ik vind h&m schoenen altijd kut lopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn bestelling is eindelijk in beweging, eerst stond veel op eind september (ook DE bruine laarzen) maar vanochtend bleek alles weg op een 10 euro (legging) jeans na
Ik zoek nog een awesome winterjas, mja dit jaar is het niet veel soeps bij H&M....
ik heb scapino schoenen van ¤30.00 echt gewoon heerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ja en echt suede, dus even afwachten
Hoop dat de kwaliteit goed is bij de duurdere schoenen, maar meestal stop ik bij de H&M met schoenen boven 30 euro
nu al?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gister viel er opeens een knoopje van mijn mooie jas af.
Ik heb vrij lange benen vergeleken met de rest van m'n lichaamquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef summer29 het volgende:
Ik heb daar altijd problemen met de broeken. De pijpen zijn vaak te lang voor mijn lengte (1.59)![]()
Mijn paar broeken zijn nu te klein, wil dus paar nieuwe aanschaffen maar kan nergens vinden naar mijn maat.
Je moest eens weten. De 1e keer dat ik mijn jas uittrok, ging er meteen een knoopje mee.quote:
Herkenbaar, ik heb bij m'n vorige jas elke knoop wel een keer vast moeten zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je moest eens weten. De 1e keer dat ik mijn jas uittrok, ging er meteen een knoopje mee.De knopen zitten echt slecht vast.
Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter hebben ze WEER een helft verplaatst naar eind septemberFIJN, dan ben ik op vakantie. Waarom moet je nog steeds maanden(!) van tevoren iets bestellen om het op tijd binnen te krijgen? Die prutsers moeten serieus hun zaken eens op orde krijgen, ik ben dit gezeik echt spuugzat
Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
Ja, kan.quote:Op zondag 12 september 2010 09:29 schreef Vierkant. het volgende:
Kun je Online Sale artikelen terugsturen/ruilen?
Doe eens lezenquote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.
En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.quote:Op zondag 12 september 2010 10:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe eens lezen
[..]
En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?
Nee, H&M heeft voor mij nu echt afgedaanNa 4 jaar nog steeds niet weten hoe online shoppen en de daarbij horende klantenservice in elkaar zit
! Ik hou het wel bij Esprit, zij weten tenminste wèl hoe het moet.
Same here, maar dan bestel ik wel veel uit de webshop en ook daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.quote:Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
dat probleem heb ik dus ook!quote:Op zondag 12 september 2010 12:47 schreef karoltje het volgende:
Ik zie altijd leuke dingen op de site die ik dan vervolgens nooit in de winkel kan vinden.
Ik heb helaas niet de luxe om ~even~ een H&M in te gaan, zeker niet doordeweeks dus moet ik wel op zaterdag. Dus druk -> puinzooi, vooral in Rotterdam. En zoals anderen al zeiden kan ik ook nooit vinden wat ik in de webshop zie. En als je het vraagt word je óf genegeerd aangezien dat personeel zo druk bezig is met met elkaar ouwehoeren óf ze zeggen meteen dat ze het niet hebben zonder ook maar een beetje moeite te nemen om even te kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.quote:Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef keepwalking het volgende:
[..]
En tsja in een winkel kan nou eenmaal iets uitverkocht zijn, ook in een webshop, dat is dan jammer maar helaas.
Ik heb nu 14 artikelen met levertijd half september, 3 met eind en eentje van eind oktober zodat de bestelling open blijft staan. Als ik de bestelling nu zou splitsen zou bijna alles in behandeling gaan, het is dat ik het nu zelf uitstel. En voor zover ik weet hebben de meeste artikelen juist een levertijd van minder dan een maand, meestal het dichtstbijzijnde punt qua begin/half/eind van een maand of anders de eerstvolgende.quote:Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.
tui 1 moet je een beetje aan wennen,die heb ik namelijk ook! (alleen heb geen upload page anders kon ik hem je showen...)quote:Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn pakketje van gister:
[ afbeelding ]
Twijfel...heeft iemand hier een aanfoto van...dan kan ik vergelijken
De rest is te groot en ga ik opnieuw bestellen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij flubberde die ook.. en ik had de kleinste maat besteld. Terwijl ik normaal S/34/36 zit.. en die al heel klein had besteld.quote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die trui met strepen vond ik juist wel leuk...maar gewoon te groot...flubberde bij mijn armen enzo
maar die eerste trui...ik voelde me net zwanger...ik moet ook wel een buikje verbergen maar kreeg er gister even geen kijk op....
en die lange coltrui hebbe ze op dit moment niet meer in mijn maat, maar ben bang dat een kleinere maat mijn buik juist benadrukt en dat wil ik ook niet....
dilema :p
http://lmgtfy.com/?q=kortingscodes+h%26mquote:Op zondag 12 september 2010 22:46 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Zijn er nog kortingscodes ladies?
Nee je hoeft niets te betalen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als ik mijn hele bestelling in de winkel retourneer he...dan hoef ik verder toch nix te betalen toch?
ben ff aant twijfelen i.v.m. het krijgen van de tegoedbon...
ja dat weet ik...maar was aan het denken om dan in de winkel alles te ruilen ipv te moeten wachten op een nieuw pakketje met andere maten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee je hoeft niets te betalen.
Maar 't retouren via 't postkantoor is ook maar èèn euro.
Volgens mij heb ik die gister nog in de H&M in Utrecht gezien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef francis998 het volgende:
Ben al tijden op zoek naar zoiets, met een print erop. Kom ik hem net tegen in de online shop, wil ik hem bestellen in maat L en is hij opeens uitverkocht.
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden is het dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef Shaz het volgende:
Hmm.. wat te doen als je iets al lang geretourneerd hebt, maar het nog steeds niet verwerkt is door H&M en je het verzendbewijs kwijt bent..?
Hoe katoenig zijn die shirts? Die longsleeves?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gister nog in de H&M in Utrecht gezien.
Heb zelf weer voor 70 euro geshopt, een paar fijne longsleeves voor shitweer als dit.
[ afbeelding ]
Deze in donkerblauw, grijs en taupe, ze zijn echt fijn![]()
[ afbeelding ]
En deze![]()
En nog wat andere longsleeves. Ben ook nog op zoek naar deze:
[ afbeelding ]
maar die kon ik niet in de winkel vinden. Misschien toch maar es online gaan bestellen
Dus er is hoop voor de mensen met spekkuiten a la moi? Misschien durf ik ze dan wel te bestellenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
Zo kom ik net thuis van het werk, staat er een grote doos klaar
Met de laarzen erin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry moest snel, was al donker
Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee moet. Ze zijn heerlijk zacht en mooi van kleur maar toch wat breed van boven. Je moet ze dus afzakkend dragen
Ben benieuwd hoe ze bij mij zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
Zo kom ik net thuis van het werk, staat er een grote doos klaar
Met de laarzen erin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry moest snel, was al donker
Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee moet. Ze zijn heerlijk zacht en mooi van kleur maar toch wat breed van boven. Je moet ze dus afzakkend dragen
Die met die knoopjes zijn 50% polyester en 50% viscose. Maar ze zitten erg fijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe katoenig zijn die shirts? Die longsleeves?
Die blouse vind ik liefdequote:Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef Ooi86 het volgende:
Na hele lange tijd weer eens iets bij h&m besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!
Volgens mij helemaal niets hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
Bij alles terugsturen betaal je de 4,80 niet?
Nouja dat hoort iig niet, maar de laatste keren rekenen ze het bij mij wel. Ik heb het nog niet betaald en ben dat ook niet van plan.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
Bij alles terugsturen betaal je de 4,80 niet?
Dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niets hoor.
Hij valt een klein beetje ruim. Maar hij is echt veel en veel minder leuk in 't echt. Het is kreukelstof en valt helemaal niet mooi, maargoedquote:Op woensdag 15 september 2010 19:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet of deze ruim / strak uitvalt.? Hij lijkt me wel leuk
[ afbeelding ]
Deze heb ik zaterdag gekochtmoest nog een tas hebben voor als ik ergens anders slaap / voor school/stage !
Hmm oke, dan laat ik het zitten als hij al ruim valtquote:Op woensdag 15 september 2010 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij valt een klein beetje ruim. Maar hij is echt veel en veel minder leuk in 't echt. Het is kreukelstof en valt helemaal niet mooi, maargoed.
Als je een deel terugstuurt.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef SpamNinja het volgende:
Nou veel wijzer wordt je daar ook niet van. Wanneer betaal je dan die 1 euro?
Volgens mij niet inderdaad. Zo hebben wij het geloof ik altijd gedaan, althansquote:Op woensdag 15 september 2010 20:00 schreef pinquit het volgende:
dus als je niks houdt betaal je niks?
Vraagjequote:Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef pinquit het volgende:
ik vind de laarzen mooi juist![]()
vandaag pakketje nr.1 binnen
dat grijze poftruitje is bij mij ook alsof ik ermee weg kan vliegenmaar misschien ook een maatje te groot, maatje kleiner komt in pakketje nr. 2. in t zwart. dus misschien is dat de goede.
[ afbeelding ]
praktische regen/wind jas uit de sportafdeling. ik wil erin wonenwat een liefde, echt zo'n heerlijk jasje. lekker soepel, maar toch lekker warm
en net een leuke lengte.
ja, nu vind k hem heerlijk warm, maar het is nog niet onder de 15 graden geweest, dus geen ideequote:Op woensdag 15 september 2010 20:10 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Vraagje, is het een beetje een warme jas? Dus geschikt voor de herfst/ begin winter?
Ik ben op zoek naar een waterdichte jas die ook een beetje warm is namelijk.
Dat is goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja, nu vind k hem heerlijk warm, maar het is nog niet onder de 15 graden geweest, dus geen ideeals ik hem heb uitgeprobeerd laat ik het je weten ok?
hij is op de rug gevoerd met fleece iig, en er zit een soort vullinkje in. zegmaar
maar niet dik gewatteerd ofzo.
Hij is sowieso water én winddicht, dat is voor mij al 80% warm
Je betaalt één euro retourkosten indien je óf een deel van je bestelling terugstuurt (in dat geval betaal je óók de 4,90 verzendkosten) óf je gehele bestelling retourneert.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef SpamNinja het volgende:
Nou veel wijzer wordt je daar ook niet van. Wanneer betaal je dan die 1 euro?
Die gaan je tegenvallen. Tenzij je van puntig houdt.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Die komen mijn kant op.
Ik heb ze gister in het zwart gezien in de winkel en ik vond het wel meevallen, vond ze wel heel leuk.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gaan je tegenvallen. Tenzij je van puntig houdt.
Ik vind het meevallenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ze gister in het zwart gezien in de winkel en ik vond het wel meevallen, vond ze wel heel leuk.Maar ik weet niet of dat bij bruin opvallender is ofzo. Ik zie het wel!
ze staan nu 10 euro goedkoper in de sale!!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Die komen mijn kant op.
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:26 schreef alors het volgende:
[..]
ze staan nu 10 euro goedkoper in de sale!!
Ik ook!!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:31 schreef Tamashii het volgende:
Ohhh, ik vind die leren tas van 99 euro zo mooi. Maar beetje hoop geld, begrijp echt niet waarom die zo duur is.
Dingetjesquote:Op donderdag 16 september 2010 14:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb zoveel in mijn verlanglijstje staan.
24 dingentjes voor 300 euro
Wil sommige dingentjes echt hebben, maar ben bang dat als het binnenkomt het dan tegenvalt
Nee, dan koop ik nog liever een tas via asos. Mooier en zou dan 30 euro goedkoper zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook!!
Ik laat m toch maar komen, het is volgens mij best een grote tas en leer is best duur dus snap wel dat ie niet maar 50 is ofzo. Ben alleen zo bang voor de rits, heb ooit die suede bruine grote tas met studs besteld, en die rits wou niet goed lopen, ja dan koop ik de tas dus echt niet he...
Hihiquote:
Ik zag hem daar straks wel nog staanquote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Tamashii het volgende:
Nog even een vraag, vorige week hadden ze broeken in de aanbieding voor 10 euro, zijn die er niet meer?
Hmm alleen in de winkel dus, alleen jammer dat je maar op 1 ding 15% korting krijgtquote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Overigens: 15% KORTING! Je krijgt een extraatje van H&M!
Van 23 t/m 26 september shop je voor het hele gezin een najaarsoutfit met korting!
(*Deze korting is geldig van 23 t/m 26 september in H&M winkels in Nederland en niet in de Shop Online. Korting wordt alleen gegeven tegen inlevering van deze coupon, bij nieuwe aankopen en is niet geldig i.c. met andere kortingen en bij aankoop van H&M giftcards. Max. 1 kortingscoupon per klant, per aankoop)
Zijn uitverkocht. Ik weet niet of ze er 's ochtends nog wel zijn...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Tamashii het volgende:
Nog even een vraag, vorige week hadden ze broeken in de aanbieding voor 10 euro, zijn die er niet meer?
99-7416 is de enige die nog niet is uitverkocht. Je kan ze vinden in bij 'Jeans Guide News', maar dan staat de rest op 'sold out' dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Tamashii het volgende:
Oke,jammer!
Haha, deze: [ afbeelding ]
was vorige week nog in de aanbieding!
Thanks!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
99-7416 is de enige die nog niet is uitverkocht. Je kan ze vinden in bij 'Jeans Guide News', maar dan staat de rest op 'sold out' dus.
Oh die sieradenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Later in de middag even bestellen, ze hebben zulke leuke 'romantische' dingen.
[ afbeelding ]
Probleem! De bestelling die hierboven staat, is verwijdert/niet goed doorgekomen. Ik kreeg gister al argwaan toen er ook nog hele andere spulletjes in mijn bestellingen stonden, die ik helemaal niet besteld had. Anyway, ik heb nu wel mijn eigen juiste account, maar nou kan ik het bovenste blousje niet meer vinden!! Wie weet waar deze momenteel op de site staat?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef Ooi86 het volgende:
Na hele lange tijd weer eens iets bij h&m besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!
ik vind hem erg lekker zittenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe deze jeans valt?
het is die van 9,95
en de kleur? hoe is die? heb je eventueel een aan foto?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ik vind hem erg lekker zittenvond hem iets strakker dan gewoonlijk vallen, vorige broek had ik maatje 29 en bij die broek moest ik een 30tigje.
hij verschilt niet veel als van de foto die je neerzetten, hij is erg lichtblauw vond ik. (maar ik draag nooit licht dusquote:Op donderdag 16 september 2010 17:04 schreef electronique het volgende:
[..]
en de kleur? hoe is die? heb je eventueel een aan foto?
Ik vind die ook heel mooi maar ik kan me niet voorstellen dat het prettig loopt, zo'n sleehak, die zool buigt dan toch totaal nietquote:Op donderdag 16 september 2010 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ik hebben!!!!Maar heb al zoveel schoenen
Ik vind de linker juist erg leukquote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=893_JACKETS&page=1_7
die van 59,95
Is die rechter jas warm en leuk of niet ?
heb zoveel moeite met een leuke winterjas te vinden die niet te lang of te kort is.
Ik ben 1.61.
Dat heb ik ook weleens gehadquote:Op donderdag 16 september 2010 18:42 schreef Linnie20v het volgende:
Die rok is mooi Elec!!
Foto's van de schoenen komen eraan, ga zo eerst nog even eten en zulks.
Heb net een pakketje gekregen van iemand uit de straat met mijn naam.....Hoe bedoel je de bezorger komt altijd voor mij de straat in gereden?
Vooraan waarschijnlijk wel, en het loopt juist heel stevig en stabiel verderquote:Op donderdag 16 september 2010 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind die ook heel mooi maar ik kan me niet voorstellen dat het prettig loopt, zo'n sleehak, die zool buigt dan toch totaal niet
Echt? Hmmm...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Vooraan waarschijnlijk wel, en het loopt juist heel stevig en stabiel verder.
Oh okequote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de linker juist erg leuk
170quote:Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Koopt iemand van jullie wel eens tops van de kinderafdeling? Ik zie daar wel leuke dingen staan, maar ik vroeg me af naar welke maat ik het best kan kijken.. Ik heb XS-S voor tops, komt dat overeen met 170 of eerder met 164?
Goed idee, meteen een bestelling gedaanquote:Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Koopt iemand van jullie wel eens tops van de kinderafdeling? Ik zie daar wel leuke dingen staan, maar ik vroeg me af naar welke maat ik het best kan kijken.. Ik heb XS-S voor tops, komt dat overeen met 170 of eerder met 164? Mijn lengte is overigens 1.71, mocht dat iets met de kindermaten te maken hebben (zit niet zo in de kinderkleding)
Beter dat het goedkoper is en als je er in past is het leuk, maar ik pas daar dus echt niet in.. ook al ben ik klein..quote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is leuk shoppen voor zo weing geld(Ok. wel nog even afwachten of het past).
Heb net deze bestelling geplaatst, alles van de kinderafdeling.
[ afbeelding ]
Haha, ik denk dat we een aantal dingen hetzelfde zullen bestellen, zo groot is de kindercollectie nietquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Goed idee, meteen een bestelling gedaan!
Even kijken hoe ik snel een compilatie kan maken!
Is voor mij ook nog even afwachten hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Beter dat het goedkoper is en als je er in past is het leuk, maar ik pas daar dus echt niet in.. ook al ben ik klein..
Ch...ch...check it out!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat we een aantal dingen hetzelfde zullen bestellen, zo groot is de kindercollectie niet
hihi! zelfde trui! Dat bovenste shirtje is ook leukquote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die jas is erg leuk
Ik zat er zelf ook over te twijfelen ... [ afbeelding ]
Bestelling van nu:
[ afbeelding ]
Shirtje was maar 2,95 (in verschillende kleuren) dus die kun je er altijd bijgooien!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
hihi! zelfde trui! Dat bovenste shirtje is ook leuk![]()
Jas twijfelde ik over, die lijken me wel vrij klein voor kinderen, of...? Leuk iig!
Die bloes had ik ook bijna besteld, die is ook leuk! Alleen ik vond het wel weer duur genoegquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is leuk shoppen voor zo weing geld(Ok. wel nog even afwachten of het past).
Heb net deze bestelling geplaatst, alles van de kinderafdeling.
[ afbeelding ]
hmm okeequote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is voor mij ook nog even afwachten hoorMaar heb een kleine confectiemaat dus ik hoop dat de grootste kindermaat daar een beetje mee overeenkomt
Ja, leuk hequote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hmm okeeja ik heb de laatste tijd rare maat dus heb maar gegokt,
flappe, dat witte vestje is cute!
die is ook leukquote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, leuk he!
Oh, deze had ik ook nog besteld. Maar die wordt pas half november geleverd...
[ afbeelding ]
Ik kan ze je wel geven, of kun je dat niet meer invoeren?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik had de kortingscode moeten weten
denk niet, bestelling is al in behandeling maar dan schrijf ik ze op voor de volgende keer. Geld die code voor 1 product toch ? of hoe werkt datquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik kan ze je wel geven, of kun je dat niet meer invoeren?
1304 voor 5 euro korting en die andere kan ik effe opzoeken?
Ja, de 1304 is gewoon 5 euro korting en de 8909 geeft 25% korting op het duurste artikel.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
denk niet, bestelling is al in behandeling maar dan schrijf ik ze op voor de volgende keer. Geld die code voor 1 product toch ? of hoe werkt dat
als je thuis die zooi krijgtr kun je dan niet die code nog gebruiken? zou wel fijn zijn met die jas..\quote:Op donderdag 16 september 2010 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, de 1304 is gewoon 5 euro korting en de 8909 geeft 25% korting op het duurste artikel.
Overigens bestaat er de kans dat je bestelling geannuleerd wordt en je account wordt geblokkeerd, als je oneigenlijk gebruik maakt van deze codes. Heb het zelf nog nooit meegemaakt (en ik gebruik ze eigenlijk altijd, als ze er zijn) maar anderen hier hebben dat al wel eens meegemaakt.
Hmmm... weet ik eigenlijk niet. Een andere oplossing zou kunnen zijn dat je deze bestelling annuleert en dan dezelfde bestelling mét kortingscodes doet. Maar dan begint het wachten wel weer van voren af aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
als je thuis die zooi krijgtr kun je dan niet die code nog gebruiken? zou wel fijn zijn met die jas..\
ik heb het net besteld en de bevestigings mail gehad dusquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm... weet ik eigenlijk niet. Een andere oplossing zou kunnen zijn dat je deze bestelling annuleert en dan dezelfde bestelling mét kortingscodes doet. Maar dan begint het wachten wel weer van voren af aan.
Volgens mij moet je dan naar niet geleverde artikelen, en dan zet je alle artikelen (aantal) op 0.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ik heb het net besteld en de bevestigings mail gehad dusik wacht nog niet lang haha
maar hoe doe je het anuleren dan dat je zeker weet dat ze niets versturen?
want ze hebben natuurlijk een bevestiging van je bestelling ontvangen..
OKe dankje ik ga het proberenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan naar niet geleverde artikelen, en dan zet je alle artikelen (aantal) op 0.
En dan een nieuwe bestelling plaatsen. Denk ik.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
OKe dankje ik ga het proberen
Nog niet geleverde artikelen
Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.
De bestelling is geannuleerd.
En nu probeer ik mijn jurkjes terug te vindenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
i know.... en moet gewoon nog wachten tot die domme maandfactuur binnenkomt zodat ik weer via acceptgiro kan bestellenquote:
zelfde probleem hier.. alleen ik zit te wachten op die stomme maandfactuur wanneer die binnenkomt. heb hekel aan maandfacturenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb ff een vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpenIk heb blijkbaar een maandfactuur niet betaald en nu kan ik niets meer bestellen. En ik heb een jas gezien die ik MOET hebben! Kan ik gewoon met online bankieren het bedrag overmaken naar de h&m? want ik heb niet meer zo'n referentienummer wat op de acceptgiro staat want die ben ik allang kwijt. En hoelang duurt het ongeveer voor het verwerkt is? Want ik moeet die jas zo snel mogelijk hebben
![]()
Thnx alvast![]()
owjaa , wat een onwijs gave schoenen!!
Mooooiquote:
20,5 cm enkelquote:Op donderdag 16 september 2010 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Denk alleen dat mijn kuiten toch te dik zullen zijn, jij hebt veel smallere benen dan ik... Heb je toevallig een centimeter liggen? Ben zo benieuwd naar de omtrek bovenaan
20,5 cm. is de omtrek bovenaan (bij de knie) van de laars?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:58 schreef Linnie20v het volgende:
20,5 cm enkel
Even snel gemeten hoor, dus kan iets afwijken.
Ohquote:
Je kunt je openstaande saldo ook al wel betalen voordat je je maandfactuur binnen hebtquote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
zelfde probleem hier.. alleen ik zit te wachten op die stomme maandfactuur wanneer die binnenkomt. heb hekel aan maandfacturen
Ik zie geen 4,95 vestjes er tussen staan. Men mijn bestelling is groot nu maar ik weet wel ik kan niet alles houdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, dat jurkje me het zakje is echt helemaal niks. Veel te kort. Gelukkig zijn de vestjes met ruches van ¤4,95 wel goed, heb nu grijsbruin en zwart en ook nog een lange zwarte trui met knoopjes onderaan de mouwen.
Nu maar weer eens verder de Sale bijhouden.
Ik -denk- dat ze bedoeld, dat als je de schacht plat neerlegt, dat 1 "zijde" 20,5 cm is. Denk ik. En ze zijn MOOI Linnie!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
20,5 cm. is de omtrek bovenaan (bij de knie) van de laars?![]()
Dan heb je echt heel dunne benen!
Heb ik gister ook gedaan, heb wat berekend en overgemaaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je kunt je openstaande saldo ook al wel betalen voordat je je maandfactuur binnen hebt.
Mooiquote:
Dat is wel veel logischer hequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Ik -denk- dat ze bedoeld, dat als je de schacht plat neerlegt, dat 1 "zijde" 20,5 cm is. Denk ik. En ze zijn MOOI Linnie!
ze zijn erg leuk , maar 100 euro voor laarzenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeej, ik heb de korting over de laarzen heen gekregen.
Ik bedoel dezequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ze zijn erg leuk , maar 100 euro voor laarzen?
pffzo lang gaan ze toch niet mee ben ik altijd bang..
Oh oke, ook leuk maar ik kan daar niet op lopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel deze:
[ afbeelding ]
Ik ga het uitproberen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke, ook leuk maar ik kan daar niet op lopen
Er zit een retoursticker bij je pakketje in. Je kunt de kleding terugdoen in de zak of doos waarin je het gekregen hebt en dan die sticker erop plakken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef Breach het volgende:
Als ik een aantal dingen wil retourneren. Op welke wijze moet ik dat dan verzenden? Gewoon in een doos stoppen en afgeven bij het postkantoor. Of moet dat onder rembours of iets dergelijks?
Ik heb het in zo'n doos van de TNT gestopt. Maar als die sticker erop zit, kan ik die dus kosteloos bij het postkantoor afgeven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er zit een retoursticker bij je pakketje in. Je kunt de kleding terugdoen in de zak of doos waarin je het gekregen hebt en dan die sticker erop plakken.
Zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb het in zo'n doos van de TNT gestopt. Maar als die sticker erop zit, kan ik die dus kosteloos bij het postkantoor afgeven?
Ok. En voor de zekerheid. Moet je alleen dat stukje retourbon (met scheurrandjes) erbij stoppen? Of moet dat het hele A4tje zijn?quote:
Alleen met scheurrandjes.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok. En voor de zekerheid. Moet je alleen dat stukje retourbon (met scheurrandjes) erbij stoppen? Of moet dat het hele A4tje zijn?
Angora he? Ik schrok ook al van de prijs ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Ik vind deze zo leuk.. maar 50 euro
[ afbeelding ]
Oh die 2 vestenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:07 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o.a. gister besteld en nu al in behandeling
Zwart is altijd goed hequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Linnie20v het volgende:
Dat eerste vest heb ik ook besteld Alors, lijkt me wel prettig want geen wol
Ook in de zwarte kleur erbij gedaan. Want ja, ik ben hou nu eenmaal van zwart!
Die jas lijkt me leuk, maar ik las ergens anders ook al dat het een hobbezak was, dus ik was sowieso al van plan om een xs te nemen, als ooitquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze jas in de winkel gepast, in maat M.
[ afbeelding ]
Maar ik verzóóp erin, en ik draag altijd kledingmaat 38/40. Dus bestel een maat S, als je normaal maat 38 hebt of kleiner.
Ik vond die jas ook zo leuk, maar ik heb altijd xl of maat 46 bij de h en m.. Dus ik vraag me af of hij zo groot valt dat ik in een L'etje pas..quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik verzóóp erin, en ik draag altijd kledingmaat 38/40. Dus bestel een maat S, als je normaal maat 38 hebt of kleiner.
Grote kans. Ik ben echt de kleinste niet, broeken heb ik maat 31"/42, en van boven 38/40, of M/L.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vond die jas ook zo leuk, maar ik heb altijd xl of maat 46 bij de h en m.. Dus ik vraag me af of hij zo groot valt dat ik in een L'etje pas..
Ik heb normaal maat 42/L, maar ik pastte ook gewoon in een S'je jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik heb gewoon bestellenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Grote kans. Ik ben echt de kleinste niet, broeken heb ik maat 31"/42, en van boven 38/40, of M/L.
Maat M van die jas is mij zeker al een ruime maat te groot. Dus ik gok dat jij maat L goed kan hebben!
Als hij niet uit verkocht wasquote:
Ik heb 'm in 't zwart & xtra groot besteld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je 's morgens vroeg door de week nog eens kijken, dan is het meestal aangevuld.quote:
Hmm, ik begrijp dat het idee van de jas is dat ie echt oversized moet zijn, maar bij mij hangen de schoudernaden halverwege mijn bovenarmen en de taille op mijn heupenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 't zwart & xtra groot besteld.
& dan de touwtjes goed aantrekken & hij staat precies als op de foto van de webshop
Oh nee dat had ik niet & ik ben zelfs 1.58quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp dat het idee van de jas is dat ie echt oversized moet zijn, maar bij mij hangen de schoudernaden halverwege mijn bovenarmen en de taille op mijn heupen
Dan komt ie morgen nog hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookben alleen niet op m'n afleveradres tot maandag
Ik vind dat de H&M sowieso al een stuk duurder is geworden de afgelopen paar jaar, er komen voor mijn gevoel echt steeds meer duurdere kledingstukken bij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef alors het volgende:
Ze hebben weer dingen duurder gemaakt in de saleDingen die er al een jaar instaan, goed werk jongens
Oh!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben er morgen dus niet.
Ja vind ik ook, en de sale is enorm karig. Dingen die er al maanden, soms jaren, instaan worden niet verder afgeprijsdquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind dat de H&M sowieso al een stuk duurder is geworden de afgelopen paar jaar, er komen voor mijn gevoel echt steeds meer duurdere kledingstukken bij.
Ik lees nu hoe jij het las jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, ik las het verkeerd, nu zie ik het.
Ik geef ze geen ongelijk, de spullen worden toch wel verkochtquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind dat de H&M sowieso al een stuk duurder is geworden de afgelopen paar jaar, er komen voor mijn gevoel echt steeds meer duurdere kledingstukken bij.
Ja klopt, ik kocht vroeger ook veel vaker dingen daar met de gedachte van 'och het kost toch niets' maar tegenwoordig zit ik bij mooie kledingstukken wel echt nog even goed na te denken of ik het wel zal halen voor die prijs. Jammer, maar idd zoals sacrecoeur zegt, het wordt toch wel verkocht, hoewel het voor mijn gevoel toch minder lijkt te gaan dan voorheen, ik bedoel het heen en weer sturen om alleen dingen te kunnen passen gebeurd steeds vaker, mensen kopen toch liever met kortingscodes of wachten wanneer de sale begint.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, en de sale is enorm karig. Dingen die er al maanden, soms jaren, instaan worden niet verder afgeprijsd![]()
Het kost ze volgens mij veel meer om die kledingstukken steeds weer te versturen en terug te nemen dan wanneer ze eens flink zouden afprijzen en mensen die kleren toch maar houden want 'het kost immers bijna niks'.
Ik ook, maar ik ben me aan het dwingen tot niet kopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ik iets leuk zie wacht ik niet op sale.
Te ongeduldig, ik wil het nu enzo
Ik zal morgen voor je kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand toevallig 1 idee of ze al winterjassen hebben hangen in de h&m Breda? Heb ze zelf nog niet echt ontdekt.
Ze hebben hem weer op de sitequote:Op zaterdag 18 september 2010 03:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik zal morgen voor je kijken
maar de vorige keer dat ik er was niet, overigens vind ik nooit echt dat ze veel jassen in breda hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |