jij zegt hetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal baby's in vergelijking met Ceased en mij.
Dat zegt meer over jullie, dan over onsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal baby's in vergelijking met Ceased en mij.
QFTquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jullie, dan over ons
Nee, maar ga dan niet zeggen dat een ander een baby is als je 't zelf ook bent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jullie, dan over ons
We hebben over jou zitten roddelen, maar ik denk niet dat het je is opgevallen.quote:
Is irritant ja, maar die zijn vast nog niet zo brutaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:03 schreef FedExpress het volgende:
hier ist ook leuk. tweeling van paar maanden. Hele dag door janken ze
Ertegenaan petsen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef FedExpress het volgende:
klopt, maar hele dag gejank is ook niet prettig...
Ooit ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef FedExpress het volgende:
jij hoeft voorlopig vast geen kids?
dat is niet helemaal waarquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nieteens een man dus dat zou nu een beetje lastig zijn.
Is geen optie.quote:
ik ga deze week ook nog wel een keer kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
morgenavond als het goed is. ST is wel geweest zei ze
ja inderdaad. ach, wel ff leuk om overheen te lopen denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef babipangang het volgende:
[..]
ik ga deze week ook nog wel een keer kijkenalhoewel het zoals altijd niet zo heel boeiend zal zijn, altijd dezelfde kraampjes en attracties
helaas, eenzame avond hierquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
En babipangang, zijn er veel FOK!kers komen opdagen?
ja in elk geval beter sinds ze de parade er ook bij hebben gepaktquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja inderdaad. ach, wel ff leuk om overheen te lopen denk ik
Gistermiddag ff overheen gelopen, kibbeling en oliebollen gehaald en weer naar huis gegaan. Niet eens een leuk spookhuis dit jaarquote:
Er was zo'n 'live show' op de paradequote:Op maandag 23 augustus 2010 05:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gistermiddag ff overheen gelopen, kibbeling en oliebollen gehaald en weer naar huis gegaan. Niet eens een leuk spookhuis dit jaar
Anders krijg ik nooit de kans om Sjonnies en Anita's van zo dicht bij te bewonderen!quote:
Goeiemorgenquote:
Blijf jij maar binnen, is beter voor ons.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach, kermis is toch ook geen hol aan? Hoop van die opgefokte randfiguren die ook eens naar buiten mogen. Het is leuk mensen kijken hoor, maar na een uur gaat dat ook ten koste van m'n hersencellen.
Geweldig, zo'n gastje met een knalroze shirt met 'I Love My Girlfriend' erop, loopt er zo'n hork van 200kg schoon aan de haak naast die er 20 jaar ouder uitzagquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
het is inderdaad gewoon leuk om te kijkenWas pas in Tilburg op de kermis. Allemaal van die sletjes met van die paupers ernaast
hahaha, inderdaad ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geweldig, zo'n gastje met een knalroze shirt met 'I Love My Girlfriend' erop, loopt er zo'n hork van 200kg schoon aan de haak naast die er 20 jaar ouder uitzag
Trieste trieste bedoening, gelukkig mogen ze de rest van het jaar niet uit de gesloten instelling.
In Rosmalen word je dan bedreigd door een groepje Roma's.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef FedExpress het volgende:
lol, zo'n verhaal hoorde ik pas ook inderdaad. Tegen ze aan botsen en dan boos worden, what the fuck
Ja geniaal, stelletje van die opgefokte turkjes van een jaar of 15quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef FedExpress het volgende:
lol, zo'n verhaal hoorde ik pas ook inderdaad. Tegen ze aan botsen en dan boos worden, what the fuck
ja precies. Stoer doen voor je matties jeweetquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja geniaal, stelletje van die opgefokte turkjes van een jaar of 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |