Ik heb vandaag een boog gekocht... ik waarschuw maar evenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?
Ik ben onaantastbaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een boog gekocht... ik waarschuw maar even
Zo werkt het niet!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?
PM even wat hyves adresjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zo werkt het niet!
Het is belangrijk om approval van de Grote Broer te krijgen.
Kereltjes die mijn zusjes willen hosselen krijgen uiteindelijk ook met mij te maken.
Precies... en wat ik tot nog toe heb begrepen vallen alle gozers al af die van bier drinken, voetbal en auto's houden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zo werkt het niet!
Het is belangrijk om approval van de Grote Broer te krijgen.
Kereltjes die mijn zusjes willen hosselen krijgen uiteindelijk ook met mij te maken.
Verzoek afgewezen: ze zijn beiden te oud voor je.quote:
uit 1989?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://itsmichabitch.hyves.nl/
aste
kutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies... en wat ik tot nog toe heb begrepen vallen alle gozers al af die van bier drinken, voetbal en auto's houden.
Een meisje die een gozer in een volle kroeg neerhoekte omdat ie aan haar kont zat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit wordt een mooie soap. Jongetjes die een meisje gaan hosselen, maar de grote broer gaat zich ermee bemoeien.
Ja die heeft ze als het goed is.quote:
Anders was het m'n broertje geweest en die heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die heeft ze als het goed is.
Kan niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
uit 1989?
![]()
Daar kunnen ze voor opgepakt worden man knulletje!
Zou wel moetenquote:
Kortom: 1 bezet, 1 pot.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef Ceased2Be het volgende:
1 bezet zusje en 1 zusje wat jongens maar stom vindt, ik ben niet echt een bron aan datebaar materiaal
Het enige positieve dat mijn leven niet uit bier, voetbal en auto's bestaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef Ceased2Be het volgende:
1 bezet zusje en 1 zusje wat jongens maar stom vindt, ik ben niet echt een bron aan datebaar materiaal
leeftijd, pics?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb nog 2 vrijgezellen in de aanbieding.
Bemiddelingskosten: eenmalig ¤35,- per zusje.
De jongste is van '88, dus je bent te jong voor ze.quote:
haha, okeequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
De jongste is van '88, dus je bent te jong voor ze.
toch vreemd dat er kerels zijn die te jong zijn voor haar, terwijl ik haar nog altijd als baby zie
Jullie zijn allemaal baby's in vergelijking met Ceased en mij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
toch vreemd dat er kerels zijn die te jong zijn voor haar, terwijl ik haar nog altijd als baby zie
ik betaal 50 danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |