Heerlen ftw!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:43 schreef candygirl het volgende:
haai, mennnn wat een fraky dromen gehad![]()
nu de stad Heerlen in en die onveilig maken
Ja weet ik, maar ik dacht niemand gooit m dicht, dan open ik alvast een nieuwequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had de lapo toch?niet meer dan fatsoenlijk ff een verse te maken dan
geen idee, ik ben niet zo van de velgenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:44 schreef postmortum het volgende:
Alexxx zijn er wel andere leuke velgen voor een Ibiza te krijgen?
haha heb pas sinds 2 weken een nieuwe autoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet zo van de velgenheb nog wel 4 sportvelgen te koop voor 1000 euro, moet je wel de auto die er boven zit er bij kopen
[ afbeelding ]
weet niet of die passen. zit ook een sportstuur in
OMG een niva. Bazenauto.quote:
Een ibiza of volg ik t weer niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha heb pas sinds 2 weken een nieuwe auto
de 111 rijd niet, dus gaat puur om de velgen nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha heb pas sinds 2 weken een nieuwe auto
sinds mijn 8e mijn droomauto. en nu heb ik er eenquote:
ja , aangezien mijn vorige auto totall loss is gereden door iemand die geen voorrang gafquote:
Ik ben zelden jaloers op andermans auto maar een Niva.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de 111 rijd niet, dus gaat puur om de velgen nu
[..]
sinds mijn 8e mijn droomauto. en nu heb ik er een
Oei das kut, maar wel leuk zo´n Ibizaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja , aangezien mijn vorige auto totall loss is gereden door iemand die geen voorrang gaf
ik ga solliciteren bij de Lada importeur, als je er een wilt hoorik het welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben zelden jaloers op andermans auto maar een Niva.![]()
heb er 3/4 jaar in moeten meerijden (auto van ex) wat een lelijke baggerwagen is het toch, en deze viel ook nog half uit elkaar, ik was zo blij toen ie eindelijk toto was na het rijden tegen een paaltjequote:
Loop een willekeurige bandenboer (Rouwette in Klimmen of Landgraaf) of loop Heuts binnen en je ziet genoeg velgen die onder je Ibiza passen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:44 schreef postmortum het volgende:
Alexxx zijn er wel andere leuke velgen voor een Ibiza te krijgen?
Trouwens ik vind Candygirl er lekker uitzien![]()
Dikke 121?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef postmortum het volgende:
volgende auto wordt een 121 puur om er berenvelgen op te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |