Hm... het is altijd fijn als je rechtop naar huis kanquote:
WP? White Power?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased heeft me zojuist ingehaald @ WP.
Mwoahaha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased heeft me zojuist ingehaald @ WP.
quote:
GEGEN DIE MAUER!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zit ik hier nu plotseling in het nazi-topic?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Niks mis met fout duits!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hey typ eens niet zoveel.quote:
succesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:25 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, straks een borrel van het werkIk heb er heul geen zin in maar m'n vader wil wel
Met die bbq liep dat ook al teringlang uit
Ja. Ze zijn hier 50+quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
succes![]()
ga maar lekker chickies hosselen
Gister zei eentje tegen mij:quote:
whahahah, prachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister zei eentje tegen mij:
'Je moet goed voor jezelf zorgen. Er staat een doos met koek op de kast. Je mag hier alles pakken. Behalve ons.'
En dan die beelden die ik voor me zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Altijd mooi he. Vanavond naar Shrek 4quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
En hoe is het in het mooie Den Bosch
veel plezierquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Altijd mooi he. Vanavond naar Shrek 4
Het gaat regenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef FedExpress het volgende:
dusals je echt wilt...
Jaja ik weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Mja ben vandeweek een paar dagen achter elkaar geweest. Even rust voor 't lichaam is ook niet verkeerd.quote:
haha, coolquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:16 schreef bijdehand het volgende:
goeiemorgen!
fed, ik ga naar ruben's party
Melding gemaakt van mogelijk illegaal gebruik van een container.quote:
hmm, das dan weer jammerquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Melding gemaakt van mogelijk illegaal gebruik van een container.![]()
Kwartje viel alleen een beetje laat dus ze moeten het zonder kenteken doen.
Het feest is nu al legendarischquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht dat dat feest allang was geweest.Er wordt al zolang over gepraat.
quote:Den Bosch met toeristisch imago op derde plaats
maandag 16 augustus 2010 | 14:26 | Laatst bijgewerkt op: maandag 16 augustus 2010 | 15:41
DEN BOSCH - Uit een onlangs uitgevoerd onderzoek onder achttien steden blijkt dat het toeristisch imago van Den Bosch goed is voor de derde plaats.
Met rapportcijfer 7,1 volgt Den Bosch Maastricht (7,5) en Amsterdam (7,3). Tilburg en Eindhoven komen er heel wat slechter vanaf. Beide steden eindigen met rapportcijfer 6,3 op de 18de plaats.
Ruim 500 mensen namen deel aan het onderzoek.
Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
Ik kan niet wachtenquote:Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
quote:
Kinderhand is gauw gevuldquote:
Bezorg mij maar een leuke man dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef FedExpress het volgende:
* FedExpress, voor al uw 24-uurs bezorgingen![]()
quote:Bommelding op station Den Bosch
DEN BOSCH - Bij de meldkamer van de politie is dinsdag rond 10.30 uur een bommelding binnengekomen voor het Centraal Station in Den Bosch.
De politie en brandweer zijn naar het station voor onderzoek. Over eventuele gevolgen voor de reizigers en het treinverkeer kon de politie nog niks zeggen.
http://www.nu.nl/binnenland/2314015/bommelding-station-bosch.html
omgquote:
quote:
Ja lach maar, ik ontplof hier zometeen.quote:
Nee joh, die bommen zijn meestal heel compact.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ontplof hier zometeen.
quote:Op last van de politie is al het treinverkeer van en naar Den Bosch stilgelegd, meldde ProRail. Opvallend is dat de NS ontkent dat het treinverkeer is stilgelegd.
quote:De politie en brandweer zijn naar het station voor onderzoek. Op last van de politie is al het treinverkeer van en naar Den Bosch stilgelegd, meldde ProRail kort voor 11.00 uur.
Wtf.quote:
quote:'s-Hertogenbosch
Dinsdag 17 Augustus 11:04
Oorzaak
Rond 's-Hertogenbosch verstoring treinverkeer.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 12:30 uur verholpen. Later volgt meer informatie.
Reisadvies
Ze hebben het al aangepast.quote:
Leuk, gaan ze weer iedereen verzamelen op het stationsplein voor maximaal effect?quote:
quote:Het station is deels afgezet, maar mensen kunnen wel in en uit.
ik denk het ja. wat dat betreft zijn ze hier altijd heel behulpzaamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Leuk, gaan ze weer iedereen verzamelen op het stationsplein voor maximaal effect?
quote:De bommelding op station Den Bosch is loos alarm. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.
Omroep Brabant, jeweettog.quote:
Dat valt wel mee, niet zo huilen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef FedExpress het volgende:
Kom mij eens ondersteunen in het NWS topic. Mensen haten op DB
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |