Waar werk je dan? Fulltime of studeer je nog?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:20 schreef Deceit het volgende:
Ik zit op het werk!
Wil een ma t/m vrij job..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:19 schreef BarrieButsers het volgende:
IEEEEEEEEEEL GADVERDAMME WAT EEN VIEZE TT BAH BAH ECHT
Inferieur aan:quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:57 schreef FedExpress het volgende:
WAT HEB JE GEDAAN?!?! GIJ VUIGE VERRADER! JE VERKNALT ONZE TOPICREEKS
quote:
Ohh dacht juist van je andere topic te zien dat je 900 ervoor kon uitgeven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:37 schreef Deceit het volgende:
een leuk appartment in de binnestad kost al gauw 900 euro
en in me eentje red ik dat niet..
Kopen; een hypotheek van 2 ton kan ik moeilijk/of helemaal niet afsluiten, en dan zou het me 700+ euro per maand kosten, de aflossing
Nog nooit gezien, maar een paar maanden terug waren ze op dinsdagavond ook een spel aan het doen. Who cares.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De eerste en laatste keer dat ik daar was waren ze dat aan het doen
Misstique lief aankijken in de FB.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef FedExpress het volgende:
ik eis dat een mod de TT aanpast. Dit kan toch niet
Heb 2 collega's uit dat afvoerputje. Leuke mensen, maar ze mogen weleens verhuizen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Krijgt tie een keer niet de kans om een opmerking te maken voor in de TT, verneukt die heel de TT met het afvoerputje van Brabant.
Ga weg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef bijdehand het volgende:
Wat een kankerreacties weerZo ken ik Den Bosch weer.
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb 2 collega's uit dat afvoerputje. Leuke mensen, maar ze mogen weleens verhuizen.
Het is 's-Hertogenbosch!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef bijdehand het volgende:
Wat een kankerreacties weerZo ken ik Den Bosch weer.
Ze noemt het afvoerputje, zelf woont ze in een wijk die je geeneens afvoerputje MAG noemenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het is 's-Hertogenbosch!
En Deceit, nog succes met je werk.
Ja schuif het maar weer af op een ander.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze noemt het afvoerputje, zelf woont ze in een wijk die je geeneens afvoerputje MAG noemen
Daar ging het ook niet over.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef FedExpress het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Maaspoort mag je inderdaad geen afvoerputje noemen. Maaspoort is tha bomb
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef FedExpress het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Maaspoort mag je inderdaad geen afvoerputje noemen. Maaspoort is tha bomb
dat zei bdh toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet over.
wa valt er te lachen jong?quote:
Je bent wel heeeeel enthousiast over de Maaspoort ofniet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zei bdh toch?
[..]
wa valt er te lachen jong?
verdedig alleen mijn wijk hoor, laat andere mijn wijk niet afzeiken, of die nu goed is of nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent wel heeeeel enthousiast over de Maaspoort ofniet?
En terecht hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
verdedig alleen mijn wijk hoor, laat andere mijn wijk niet afzeiken, of die nu goed is of niet
Hahahhaa Tux!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahhaa Tux!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Waddist?quote:
Beetje een slappe poging tot humor. Kijk, Rosmalen is ook niet alles, dat weet ik, maar ga vooral niet stoer lopen doen dat Rosmalen een afvoerputje is terwijl jezelf in een van de smerigste wijken van Den Bosch woont.quote:
ik als niet-bosschenaar snap heel het gezeik op Rosmalen an sich al niet. Ik ben meer van de Boxtel vs Liempde / Esch / Haaren discussiesquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beetje een slappe poging tot humor. Kijk, Rosmalen is ook niet alles, dat weet ik, maar ga vooral niet stoer lopen doen dat Rosmalen een afvoerputje is terwijl jezelf in een van de smerigste wijken van Den Bosch woont.
Daar weet jij niks van.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
terwijl jezelf in een van de smerigste wijken van Den Bosch woont.
Ach, Boschveld is te vergelijken met Selissen in Boxtel voordat het werd opgeknapt en daar kwam ik vroeger ook liever niet als snob uit Oost...quote:
Wanneer ga je weg dan en waar wil je heen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, Boschveld is te vergelijken met Selissen in Boxtel voordat het werd opgeknapt en daar kwam ik vroeger ook liever niet als snob uit Oost...
Nu ik er middenin zit kan ik er wel om lachen om die 'stoere' mannen die middenin op een vluchtheuvel staan, den mensen die met een dikke mercedes hun vuilnis komen dumpen bij mijn container en de gasten die om 3 uur 's nachts naar elkaar moeten schreeuwen onder mijn slaapkamerraam.
Wil niet zeggen dat ik hier nog de komende 10 jaar wil zitten
Zodra Mjan werk heeft en we wat zekerheid hebben waar dat is en dan kijken we wel. Heb op zich een redelijk sociaal (voor mijn doen dan toch) sociaal leven in Den Bosch opgebouwd en zou niet (ver) weg uit Den Bosch willen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg dan en waar wil je heen?
Ja die verkoop wordt wel wat lastig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zodra Mjan werk heeft en we wat zekerheid hebben waar dat is en dan kijken we wel. Heb op zich een redelijk sociaal (voor mijn doen dan toch) sociaal leven in Den Bosch opgebouwd en zou niet (ver) weg uit Den Bosch willen.
Aan de andere kant staat er zoveel te koop hier dat ik niet weet of ik het snel verkocht krijg
Hm.. en verhuren aan studenten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja, dat geld natuurlijk voor iedereen... alhoewel het me opvalt dat er minder 'te koop' bordjes in het Paleiskwartier staan (of ze hebben ze er vanaf gehaald natuurlijk). Aan de overkant van de straat wordt er ook langzaamaan wat verkocht dus wie weet.
Heb dit destijds gekocht met het idee er niet langer dan 5 tot 8 jaar te zitten en ik woon er nu bijna 4
Ik weet het wel. Ligt wss aan mij maar ik vind het een kutwijk, elke keer als ik er doorheen moet.quote:
Je hoeft hier niet doorheen dus je komt er nooit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Ligt wss aan mij maar ik vind het een kutwijk, elke keer als ik er doorheen moet.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet doorheen dus je komt er nooit.
quote:
Fijn dat je me gelijk geeft.quote:
Gelijk geeft? Snap je wel wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je me gelijk geeft.
Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelijk geeft? Snap je wel wat ik bedoel?
Daar kan je niks meer tegenin brengen he.quote:
Het boeit me verder ook niks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Nee, tegen sommige domheid kan je gewoon niks inbrengen. Hoe frusterend het dan ook is. Dan kan je alleen maar lachen en doen alsof het je niks boeit.
Ik snap het beter dan jij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef bijdehand het volgende:
omfg, maar er 4-0 van als je het toch niet snapt en je er beter van voelt.
Ok, leg het uit.quote:
Ik verhuur niks, dat gaat me alleen maar frustratie opleveren als ik zie hoe andere mensen omgaan met de dingen die ik heb opgeknapt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm.. en verhuren aan studenten?
Vanuit Rosmalen naar de Hogeschool is het wel het snelste door boschveld btw...quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet doorheen dus je komt er nooit.
Hij zit toch in Tilburg op school.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vanuit Rosmalen naar de Hogeschool is het wel het snelste door boschveld btw...
Ja, ok. Maar ik ken een meisje dat in de Muntel ofzo een kamer huurt. In dat (rijtjeshuis!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik verhuur niks, dat gaat me alleen maar frustratie opleveren als ik zie hoe andere mensen omgaan met de dingen die ik heb opgeknapt.
Ik kom niet door Boschveld voor school. Fiets gewoon door het centrumquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vanuit Rosmalen naar de Hogeschool is het wel het snelste door boschveld btw...
Ik snap idd niet dat je gaat fietsen als je met de trein kan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom niet door Boschveld voor school. Fiets gewoon door het centrumMaar school is niet het enige in m'n leven. Maar ST snapt me niet dus schijt aan.
Jij snapt wel meer niet. Ben ik net wel achtergekomen. jammer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap idd niet dat je gaat fietsen als je met de trein kan.
Jij draait altijd alles om, dat is echt irritant.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet. Ben ik net wel achtergekomen. jammer.
WAT snap ik dan niet, leg dat eens uit, zoals ik al net vroeg?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij draait altijd alles om, dat is echt irritant.
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij draait altijd alles om, dat is echt irritant.
Ja, mevrouwtje weet het beterquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?
En zoals gewoonlijk trek je weer vanalles erbij wat helemaal niet gezegd is...quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.
Ik heb gewoon gelijk, punt. Einde discussie.quote:Op zondag 5 september 2010 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk trek je weer vanalles erbij wat helemaal niet gezegd is...
Ooit een voldoende gehaald voor begrijpend lezen?
Om je standaard reactie even te gebruiken:quote:Op zondag 5 september 2010 09:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, punt. Einde discussie.
Ja daar gaat jullie afspraak he.quote:Op zondag 5 september 2010 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Om je standaard reactie even te gebruiken:
Waar HEB je het in hemelsnaam over?quote:Op zondag 5 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar gaat jullie afspraak he.
2 jongens tegen 1 meisje.quote:Op zondag 5 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:![]()
Jongens, jongens toch (en meisjes natuurlijk)![]()
Laten we het gezellig houden
Het wordt al gezelliger want ik ga ontbijten, werken, was ophangen, wandelen en koffie doen.quote:Op zondag 5 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:![]()
Jongens, jongens toch (en meisjes natuurlijk)![]()
Laten we het gezellig houden
Ja echt hequote:Op zondag 5 september 2010 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waar HEB je het in hemelsnaam over?
Vertel even wat je gebruikt want ik wil de wereld ook zo kunnen negeren.
quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.
Fout!quote:
quote:
Hoiquote:
Hoe gaat het met u?quote:
Altijd goed hequote:
Ik heb nooit last van een kater joh. Ja, beetje draaierig, maar niet de hoofdpijn.quote:
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hatsee! Voelt goed om officieel welkom te zijn in het DB topic
denk het welquote:Op zondag 5 september 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Ben benieuwd of ie nog veel bier heeft
welkom! Welk deel?quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Welkom in deze mooie stad!quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profielquote:
Haha inmiddels al 2,5 jaar Hintham de Marquote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profiel
Waarom ben je pas sinds nu dan officieel welkom?quote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Haha inmiddels al 2,5 jaar Hintham de Mar
quote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profiel
Ja we horen er toch een beetje bij hequote:Op zondag 5 september 2010 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Rosmalen/Hintam bedoel ik natuurlijk ook 's-Hertogenbosch.
Jawel hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja we horen er toch een beetje bij he
Daar ben ik maar een paar keer geweest in m'n levenquote:
Omdat het nu pas voor het eerst in de topictitel staat.. voelde me al véél langer welkom natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom ben je pas sinds nu dan officieel welkom?
quote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Omdat het nu pas voor het eerst in de topictitel staat.. voelde me al véél langer welkom natuurlijk
Volgens mij is iedereen uit Rosmalen het ermee eens dat de Groote Wielen niet bij Rosmalen hoort. Er ligt ook een flink stuk polder tussen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
Mijn zus verhuist volgend jaar naar de Groote Wielen
Rosmalen.. ... ....
zucht
Ik hou niet zo van mensen uit 'de stad' (randstad dus). Maar ga puur voor de stad zelf, die denk ik wel mooi moet zijnquote:Op maandag 6 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
nou ja 'vet', het volk is irritant en het is zo toeristisch als de pest.
zijn wel wat leuke zaakjes en de melkweg/hmh/paradiso is af en toe wel leuk.
Kom dan gewoon terug.quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Mieks het volgende:
Ik woon sinds een week in Amsterdam, en mis Den Bosch nu al
Dat dit kan.quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Mieks het volgende:
...in Nederland.quote:
ik leef met je mee!quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Mieks het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ken geen jordiquote:
Nee dat moet niet kunnen. Ons kent ons. Maar ik ken jou niet. Dus geen ons kent ons. Daar moet verandering in komen. Empels Gat, 12 uur? xxx handjequote:
Mag die dan jouw sterretje bewerken?quote:Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen. Ons kent ons. Maar ik ken jou niet. Dus geen ons kent ons. Daar moet verandering in komen. Empels Gat, 12 uur? xxx handje
Oke tot zo.quote:Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen. Ons kent ons. Maar ik ken jou niet. Dus geen ons kent ons. Daar moet verandering in komen. Empels Gat, 12 uur? xxx handje
Ik wacht met spanning op de pics.quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag die dan jouw sterretje bewerken?![]()
![]()
Je kan natuurlijk ook rond 12 uur daar dat parkje gaan rondhangen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op de pics.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op de pics.
Ga je mee?quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook rond 12 uur daar dat parkje gaan rondhangen.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wacht liever op jouw recensie
Rekt het niet, scheurt het welquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag die dan jouw sterretje bewerken?![]()
![]()
quote:
goede reactiequote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wacht liever op jouw recensie
of: brikt 'ie dan brikt 'ie, d'r in zal die gaanquote:
Nee want die komt er nu niet meer.quote:
Lekker toch.quote:
Niet dan?quote:
Ja hallo, BB kwam ermee.quote:
quote:
Schijt aan kwaliteitquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schijt aan kwaliteit
Mijn pik achter in Blik
quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schijt aan kwaliteit
Mijn pik achter in Blik
Hij dronkt dat ie denken is.quote:
Hij doet een beetje alsof.quote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij dronkt dat ie denken is.
Een beetje maar?quote:
Misschien beetje veel. Misschien een beetje weinig.quote:
Hmmm da's nou jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien beetje veel. Misschien een beetje weinig.
Raar..quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmmm da's nou jammer.
[ afbeelding ]
hoezo?quote:
die maak ik ook als ik niet dronken ben hoorquote:
Oh gelukkig maar hequote:Op maandag 6 september 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
die maak ik ook als ik niet dronken ben hoor
Ja humor is het enige dat ik hebquote:
Je hebt je date van over een kwartier nog.quote:Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja humor is het enige dat ik heb
Ik zit nu op m'n mobiel te fokken daar maar hij is er nog nietquote:Op maandag 6 september 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt je date van over een kwartier nog.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt je date van over een kwartier nog.
Dadelijk komt tie echt opdagen.. Of een of andere meelezerquote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit nu op m'n mobiel te fokken daar maar hij is er nog niet
Double the gun, double the funquote:Op maandag 6 september 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk komt tie echt opdagen.. Of een of andere meelezer
Allemaal homo'squote:Op maandag 6 september 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk komt tie echt opdagen.. Of een of andere meelezer
Jij houdt wel van anale seks ofwa?quote:
Ze vieren de verjaardag van de middelstequote:
Nee, daar scheurt m'n poepert teveel van uit.quote:Op maandag 6 september 2010 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij houdt wel van anale seks ofwa?
Knus he.quote:Op maandag 6 september 2010 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vieren de verjaardag van de middelste
Of hij rekt. Het kan allebei de kanten opquote:Op maandag 6 september 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, daar scheurt m'n poepert teveel van uit.
Moet je dr een zoeken met een klein pikkie.quote:Op maandag 6 september 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, daar scheurt m'n poepert teveel van uit.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of hij rekt. Het kan allebei de kanten op
Nee bedankt, daar ben ik gelukkig vanaf.quote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet je dr een zoeken met een klein pikkie.
IK HEB NIKS TE DOEN!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet je dr een zoeken met een klein pikkie.
Die van jou slinger je een paar x om je middel.quote:
lol whutquote:Op maandag 6 september 2010 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van jou slinger je een paar x om je middel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lol whut
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ist zo snel alweer klaar?quote:
Hij heeft er 20 jaar op moeten wachten, wat een spanning moet het zijn geweest daar.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef bijdehand het volgende:
Nee hij komt nou aangereden denk ik.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef bijdehand het volgende:
Nee hij komt nou eropgereden denk ik.
Wat is er mop?quote:
Dan heb je iets om over te dromen straks.quote:
Nasty..quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je iets om over te dromen straks.
Ah bahquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je iets om over te dromen straks.
quote:
Truste Handje!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef bijdehand het volgende:
Jordi was zo zenuwachtig, hij krijgt hem niet omhoog. Ik ga maar slapen zo is er niks aan![]()
Wat zielig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef bijdehand het volgende:
Jordi was zo zenuwachtig, hij krijgt hem niet omhoog. Ik ga maar slapen zo is er niks aan![]()
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar droom jij vaak over zeker?
quote:
Misschien kan bijdehand een handje helpen?quote:
Die is gaan slapen en aan luie mannen heb ik dus niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan bijdehand een handje helpen?
Aan het uitrusten misschien voor het moment.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is gaan slapen en aan luie mannen heb ik dus niks.
Neuh laat maar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aan het uitrusten misschien voor het moment.
OMG, wat had je geschreven dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Graag of niet moet je denken.
Owja ik had gesolliciteerd bij de Action ('s-Hertogenbosch natuurlijk) krijg ik vandaag een of ander mailtje van het filiaal in Helvorit dat mijn Curriculum Vitae en motivatiebrief niet binnen het bedrijfs profiel past. Ben duidelijk te goed dus.
Ja gewoon een serieuze brief zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OMG, wat had je geschreven dan?![]()
Je moet je ook voordoen als echte tokkie anders kom je er niet nee.
Nouja je wordt iig niet verkocht. Voor een paar tientjes kan je de hele winkel leegkopen incl de kassameisjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon een serieuze brief zoals het hoort.Inderdaad Tux, na vandaag een bezoek in Ammerzoden te hebben gebracht besef ik dat er echt alleen maar tokkies worden aangenomen ja..
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja je wordt iig niet verkocht. Voor een paar tientjes kan je de hele winkel leegkopen incl de kassameisjes.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eigenlijk qua dat betreft wel beter.
Ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles is daar gewoon te goedkoop om te laten liggen.
Weltruste Tux, en succes morgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik ga maar eens, had allang op bed moeten liggen.![]()
Ammerzodenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon een serieuze brief zoals het hoort.Inderdaad Tux, na vandaag een bezoek in Ammerzoden te hebben gebracht besef ik dat er echt alleen maar tokkies worden aangenomen ja..
Goeiemorgen kroketdozenquote:
quote:
Hey ouwe verrader.quote:
quote:
Weet je wel wat ie gedaan heeft dan.quote:
Naast verhuizen heeft hij ook nog eens zijn 2 miljoen keys meegenomen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:32 schreef bijdehand het volgende:
Ja dat weet ik. Maar omdat hij een outcast is wil niet zeggen dat we hem anders moeten gaan behandelen
Ja keysquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naast verhuizen heeft hij ook nog eens zijn 2 miljoen keys meegenomen.
Ik heb er ooit 3,5 miljoen in dat account gegooid volgens mij. Nu heb ik het niet meer.quote:
Ja, zoek het lekker uit met je morgenquote:
Het is gewoon nog ochtend hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, zoek het lekker uit met je morgen
True, maar niet zo goed gezien het weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is gewoon nog ochtend hoor.
Oh is het gewoon droog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
True, maar niet zo goed gezien het weer
hier niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh is het gewoon droog.
En met het weer is het nooit goed.
Ha zit je daar en dan is het nog kutweer ook.quote:
Jamaar ik zit op kantoor in Gorinchem !quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ha zit je daar en dan is het nog kutweer ook.
Wat heb je dan aan wel goed weer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jamaar ik zit op kantoor in Gorinchem !
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan wel goed weer?
Je staat met stip op de eerste plaatsquote:
Was net mijn rapport op de middelbare school aangaande Frans en Grieksquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was net mijn rapport op de middelbare school aangaande Frans en Grieks
Niks geholpen zeker..quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben voor de verandering weer eens bij de bank geweest.![]()
quote:
Vorige week was ik bij de Helftheuvel geweest dus ik ging deze keer maar weer eens naar het Loeffplein.quote:
Ik heb nog gezegd dat ik niet snapte dat ze software in gebruik namen die het maar half deed, daar moest ie wel om lachen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:![]()
![]()
Juist, lekkere service.
Ze hebben die oude niet werkend gemaakt en nog geen nieuwe laten bezorgen.. Slim
Tsja onder de waarheid kan die niet uitkomen hequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog gezegd dat ik niet snapte dat ze software in gebruik namen die het maar half deed, daar moest ie wel om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |