Hm... het is altijd fijn als je rechtop naar huis kanquote:
WP? White Power?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased heeft me zojuist ingehaald @ WP.
Mwoahaha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased heeft me zojuist ingehaald @ WP.
quote:
GEGEN DIE MAUER!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zit ik hier nu plotseling in het nazi-topic?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Niks mis met fout duits!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:20 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hey typ eens niet zoveel.quote:
succesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:25 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, straks een borrel van het werkIk heb er heul geen zin in maar m'n vader wil wel
Met die bbq liep dat ook al teringlang uit
Ja. Ze zijn hier 50+quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
succes![]()
ga maar lekker chickies hosselen
Gister zei eentje tegen mij:quote:
whahahah, prachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister zei eentje tegen mij:
'Je moet goed voor jezelf zorgen. Er staat een doos met koek op de kast. Je mag hier alles pakken. Behalve ons.'
En dan die beelden die ik voor me zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Altijd mooi he. Vanavond naar Shrek 4quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
En hoe is het in het mooie Den Bosch
veel plezierquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Altijd mooi he. Vanavond naar Shrek 4
Het gaat regenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef FedExpress het volgende:
dusals je echt wilt...
Jaja ik weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |