Nah, ik ga altijd wel een keertje over de kermis in Rosmalen, koop ik 4 oliebollen en ga ze heel stoer opeten bij de botsauto's.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijf jij maar binnen, is beter voor ons.![]()
![]()
Haha, ik ga ook altijd naar de Rosmalense kermis voor oliebollen. Er is verder toch geen sfeer ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, ik ga altijd wel een keertje over de kermis in Rosmalen, koop ik 4 oliebollen en ga ze heel stoer opeten bij de botsauto's.
Hoi ouwe lul!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
We hebben over jou zitten roddelen, maar ik denk niet dat het je is opgevallen.
kutzigeuners inderdaad daar in Rosmalen, met die dikke zultkoppenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Rosmalen word je dan bedreigd door een groepje Roma's.
prima hoor! bij jou?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi ouwe lul!![]()
Hoe is het hier?
quote:Brand door frietpan in Boschveld
DEN BOSCH - In de Fahrenheitstraat in de Bossche wijk Boschveld heeft dinsdagochtend brand gewoed in een woning.
De brand zou zijn ontstaan door een frietpan die de bewoners vergeten waren uit te zetten. Eén bewoner moest ter controle naar het ziekenhuis worden gebracht.
De brandweer kreeg iets voor half twaalf de eerste melding en rukte met twee blusvoertuigen uit. Ook de politie en twee ambulancevoertuigen kwamen ter plaatse
Godver heb ik dat weer gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Waarom zou je huisgenoten willen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
is er geen site voor mensen die huisgenoten zoeken voor een woning in denbosch?
omdat ik een appartement in het centrum wil hebben en dit niet in me eentje kan betalen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom zou je huisgenoten willen?
Da's geen betaling in natura danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
omdat ik een appartement in het centrum wil hebben en dit niet in me eentje kan betalen?
en daarvoor een huisgenoot nodig heb
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's geen betaling in natura dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |