Zal ik dan ff teruglachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Tism het volgende:
Allee! Ik zal eens vriendelijk naar gullie lachen..
Dan weet jij vast het antwoord op de vraag waarom je niet rechtdoor mag op ene T splitsing!..quote:
Oh en jij beslist dat in je eentje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Zo. OP is weer helemaal up-to-date. Heb die lange lijst met namen van users ook maar eruit gehaald, we moeten het vanaf nu maar gewoon met de UI's doen!
Ligt er maar net aan waar je vandaan komt hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan weet jij vast het antwoord op de vraag waarom je niet rechtdoor mag op ene T splitsing!..
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Zo. OP is weer helemaal up-to-date. Heb die lange lijst met namen van users ook maar eruit gehaald, we moeten het vanaf nu maar gewoon met de UI's doen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uit
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Lastig he, inloggen op de Fok! Wiki. Iedereen kan dat hoor, je hoeft alleen maar even in te loggen daar dus. Dat kan als het goed is gewoon met je Fok! username en password, en zoniet dan moet je gewoon even snel een account aanmaken. Zo gebeurd.
Ik ken 't wel, heb er alleen al iets langer last van. Frustrerend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef candygirl het volgende:
even ego berichtje hier voel me echt![]()
![]()
wilde vandaag zoveel doen maar komt er maar niet van door mijn "onrusitge" hoofd
Maar een account aanmaken daar is zo gepiept.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een apart account voor aanmaken. Wiki draait los van de andere delen van FOK!.
wat is democrate waard in een provincie met extreem veel PVV stemmers?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Inderdaad, waar moet het heen met de democratie
Toch 1 op de 4 uit dit topic!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is democrate waard in een provincie met extreem veel PVV stemmers?
*bukt*
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*
Vraag het aan Geert, die heeft overal goede antwoorden opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*
echt waar???quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uit
Noo!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt waar???
Nu ga ik helemaal huilen
Ja staat nog gewoon in de Wiki dus maak je maar niet druk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt waar???
Nu ga ik helemaal huilen
Als het je niet aanstaat ben je vrij om weg te gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*
]quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja staat nog gewoon in de Wiki dus maak je maar niet druk.
Ons huidige kabinet valt nog voordat we een fatsoenlijke coalitie hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Door 't WK zou je helemaal vergeten dat we nog steeds geen coalitie hebben.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Als het hier niet zo'n gedoe was om te stemmen had ik Rutte gestemd
Dat gaat em niet worden denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Achja, Paars Plus ging toch een serieuze poging wagen?
Als echte Nederbelg ben ik gewend coalitieloos door het leven te gaan
Dat heet gewoon vriendelijk begroeten !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit lijkt wel de nachtbagger met al dat gezwaai
Weet ik, maar blijft toch een hoop gezwaai.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heet gewoon vriendelijk begroeten !
Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat zijn jullie van plan met dit mooie weer komende weken ?
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Veel spannendsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.
Klopt. Sinds ik gestopt ben bij de politie moet ik flink beuren om rond te komenquote:
Flink aan het werk. Gedurende het WK best veel vrij gehad. Hopelijk kan ik eind augustus weer een aantal vrije dagen opnemen. Rond Solar ben ik sowieso vrij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |