Mja ben vandeweek een paar dagen achter elkaar geweest. Even rust voor 't lichaam is ook niet verkeerd.quote:
haha, coolquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:16 schreef bijdehand het volgende:
goeiemorgen!
fed, ik ga naar ruben's party
Melding gemaakt van mogelijk illegaal gebruik van een container.quote:
hmm, das dan weer jammerquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Melding gemaakt van mogelijk illegaal gebruik van een container.![]()
Kwartje viel alleen een beetje laat dus ze moeten het zonder kenteken doen.
Het feest is nu al legendarischquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht dat dat feest allang was geweest.Er wordt al zolang over gepraat.
quote:Den Bosch met toeristisch imago op derde plaats
maandag 16 augustus 2010 | 14:26 | Laatst bijgewerkt op: maandag 16 augustus 2010 | 15:41
DEN BOSCH - Uit een onlangs uitgevoerd onderzoek onder achttien steden blijkt dat het toeristisch imago van Den Bosch goed is voor de derde plaats.
Met rapportcijfer 7,1 volgt Den Bosch Maastricht (7,5) en Amsterdam (7,3). Tilburg en Eindhoven komen er heel wat slechter vanaf. Beide steden eindigen met rapportcijfer 6,3 op de 18de plaats.
Ruim 500 mensen namen deel aan het onderzoek.
Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
Ik kan niet wachtenquote:Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
quote:
Kinderhand is gauw gevuldquote:
Bezorg mij maar een leuke man dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef FedExpress het volgende:
* FedExpress, voor al uw 24-uurs bezorgingen![]()
quote:Bommelding op station Den Bosch
DEN BOSCH - Bij de meldkamer van de politie is dinsdag rond 10.30 uur een bommelding binnengekomen voor het Centraal Station in Den Bosch.
De politie en brandweer zijn naar het station voor onderzoek. Over eventuele gevolgen voor de reizigers en het treinverkeer kon de politie nog niks zeggen.
http://www.nu.nl/binnenland/2314015/bommelding-station-bosch.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |