Altijd goed hequote:
Ik heb nooit last van een kater joh. Ja, beetje draaierig, maar niet de hoofdpijn.quote:
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hatsee! Voelt goed om officieel welkom te zijn in het DB topic
denk het welquote:Op zondag 5 september 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Ben benieuwd of ie nog veel bier heeft
welkom! Welk deel?quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Welkom in deze mooie stad!quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profielquote:
Haha inmiddels al 2,5 jaar Hintham de Marquote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profiel
Waarom ben je pas sinds nu dan officieel welkom?quote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Haha inmiddels al 2,5 jaar Hintham de Mar
quote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profiel
Ja we horen er toch een beetje bij hequote:Op zondag 5 september 2010 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Rosmalen/Hintam bedoel ik natuurlijk ook 's-Hertogenbosch.
Jawel hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja we horen er toch een beetje bij he
Daar ben ik maar een paar keer geweest in m'n levenquote:
Omdat het nu pas voor het eerst in de topictitel staat.. voelde me al véél langer welkom natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom ben je pas sinds nu dan officieel welkom?
quote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Omdat het nu pas voor het eerst in de topictitel staat.. voelde me al véél langer welkom natuurlijk
Volgens mij is iedereen uit Rosmalen het ermee eens dat de Groote Wielen niet bij Rosmalen hoort. Er ligt ook een flink stuk polder tussen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
Mijn zus verhuist volgend jaar naar de Groote Wielen
Rosmalen.. ... ....
zucht
Ik hou niet zo van mensen uit 'de stad' (randstad dus). Maar ga puur voor de stad zelf, die denk ik wel mooi moet zijnquote:Op maandag 6 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
nou ja 'vet', het volk is irritant en het is zo toeristisch als de pest.
zijn wel wat leuke zaakjes en de melkweg/hmh/paradiso is af en toe wel leuk.
Kom dan gewoon terug.quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Mieks het volgende:
Ik woon sinds een week in Amsterdam, en mis Den Bosch nu al
Dat dit kan.quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Mieks het volgende:
...in Nederland.quote:
ik leef met je mee!quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Mieks het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ken geen jordiquote:
Nee dat moet niet kunnen. Ons kent ons. Maar ik ken jou niet. Dus geen ons kent ons. Daar moet verandering in komen. Empels Gat, 12 uur? xxx handjequote:
Mag die dan jouw sterretje bewerken?quote:Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen. Ons kent ons. Maar ik ken jou niet. Dus geen ons kent ons. Daar moet verandering in komen. Empels Gat, 12 uur? xxx handje
Oke tot zo.quote:Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen. Ons kent ons. Maar ik ken jou niet. Dus geen ons kent ons. Daar moet verandering in komen. Empels Gat, 12 uur? xxx handje
Ik wacht met spanning op de pics.quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag die dan jouw sterretje bewerken?![]()
![]()
Je kan natuurlijk ook rond 12 uur daar dat parkje gaan rondhangen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op de pics.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op de pics.
Ga je mee?quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook rond 12 uur daar dat parkje gaan rondhangen.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wacht liever op jouw recensie
Rekt het niet, scheurt het welquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag die dan jouw sterretje bewerken?![]()
![]()
quote:
goede reactiequote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wacht liever op jouw recensie
of: brikt 'ie dan brikt 'ie, d'r in zal die gaanquote:
Nee want die komt er nu niet meer.quote:
Lekker toch.quote:
Niet dan?quote:
Ja hallo, BB kwam ermee.quote:
quote:
Schijt aan kwaliteitquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schijt aan kwaliteit
Mijn pik achter in Blik
quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schijt aan kwaliteit
Mijn pik achter in Blik
Hij dronkt dat ie denken is.quote:
Hij doet een beetje alsof.quote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij dronkt dat ie denken is.
Een beetje maar?quote:
Misschien beetje veel. Misschien een beetje weinig.quote:
Hmmm da's nou jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien beetje veel. Misschien een beetje weinig.
Raar..quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmmm da's nou jammer.
[ afbeelding ]
hoezo?quote:
die maak ik ook als ik niet dronken ben hoorquote:
Oh gelukkig maar hequote:Op maandag 6 september 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
die maak ik ook als ik niet dronken ben hoor
Ja humor is het enige dat ik hebquote:
Je hebt je date van over een kwartier nog.quote:Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja humor is het enige dat ik heb
Ik zit nu op m'n mobiel te fokken daar maar hij is er nog nietquote:Op maandag 6 september 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt je date van over een kwartier nog.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt je date van over een kwartier nog.
Dadelijk komt tie echt opdagen.. Of een of andere meelezerquote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit nu op m'n mobiel te fokken daar maar hij is er nog niet
Double the gun, double the funquote:Op maandag 6 september 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk komt tie echt opdagen.. Of een of andere meelezer
Allemaal homo'squote:Op maandag 6 september 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk komt tie echt opdagen.. Of een of andere meelezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |