Ja, mevrouwtje weet het beterquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?
En zoals gewoonlijk trek je weer vanalles erbij wat helemaal niet gezegd is...quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.
Ik heb gewoon gelijk, punt. Einde discussie.quote:Op zondag 5 september 2010 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk trek je weer vanalles erbij wat helemaal niet gezegd is...
Ooit een voldoende gehaald voor begrijpend lezen?
Om je standaard reactie even te gebruiken:quote:Op zondag 5 september 2010 09:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, punt. Einde discussie.
Ja daar gaat jullie afspraak he.quote:Op zondag 5 september 2010 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Om je standaard reactie even te gebruiken:
Waar HEB je het in hemelsnaam over?quote:Op zondag 5 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar gaat jullie afspraak he.
2 jongens tegen 1 meisje.quote:Op zondag 5 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:![]()
Jongens, jongens toch (en meisjes natuurlijk)![]()
Laten we het gezellig houden
Het wordt al gezelliger want ik ga ontbijten, werken, was ophangen, wandelen en koffie doen.quote:Op zondag 5 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:![]()
Jongens, jongens toch (en meisjes natuurlijk)![]()
Laten we het gezellig houden
Ja echt hequote:Op zondag 5 september 2010 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waar HEB je het in hemelsnaam over?
Vertel even wat je gebruikt want ik wil de wereld ook zo kunnen negeren.
quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.
Fout!quote:
quote:
Hoiquote:
Hoe gaat het met u?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |