Je hoeft hier niet doorheen dus je komt er nooit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Ligt wss aan mij maar ik vind het een kutwijk, elke keer als ik er doorheen moet.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet doorheen dus je komt er nooit.
quote:
Fijn dat je me gelijk geeft.quote:
Gelijk geeft? Snap je wel wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je me gelijk geeft.
Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelijk geeft? Snap je wel wat ik bedoel?
Daar kan je niks meer tegenin brengen he.quote:
Het boeit me verder ook niks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Nee, tegen sommige domheid kan je gewoon niks inbrengen. Hoe frusterend het dan ook is. Dan kan je alleen maar lachen en doen alsof het je niks boeit.
Ik snap het beter dan jij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef bijdehand het volgende:
omfg, maar er 4-0 van als je het toch niet snapt en je er beter van voelt.
Ok, leg het uit.quote:
Ik verhuur niks, dat gaat me alleen maar frustratie opleveren als ik zie hoe andere mensen omgaan met de dingen die ik heb opgeknapt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm.. en verhuren aan studenten?
Vanuit Rosmalen naar de Hogeschool is het wel het snelste door boschveld btw...quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet doorheen dus je komt er nooit.
Hij zit toch in Tilburg op school.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vanuit Rosmalen naar de Hogeschool is het wel het snelste door boschveld btw...
Ja, ok. Maar ik ken een meisje dat in de Muntel ofzo een kamer huurt. In dat (rijtjeshuis!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik verhuur niks, dat gaat me alleen maar frustratie opleveren als ik zie hoe andere mensen omgaan met de dingen die ik heb opgeknapt.
Ik kom niet door Boschveld voor school. Fiets gewoon door het centrumquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vanuit Rosmalen naar de Hogeschool is het wel het snelste door boschveld btw...
Ik snap idd niet dat je gaat fietsen als je met de trein kan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom niet door Boschveld voor school. Fiets gewoon door het centrumMaar school is niet het enige in m'n leven. Maar ST snapt me niet dus schijt aan.
Jij snapt wel meer niet. Ben ik net wel achtergekomen. jammer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap idd niet dat je gaat fietsen als je met de trein kan.
Jij draait altijd alles om, dat is echt irritant.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet. Ben ik net wel achtergekomen. jammer.
WAT snap ik dan niet, leg dat eens uit, zoals ik al net vroeg?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij draait altijd alles om, dat is echt irritant.
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij draait altijd alles om, dat is echt irritant.
Ja, mevrouwtje weet het beterquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee JIJ komt met de bewering dat BDH niet door Boschveld hoeft, hou je z'n agenda bij ofzo?
En zoals gewoonlijk trek je weer vanalles erbij wat helemaal niet gezegd is...quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.
Ik heb gewoon gelijk, punt. Einde discussie.quote:Op zondag 5 september 2010 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk trek je weer vanalles erbij wat helemaal niet gezegd is...
Ooit een voldoende gehaald voor begrijpend lezen?
Om je standaard reactie even te gebruiken:quote:Op zondag 5 september 2010 09:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, punt. Einde discussie.
Ja daar gaat jullie afspraak he.quote:Op zondag 5 september 2010 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Om je standaard reactie even te gebruiken:
Waar HEB je het in hemelsnaam over?quote:Op zondag 5 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar gaat jullie afspraak he.
2 jongens tegen 1 meisje.quote:Op zondag 5 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:![]()
Jongens, jongens toch (en meisjes natuurlijk)![]()
Laten we het gezellig houden
Het wordt al gezelliger want ik ga ontbijten, werken, was ophangen, wandelen en koffie doen.quote:Op zondag 5 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:![]()
Jongens, jongens toch (en meisjes natuurlijk)![]()
Laten we het gezellig houden
Ja echt hequote:Op zondag 5 september 2010 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waar HEB je het in hemelsnaam over?
Vertel even wat je gebruikt want ik wil de wereld ook zo kunnen negeren.
quote:Op zondag 5 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de trein komt dwars door Boschveld, je hebt helemaal gelijk.
Fout!quote:
quote:
Hoiquote:
Hoe gaat het met u?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |