quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op Rubens verjaardag krijg je klappen.
quote:Suikerspinnenkraam leeggeroofd
DEN BOSCH - Op de kermis in Den Bosch is de suikerspinnenkraam leeggeroofd.
Agenten zagen in de nacht van donderdag op vrijdag twee jongens van 17 en 18 jaar fietsen op de Orthensestraat. Ze hadden allebei een grote vuilniszak in de hand en dat vonden de politiemensen verdacht. Het bleek dat die zakken vol emmertjes met suikerspin zaten. Het spoor leidde naar de kermiskraam op de Markt in Den Bosch. De jongens hadden het ruitje ingetikt en het zoete roze spul weggehaald.
quote:
Stom he.quote:
Beroof dan die muntjesautomaten. Veel meer dingen te jatten imhoquote:
Of gewoon helemaal niet doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beroof dan die muntjesautomaten. Veel meer dingen te jatten imho
Dat kan ook. Maar als je toch iets wil beroven..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet doen.
Ja sorry, we hadden een lekke band dus we waren wat laterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef DuTank het volgende:
Vandaag moeten werken en er zou op locatie een shoot voor Playboy zijn. Dus wij meteen:
Moesten we extra vroeg zijn, omdat het Sail is en die betreffende straat afgezet zou worden (zit aan het Noordzee kanaal), want daar gaan mensen kijken. Waren de modellen er nog niet![]()
klacht: modellen waren er nog niet
-->KLB oh wacht...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef DuTank het volgende:
Vandaag moeten werken en er zou op locatie een shoot voor Playboy zijn. Dus wij meteen:
Moesten we extra vroeg zijn, omdat het Sail is en die betreffende straat afgezet zou worden (zit aan het Noordzee kanaal), want daar gaan mensen kijken. Waren de modellen er nog niet![]()
klacht: modellen waren er nog niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja sorry, we hadden een lekke band dus we waren wat later
Alsof tijd belangrijk is als je met een paar bloedmooie modellen achter in een busje zitquote:
HOAX.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof tijd belangrijk is als je met een paar bloedmooie modellen achter in een busje zit
Watquote:
Ja ben er vanavond in geweest. Valt toch tegen als je eerst in de grootste van Europa hebt gezeten.quote:
Reuzenrad is gayquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ben er vanavond in geweest. Valt toch tegen als je eerst in de grootste van Europa hebt gezeten.
Nee jij, smeerlap.quote:
Wel als je er binnen een minuut uit moet zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof tijd belangrijk is als je met een paar bloedmooie modellen achter in een busje zit
Ik wil mijn swans in een lekker soppige punani stoppen hoorquote:
Je moeder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil mijn swans in een lekker soppige punani stoppen hoor
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil mijn swans in een lekker soppige punani stoppen hoor
Ja, z'n vader heeft er geen.quote:
misschien z'n zusjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, z'n vader heeft er geen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
misschien z'n zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
misschien z'n zusjehad ik die maar eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Gadverdamme. Als je er een zou hebben, dan zou je zeker niet op "zo'n" manier ernaar kijken...quote:
johquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gadverdamme. Als je er een zou hebben, dan zou je zeker niet op "zo'n" manier ernaar kijken...
Maar zusjes van een anderquote:
Heb jij nog een zusje over?quote:
Picsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Heb jij nog een zusje over?
Dan mag jij er een van mij hebben.
Beter dan je eigenquote:
Da's toch vetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik krijg altijd wel complimenten over mijn zusjes
Of de vraag 'ey dat lekker wijf waar je mee binnen kwam? nieuwe vriendin?'
'dat is m'n zusje'
Mwah, van die trieste randfiguren die de hele godsganse dag voorbij je huis blijven rijden in de hoop dat ze naar buiten komen. Of beter nog; aanbellen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter dan je eigen![]()
[..]
Da's toch vet
Ik keek eerst naar de foto en daarna pas de tekst en ik had nog goed gegokt ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
eentje staat hier bij![]()
http://www.pijnenburgjuwe(...)pagename=Medewerkers
Hm... weet ik nog niks he. Mja wel sneu dat je die kutjochies aan de deur kreegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
A.S.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... weet ik nog niks he. Mja wel sneu dat je die kutjochies aan de deur kreeg
Haha, da's waar. Aan de andere kant ken ik dan weer iemand die 18 is en haar broer is 40quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook niet zo heel moeilijk, de andere vrouwen hadden m'n moeder kunnen zijn
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah, van die trieste randfiguren die de hele godsganse dag voorbij je huis blijven rijden in de hoop dat ze naar buiten komen. Of beter nog; aanbellen!
'hallo ik kom voor je zusje'
'welke van de twee?'
*achter z'n rug om naar z'n vrienden; 'het zijn er 2!'
'eh die donkerblonde'
'welke van de twee?'
'eh die lange?'
'welke van de twee?'
'eh...'
'nou ga even uitzoeken hoe ze heet en kom dan terug?'
'eh'
'doei'
*gooit deur dicht*
nee ge-wel-di-ge situaties gehad hoor...
Ik heb toevallig twee letters ingetikt, dat is toch niet voorzeggen?quote:
Ja, want dan is het niet zo moeilijk meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik heb toevallig twee letters ingetikt, dat is toch niet voorzeggen?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
Voor wie moest het moeilijk gemaakt worden?
Ze mag mij best wel pijpen hoor, alleen is ze 10 jaar te oud voor me.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Daar merk je niks van.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze mag mij best wel pijpen hoor, alleen is ze 10 jaar te oud voor me.
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
KloptIk wil dan niet weten of je het door hebt als je door een vent gepijpt wordt, als je geblinddoekt bent natuurlijk.
Ik bedoel, je merkt de leeftijd niet als je gepijpt wordt, maar zou je wel het verschil merken tussen man/vrouw? (Als je kijkt wel natuurlijk)quote:
Van welk bouwjaar is ze dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze mag mij best wel pijpen hoor, alleen is ze 10 jaar te oud voor me.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoel, je merkt de leeftijd niet als je gepijpt wordt, maar zou je wel het verschil merken tussen man/vrouw? (Als je kijkt wel natuurlijk)
Nou Ceased2Be, in dat geval, stuur haar maar door naar mij.quote:
Dan is ze 15 jaar te oud voor je.quote:
Geen idee. Ik heb me nog nooit laten pijpen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoel, je merkt de leeftijd niet als je gepijpt wordt, maar zou je wel het verschil merken tussen man/vrouw? (Als je kijkt wel natuurlijk)
Moet je d'r Hyves hebben?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou Ceased2Be, in dat geval, stuur haar maar door naar mij.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan is ze 15 jaar te oud voor je.
Nahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou Ceased2Be, in dat geval, stuur haar maar door naar mij.
Nee, want Ceased2Be werkt niet mee, kijk maar:quote:
en dan is het natuurlijk zinloos.quote:
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nee, want Ceased2Be werkt niet mee, kijk maar:
[..]
en dan is het natuurlijk zinloos.
Ik heb vandaag een boog gekocht... ik waarschuw maar evenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?
Ik ben onaantastbaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een boog gekocht... ik waarschuw maar even
Zo werkt het niet!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt haar toch gewoon zonder hulp van SiestToeBi haar hosselen?
PM even wat hyves adresjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zo werkt het niet!
Het is belangrijk om approval van de Grote Broer te krijgen.
Kereltjes die mijn zusjes willen hosselen krijgen uiteindelijk ook met mij te maken.
Precies... en wat ik tot nog toe heb begrepen vallen alle gozers al af die van bier drinken, voetbal en auto's houden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zo werkt het niet!
Het is belangrijk om approval van de Grote Broer te krijgen.
Kereltjes die mijn zusjes willen hosselen krijgen uiteindelijk ook met mij te maken.
Verzoek afgewezen: ze zijn beiden te oud voor je.quote:
uit 1989?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://itsmichabitch.hyves.nl/
aste
kutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies... en wat ik tot nog toe heb begrepen vallen alle gozers al af die van bier drinken, voetbal en auto's houden.
Een meisje die een gozer in een volle kroeg neerhoekte omdat ie aan haar kont zat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit wordt een mooie soap. Jongetjes die een meisje gaan hosselen, maar de grote broer gaat zich ermee bemoeien.
Ja die heeft ze als het goed is.quote:
Anders was het m'n broertje geweest en die heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die heeft ze als het goed is.
Kan niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
uit 1989?
![]()
Daar kunnen ze voor opgepakt worden man knulletje!
Zou wel moetenquote:
Kortom: 1 bezet, 1 pot.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef Ceased2Be het volgende:
1 bezet zusje en 1 zusje wat jongens maar stom vindt, ik ben niet echt een bron aan datebaar materiaal
Het enige positieve dat mijn leven niet uit bier, voetbal en auto's bestaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:25 schreef Ceased2Be het volgende:
1 bezet zusje en 1 zusje wat jongens maar stom vindt, ik ben niet echt een bron aan datebaar materiaal
leeftijd, pics?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb nog 2 vrijgezellen in de aanbieding.
Bemiddelingskosten: eenmalig ¤35,- per zusje.
De jongste is van '88, dus je bent te jong voor ze.quote:
haha, okeequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
De jongste is van '88, dus je bent te jong voor ze.
toch vreemd dat er kerels zijn die te jong zijn voor haar, terwijl ik haar nog altijd als baby zie
Jullie zijn allemaal baby's in vergelijking met Ceased en mij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
toch vreemd dat er kerels zijn die te jong zijn voor haar, terwijl ik haar nog altijd als baby zie
ik betaal 50 danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |