Ik zat gewoon niet op te letten hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:46 schreef DuTank het volgende:
Niemand gaat posten, zodat je sowieso geen nieuw topic hoeft aan te maken?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat gewoon niet op te letten hoor.
quote:
Zegt de man die in slaap viel op z'n werkplekquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef DuTank het volgende:
Ach man, jij hebt niks anders dan pauze
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zegt de man die in slaap viel op z'n werkplek
welkom!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:54 schreef Stink-ui het volgende:
stink-ui meld zich!
gelukkig regent het niet meer..
ik woon stikum in de buurt alleen ga over een jaartje naar db verhuizen !!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
welkom!
Welk deel van DB woon je?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zegt de man die in slaap viel op z'n werkplek
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef DuTank het volgende:
Ach man, jij hebt niks anders dan pauze
quote:
quote:
Ik ook niet. Ben op de fiets naar mijn opa en oma geweest, die ergens met de boot liggen en kwam bij de flat, bleek de lift kapot te zijn. En ik woon op 15-hoogquote:
Fietsen zonder benen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben op de fiets naar mijn opa en oma geweest, die ergens met de boot liggen en kwam bij de flat, bleek de lift kapot te zijn. En ik woon op 15-hoog
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:46 schreef bijdehand het volgende:
mogge.
Ik heb geen vingers meer. Ik type met een potloodje in m'n mond, letter voor letter.
Ik heb 3 uur gedaan over dit bericht
mogge !quote:
waar woon jij nou ergensquote:
da was ik nie!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef BarrieButsers het volgende:
WE KUT BOMMELDING???!!!
VET HEUR! Wie van hier is de schuldige?
Da waar unne neger!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
da was ik nie!
Hoe ist bij uwes?
Okee, mooi zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohhh gij niet? Echt niet?
Heel goed! Wel warm enzo, maar alles is echt vet![]()
En met jou tussen alle sensatie?
P?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Met mij prima hoor! Gisteren trouwens gehoord dat ik mn P binnen heb![]()
Oh.quote:
Congrats Fed! Beetje binnen de tijd nog?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Okee, mooi zo!
Met mij prima hoor! Gisteren trouwens gehoord dat ik mn P binnen heb![]()
Fijn dat je ook in verre oorden mij tegenkomtBen je nog niet los van Fok!
![]()
Veel plezier nog!
Thanks! Weet ik nog nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef bijdehand het volgende:
Gefeliciteerd, Fed!! Ga je nu naar Ruben?
thanks! Ik moest mn P in 2 jaar halen en dat is me geluktquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Congrats Fed! Beetje binnen de tijd nog?
dorpje langs ossquote:
Berghem? Geffen? Nuland? Heesch?quote:
Ik weet nieteens waar dat is joh.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:26 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben er niet. Gisteren trouwens iedereen de politieheli zien landen hier bij de roeivereniging?
Voor zover ik weet hebben we er maar 1, en die zit in de plomp bij de woutekiet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nieteens waar dat is joh.
Heb wel een paar keer iets laag horen overvliegen waarvan ik me afvroeg wat het was. Kon het geluid niet thuisbrengen, klonk niet echt als een heli.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:32 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we er maar 1, en die zit in de plomp bij de woutekiet.
Oh ik had het over 's morgens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:41 schreef MarkyB het volgende:
Om 17:15 landde hij hier. Ik stond op de citadellaan met mn wagentje, iedereen stopte ineens om te kijken. Ik moest door, en gelukkig heb je een secundair stukje waar ik iedereen zonder pardon heb kunnen passeren
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef kutkabouter het volgende:
hoi mensendelft is officieel beter dan den bosch
de chicks zijn daar sowieso veel beter dan hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Dat je daar wel chickies hebt geregeld wil niet zeggen dat het daar beter is![]()
Oh, en welkom terug
Omg, omdat de chickies jou daar wél willen wil niet zeggen dat de stad beter isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef kutkabouter het volgende:
het is er ook gewoon gezelliger hoor, het percentage paupervolk ligt 10 x zo laag als in den bosch ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, omdat de chickies jou daar wél willen wil niet zeggen dat de stad beter isMaargoed, dat ligt van aan mij.
Oh gewoon hoeren dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de chicks zijn daar sowieso veel beter dan hier![]()
en je kan daar inderdaad regelen bij de vleet, omdat er in delft best veel kerels zijn, zijn er een aantal verenigingen die "uitstapjes" regelen naar delft voor vrouwen uit utrecht en leiden, als je daarheen gaat, word je dus vrijwel zeker geregeld![]()
morgen weer terug, dan begint mijn ontgroening van 2 weken
nee, gefrustreerde studentesquote:
Omdat daar alleen maar studenten en bordjesschilders zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is er ook gewoon gezelliger hoor, het percentage paupervolk ligt 10 x zo laag als in den bosch ofzo
yeshquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat daar alleen maar studenten en bordjesschilders zitten.
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, omdat de chickies jou daar wél willen wil niet zeggen dat de stad beter isMaargoed, dat ligt van aan mij.
Nee kakkers zijn leuk zeker.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is er ook gewoon gezelliger hoor, het percentage paupervolk ligt 10 x zo laag als in den bosch ofzo
er zijn zwaar weinig kakkers daar, die zitten allemaal in leeeeeiiiidenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee kakkers zijn leuk zeker.
BAN!!!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef kutkabouter het volgende:
We kunnen kutkabouter ook negeren hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:32 schreef FedExpress het volgende:
jammer dat er hier geen Bossche mod/admin is
Soort van aambeien.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
vreemde soort aambeien, met zo'n neus:
[ afbeelding ]
Een kabouter die in een kut woont.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:53 schreef FedExpress het volgende:
jaja, KK zal het weten dat hij Delft voor Den Bosch zet
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
kampsjaken kijken en oliebollen halen!
Daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat? Je kunt moeilijk ontkennen dat er altijd van die randfiguren op de kermis afkomen. Dat is op elke plek waar er kermis is... allemaal van die figuren die onder hun steen vandaan komen zodra er kermis is
met alleen een smiley onder de reactie van bijdehand die mij quote is het dan ook weer moeilijk gokken waar je het dan WEL over hebt natuurlijkquote:
Waarover danquote:
eentje of heb je er meerdere verorberd? passen wel in een holle kies natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef bijdehand het volgende:
Trouwens, net lekker Chinees gegeten![]()
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
eentje of heb je er meerdere verorberd? passen wel in een holle kies natuurlijk
sorry, kon het niet latenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komenHeb er 3 op, maar ze waren redelijk sumo
Op Rubens verjaardag krijg je klappen.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op Rubens verjaardag krijg je klappen.
quote:Suikerspinnenkraam leeggeroofd
DEN BOSCH - Op de kermis in Den Bosch is de suikerspinnenkraam leeggeroofd.
Agenten zagen in de nacht van donderdag op vrijdag twee jongens van 17 en 18 jaar fietsen op de Orthensestraat. Ze hadden allebei een grote vuilniszak in de hand en dat vonden de politiemensen verdacht. Het bleek dat die zakken vol emmertjes met suikerspin zaten. Het spoor leidde naar de kermiskraam op de Markt in Den Bosch. De jongens hadden het ruitje ingetikt en het zoete roze spul weggehaald.
quote:
Stom he.quote:
Beroof dan die muntjesautomaten. Veel meer dingen te jatten imhoquote:
Of gewoon helemaal niet doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beroof dan die muntjesautomaten. Veel meer dingen te jatten imho
Dat kan ook. Maar als je toch iets wil beroven..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet doen.
Ja sorry, we hadden een lekke band dus we waren wat laterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef DuTank het volgende:
Vandaag moeten werken en er zou op locatie een shoot voor Playboy zijn. Dus wij meteen:
Moesten we extra vroeg zijn, omdat het Sail is en die betreffende straat afgezet zou worden (zit aan het Noordzee kanaal), want daar gaan mensen kijken. Waren de modellen er nog niet![]()
klacht: modellen waren er nog niet
-->KLB oh wacht...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef DuTank het volgende:
Vandaag moeten werken en er zou op locatie een shoot voor Playboy zijn. Dus wij meteen:
Moesten we extra vroeg zijn, omdat het Sail is en die betreffende straat afgezet zou worden (zit aan het Noordzee kanaal), want daar gaan mensen kijken. Waren de modellen er nog niet![]()
klacht: modellen waren er nog niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja sorry, we hadden een lekke band dus we waren wat later
Alsof tijd belangrijk is als je met een paar bloedmooie modellen achter in een busje zitquote:
HOAX.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof tijd belangrijk is als je met een paar bloedmooie modellen achter in een busje zit
Watquote:
Ja ben er vanavond in geweest. Valt toch tegen als je eerst in de grootste van Europa hebt gezeten.quote:
Reuzenrad is gayquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ben er vanavond in geweest. Valt toch tegen als je eerst in de grootste van Europa hebt gezeten.
Nee jij, smeerlap.quote:
Wel als je er binnen een minuut uit moet zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof tijd belangrijk is als je met een paar bloedmooie modellen achter in een busje zit
Ik wil mijn swans in een lekker soppige punani stoppen hoorquote:
Je moeder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil mijn swans in een lekker soppige punani stoppen hoor
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil mijn swans in een lekker soppige punani stoppen hoor
Ja, z'n vader heeft er geen.quote:
misschien z'n zusjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, z'n vader heeft er geen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
misschien z'n zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
misschien z'n zusjehad ik die maar eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Gadverdamme. Als je er een zou hebben, dan zou je zeker niet op "zo'n" manier ernaar kijken...quote:
johquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gadverdamme. Als je er een zou hebben, dan zou je zeker niet op "zo'n" manier ernaar kijken...
Maar zusjes van een anderquote:
Heb jij nog een zusje over?quote:
Picsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Heb jij nog een zusje over?
Dan mag jij er een van mij hebben.
Beter dan je eigenquote:
Da's toch vetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik krijg altijd wel complimenten over mijn zusjes
Of de vraag 'ey dat lekker wijf waar je mee binnen kwam? nieuwe vriendin?'
'dat is m'n zusje'
Mwah, van die trieste randfiguren die de hele godsganse dag voorbij je huis blijven rijden in de hoop dat ze naar buiten komen. Of beter nog; aanbellen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter dan je eigen![]()
[..]
Da's toch vet
Ik keek eerst naar de foto en daarna pas de tekst en ik had nog goed gegokt ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
eentje staat hier bij![]()
http://www.pijnenburgjuwe(...)pagename=Medewerkers
Hm... weet ik nog niks he. Mja wel sneu dat je die kutjochies aan de deur kreegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
A.S.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... weet ik nog niks he. Mja wel sneu dat je die kutjochies aan de deur kreeg
Haha, da's waar. Aan de andere kant ken ik dan weer iemand die 18 is en haar broer is 40quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook niet zo heel moeilijk, de andere vrouwen hadden m'n moeder kunnen zijn
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah, van die trieste randfiguren die de hele godsganse dag voorbij je huis blijven rijden in de hoop dat ze naar buiten komen. Of beter nog; aanbellen!
'hallo ik kom voor je zusje'
'welke van de twee?'
*achter z'n rug om naar z'n vrienden; 'het zijn er 2!'
'eh die donkerblonde'
'welke van de twee?'
'eh die lange?'
'welke van de twee?'
'eh...'
'nou ga even uitzoeken hoe ze heet en kom dan terug?'
'eh'
'doei'
*gooit deur dicht*
nee ge-wel-di-ge situaties gehad hoor...
Ik heb toevallig twee letters ingetikt, dat is toch niet voorzeggen?quote:
Ja, want dan is het niet zo moeilijk meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik heb toevallig twee letters ingetikt, dat is toch niet voorzeggen?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
Voor wie moest het moeilijk gemaakt worden?
Ze mag mij best wel pijpen hoor, alleen is ze 10 jaar te oud voor me.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Daar merk je niks van.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze mag mij best wel pijpen hoor, alleen is ze 10 jaar te oud voor me.
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
KloptIk wil dan niet weten of je het door hebt als je door een vent gepijpt wordt, als je geblinddoekt bent natuurlijk.
Ik bedoel, je merkt de leeftijd niet als je gepijpt wordt, maar zou je wel het verschil merken tussen man/vrouw? (Als je kijkt wel natuurlijk)quote:
Van welk bouwjaar is ze dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze mag mij best wel pijpen hoor, alleen is ze 10 jaar te oud voor me.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoel, je merkt de leeftijd niet als je gepijpt wordt, maar zou je wel het verschil merken tussen man/vrouw? (Als je kijkt wel natuurlijk)
Nou Ceased2Be, in dat geval, stuur haar maar door naar mij.quote:
Dan is ze 15 jaar te oud voor je.quote:
Geen idee. Ik heb me nog nooit laten pijpen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoel, je merkt de leeftijd niet als je gepijpt wordt, maar zou je wel het verschil merken tussen man/vrouw? (Als je kijkt wel natuurlijk)
Moet je d'r Hyves hebben?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou Ceased2Be, in dat geval, stuur haar maar door naar mij.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan is ze 15 jaar te oud voor je.
Nahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou Ceased2Be, in dat geval, stuur haar maar door naar mij.
Nee, want Ceased2Be werkt niet mee, kijk maar:quote:
en dan is het natuurlijk zinloos.quote:
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nee, want Ceased2Be werkt niet mee, kijk maar:
[..]
en dan is het natuurlijk zinloos.
Ik heb vandaag een boog gekocht... ik waarschuw maar evenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?
Ik ben onaantastbaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een boog gekocht... ik waarschuw maar even
Zo werkt het niet!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?
PM even wat hyves adresjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zo werkt het niet!
Het is belangrijk om approval van de Grote Broer te krijgen.
Kereltjes die mijn zusjes willen hosselen krijgen uiteindelijk ook met mij te maken.
Precies... en wat ik tot nog toe heb begrepen vallen alle gozers al af die van bier drinken, voetbal en auto's houden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zo werkt het niet!
Het is belangrijk om approval van de Grote Broer te krijgen.
Kereltjes die mijn zusjes willen hosselen krijgen uiteindelijk ook met mij te maken.
Verzoek afgewezen: ze zijn beiden te oud voor je.quote:
uit 1989?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://itsmichabitch.hyves.nl/
aste
kutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies... en wat ik tot nog toe heb begrepen vallen alle gozers al af die van bier drinken, voetbal en auto's houden.
Een meisje die een gozer in een volle kroeg neerhoekte omdat ie aan haar kont zat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit wordt een mooie soap. Jongetjes die een meisje gaan hosselen, maar de grote broer gaat zich ermee bemoeien.
Ja die heeft ze als het goed is.quote:
Anders was het m'n broertje geweest en die heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die heeft ze als het goed is.
Kan niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
uit 1989?
![]()
Daar kunnen ze voor opgepakt worden man knulletje!
Zou wel moetenquote:
Kortom: 1 bezet, 1 pot.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef Ceased2Be het volgende:
1 bezet zusje en 1 zusje wat jongens maar stom vindt, ik ben niet echt een bron aan datebaar materiaal
Het enige positieve dat mijn leven niet uit bier, voetbal en auto's bestaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef Ceased2Be het volgende:
1 bezet zusje en 1 zusje wat jongens maar stom vindt, ik ben niet echt een bron aan datebaar materiaal
leeftijd, pics?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb nog 2 vrijgezellen in de aanbieding.
Bemiddelingskosten: eenmalig ¤35,- per zusje.
De jongste is van '88, dus je bent te jong voor ze.quote:
haha, okeequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
De jongste is van '88, dus je bent te jong voor ze.
toch vreemd dat er kerels zijn die te jong zijn voor haar, terwijl ik haar nog altijd als baby zie
Jullie zijn allemaal baby's in vergelijking met Ceased en mij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
toch vreemd dat er kerels zijn die te jong zijn voor haar, terwijl ik haar nog altijd als baby zie
ik betaal 50 danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
jij zegt hetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal baby's in vergelijking met Ceased en mij.
Dat zegt meer over jullie, dan over onsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal baby's in vergelijking met Ceased en mij.
QFTquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jullie, dan over ons
Nee, maar ga dan niet zeggen dat een ander een baby is als je 't zelf ook bent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jullie, dan over ons
We hebben over jou zitten roddelen, maar ik denk niet dat het je is opgevallen.quote:
Is irritant ja, maar die zijn vast nog niet zo brutaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:03 schreef FedExpress het volgende:
hier ist ook leuk. tweeling van paar maanden. Hele dag door janken ze
Ertegenaan petsen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef FedExpress het volgende:
klopt, maar hele dag gejank is ook niet prettig...
Ooit ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef FedExpress het volgende:
jij hoeft voorlopig vast geen kids?
dat is niet helemaal waarquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nieteens een man dus dat zou nu een beetje lastig zijn.
Is geen optie.quote:
ik ga deze week ook nog wel een keer kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
morgenavond als het goed is. ST is wel geweest zei ze
ja inderdaad. ach, wel ff leuk om overheen te lopen denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef babipangang het volgende:
[..]
ik ga deze week ook nog wel een keer kijkenalhoewel het zoals altijd niet zo heel boeiend zal zijn, altijd dezelfde kraampjes en attracties
helaas, eenzame avond hierquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
En babipangang, zijn er veel FOK!kers komen opdagen?
ja in elk geval beter sinds ze de parade er ook bij hebben gepaktquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja inderdaad. ach, wel ff leuk om overheen te lopen denk ik
Gistermiddag ff overheen gelopen, kibbeling en oliebollen gehaald en weer naar huis gegaan. Niet eens een leuk spookhuis dit jaarquote:
Er was zo'n 'live show' op de paradequote:Op maandag 23 augustus 2010 05:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gistermiddag ff overheen gelopen, kibbeling en oliebollen gehaald en weer naar huis gegaan. Niet eens een leuk spookhuis dit jaar
Anders krijg ik nooit de kans om Sjonnies en Anita's van zo dicht bij te bewonderen!quote:
Goeiemorgenquote:
Blijf jij maar binnen, is beter voor ons.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach, kermis is toch ook geen hol aan? Hoop van die opgefokte randfiguren die ook eens naar buiten mogen. Het is leuk mensen kijken hoor, maar na een uur gaat dat ook ten koste van m'n hersencellen.
Geweldig, zo'n gastje met een knalroze shirt met 'I Love My Girlfriend' erop, loopt er zo'n hork van 200kg schoon aan de haak naast die er 20 jaar ouder uitzagquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
het is inderdaad gewoon leuk om te kijkenWas pas in Tilburg op de kermis. Allemaal van die sletjes met van die paupers ernaast
hahaha, inderdaad ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geweldig, zo'n gastje met een knalroze shirt met 'I Love My Girlfriend' erop, loopt er zo'n hork van 200kg schoon aan de haak naast die er 20 jaar ouder uitzag
Trieste trieste bedoening, gelukkig mogen ze de rest van het jaar niet uit de gesloten instelling.
In Rosmalen word je dan bedreigd door een groepje Roma's.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef FedExpress het volgende:
lol, zo'n verhaal hoorde ik pas ook inderdaad. Tegen ze aan botsen en dan boos worden, what the fuck
Ja geniaal, stelletje van die opgefokte turkjes van een jaar of 15quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef FedExpress het volgende:
lol, zo'n verhaal hoorde ik pas ook inderdaad. Tegen ze aan botsen en dan boos worden, what the fuck
ja precies. Stoer doen voor je matties jeweetquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja geniaal, stelletje van die opgefokte turkjes van een jaar of 15
Nah, ik ga altijd wel een keertje over de kermis in Rosmalen, koop ik 4 oliebollen en ga ze heel stoer opeten bij de botsauto's.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijf jij maar binnen, is beter voor ons.![]()
![]()
Haha, ik ga ook altijd naar de Rosmalense kermis voor oliebollen. Er is verder toch geen sfeer ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, ik ga altijd wel een keertje over de kermis in Rosmalen, koop ik 4 oliebollen en ga ze heel stoer opeten bij de botsauto's.
Hoi ouwe lul!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
We hebben over jou zitten roddelen, maar ik denk niet dat het je is opgevallen.
kutzigeuners inderdaad daar in Rosmalen, met die dikke zultkoppenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Rosmalen word je dan bedreigd door een groepje Roma's.
prima hoor! bij jou?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ouwe lul!![]()
Hoe is het hier?
quote:Brand door frietpan in Boschveld
DEN BOSCH - In de Fahrenheitstraat in de Bossche wijk Boschveld heeft dinsdagochtend brand gewoed in een woning.
De brand zou zijn ontstaan door een frietpan die de bewoners vergeten waren uit te zetten. Eén bewoner moest ter controle naar het ziekenhuis worden gebracht.
De brandweer kreeg iets voor half twaalf de eerste melding en rukte met twee blusvoertuigen uit. Ook de politie en twee ambulancevoertuigen kwamen ter plaatse
Godver heb ik dat weer gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Waarom zou je huisgenoten willen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
is er geen site voor mensen die huisgenoten zoeken voor een woning in denbosch?
omdat ik een appartement in het centrum wil hebben en dit niet in me eentje kan betalen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom zou je huisgenoten willen?
Da's geen betaling in natura danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
omdat ik een appartement in het centrum wil hebben en dit niet in me eentje kan betalen?
en daarvoor een huisgenoot nodig heb
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's geen betaling in natura dan
whehe nee, maar weet je hoe lastig het is om een app. in het centrum voor in je eentje te vinden en vooral te kunnen betalen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's geen betaling in natura dan
Marktplaats of hyves (dan staat het op de beginpagina van iedereen uit Den Bosch)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
whehe nee, maar weet je hoe lastig het is om een app. in het centrum voor in je eentje te vinden en vooral te kunnen betalen.
Vroeg me af of er sites waar oid..
haha dat is op de maaspoort.. en eigenlijk op de hoek van waar ik woon!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
even gezocht op 'huisgenoot gezocht den bosch'
http://www.studentenkamer(...)100729191237769.aspx
http://www.easykamer.nl/d(...)/2010072919123761932
op kamers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Waarom ga je in godesnaam op kamers in dezelfde stad als waar je al woont?
En het is hier nogsteeds gezellig.quote:Bosschenaar maakt bezwaar tegen boete voor wildplassen
woensdag 25 augustus 2010 | 12:13 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 augustus 2010 | 12:26
DEN BOSCH - Een 26-jarige Bosschenaar maakt woensdagmiddag bij de kantonrechter bezwaar tegen het feit dat hij een boete van 90 euro heeft gekregen wegens wildplassen.
Hij heeft een studieboek over rechten aangeschaft en er tijdens de vakantie 'aardig wat uurtjes' aan besteed. Via hyves heeft hij opgeroepen om naar de zitting te gaan. Meer over de afloop donderdag in het Brabants Dagblad.
quote:Aanhouding jongen (16) na mishandeling
woensdag 25 augustus 2010 | 11:29 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 augustus 2010 | 11:31
Een 16-jarige Bosschenaar is dinsdag rond 20.30 uur aangehouden in de Bossche Edisonstraat.
Even daarvoor werd een 18-jarige stadsgenoot door een aantal jongens geschopt en geslagen, de man raakte niet gewond. Agenten zagen jongeren staan die vluchtten toen ze de politieauto zagen. De verdachte werd na een korte achtervolging aangehouden.
Dit is vlak bij mijn oudersquote:Een nog onbekende man heeft gistermiddag een tweejarig kind met een hark bewusteloos gemept. Dat gebeurde in een speeltuintje in het Brabantse Boxtel.
Het jochie uit Best was met zijn broertje aan het spelen aan de Monteverdistraat. Zijn moeder kwam kijken toen hij hard aan het brullen was. Op dat moment was de man met de hark nog in het speeltuintje aanwezig. Tegenover de moeder gedroeg de man zich eveneens boosaardig. De gewonde peuter werd naar het ziekenhuis vervoerd.
De politie heeft een signalement van de mepper verspreid. Het gaat om een tengere blanke man van circa 1.80 meter. Hij is tussen de 45 en vijftig jaar oud zijn en ging gisteren gekleed in een donkere broek met een beige T-shirt. Wie tips heeft kan bellen met de politie op telefoonnummer 0900-8448.
Jij slaapt toch op je werk, wat is het probleemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben moe en heb geen zin om te werken
Da's maar 2x gebeurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij slaapt toch op je werk, wat is het probleem?
3x = scheepsrecht, dus truste.quote:
Heb over half uurtje pauze. Het valt op als ik te laat benquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
3x = scheepsrecht, dus truste.
da's 2 x teveel... heb het nog nooit gehad en werk al 11 jaar fulltimequote:
Ik slaap uit vervelingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
da's 2 x teveel... heb het nog nooit gehad en werk al 11 jaar fulltime
Praat het maar goed, wees blij dat je er niet om bent buitengeflikkerdquote:
Mijn portie werk had ik al af voor die dag, en ik zit aan het eind van een doodlopende gang waar niemand komt dus het kon niet eens zijn opgevallen johquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Praat het maar goed, wees blij dat je er niet om bent buitengeflikkerd
Jaja, niemand zag het dus het is okayquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn portie werk had ik al af voor die dag, en ik zit aan het eind van een doodlopende gang waar niemand komt dus het kon niet eens zijn opgevallen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |