Wat is er mop?quote:
Dan heb je iets om over te dromen straks.quote:
Nasty..quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je iets om over te dromen straks.
Ah bahquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je iets om over te dromen straks.
quote:
Truste Handje!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef bijdehand het volgende:
Jordi was zo zenuwachtig, hij krijgt hem niet omhoog. Ik ga maar slapen zo is er niks aan![]()
Wat zielig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef bijdehand het volgende:
Jordi was zo zenuwachtig, hij krijgt hem niet omhoog. Ik ga maar slapen zo is er niks aan![]()
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar droom jij vaak over zeker?
quote:
Misschien kan bijdehand een handje helpen?quote:
Die is gaan slapen en aan luie mannen heb ik dus niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan bijdehand een handje helpen?
Aan het uitrusten misschien voor het moment.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is gaan slapen en aan luie mannen heb ik dus niks.
Neuh laat maar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aan het uitrusten misschien voor het moment.
OMG, wat had je geschreven dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Graag of niet moet je denken.
Owja ik had gesolliciteerd bij de Action ('s-Hertogenbosch natuurlijk) krijg ik vandaag een of ander mailtje van het filiaal in Helvorit dat mijn Curriculum Vitae en motivatiebrief niet binnen het bedrijfs profiel past. Ben duidelijk te goed dus.
Ja gewoon een serieuze brief zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OMG, wat had je geschreven dan?![]()
Je moet je ook voordoen als echte tokkie anders kom je er niet nee.
Nouja je wordt iig niet verkocht. Voor een paar tientjes kan je de hele winkel leegkopen incl de kassameisjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon een serieuze brief zoals het hoort.Inderdaad Tux, na vandaag een bezoek in Ammerzoden te hebben gebracht besef ik dat er echt alleen maar tokkies worden aangenomen ja..
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja je wordt iig niet verkocht. Voor een paar tientjes kan je de hele winkel leegkopen incl de kassameisjes.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eigenlijk qua dat betreft wel beter.
Ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles is daar gewoon te goedkoop om te laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |