Ik weet nieteens waar dat is joh.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:26 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben er niet. Gisteren trouwens iedereen de politieheli zien landen hier bij de roeivereniging?
Voor zover ik weet hebben we er maar 1, en die zit in de plomp bij de woutekiet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nieteens waar dat is joh.
Heb wel een paar keer iets laag horen overvliegen waarvan ik me afvroeg wat het was. Kon het geluid niet thuisbrengen, klonk niet echt als een heli.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:32 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we er maar 1, en die zit in de plomp bij de woutekiet.
Oh ik had het over 's morgens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:41 schreef MarkyB het volgende:
Om 17:15 landde hij hier. Ik stond op de citadellaan met mn wagentje, iedereen stopte ineens om te kijken. Ik moest door, en gelukkig heb je een secundair stukje waar ik iedereen zonder pardon heb kunnen passeren
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef kutkabouter het volgende:
hoi mensendelft is officieel beter dan den bosch
de chicks zijn daar sowieso veel beter dan hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Dat je daar wel chickies hebt geregeld wil niet zeggen dat het daar beter is![]()
Oh, en welkom terug
Omg, omdat de chickies jou daar wél willen wil niet zeggen dat de stad beter isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef kutkabouter het volgende:
het is er ook gewoon gezelliger hoor, het percentage paupervolk ligt 10 x zo laag als in den bosch ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, omdat de chickies jou daar wél willen wil niet zeggen dat de stad beter isMaargoed, dat ligt van aan mij.
Oh gewoon hoeren dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de chicks zijn daar sowieso veel beter dan hier![]()
en je kan daar inderdaad regelen bij de vleet, omdat er in delft best veel kerels zijn, zijn er een aantal verenigingen die "uitstapjes" regelen naar delft voor vrouwen uit utrecht en leiden, als je daarheen gaat, word je dus vrijwel zeker geregeld![]()
morgen weer terug, dan begint mijn ontgroening van 2 weken
nee, gefrustreerde studentesquote:
Omdat daar alleen maar studenten en bordjesschilders zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is er ook gewoon gezelliger hoor, het percentage paupervolk ligt 10 x zo laag als in den bosch ofzo
yeshquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat daar alleen maar studenten en bordjesschilders zitten.
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, omdat de chickies jou daar wél willen wil niet zeggen dat de stad beter isMaargoed, dat ligt van aan mij.
Nee kakkers zijn leuk zeker.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is er ook gewoon gezelliger hoor, het percentage paupervolk ligt 10 x zo laag als in den bosch ofzo
er zijn zwaar weinig kakkers daar, die zitten allemaal in leeeeeiiiidenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee kakkers zijn leuk zeker.
BAN!!!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef kutkabouter het volgende:
We kunnen kutkabouter ook negeren hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:32 schreef FedExpress het volgende:
jammer dat er hier geen Bossche mod/admin is
Soort van aambeien.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
vreemde soort aambeien, met zo'n neus:
[ afbeelding ]
Een kabouter die in een kut woont.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:53 schreef FedExpress het volgende:
jaja, KK zal het weten dat hij Delft voor Den Bosch zet
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
kampsjaken kijken en oliebollen halen!
Daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat? Je kunt moeilijk ontkennen dat er altijd van die randfiguren op de kermis afkomen. Dat is op elke plek waar er kermis is... allemaal van die figuren die onder hun steen vandaan komen zodra er kermis is
met alleen een smiley onder de reactie van bijdehand die mij quote is het dan ook weer moeilijk gokken waar je het dan WEL over hebt natuurlijkquote:
Waarover danquote:
eentje of heb je er meerdere verorberd? passen wel in een holle kies natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef bijdehand het volgende:
Trouwens, net lekker Chinees gegeten![]()
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
eentje of heb je er meerdere verorberd? passen wel in een holle kies natuurlijk
sorry, kon het niet latenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komenHeb er 3 op, maar ze waren redelijk sumo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |