abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85689404
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da's geen betaling in natura dan ;(
whehe nee, maar weet je hoe lastig het is om een app. in het centrum voor in je eentje te vinden en vooral te kunnen betalen.
Vroeg me af of er sites waar oid..
pi_85689512
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Deceit het volgende:

[..]

whehe nee, maar weet je hoe lastig het is om een app. in het centrum voor in je eentje te vinden en vooral te kunnen betalen.
Vroeg me af of er sites waar oid..
Marktplaats of hyves (dan staat het op de beginpagina van iedereen uit Den Bosch)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85689528
Hyves heb ik nog nie gecheckt.. ff sjekken
pi_85689688
neh niks
pi_85690164
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_85690404
quote:
haha dat is op de maaspoort.. en eigenlijk op de hoek van waar ik woon!
Maar ik zoek dus voor in het centrum.. en het liefst niet gemeubileerd want heb alles!!
pi_85690504
Waarom ga je in godesnaam op kamers in dezelfde stad als waar je al woont?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_85690687
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Waarom ga je in godesnaam op kamers in dezelfde stad als waar je al woont?
op kamers?
heb t toch over appartement ofnie!?
pi_85690757
Ik had een appartement in denbosch centrum.. maar woonde toen samen met me partner..
En in me 1tje, na 1 jaar alleen er hebben gewoond, heb ik besloten om er uit te gaan omdat het te duur is.
Als je een leuk appartement in denbosch centrum wil moet je gewoon niet alleen zijn.

Want alleen is het niet te betalen!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:03:21 #285
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85695247
:')

quote:
Bosschenaar maakt bezwaar tegen boete voor wildplassen

woensdag 25 augustus 2010 | 12:13 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 augustus 2010 | 12:26

DEN BOSCH - Een 26-jarige Bosschenaar maakt woensdagmiddag bij de kantonrechter bezwaar tegen het feit dat hij een boete van 90 euro heeft gekregen wegens wildplassen.
Hij heeft een studieboek over rechten aangeschaft en er tijdens de vakantie 'aardig wat uurtjes' aan besteed. Via hyves heeft hij opgeroepen om naar de zitting te gaan. Meer over de afloop donderdag in het Brabants Dagblad.
En het is hier nogsteeds gezellig. :') Weer wat gemist. :')

quote:
Aanhouding jongen (16) na mishandeling

woensdag 25 augustus 2010 | 11:29 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 augustus 2010 | 11:31

Een 16-jarige Bosschenaar is dinsdag rond 20.30 uur aangehouden in de Bossche Edisonstraat.
Even daarvoor werd een 18-jarige stadsgenoot door een aantal jongens geschopt en geslagen, de man raakte niet gewond. Agenten zagen jongeren staan die vluchtten toen ze de politieauto zagen. De verdachte werd na een korte achtervolging aangehouden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85700410
nou, dolle boel hier :P
~Si vis amari, ama~
pi_85701521
quote:
Een nog onbekende man heeft gistermiddag een tweejarig kind met een hark bewusteloos gemept. Dat gebeurde in een speeltuintje in het Brabantse Boxtel.

Het jochie uit Best was met zijn broertje aan het spelen aan de Monteverdistraat. Zijn moeder kwam kijken toen hij hard aan het brullen was. Op dat moment was de man met de hark nog in het speeltuintje aanwezig. Tegenover de moeder gedroeg de man zich eveneens boosaardig. De gewonde peuter werd naar het ziekenhuis vervoerd.

De politie heeft een signalement van de mepper verspreid. Het gaat om een tengere blanke man van circa 1.80 meter. Hij is tussen de 45 en vijftig jaar oud zijn en ging gisteren gekleed in een donkere broek met een beige T-shirt. Wie tips heeft kan bellen met de politie op telefoonnummer 0900-8448.
Dit is vlak bij mijn ouders :')
pi_85703515
wat bezielt zo'n iemand :')
~Si vis amari, ama~
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:06:51 #289
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85722158
Echoooooo.....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_85722861
:W
~Si vis amari, ama~
pi_85723445
Goeiemorgen.

Ik ben moe en heb geen zin om te werken ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:42:08 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85723499
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Goeiemorgen.

Ik ben moe en heb geen zin om te werken ;(
Jij slaapt toch op je werk, wat is het probleem :') ?
pi_85723828
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij slaapt toch op je werk, wat is het probleem :') ?
Da's maar 2x gebeurd. :{
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:53:25 #294
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85723874
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

3x = scheepsrecht, dus truste. :*
pi_85724058
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

3x = scheepsrecht, dus truste. :*
Heb over half uurtje pauze. Het valt op als ik te laat ben ;(
pi_85724957
:')
~Si vis amari, ama~
pi_85727017
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

da's 2 x teveel... heb het nog nooit gehad en werk al 11 jaar fulltime :')
pi_85727445
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

da's 2 x teveel... heb het nog nooit gehad en werk al 11 jaar fulltime :')
Ik slaap uit verveling :P
pi_85727574
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik slaap uit verveling :P
Praat het maar goed, wees blij dat je er niet om bent buitengeflikkerd :)
pi_85728919
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Praat het maar goed, wees blij dat je er niet om bent buitengeflikkerd :)
Mijn portie werk had ik al af voor die dag, en ik zit aan het eind van een doodlopende gang waar niemand komt dus het kon niet eens zijn opgevallen joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')