quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naast verhuizen heeft hij ook nog eens zijn 2 miljoen keys meegenomen.
Ik heb er ooit 3,5 miljoen in dat account gegooid volgens mij. Nu heb ik het niet meer.quote:
Ja, zoek het lekker uit met je morgenquote:
Het is gewoon nog ochtend hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, zoek het lekker uit met je morgen
True, maar niet zo goed gezien het weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is gewoon nog ochtend hoor.
Oh is het gewoon droog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
True, maar niet zo goed gezien het weer
hier niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh is het gewoon droog.
En met het weer is het nooit goed.
Ha zit je daar en dan is het nog kutweer ook.quote:
Jamaar ik zit op kantoor in Gorinchem !quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ha zit je daar en dan is het nog kutweer ook.
Wat heb je dan aan wel goed weer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jamaar ik zit op kantoor in Gorinchem !
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan wel goed weer?
Je staat met stip op de eerste plaatsquote:
Was net mijn rapport op de middelbare school aangaande Frans en Grieksquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was net mijn rapport op de middelbare school aangaande Frans en Grieks
Niks geholpen zeker..quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben voor de verandering weer eens bij de bank geweest.![]()
quote:
Vorige week was ik bij de Helftheuvel geweest dus ik ging deze keer maar weer eens naar het Loeffplein.quote:
Ik heb nog gezegd dat ik niet snapte dat ze software in gebruik namen die het maar half deed, daar moest ie wel om lachen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:![]()
![]()
Juist, lekkere service.
Ze hebben die oude niet werkend gemaakt en nog geen nieuwe laten bezorgen.. Slim
Tsja onder de waarheid kan die niet uitkomen hequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog gezegd dat ik niet snapte dat ze software in gebruik namen die het maar half deed, daar moest ie wel om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |