Altijd goed hequote:
Ik heb nooit last van een kater joh. Ja, beetje draaierig, maar niet de hoofdpijn.quote:
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hatsee! Voelt goed om officieel welkom te zijn in het DB topic
denk het welquote:Op zondag 5 september 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Ben benieuwd of ie nog veel bier heeft
welkom! Welk deel?quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Welkom in deze mooie stad!quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profielquote:
Haha inmiddels al 2,5 jaar Hintham de Marquote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profiel
Waarom ben je pas sinds nu dan officieel welkom?quote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Haha inmiddels al 2,5 jaar Hintham de Mar
quote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij woont in Rosmalen volgens z'n profiel
Ja we horen er toch een beetje bij hequote:Op zondag 5 september 2010 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Rosmalen/Hintam bedoel ik natuurlijk ook 's-Hertogenbosch.
Jawel hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja we horen er toch een beetje bij he
Daar ben ik maar een paar keer geweest in m'n levenquote:
Omdat het nu pas voor het eerst in de topictitel staat.. voelde me al véél langer welkom natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom ben je pas sinds nu dan officieel welkom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |