36 en 38 aangehad (heb meestal 38) laatste 2 waren veel te groot en 34 was te klein....het is dus gewoon een rare trui :p en had al een andere trui gevonden dus toen viel deze direct een stuk harder tegen.....
pi_86491970
Ohhh, ik vind die leren tas van 99 euro zo mooi. Maar beetje hoop geld, begrijp echt niet waarom die zo duur is.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:12:11 #112
298315 SacreCoeur
pi_86493428
Later in de middag even bestellen, ze hebben zulke leuke 'romantische' dingen.

pi_86496402
Ik heb wat vesten ingeslagen O+ zal het vanavond wel even posten.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 september 2010 @ 14:01:22 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86496918
Ik heb mijn verlanglijstje ook weer aangevuld, O+ .
pi_86497640
Ik heb zoveel in mijn verlanglijstje staan.
24 dingentjes voor 300 euro O+

Wil sommige dingentjes echt hebben, maar ben bang dat als het binnenkomt het dan tegenvalt :@
pi_86500674
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:31 schreef Tamashii het volgende:
Ohhh, ik vind die leren tas van 99 euro zo mooi. Maar beetje hoop geld, begrijp echt niet waarom die zo duur is.
Ik ook!!

Ik laat m toch maar komen, het is volgens mij best een grote tas en leer is best duur dus snap wel dat ie niet maar 50 is ofzo. Ben alleen zo bang voor de rits, heb ooit die suede bruine grote tas met studs besteld, en die rits wou niet goed lopen, ja dan koop ik de tas dus echt niet he... :{
pi_86500757
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb zoveel in mijn verlanglijstje staan.
24 dingentjes voor 300 euro O+

Wil sommige dingentjes echt hebben, maar ben bang dat als het binnenkomt het dan tegenvalt :@
Dingetjes ^O^.
pi_86501203
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ook!!

Ik laat m toch maar komen, het is volgens mij best een grote tas en leer is best duur dus snap wel dat ie niet maar 50 is ofzo. Ben alleen zo bang voor de rits, heb ooit die suede bruine grote tas met studs besteld, en die rits wou niet goed lopen, ja dan koop ik de tas dus echt niet he... :{
Nee, dan koop ik nog liever een tas via asos. Mooier en zou dan 30 euro goedkoper zijn. :') Vind het zeg maar té duur voor h&m.
pi_86501286
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dingetjes ^O^.
Hihi :@ zit nu op 250 euro :D Maar ik heb geen inkomsten ipv mijn stufie en stagevergoeding ;(
pi_86501428
Overigens: 15% KORTING! Je krijgt een extraatje van H&M!
Van 23 t/m 26 september shop je voor het hele gezin een najaarsoutfit met korting!

(*Deze korting is geldig van 23 t/m 26 september in H&M winkels in Nederland en niet in de Shop Online. Korting wordt alleen gegeven tegen inlevering van deze coupon, bij nieuwe aankopen en is niet geldig i.c. met andere kortingen en bij aankoop van H&M giftcards. Max. 1 kortingscoupon per klant, per aankoop)
pi_86501464
Nog even een vraag, vorige week hadden ze broeken in de aanbieding voor 10 euro, zijn die er niet meer? :(
pi_86501547
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Tamashii het volgende:
Nog even een vraag, vorige week hadden ze broeken in de aanbieding voor 10 euro, zijn die er niet meer? :(
Ik zag hem daar straks wel nog staan :Y

http://shop.hm.com/nl/sho(...)EANS_SLIM&shoptype=S

Weet niet of de link het doet :@ ?
edit; oh hij pakt de pagina niet mee, pagina 2 en dan een van de laatste ofzo.
pi_86501602
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Overigens: 15% KORTING! Je krijgt een extraatje van H&M!
Van 23 t/m 26 september shop je voor het hele gezin een najaarsoutfit met korting!

(*Deze korting is geldig van 23 t/m 26 september in H&M winkels in Nederland en niet in de Shop Online. Korting wordt alleen gegeven tegen inlevering van deze coupon, bij nieuwe aankopen en is niet geldig i.c. met andere kortingen en bij aankoop van H&M giftcards. Max. 1 kortingscoupon per klant, per aankoop)
Hmm alleen in de winkel dus, alleen jammer dat je maar op 1 ding 15% korting krijgt
pi_86501636
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Tamashii het volgende:
Zijn uitverkocht. Ik weet niet of ze er 's ochtends nog wel zijn...
pi_86501664
:( Oke,jammer!

Haha, deze:
was vorige week nog in de aanbieding!
  donderdag 16 september 2010 @ 16:10:28 #126
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86501714
allemaal nieuwe dingen....en dat terwijl ik gisteren nog in de winkel ben geweest....en eigenlijk nix meer wil/mag kopen dit jaar....:(
pi_86501737
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Tamashii het volgende:
:( Oke,jammer!

Haha, deze: [ afbeelding ]
was vorige week nog in de aanbieding!
99-7416 is de enige die nog niet is uitverkocht. Je kan ze vinden in bij 'Jeans Guide News', maar dan staat de rest op 'sold out' dus.
pi_86501794
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

99-7416 is de enige die nog niet is uitverkocht. Je kan ze vinden in bij 'Jeans Guide News', maar dan staat de rest op 'sold out' dus.
Thanks!
pi_86501795
zoals ik al zei de ene is er nog wel :Y
pi_86501874

Die moet ik hebben!!!! :o Maar heb al zoveel schoenen :o
pi_86501885
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Later in de middag even bestellen, ze hebben zulke leuke 'romantische' dingen.

[ afbeelding ]

Oh die sieraden O+
pi_86503718
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef Ooi86 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Probleem! De bestelling die hierboven staat, is verwijdert/niet goed doorgekomen. Ik kreeg gister al argwaan toen er ook nog hele andere spulletjes in mijn bestellingen stonden, die ik helemaal niet besteld had. Anyway, ik heb nu wel mijn eigen juiste account, maar nou kan ik het bovenste blousje niet meer vinden!! Wie weet waar deze momenteel op de site staat?

pi_86503853

weet iemand hoe deze jeans valt?
het is die van 9,95

ik wil er iets op naaien maar als het mislukt wil ik geen dure broek verpesten _O-
pi_86503910
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe deze jeans valt?
het is die van 9,95
ik vind hem erg lekker zitten :Y vond hem iets strakker dan gewoonlijk vallen, vorige broek had ik maatje 29 en bij die broek moest ik een 30tigje.
pi_86504053
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ik vind hem erg lekker zitten :Y vond hem iets strakker dan gewoonlijk vallen, vorige broek had ik maatje 29 en bij die broek moest ik een 30tigje.
en de kleur? hoe is die? heb je eventueel een aan foto?
pi_86504146
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:04 schreef electronique het volgende:

[..]

en de kleur? hoe is die? heb je eventueel een aan foto?
hij verschilt niet veel als van de foto die je neerzetten, hij is erg lichtblauw vond ik. (maar ik draag nooit licht dus :P) Nee nog niet.
pi_86505198
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=893_JACKETS&page=1_7
die van 59,95

Is die rechter jas warm en leuk of niet ?
heb zoveel moeite met een leuke winterjas te vinden die niet te lang of te kort is.
Ik ben 1.61.
pi_86506243
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ik hebben!!!! :o Maar heb al zoveel schoenen :o
Ik vind die ook heel mooi maar ik kan me niet voorstellen dat het prettig loopt, zo'n sleehak, die zool buigt dan toch totaal niet :?
pi_86506400
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=893_JACKETS&page=1_7
die van 59,95

Is die rechter jas warm en leuk of niet ?
heb zoveel moeite met een leuke winterjas te vinden die niet te lang of te kort is.
Ik ben 1.61.
Ik vind de linker juist erg leuk O+
Tap tap tap
pi_86506575
net besteld

pi_86506988
Die rok is mooi Elec!!

Foto's van de schoenen komen eraan, ga zo eerst nog even eten en zulks.

Heb net een pakketje gekregen van iemand uit de straat met mijn naam.....Hoe bedoel je de bezorger komt altijd voor mij de straat in gereden? :')
pi_86507085
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:42 schreef Linnie20v het volgende:
Die rok is mooi Elec!!

Foto's van de schoenen komen eraan, ga zo eerst nog even eten en zulks.

Heb net een pakketje gekregen van iemand uit de straat met mijn naam.....Hoe bedoel je de bezorger komt altijd voor mij de straat in gereden? :')
Dat heb ik ook weleens gehad :') Ik dacht: Huh, er was toch niks onderweg? En toen zag ik de naam en kon ik de TNT-henkie nog even roepen. Ik schaam me kapot :')
Tap tap tap
pi_86508367
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vind die ook heel mooi maar ik kan me niet voorstellen dat het prettig loopt, zo'n sleehak, die zool buigt dan toch totaal niet :?
Vooraan waarschijnlijk wel, en het loopt juist heel stevig en stabiel verder :).
pi_86508941
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Vooraan waarschijnlijk wel, en het loopt juist heel stevig en stabiel verder :).
Echt? Hmmm...
pi_86509220
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind de linker juist erg leuk O+
Oh oke :P ja ik heb iets tegen paars :@ dus vandaar...

wat is de site waar je zon collage kan maken van de foto's kan ik even kijken hoe je dat doet want heb 13 dingen besteld *O*
pi_86509503
Koopt iemand van jullie wel eens tops van de kinderafdeling? Ik zie daar wel leuke dingen staan, maar ik vroeg me af naar welke maat ik het best kan kijken.. Ik heb XS-S voor tops, komt dat overeen met 170 of eerder met 164? Mijn lengte is overigens 1.71, mocht dat iets met de kindermaten te maken hebben (zit niet zo in de kinderkleding ;) )
pi_86509519
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Koopt iemand van jullie wel eens tops van de kinderafdeling? Ik zie daar wel leuke dingen staan, maar ik vroeg me af naar welke maat ik het best kan kijken.. Ik heb XS-S voor tops, komt dat overeen met 170 of eerder met 164?
170 :)
pi_86509539
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef electronique het volgende:

[..]

170 :)
wow dat was snel :D Danku!!
pi_86509756
Goed ik had dus deze jas besteld:

Gisteren binnen gekregen maar is dus echt helemaal niets. :N
Mouwen waren veel te kort, heel dun stofje voor een winterjas en zat vrij strak (heb maat 36, 38 besteld en echt best wel te klein)
Dus die gaat weer terug...
Hooked ;)
pi_86510103

Heb ik besteld :) hopen dat de jas goed en lekker warm is en de jurkjes goed vallen.
pi_86510140
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Koopt iemand van jullie wel eens tops van de kinderafdeling? Ik zie daar wel leuke dingen staan, maar ik vroeg me af naar welke maat ik het best kan kijken.. Ik heb XS-S voor tops, komt dat overeen met 170 of eerder met 164? Mijn lengte is overigens 1.71, mocht dat iets met de kindermaten te maken hebben (zit niet zo in de kinderkleding ;) )
Goed idee, meteen een bestelling gedaan :D !

Even kijken hoe ik snel een compilatie kan maken!
pi_86510195
Dat is leuk shoppen voor zo weing geld :) (Ok. wel nog even afwachten of het past).
Heb net deze bestelling geplaatst, alles van de kinderafdeling.

pi_86510295
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is leuk shoppen voor zo weing geld :) (Ok. wel nog even afwachten of het past).

[ afbeelding ]
Beter dat het goedkoper is en als je er in past is het leuk, maar ik pas daar dus echt niet in.. ook al ben ik klein..
pi_86510374
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Goed idee, meteen een bestelling gedaan :D !

Even kijken hoe ik snel een compilatie kan maken!
Haha, ik denk dat we een aantal dingen hetzelfde zullen bestellen, zo groot is de kindercollectie niet :D
pi_86510402
Die jas is erg leuk :Y

Ik zat er zelf ook over te twijfelen ...

Bestelling van nu:

pi_86510414
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Beter dat het goedkoper is en als je er in past is het leuk, maar ik pas daar dus echt niet in.. ook al ben ik klein..
Is voor mij ook nog even afwachten hoor :) Maar heb een kleine confectiemaat dus ik hoop dat de grootste kindermaat daar een beetje mee overeenkomt :s)
pi_86510420
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat we een aantal dingen hetzelfde zullen bestellen, zo groot is de kindercollectie niet :D
Ch...ch...check it out!

Ik denk dat het hooguit niet past vanwege de kleinere hoofden/ nekken van kinderen. We'll see...
pi_86510456
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die jas is erg leuk :Y

Ik zat er zelf ook over te twijfelen ... [ afbeelding ]

Bestelling van nu:

[ afbeelding ]
hihi! zelfde trui! Dat bovenste shirtje is ook leuk :Y
Jas twijfelde ik over, die lijken me wel vrij klein voor kinderen, of...? Leuk iig!
pi_86510494
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

hihi! zelfde trui! Dat bovenste shirtje is ook leuk :Y
Jas twijfelde ik over, die lijken me wel vrij klein voor kinderen, of...? Leuk iig!
Shirtje was maar 2,95 (in verschillende kleuren) dus die kun je er altijd bijgooien!

Lol @ trui, ik wilde eerst een andere kleur maar die hadden ze niet in 170!
pi_86510566
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:

[ afbeelding ]
Die bloes had ik ook bijna besteld, die is ook leuk! Alleen ik vond het wel weer duur genoeg :D
En die linksonder is ook echt een jou-trui (ik vind hem ook leuk by the way)

Edit: je hebt toch wel de kortingscodes gebruikt he? Ik had 10 euro korting :D !
pi_86510569
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Is voor mij ook nog even afwachten hoor :) Maar heb een kleine confectiemaat dus ik hoop dat de grootste kindermaat daar een beetje mee overeenkomt :s)
hmm okee :) ja ik heb de laatste tijd rare maat dus heb maar gegokt,

flappe, dat witte vestje is cute!
pi_86510631
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

hmm okee :) ja ik heb de laatste tijd rare maat dus heb maar gegokt,

flappe, dat witte vestje is cute!
Ja, leuk he :D !

Oh, deze had ik ook nog besteld. Maar die wordt pas half november geleverd...

pi_86511002
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ja, leuk he :D !

Oh, deze had ik ook nog besteld. Maar die wordt pas half november geleverd...

[ afbeelding ]
die is ook leuk :Y jammer dat ik dat niet pas echt leuk op jurkjes ofzo
pi_86511052
ik had de kortingscode moeten weten ;(
pi_86511090
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik had de kortingscode moeten weten ;(
Ik kan ze je wel geven, of kun je dat niet meer invoeren?

1304 voor 5 euro korting en die andere kan ik effe opzoeken?
pi_86511174
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik kan ze je wel geven, of kun je dat niet meer invoeren?

1304 voor 5 euro korting en die andere kan ik effe opzoeken?
denk niet, bestelling is al in behandeling maar dan schrijf ik ze op voor de volgende keer. Geld die code voor 1 product toch ? of hoe werkt dat
pi_86511278
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

denk niet, bestelling is al in behandeling maar dan schrijf ik ze op voor de volgende keer. Geld die code voor 1 product toch ? of hoe werkt dat
Ja, de 1304 is gewoon 5 euro korting en de 8909 geeft 25% korting op het duurste artikel.

Overigens bestaat er de kans dat je bestelling geannuleerd wordt en je account wordt geblokkeerd, als je oneigenlijk gebruik maakt van deze codes. Heb het zelf nog nooit meegemaakt (en ik gebruik ze eigenlijk altijd, als ze er zijn) maar anderen hier hebben dat al wel eens meegemaakt.
pi_86511350
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ja, de 1304 is gewoon 5 euro korting en de 8909 geeft 25% korting op het duurste artikel.

Overigens bestaat er de kans dat je bestelling geannuleerd wordt en je account wordt geblokkeerd, als je oneigenlijk gebruik maakt van deze codes. Heb het zelf nog nooit meegemaakt (en ik gebruik ze eigenlijk altijd, als ze er zijn) maar anderen hier hebben dat al wel eens meegemaakt.
als je thuis die zooi krijgtr kun je dan niet die code nog gebruiken? zou wel fijn zijn met die jas..\
pi_86511393
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

als je thuis die zooi krijgtr kun je dan niet die code nog gebruiken? zou wel fijn zijn met die jas..\
Hmmm... weet ik eigenlijk niet. Een andere oplossing zou kunnen zijn dat je deze bestelling annuleert en dan dezelfde bestelling mét kortingscodes doet. Maar dan begint het wachten wel weer van voren af aan.
pi_86511440
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Hmmm... weet ik eigenlijk niet. Een andere oplossing zou kunnen zijn dat je deze bestelling annuleert en dan dezelfde bestelling mét kortingscodes doet. Maar dan begint het wachten wel weer van voren af aan.
ik heb het net besteld en de bevestigings mail gehad dus :P ik wacht nog niet lang haha :D
maar hoe doe je het anuleren dan dat je zeker weet dat ze niets versturen :@ ?
want ze hebben natuurlijk een bevestiging van je bestelling ontvangen..
pi_86511545
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ik heb het net besteld en de bevestigings mail gehad dus :P ik wacht nog niet lang haha :D
maar hoe doe je het anuleren dan dat je zeker weet dat ze niets versturen :@ ?
want ze hebben natuurlijk een bevestiging van je bestelling ontvangen..
Volgens mij moet je dan naar niet geleverde artikelen, en dan zet je alle artikelen (aantal) op 0.

En dan een nieuwe bestelling plaatsen. Denk ik.
pi_86511581
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan naar niet geleverde artikelen, en dan zet je alle artikelen (aantal) op 0.

En dan een nieuwe bestelling plaatsen. Denk ik.
OKe dankje ik ga het proberen :*

Nog niet geleverde artikelen

Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.

De bestelling is geannuleerd.
*O*
pi_86511742
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

OKe dankje ik ga het proberen :*

Nog niet geleverde artikelen

Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.

De bestelling is geannuleerd.
*O*
pi_86511987
quote:
En nu probeer ik mijn jurkjes terug te vinden :D
haha maar dat is een leuke bezigheid O+
  donderdag 16 september 2010 @ 21:06:23 #175
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_86512784
Helleu,

Mijn vriendin heeft schoenen besteld, maar die zijn nu in de sale gegaan. Ze heeft al een mailtje gestuurd met dat ze korting er graag nog overheen wil, maar het pakketje is wel al voorgemeld. Krijgt ze de korting er nog overheen of moet ze deze terugsturen en weer opnieuw bestellen?
  donderdag 16 september 2010 @ 21:06:45 #176
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86513312
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
oh god, al die nieuwe dingen O+
i know.... en moet gewoon nog wachten tot die domme maandfactuur binnenkomt zodat ik weer via acceptgiro kan bestellen :(
pi_86514618
Zhe feauteaus :)

pi_86514714
omggggg :o moooiii
pi_86515076
Ja, zo vind ik ze ook een stuk mooier!
pi_86515256
Nu heb ik lekker 20 euro korting gehad O+
dankje _O_

210 euro kost het nu totaal heb wat dingen besteld om te testen, is het niet leuk stuur ik het wel terug :Y
pi_86516435
Hoi allemaal!

Ik heb ff een vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpen :) Ik heb blijkbaar een maandfactuur niet betaald en nu kan ik niets meer bestellen. En ik heb een jas gezien die ik MOET hebben! Kan ik gewoon met online bankieren het bedrag overmaken naar de h&m? want ik heb niet meer zo'n referentienummer wat op de acceptgiro staat want die ben ik allang kwijt. En hoelang duurt het ongeveer voor het verwerkt is? Want ik moeet die jas zo snel mogelijk hebben :P

Thnx alvast :)

owjaa , wat een onwijs gave schoenen!!
pi_86516514
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!

Ik heb ff een vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpen :) Ik heb blijkbaar een maandfactuur niet betaald en nu kan ik niets meer bestellen. En ik heb een jas gezien die ik MOET hebben! Kan ik gewoon met online bankieren het bedrag overmaken naar de h&m? want ik heb niet meer zo'n referentienummer wat op de acceptgiro staat want die ben ik allang kwijt. En hoelang duurt het ongeveer voor het verwerkt is? Want ik moeet die jas zo snel mogelijk hebben :P

Thnx alvast :)

owjaa , wat een onwijs gave schoenen!!
zelfde probleem hier.. alleen ik zit te wachten op die stomme maandfactuur wanneer die binnenkomt. heb hekel aan maandfacturen o|O
pi_86517760
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Linnie20v het volgende:

[ afbeelding ]
Mooooi O+

Denk alleen dat mijn kuiten toch te dik zullen zijn, jij hebt veel smallere benen dan ik... Heb je toevallig een centimeter liggen? Ben zo benieuwd naar de omtrek bovenaan :@
pi_86518048
quote:

[ afbeelding ]
Omg. Die zijn tof!
pi_86518634
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mooooi O+

Denk alleen dat mijn kuiten toch te dik zullen zijn, jij hebt veel smallere benen dan ik... Heb je toevallig een centimeter liggen? Ben zo benieuwd naar de omtrek bovenaan :@
20,5 cm enkel :)
Even snel gemeten hoor, dus kan iets afwijken.
pi_86520515
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:58 schreef Linnie20v het volgende:
20,5 cm enkel :)
Even snel gemeten hoor, dus kan iets afwijken.
20,5 cm. is de omtrek bovenaan (bij de knie) van de laars? :o

Dan heb je echt heel dunne benen!
pi_86522593
Man, dat jurkje me het zakje is echt helemaal niks. Veel te kort. Gelukkig zijn de vestjes met ruches van ¤4,95 wel goed, heb nu grijsbruin en zwart en ook nog een lange zwarte trui met knoopjes onderaan de mouwen.
Nu maar weer eens verder de Sale bijhouden.
pi_86525793
quote:

[ afbeelding ]
Oh O+ Hoe lopen ze?

Ik twijfel idd toch of ze bij mij zullen passen als ik ze bij jou zie, je hebt slanke kuiten ;)
And you know I might
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:27:09 #190
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_86526741
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Muizenbeest het volgende:

[..]

zelfde probleem hier.. alleen ik zit te wachten op die stomme maandfactuur wanneer die binnenkomt. heb hekel aan maandfacturen o|O
Je kunt je openstaande saldo ook al wel betalen voordat je je maandfactuur binnen hebt :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:59:46 #191
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86527506
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, dat jurkje me het zakje is echt helemaal niks. Veel te kort. Gelukkig zijn de vestjes met ruches van ¤4,95 wel goed, heb nu grijsbruin en zwart en ook nog een lange zwarte trui met knoopjes onderaan de mouwen.
Nu maar weer eens verder de Sale bijhouden.
Ik zie geen 4,95 vestjes er tussen staan. Men mijn bestelling is groot nu maar ik weet wel ik kan niet alles houden ;(
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:02:47 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86527583
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

20,5 cm. is de omtrek bovenaan (bij de knie) van de laars? :o

Dan heb je echt heel dunne benen!
Ik -denk- dat ze bedoeld, dat als je de schacht plat neerlegt, dat 1 "zijde" 20,5 cm is. Denk ik. En ze zijn MOOI Linnie!
pi_86527661
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:27 schreef MaLo het volgende:

[..]

Je kunt je openstaande saldo ook al wel betalen voordat je je maandfactuur binnen hebt :).
Heb ik gister ook gedaan, heb wat berekend en overgemaakt :') Vorige maandfactuur klopte voor geen meter.
Tap tap tap
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:13:12 #194
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86527858
20 dingetjes besteld voor 220 euro :D
eigenlijk moet ik het niet doen dus hoop ik maar dat een groot deel niet zo leuk is en het terug gaat :+
pi_86528625
quote:

[ afbeelding ]
Mooi :Y
pi_86534940
quote:

[ afbeelding ]
Erg leuk!
pi_86537164
Jeej, ik heb de korting over de laarzen heen gekregen. *O*
pi_86537590
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Ik -denk- dat ze bedoeld, dat als je de schacht plat neerlegt, dat 1 "zijde" 20,5 cm is. Denk ik. En ze zijn MOOI Linnie!
Dat is wel veel logischer he _O-
pi_86537781
quote:

[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot ik ze binnen heb!
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:00:19 #200
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86537965
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeej, ik heb de korting over de laarzen heen gekregen. *O*
ze zijn erg leuk , maar 100 euro voor laarzen :o ?
pff :P zo lang gaan ze toch niet mee ben ik altijd bang..
pi_86538029
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ze zijn erg leuk , maar 100 euro voor laarzen :o ?
pff :P zo lang gaan ze toch niet mee ben ik altijd bang..
Ik bedoel deze :+ :

vrijdag 17 september 2010 @ 15:02:44 #202
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86538064
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik bedoel deze :+ :

[ afbeelding ]
Oh oke, ook leuk maar ik kan daar niet op lopen ;(
pi_86538331
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Oh oke, ook leuk maar ik kan daar niet op lopen ;(
Ik ga het uitproberen. :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:15:35 #204
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86538648
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik ga het uitproberen. :P
Oke succes :Y
pi_86539747
Als ik een aantal dingen wil retourneren. Op welke wijze moet ik dat dan verzenden? Gewoon in een doos stoppen en afgeven bij het postkantoor. Of moet dat onder rembours of iets dergelijks?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:53:30 #206
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_86540164
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef Breach het volgende:
Als ik een aantal dingen wil retourneren. Op welke wijze moet ik dat dan verzenden? Gewoon in een doos stoppen en afgeven bij het postkantoor. Of moet dat onder rembours of iets dergelijks?
Er zit een retoursticker bij je pakketje in. Je kunt de kleding terugdoen in de zak of doos waarin je het gekregen hebt en dan die sticker erop plakken.
pi_86540293
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:53 schreef MaLo het volgende:

[..]

Er zit een retoursticker bij je pakketje in. Je kunt de kleding terugdoen in de zak of doos waarin je het gekregen hebt en dan die sticker erop plakken.
Ik heb het in zo'n doos van de TNT gestopt. Maar als die sticker erop zit, kan ik die dus kosteloos bij het postkantoor afgeven?
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_86540562
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik heb het in zo'n doos van de TNT gestopt. Maar als die sticker erop zit, kan ik die dus kosteloos bij het postkantoor afgeven?
Zover ik weet wel.
pi_86540608
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Zover ik weet wel.
Ok. En voor de zekerheid. Moet je alleen dat stukje retourbon (met scheurrandjes) erbij stoppen? Of moet dat het hele A4tje zijn?
pi_86540997
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef Breach het volgende:

[..]

Ok. En voor de zekerheid. Moet je alleen dat stukje retourbon (met scheurrandjes) erbij stoppen? Of moet dat het hele A4tje zijn?
Alleen met scheurrandjes.
pi_86542705

o.a. gister besteld en nu al in behandeling *O*
know'm sayin?
word? word.
pi_86542826
Ja, bij mij was ie ook al de volgende dag in behandeling, maar ik sta nog steeds op voorgemeld". Mijn levertijd is ook eind september, ik snap alleen niet waarom. :')
pi_86543272
Ik vind deze zo leuk.. maar 50 euro :{

know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:55:18 #214
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86544223
Leuke dingentjes :Y
de mijne zijn nog niet in behandeling..
Misschien omdat het 20 artikelen zijn ?
pi_86544373
Ze hebben weer dingen duurder gemaakt in de sale :') Dingen die er al een jaar instaan, goed werk jongens ^O^
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:05:32 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86544555
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Ik vind deze zo leuk.. maar 50 euro :{

[ afbeelding ]
Angora he? Ik schrok ook al van de prijs ja.
pi_86545019
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:07 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

o.a. gister besteld en nu al in behandeling *O*
Oh die 2 vesten O+ Ik ga volgende week in de winkel even kijken wat ze er van hebben hier :9
pi_86546438
Ik heb deze jas in de winkel gepast, in maat M.

Maar ik verzóóp erin, en ik draag altijd kledingmaat 38/40. Dus bestel een maat S, als je normaal maat 38 hebt of kleiner.
pi_86546560
@ Dip, muahahhah nee sorry zo dun zijn mijn benen niet :P
Wat Debsterr zei klopt! Heb even de laars plat gemeten aan een zijde, sorry voor de verwarring :D

@ Skinny jeans van 10 euro,
Bah strakke dingen. Mijn maat krijg ik aan, maar ik lijk dan een net een worstje :')
pi_86546611
Dat eerste vest heb ik ook besteld Alors, lijkt me wel prettig want geen wol :)
Ook in de zwarte kleur erbij gedaan. Want ja, ik ben hou nu eenmaal van zwart!
pi_86546761
Ik ben gesorteerd!
pi_86546929
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Linnie20v het volgende:
Dat eerste vest heb ik ook besteld Alors, lijkt me wel prettig want geen wol :)
Ook in de zwarte kleur erbij gedaan. Want ja, ik ben hou nu eenmaal van zwart!
Zwart is altijd goed he O+ Maar ik heb al een lang zwart vest en ik moet echt leren om niet duizend soortgelijke dingen te kopen :')

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]

Maar ik verzóóp erin, en ik draag altijd kledingmaat 38/40. Dus bestel een maat S, als je normaal maat 38 hebt of kleiner.
Die jas lijkt me leuk, maar ik las ergens anders ook al dat het een hobbezak was, dus ik was sowieso al van plan om een xs te nemen, als ooit :)
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:46:32 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86547995
Ik snap het trouwens niet helemaal.. het vest van hier is toch dit model:

:? waarom staat in de campagne dan "in selected stores"
pi_86550300
Ja failtje van H&M, er staat ook zo'n hemdje met knoopjes daar staat dat ook bij, die staat ook gewoon op de site...
know'm sayin?
word? word.
pi_86551248
quote:

[ afbeelding ]

Ik vond die jas ook zo leuk, maar ik heb altijd xl of maat 46 bij de h en m.. Dus ik vraag me af of hij zo groot valt dat ik in een L'etje pas..
pi_86551699
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik vond die jas ook zo leuk, maar ik heb altijd xl of maat 46 bij de h en m.. Dus ik vraag me af of hij zo groot valt dat ik in een L'etje pas..
Grote kans. Ik ben echt de kleinste niet, broeken heb ik maat 31"/42, en van boven 38/40, of M/L.
Maat M van die jas is mij zeker al een ruime maat te groot. Dus ik gok dat jij maat L goed kan hebben!
pi_86552121
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb normaal maat 42/L, maar ik pastte ook gewoon in een S'je ja :Y L was net een enorme tent :')
pi_86552651
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Grote kans. Ik ben echt de kleinste niet, broeken heb ik maat 31"/42, en van boven 38/40, of M/L.
Maat M van die jas is mij zeker al een ruime maat te groot. Dus ik gok dat jij maat L goed kan hebben!
Dan ga ik heb gewoon bestellen :D Ik wil heb zoooo graag :D
pi_86552712
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als hij niet uit verkocht was :(
pi_86552809
Iemand toevallig 1 idee of ze al winterjassen hebben hangen in de h&m Breda? Heb ze zelf nog niet echt ontdekt.
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:01:09 #231
298315 SacreCoeur
pi_86553683
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb 'm in 't zwart & xtra groot besteld.
& dan de touwtjes goed aantrekken & hij staat precies als op de foto van de webshop O+
pi_86556219
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als hij niet uit verkocht was :(
Moet je 's morgens vroeg door de week nog eens kijken, dan is het meestal aangevuld.
Ze hingen trouwens nog met rekken vol in de winkels (Amsterdam Bijlmerplein, Den Haag).
pi_86556272
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb 'm in 't zwart & xtra groot besteld.
& dan de touwtjes goed aantrekken & hij staat precies als op de foto van de webshop O+
Hmm, ik begrijp dat het idee van de jas is dat ie echt oversized moet zijn, maar bij mij hangen de schoudernaden halverwege mijn bovenarmen en de taille op mijn heupen :P
pi_86557095
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben gesorteerd!
Ik ook O+ ben alleen niet op m'n afleveradres tot maandag :')
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:19:22 #235
298315 SacreCoeur
pi_86557172
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hmm, ik begrijp dat het idee van de jas is dat ie echt oversized moet zijn, maar bij mij hangen de schoudernaden halverwege mijn bovenarmen en de taille op mijn heupen :P
Oh nee dat had ik niet & ik ben zelfs 1.58 :D!!
Ik moest wel heel goed de taille koort dingetjes strak trekken.
pi_86558326
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik ook O+ ben alleen niet op m'n afleveradres tot maandag :')
Dan komt ie morgen nog hoor. O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:51:39 #237
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86558438
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef alors het volgende:
Ze hebben weer dingen duurder gemaakt in de sale :') Dingen die er al een jaar instaan, goed werk jongens ^O^
Ik vind dat de H&M sowieso al een stuk duurder is geworden de afgelopen paar jaar, er komen voor mijn gevoel echt steeds meer duurdere kledingstukken bij.
pi_86558569
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dan komt ie morgen nog hoor. O+
Ja dat weet ik, maar ik ben er morgen dus niet.
pi_86558735
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar ik ben er morgen dus niet.
Oh! :P
Dat is kut. ;(
pi_86558745
Oh, ik las het verkeerd, nu zie ik het. _O-
pi_86558773
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik vind dat de H&M sowieso al een stuk duurder is geworden de afgelopen paar jaar, er komen voor mijn gevoel echt steeds meer duurdere kledingstukken bij.
Ja vind ik ook, en de sale is enorm karig. Dingen die er al maanden, soms jaren, instaan worden niet verder afgeprijsd :')

Het kost ze volgens mij veel meer om die kledingstukken steeds weer te versturen en terug te nemen dan wanneer ze eens flink zouden afprijzen en mensen die kleren toch maar houden want 'het kost immers bijna niks'.
know'm sayin?
word? word.
pi_86558826
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, ik las het verkeerd, nu zie ik het. _O-
Ik lees nu hoe jij het las ja :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:02:17 #243
298315 SacreCoeur
pi_86558859
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik geef ze geen ongelijk, de spullen worden toch wel verkocht :P
Maar ik merk 't ook wel bij kinderkleding.
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:17:08 #244
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86559466
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef alors het volgende:

[..]

Ja vind ik ook, en de sale is enorm karig. Dingen die er al maanden, soms jaren, instaan worden niet verder afgeprijsd :')

Het kost ze volgens mij veel meer om die kledingstukken steeds weer te versturen en terug te nemen dan wanneer ze eens flink zouden afprijzen en mensen die kleren toch maar houden want 'het kost immers bijna niks'.
Ja klopt, ik kocht vroeger ook veel vaker dingen daar met de gedachte van 'och het kost toch niets' maar tegenwoordig zit ik bij mooie kledingstukken wel echt nog even goed na te denken of ik het wel zal halen voor die prijs. Jammer, maar idd zoals sacrecoeur zegt, het wordt toch wel verkocht, hoewel het voor mijn gevoel toch minder lijkt te gaan dan voorheen, ik bedoel het heen en weer sturen om alleen dingen te kunnen passen gebeurd steeds vaker, mensen kopen toch liever met kortingscodes of wachten wanneer de sale begint.
pi_86559688
Ik wacht met veel artikelen ook gewoon tot de sale. En als ze het pas in februari gaan afprijzen, dan stikken ze er maar lekker in :W
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:25:05 #246
298315 SacreCoeur
pi_86559771
Als ik iets leuk zie wacht ik niet op sale.
Te ongeduldig, ik wil het nu enzo :P
pi_86561502
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ik iets leuk zie wacht ik niet op sale.
Te ongeduldig, ik wil het nu enzo :P
Ik ook, maar ik ben me aan het dwingen tot niet kopen :{
pi_86562720
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand toevallig 1 idee of ze al winterjassen hebben hangen in de h&m Breda? Heb ze zelf nog niet echt ontdekt.
Ik zal morgen voor je kijken :+
maar de vorige keer dat ik er was niet, overigens vind ik nooit echt dat ze veel jassen in breda hebben.
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:29:49 #249
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86567085

Heeft iemand deze jas al besteld of in de winkel gezien? Ik ben heel benieuwd hoe dik 'ie is en hoe 'ie valt.
pi_86568970
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 03:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik zal morgen voor je kijken :+
maar de vorige keer dat ik er was niet, overigens vind ik nooit echt dat ze veel jassen in breda hebben.
Ze hebben hem weer op de site :D Dus ga hem nu bestellen.

Maar t klopt in Breda zie je amper jassen hangen.. sowieso heb ik het idee dat ze minder hebben hangen sinds het verbouwd is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')