Zal ik dan ff teruglachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Tism het volgende:
Allee! Ik zal eens vriendelijk naar gullie lachen..

Dan weet jij vast het antwoord op de vraag waarom je niet rechtdoor mag op ene T splitsing!..quote:

Oh en jij beslist dat in je eentje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Zo. OP is weer helemaal up-to-date. Heb die lange lijst met namen van users ook maar eruit gehaald, we moeten het vanaf nu maar gewoon met de UI's doen!

Ligt er maar net aan waar je vandaan komt hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan weet jij vast het antwoord op de vraag waarom je niet rechtdoor mag op ene T splitsing!..

staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Zo. OP is weer helemaal up-to-date. Heb die lange lijst met namen van users ook maar eruit gehaald, we moeten het vanaf nu maar gewoon met de UI's doen!

quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uit
 Heb ik dat gedaan?
 Heb ik dat gedaan?  

quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Lastig he, inloggen op de Fok! Wiki. Iedereen kan dat hoor, je hoeft alleen maar even in te loggen daar dus. Dat kan als het goed is gewoon met je Fok! username en password, en zoniet dan moet je gewoon even snel een account aanmaken. Zo gebeurd.

Ik ken 't wel, heb er alleen al iets langer last van. Frustrerend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef candygirl het volgende:
even ego berichtje hier voel me echt

wilde vandaag zoveel doen maar komt er maar niet van door mijn "onrusitge" hoofd

Maar een account aanmaken daar is zo gepiept.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een apart account voor aanmaken. Wiki draait los van de andere delen van FOK!.
 Gewoon doen dus.
 Gewoon doen dus.

wat is democrate waard in een provincie met extreem veel PVV stemmers?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Inderdaad, waar moet het heen met de democratie

Toch 1 op de 4 uit dit topic!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is democrate waard in een provincie met extreem veel PVV stemmers?
*bukt*

quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*

Vraag het aan Geert, die heeft overal goede antwoorden opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*bukt*

echt waar???quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat candygirl er eindelijk in, mik jij haar er weer uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |