whehe nee, maar weet je hoe lastig het is om een app. in het centrum voor in je eentje te vinden en vooral te kunnen betalen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's geen betaling in natura dan
Marktplaats of hyves (dan staat het op de beginpagina van iedereen uit Den Bosch)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
whehe nee, maar weet je hoe lastig het is om een app. in het centrum voor in je eentje te vinden en vooral te kunnen betalen.
Vroeg me af of er sites waar oid..
haha dat is op de maaspoort.. en eigenlijk op de hoek van waar ik woon!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
even gezocht op 'huisgenoot gezocht den bosch'
http://www.studentenkamer(...)100729191237769.aspx
http://www.easykamer.nl/d(...)/2010072919123761932
op kamers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Waarom ga je in godesnaam op kamers in dezelfde stad als waar je al woont?
En het is hier nogsteeds gezellig.quote:Bosschenaar maakt bezwaar tegen boete voor wildplassen
woensdag 25 augustus 2010 | 12:13 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 augustus 2010 | 12:26
DEN BOSCH - Een 26-jarige Bosschenaar maakt woensdagmiddag bij de kantonrechter bezwaar tegen het feit dat hij een boete van 90 euro heeft gekregen wegens wildplassen.
Hij heeft een studieboek over rechten aangeschaft en er tijdens de vakantie 'aardig wat uurtjes' aan besteed. Via hyves heeft hij opgeroepen om naar de zitting te gaan. Meer over de afloop donderdag in het Brabants Dagblad.
quote:Aanhouding jongen (16) na mishandeling
woensdag 25 augustus 2010 | 11:29 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 augustus 2010 | 11:31
Een 16-jarige Bosschenaar is dinsdag rond 20.30 uur aangehouden in de Bossche Edisonstraat.
Even daarvoor werd een 18-jarige stadsgenoot door een aantal jongens geschopt en geslagen, de man raakte niet gewond. Agenten zagen jongeren staan die vluchtten toen ze de politieauto zagen. De verdachte werd na een korte achtervolging aangehouden.
Dit is vlak bij mijn oudersquote:Een nog onbekende man heeft gistermiddag een tweejarig kind met een hark bewusteloos gemept. Dat gebeurde in een speeltuintje in het Brabantse Boxtel.
Het jochie uit Best was met zijn broertje aan het spelen aan de Monteverdistraat. Zijn moeder kwam kijken toen hij hard aan het brullen was. Op dat moment was de man met de hark nog in het speeltuintje aanwezig. Tegenover de moeder gedroeg de man zich eveneens boosaardig. De gewonde peuter werd naar het ziekenhuis vervoerd.
De politie heeft een signalement van de mepper verspreid. Het gaat om een tengere blanke man van circa 1.80 meter. Hij is tussen de 45 en vijftig jaar oud zijn en ging gisteren gekleed in een donkere broek met een beige T-shirt. Wie tips heeft kan bellen met de politie op telefoonnummer 0900-8448.
Jij slaapt toch op je werk, wat is het probleemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben moe en heb geen zin om te werken
Da's maar 2x gebeurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij slaapt toch op je werk, wat is het probleem?
3x = scheepsrecht, dus truste.quote:
Heb over half uurtje pauze. Het valt op als ik te laat benquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
3x = scheepsrecht, dus truste.
da's 2 x teveel... heb het nog nooit gehad en werk al 11 jaar fulltimequote:
Ik slaap uit vervelingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
da's 2 x teveel... heb het nog nooit gehad en werk al 11 jaar fulltime
Praat het maar goed, wees blij dat je er niet om bent buitengeflikkerdquote:
Mijn portie werk had ik al af voor die dag, en ik zit aan het eind van een doodlopende gang waar niemand komt dus het kon niet eens zijn opgevallen johquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Praat het maar goed, wees blij dat je er niet om bent buitengeflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |