omgquote:
quote:
Ja lach maar, ik ontplof hier zometeen.quote:
Nee joh, die bommen zijn meestal heel compact.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ontplof hier zometeen.
quote:Op last van de politie is al het treinverkeer van en naar Den Bosch stilgelegd, meldde ProRail. Opvallend is dat de NS ontkent dat het treinverkeer is stilgelegd.
quote:De politie en brandweer zijn naar het station voor onderzoek. Op last van de politie is al het treinverkeer van en naar Den Bosch stilgelegd, meldde ProRail kort voor 11.00 uur.
Wtf.quote:
quote:'s-Hertogenbosch
Dinsdag 17 Augustus 11:04
Oorzaak
Rond 's-Hertogenbosch verstoring treinverkeer.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 12:30 uur verholpen. Later volgt meer informatie.
Reisadvies
Ze hebben het al aangepast.quote:
Leuk, gaan ze weer iedereen verzamelen op het stationsplein voor maximaal effect?quote:
quote:Het station is deels afgezet, maar mensen kunnen wel in en uit.
ik denk het ja. wat dat betreft zijn ze hier altijd heel behulpzaamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Leuk, gaan ze weer iedereen verzamelen op het stationsplein voor maximaal effect?
quote:De bommelding op station Den Bosch is loos alarm. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.
Omroep Brabant, jeweettog.quote:
Dat valt wel mee, niet zo huilen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef FedExpress het volgende:
Kom mij eens ondersteunen in het NWS topic. Mensen haten op DB
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |