Heerlen ftw!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:43 schreef candygirl het volgende:
haai, mennnn wat een fraky dromen gehad![]()
nu de stad Heerlen in en die onveilig maken
Ja weet ik, maar ik dacht niemand gooit m dicht, dan open ik alvast een nieuwequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had de lapo toch?niet meer dan fatsoenlijk ff een verse te maken dan
geen idee, ik ben niet zo van de velgenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:44 schreef postmortum het volgende:
Alexxx zijn er wel andere leuke velgen voor een Ibiza te krijgen?
haha heb pas sinds 2 weken een nieuwe autoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet zo van de velgenheb nog wel 4 sportvelgen te koop voor 1000 euro, moet je wel de auto die er boven zit er bij kopen
[ afbeelding ]
weet niet of die passen. zit ook een sportstuur in
OMG een niva. Bazenauto.quote:
Een ibiza of volg ik t weer niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha heb pas sinds 2 weken een nieuwe auto
de 111 rijd niet, dus gaat puur om de velgen nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha heb pas sinds 2 weken een nieuwe auto
sinds mijn 8e mijn droomauto. en nu heb ik er eenquote:
ja , aangezien mijn vorige auto totall loss is gereden door iemand die geen voorrang gafquote:
Ik ben zelden jaloers op andermans auto maar een Niva.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de 111 rijd niet, dus gaat puur om de velgen nu
[..]
sinds mijn 8e mijn droomauto. en nu heb ik er een
Oei das kut, maar wel leuk zo´n Ibizaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja , aangezien mijn vorige auto totall loss is gereden door iemand die geen voorrang gaf
ik ga solliciteren bij de Lada importeur, als je er een wilt hoorik het welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben zelden jaloers op andermans auto maar een Niva.![]()
heb er 3/4 jaar in moeten meerijden (auto van ex) wat een lelijke baggerwagen is het toch, en deze viel ook nog half uit elkaar, ik was zo blij toen ie eindelijk toto was na het rijden tegen een paaltjequote:
Loop een willekeurige bandenboer (Rouwette in Klimmen of Landgraaf) of loop Heuts binnen en je ziet genoeg velgen die onder je Ibiza passen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:44 schreef postmortum het volgende:
Trouwens ik vind Candygirl er lekker uitzien![]()
Dikke 121?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef postmortum het volgende:
volgende auto wordt een 121 puur om er berenvelgen op te zetten
Tegenwoordig selecteer je een lover aan de hand van zijn autoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb er 3/4 jaar in moeten meerijden (auto van ex) wat een lelijke baggerwagen is het toch, en deze viel ook nog half uit elkaar, ik was zo blij toen ie eindelijk toto was na het rijden tegen een paaltje
Dan is Alexxx de grote pimp.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:57 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Tegenwoordig selecteer je een lover aan de hand van zijn auto
dat boeit me nog steeds niet, wat iemand rijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:57 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dikke 121?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:57 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
afgelopen half jaar 3 korte relaties gehad, 1 is verliefd op me geworden bij het offroaden, een ander vond me wel heel interessant nadat ze een foto van mij met de Niva zagquote:
heuts heb ik onzettend slechte ervaring meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Loop een willekeurige bandenboer (Rouwette in Klimmen of Landgraaf) of loop Heuts binnen en je ziet genoeg velgen die onder je Ibiza passen.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
afgelopen half jaar 3 korte relaties gehad, 1 is verliefd op me geworden bij het offroaden, een ander vond me wel heel interessant nadat ze een foto van mij met de Niva zag
Ik ook, heb er stage gelopen maarjaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
heuts heb ik onzettend slechte ervaring mee
Eijkenboom is Koningsbosch heeft ze misschien , weet niet waar jij vandaan komtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:01 schreef Tism het volgende:
Ik moet 4 VREDESTEIN SPOTRAC 2 banden zien te vinden voordat mijn wagen aan een APK-tje onderworpen wordt, weet iemand nog een goede bandenboer die ze zou kunnen hebben en heel erg lief is voor mijn zachtmetale velgen!?..
Roermond..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
Eijkenboom is Koningsbosch heeft ze misschien , weet niet waar jij vandaan komt
Rouwette in Klimmen/Landgraaf.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:01 schreef Tism het volgende:
Ik moet 4 VREDESTEIN SPOTRAC 2 banden zien te vinden voordat mijn wagen aan een APK-tje onderworpen wordt, weet iemand nog een goede bandenboer die ze zou kunnen hebben en heel erg lief is voor mijn zachtmetale velgen!?..
Mijn eerste twee auto's waren Citroen Visas, toen dacht iedereen dat ik wel een enorme piemel moest hebben, soort van omgekeerde peniscompensatiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zie je wel!
Die van mij trekt wel ook veel positieve reacties maar nog niets dat ergens toe leidde.
waarschijnlijk te ver weg voor jou , maar je kan ze altijd even bellen.quote:
Mijn laatste PTA post dan, @ Alexxx: een ferrarirode 2009 Fiat 500!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Begint hier sinds Alexxx er is steeds meer op PTA te lijken.
ik kom hier al sinds deel 20 of zo?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Begint hier sinds Alexxx er is steeds meer op PTA te lijken.
dan krijg je vast veel mannelijke aandacht ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:06 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Mijn laatste PTA post dan, @ Alexxx: een ferrarirode 2009 Fiat 500!
Ja prima! Ik rij nagenoeg 90% van de kilometers alleen dus de stoel kan ver genoeg naar achter. Daarentegen ook al een aantal keer met z'n zessen er in gereden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef .ZilveR. het volgende:
Kun jij in die 500 normaal zitten![]()
Vriendin van me heeft er een, en haar vriend kan er nauwelijks in zitten
Ligt eraan,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef sproetjes het volgende:
even iets heel anders
ik krijg de keuze uit volgende contracten: in overleg of op oproepbasis
is er nog verschil? ik weet wel wat het inhoud, en ik neig zelf naar in overleg, maar heeft het verder nog voordelen/nadelen?
is in overleg niet met vaste uren , bijvoorbeeld 20 uur per week en oproepbasis niet gewoon een 0-uren contract?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef sproetjes het volgende:
even iets heel anders
ik krijg de keuze uit volgende contracten: in overleg of op oproepbasis
is er nog verschil? ik weet wel wat het inhoud, en ik neig zelf naar in overleg, maar heeft het verder nog voordelen/nadelen?
Dat is heel kort door de bocht, maar om een echt oordeel te vellen moet ik de contracten zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
is in overleg niet met vaste uren , bijvoorbeeld 20 uur per week en oproepbasis niet gewoon een 0-uren contract?
ik ook eigenlijk , maar een 0-urencontact zuigtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is heel kort door de bocht, maar om een echt oordeel te vellen moet ik de contracten zien.
dat klopt eigenlijk wel of : Van Maaseik tot Sint Truidenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
Du verrekte sjtômme Fries! Ut môt netuurlik zièn: 'Vaan Eijsde wies de Mookerhei' !
0 uren contract bestaat trouwens niet meer (op de horeca na) als je een periode van 3 maanden of meer vaste dagen/uren werkt is er een rechtsvermoeden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk , maar een 0-urencontact zuigt
daarom wil ik ook geen oproep contract, daar hebik niks aan ivm vaste lasten, wat ik ze ook gemaild heb nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk , maar een 0-urencontact zuigt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
Du verrekte sjtômme Fries! Ut môt netuurlik zièn: 'Vaan Eijsde wies de Mookerhei' !
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daarom wil ik ook geen oproep contract, daar hebik niks aan ivm vaste lasten, wat ik ze ook gemaild heb nu
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
sportschool instructricegroepslessen geven en fitness
hoiquote:
quote:
ik heb een jaar bij een ambulanceboer gewerkt, been there, done thatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
sproetjes krijgt een blauwe zwaailamp met sirene.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
sproetjes krijgt een blauwe zwaailamp met sirene.
zie je wel dat een vrouwenberoep isquote:
Mag je vinden, ik vind het tofquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
zie je wel dat een vrouwenberoep is
Ik heb bedrijfskleding van mn stichting, telt dat ook?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik vind het tof
zitten ook vaak zat lekkere kerels in die uniformen(de jongere generatie dan, geen 40+ bierbuiken aub)
maar ik heb sowieso een zwak voor mannen in uniform![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef friekin_ het volgende:
Hoiii. Het ging goed
Nu huisje even snel schoonmaken etc. OpruimenWas doen. Want dan komt mijn lief
![]()
Tas; ben je wel al klaar voor de grote ontmoeting?
Alleen de voetzolen? of ook de hielen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Tism het volgende:
Te gek!..Morgen krijgt mijn auto nieuwe sloffen..
Alleen de voetzolen? of inclusief hielen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
In Maasbracht zit een bedrijfje wat niet te duur is..
Alleen de voetzolen, ik heb al prachtige hielen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alleen de voetzolen? of inclusief hielen?
quote:
Weet je hoe hard ik heb zitten leren jong.quote:
Ik ben nog wat pogingen aan't doen met hulp van mijn moeder omdat er toch ook wel wat rare dingen met leraren die langdurig uitvallen etc. dit jaar uit zijn voorgevallen. Maar zal toch wel niks meer worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is klote.
Kon je je er niet meer doorheen lullen?
Ik als een meiske uit de seventies. Bloemen in mijn haar, bloemetjesjurkjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef Tassiepassie het volgende:
pffffff boodschapjes zijn binnen, water ligt koud, ijsblokjes liggen klaar, en zo de saus voor de pasta opzetten en dan nog zuigen en dweilen pffff warm![]()
Ik zie er straks uit als een sloofje
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik als een meiske uit de seventies. Bloemen in mijn haar, bloemetjesjurkje
Ik heb sowieso het leukste accessoire aan mijn hand hangen danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ziet iig 1 van ons 2 er leuk uit vandaag
Ik vind de mijne toch leuker hoor, maar dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het leukste accessoire aan mijn hand hangen dan
toch nog iets langer dan een uur volgehouden, tussendoor wel 7 folders gelezen ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedankt!
zo ff dvd kijken
en 20 keer op pauze zetten om andere dingen tussendoor te doen, ik ken mezelf
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch nog iets langer dan een uur volgehouden, tussendoor wel 7 folders gelezen ook![]()
jawelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is de film dus niet boeiend genoeg?
quote:
dat werkt alleen als er een leuke vrouw bovenop me ligtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zak chips, fles cola en genieten van de film. Nergens aan denken en alleen naar dat scherm kijken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat werkt alleen als er een leuke vrouw bovenop me ligtMaar dan mis ik alsnog de helft van de film
maar goed ik ga weer ff naar beneden
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als er een leuke vrouw bovenop me ligt, dan kijk ik helemaal geen TV.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef friekin_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB EEN BAAAAN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ben alweer thuis, was wel even lekker op terras bij Bracke of coursequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Heerlen ftw!
Ik ga vanmiddag terrasje doen daaro als 't weer zo doorzet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:44 schreef postmortum het volgende:
Trouwens ik vind Candygirl er lekker uitzien![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
0 uren contract bestaat trouwens niet meer (op de horeca na) als je een periode van 3 maanden of meer vaste dagen/uren werkt is er een rechtsvermoeden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zak chips, fles cola Tuut chips, fles bier en genieten van de film. Nergens aan denken en alleen naar dat scherm kijken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB EEN BAAAAN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een leuke receptiemiep bij een vakantiepark in Weert
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef friekin_ het volgende:
quote:
haha ik krijg zelf al leuk en lief gezelschap zo dus ik ga echt niet wegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Overleven we ook wel weer. Maar je mag altijd binnen komen om me gezelschap te komen brengen.
gefeliiiiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zojuist ook goed nieuws te horen gekregen. Al tijdens mijn afstuderen ga ik een project leiden onder het toeziend oog van mijn begeleider. Als dat goed gaat lopen dan kan ik ook na mijn afstuderen daar wellicht blijven.
Je bent onwetend en daar maakt een werkgever gebruik vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:22 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt niet!!! ik heb dat al 3 jaar en zou er ook nooit meer aan beginnen
de ene week 50 uur en de andere week 0 uur, of een maand niet en dan 3 wel!
Dat is mijn probleem nu ook juist en krijg er devan
http://www.juristenteam.n(...)urrent_pagina_ID=769quote:Rechtsvermoeden van een arbeidsovereenkomst
Werk je in een periode van drie opeenvolgende maanden elke week of tenminste twintig uur per maand, dan ontstaat het rechtsvermoeden dat je op basis van een arbeidsovereenkomst aan het werk bent. Het aantal uren waarvoor een arbeidsovereenkomst tot stand is gekomen, is afhankelijk van het gemiddeld aantal gewerkte uren over de afgelopen drie maanden dat je hebt gewerkt. Door de introductie van het rechtsvermoeden kan de werkgever niet langer ontkennen dat er sprake is van een arbeidsovereenkomst als je regelmatig werkt. Het rechtsvermoeden betekent dat de werkgever kan ontkennen dat er sprake is van een arbeidsovereenkomst. Hij moet dan wel gemotiveerd aangeven om welke reden er volgens hem geen arbeidsovereenkomst is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je bent onwetend en daar maakt een werkgever gebruik van!
[..]
http://www.juristenteam.n(...)urrent_pagina_ID=769
troostkussiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef candygirl het volgende:
[..]
laat ook maar, krijg er zo devan
![]()
en ben nog op een antwoord aan het wachten
thxquote:
Jij staat in je recht als je aan die voorwaarden voldoet. (tenzij ze onder de Horeca CAO vallen)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
thx
kan ik wel gebruiken, heb vandaag echt zo'n baal dagje vandaag erom![]()
kan niet zo goed tegen onzekerheid en onduidelijke antwoorden![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:17 schreef friekin_ het volgende:
Jouw Tip 5 op de Frontpage...
Kijk mij eens enthousiast doen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Rifoki het volgende:
Wat 'n mixed feelings hiero.
friekin, thanks for the link, straks eens wat meer downloaden van die eerste 2, klinkt nice!
secret lover?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Graag gedaan
Oh. Ik heb me zojuist versproken tegen mijn moeder over mijn vent
Nee, ik uit dat soort dingen pas als ik een paar maanden in de relatie zitquote:
mijn ouders merken het altijd meteen aan me als ik in een relatie zit, ben dan veel gelukkiger en zo over het algemeenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, ik uit dat soort dingen pas als ik een paar maanden in de relatie zitIk woon niet bij mijn moeder, waarom zou ik het eerder moeten zeggen?
Ja, ze had het ook al door zei ze.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn ouders merken het altijd meteen aan me als ik in een relatie zit, ben dan veel gelukkiger en zo over het algemeen![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een rust hier, iedereen de huldiging aan t kijken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Graag gedaan
Oh. Ik heb me zojuist versproken tegen mijn moeder over mijn vent
no worries! Relax! Saus prutteld nog wel ff door en pasta kook ik als jullie er bijna zijn dan kunnen we meteen aanvallenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Hij was net echt leip aan de foon. Hij weet nu dat we naar jou toe gaan.
"Ja hee, dan denkt ze ook, met welke zwerver komt Marij nu weer aan"
Je wilt niet weten hoeveel uur ik per dag heb zitten leren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat dit heel hard gaat klinken, maar je hebt het toch echt zelf gedaan.
Dan heb je door het jaar heen niet genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel uur ik per dag heb zitten leren.
Uiteindelijk ga je er niet slechter van worden denk ik. In mijn middelbare schooltijd verliep het ook niet altijd zoals ik gehoopt had, maar uiteindelijk kom je wel goed terecht.quote:
Ik begrijp ook wel dat het uiteindelijk alleen maar beter zal zijn maar het is natuurlijk wel zuur dat een groot deel van m'n vrienden nu volgend jaar eindexamen etc. doet zonder mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je er niet slechter van worden denk ik. In mijn middelbare schooltijd verliep het ook niet altijd zoals ik gehoopt had, maar uiteindelijk kom je wel goed terecht.
ik heb met hoge cijfers mijn VWO diploma gehaald, en ben nu een werkeloze magazijnarbeider, wanneer kom ik goed terecht?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je er niet slechter van worden denk ik. In mijn middelbare schooltijd verliep het ook niet altijd zoals ik gehoopt had, maar uiteindelijk kom je wel goed terecht.
Wanneer je een vervolgopleiding gaat doen? Of eens op zoek gaat naar een andere baan misschien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb met hoge cijfers mijn VWO diploma gehaald, en ben nu een werkeloze magazijnarbeider, wanneer kom ik goed terecht?
Ik neem aan dat je na het VWO ook nog iets gedaan hebt en dat dat geen opleiding tot magazijnarbeider is geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb met hoge cijfers mijn VWO diploma gehaald, en ben nu een werkeloze magazijnarbeider, wanneer kom ik goed terecht?
Tot magazijnchef ook goed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je na het VWO ook nog iets gedaan hebt en dat dat geen opleiding tot magazijnarbeider is geweest.
Als je iets na je VWO gaat lerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg hallo, niet op ons afkuren hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wanneer je een vervolgopleiding gaat doen? Of eens op zoek gaat naar een andere baan misschien.
Zie trouwens al dat het volgende topic nummertje 50 gaat worden.Dat moet toch gevierd worden.
Overigens staan nummer 41 en verder niet meer in de OP.Ik ga meer eens op zoektocht als jullie allemaal te lui zijn om die zelf even toe te voegen.
Ik ben wel de enigste die dat af en toe doet samen met MPG.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zeg hallo, niet op ons afkuren he
Ik heb er geen rechten toequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben wel de enigste die dat af en toe doet samen met MPG.
ik kan ook geen wiki aanpassen dus kan wel steeds alles gaan copy pasten, maar topic erna is dat weer weg als de wiki niet is aangepastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik kan t nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vond mijn onvermogen best een goede smoesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Lastig he, inloggen op de Fok! Wiki. Iedereen kan dat hoor, je hoeft alleen maar even in te loggen daar dus. Dat kan als het goed is gewoon met je Fok! username en password, en zoniet dan moet je gewoon even snel een account aanmaken. Zo gebeurd.
ik wist t echt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik vond mijn onvermogen best een goede smoes
Zal ik dan ff teruglachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Tism het volgende:
Allee! Ik zal eens vriendelijk naar gullie lachen..
Dan weet jij vast het antwoord op de vraag waarom je niet rechtdoor mag op ene T splitsing!..quote:
Oh en jij beslist dat in je eentje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Zo. OP is weer helemaal up-to-date. Heb die lange lijst met namen van users ook maar eruit gehaald, we moeten het vanaf nu maar gewoon met de UI's doen!
Ligt er maar net aan waar je vandaan komt hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan weet jij vast het antwoord op de vraag waarom je niet rechtdoor mag op ene T splitsing!..
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Zo. OP is weer helemaal up-to-date. Heb die lange lijst met namen van users ook maar eruit gehaald, we moeten het vanaf nu maar gewoon met de UI's doen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uit
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Lastig he, inloggen op de Fok! Wiki. Iedereen kan dat hoor, je hoeft alleen maar even in te loggen daar dus. Dat kan als het goed is gewoon met je Fok! username en password, en zoniet dan moet je gewoon even snel een account aanmaken. Zo gebeurd.
Ik ken 't wel, heb er alleen al iets langer last van. Frustrerend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef candygirl het volgende:
even ego berichtje hier voel me echt![]()
![]()
wilde vandaag zoveel doen maar komt er maar niet van door mijn "onrusitge" hoofd
Maar een account aanmaken daar is zo gepiept.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een apart account voor aanmaken. Wiki draait los van de andere delen van FOK!.
wat is democrate waard in een provincie met extreem veel PVV stemmers?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Inderdaad, waar moet het heen met de democratie
Toch 1 op de 4 uit dit topic!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is democrate waard in een provincie met extreem veel PVV stemmers?
*bukt*
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*
Vraag het aan Geert, die heeft overal goede antwoorden opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*
echt waar???quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uit
Noo!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt waar???
Nu ga ik helemaal huilen
Ja staat nog gewoon in de Wiki dus maak je maar niet druk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt waar???
Nu ga ik helemaal huilen
Als het je niet aanstaat ben je vrij om weg te gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*
]quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja staat nog gewoon in de Wiki dus maak je maar niet druk.
Ons huidige kabinet valt nog voordat we een fatsoenlijke coalitie hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Door 't WK zou je helemaal vergeten dat we nog steeds geen coalitie hebben.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Als het hier niet zo'n gedoe was om te stemmen had ik Rutte gestemd
Dat gaat em niet worden denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Achja, Paars Plus ging toch een serieuze poging wagen?
Als echte Nederbelg ben ik gewend coalitieloos door het leven te gaan
Dat heet gewoon vriendelijk begroeten !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit lijkt wel de nachtbagger met al dat gezwaai
Weet ik, maar blijft toch een hoop gezwaai.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heet gewoon vriendelijk begroeten !
Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat zijn jullie van plan met dit mooie weer komende weken ?
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Veel spannendsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.
Klopt. Sinds ik gestopt ben bij de politie moet ik flink beuren om rond te komenquote:
Flink aan het werk. Gedurende het WK best veel vrij gehad. Hopelijk kan ik eind augustus weer een aantal vrije dagen opnemen. Rond Solar ben ik sowieso vrij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook op de dagen dat je moet werken kun je dingen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even
Moet nog 3 dagen werken
En weekends danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.
Werken, Werken en werken. Pas in September 3 weken vakantie. En dan lekker met de caravan en hond richting Italië.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk heb je nog fijn weer in September, maar dat zal vast wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken, Werken en werken. Pas in September 3 weken vakantie. En dan lekker met de caravan en hond richting Italië.
Wat een werken jullie veel zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flink aan het werk. Gedurende het WK best veel vrij gehad. Hopelijk kan ik eind augustus weer een aantal vrije dagen opnemen. Rond Solar ben ik sowieso vrij.
Oh ja, vrijdag vergaderen bij de voetbalclub, zaterdag schilderen, zal wel uit gaan denk ik ik, dat plan ik niet zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook op de dagen dat je moet werken kun je dingen doen
Gezellig buurten bij vrienden bijvoorbeeld
[..]
En weekends dan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je nog fijn weer in September, maar dat zal vast wel.
Als ik kan en ik mag bij mama slapen ga ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen als jij gaat!![]()
Caro![]()
mooie vrouw ook
Marijkequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was en ik houd wel van gezelligMag ik meespelen hier?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was en ik houd wel van gezelligMag ik meespelen hier?
quote:
Daar moet ik nog achter komenquote:
Dan ga ik bij jou slapen, hoef ik de brug niet over met mn zatte kopquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik. Hell, dat is op kruipafstand van hier.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik. Hell, dat is op kruipafstand van hier.
ik denk zomaar dat het verstandig is dat ik ook ergens een slaapplek charter als ik gaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik kan en ik mag bij mama slapen ga ik
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat het verstandig is dat ik ook ergens een slaapplek charter als ik ga
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achter komenBen momenteel meer fan van het accentje, mits niet te overdreven aanwezig
![]()
De originele zachte gé is hier zeker aanwezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achter komenBen momenteel meer fan van het accentje, mits niet te overdreven aanwezig
![]()
Die muziek boeit niet, het is gezellig :pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek. Veel plezier alvast.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek. Veel plezier alvast.
quote:
Nou, ik heb vaak genoeg nederlandse woorden er tussenquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die muziek boeit niet, het is gezellig :p
Had ik al gezien. Maar daar zit niets tussen voor mij. En als ik naar een concert ga, dan is het voor de muziek, sfeer boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je naar één van de andere optredens. Of voor de sfeer. www.zomerparkfeest.nl
Joah! Mag suikertaartje ook mee?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De originele zachte gé is hier zeker aanwezig
Maar jij bent geen jongetje toch?quote:
Wat wat? Ik snap je nietquote:
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! Mag suikertaartje ook mee?Die is ook verliefd op Caro
quote:[..]