Je wilt niet weten hoeveel uur ik per dag heb zitten leren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat dit heel hard gaat klinken, maar je hebt het toch echt zelf gedaan.
Dan heb je door het jaar heen niet genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel uur ik per dag heb zitten leren.
Uiteindelijk ga je er niet slechter van worden denk ik. In mijn middelbare schooltijd verliep het ook niet altijd zoals ik gehoopt had, maar uiteindelijk kom je wel goed terecht.quote:
Ik begrijp ook wel dat het uiteindelijk alleen maar beter zal zijn maar het is natuurlijk wel zuur dat een groot deel van m'n vrienden nu volgend jaar eindexamen etc. doet zonder mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je er niet slechter van worden denk ik. In mijn middelbare schooltijd verliep het ook niet altijd zoals ik gehoopt had, maar uiteindelijk kom je wel goed terecht.
ik heb met hoge cijfers mijn VWO diploma gehaald, en ben nu een werkeloze magazijnarbeider, wanneer kom ik goed terecht?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je er niet slechter van worden denk ik. In mijn middelbare schooltijd verliep het ook niet altijd zoals ik gehoopt had, maar uiteindelijk kom je wel goed terecht.
Wanneer je een vervolgopleiding gaat doen? Of eens op zoek gaat naar een andere baan misschien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb met hoge cijfers mijn VWO diploma gehaald, en ben nu een werkeloze magazijnarbeider, wanneer kom ik goed terecht?
Ik neem aan dat je na het VWO ook nog iets gedaan hebt en dat dat geen opleiding tot magazijnarbeider is geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb met hoge cijfers mijn VWO diploma gehaald, en ben nu een werkeloze magazijnarbeider, wanneer kom ik goed terecht?
Tot magazijnchef ook goed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je na het VWO ook nog iets gedaan hebt en dat dat geen opleiding tot magazijnarbeider is geweest.
Als je iets na je VWO gaat lerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg hallo, niet op ons afkuren hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wanneer je een vervolgopleiding gaat doen? Of eens op zoek gaat naar een andere baan misschien.
Zie trouwens al dat het volgende topic nummertje 50 gaat worden.Dat moet toch gevierd worden.
Overigens staan nummer 41 en verder niet meer in de OP.Ik ga meer eens op zoektocht als jullie allemaal te lui zijn om die zelf even toe te voegen.
Ik ben wel de enigste die dat af en toe doet samen met MPG.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zeg hallo, niet op ons afkuren he
Ik heb er geen rechten toequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben wel de enigste die dat af en toe doet samen met MPG.
ik kan ook geen wiki aanpassen dus kan wel steeds alles gaan copy pasten, maar topic erna is dat weer weg als de wiki niet is aangepastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik kan t nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vond mijn onvermogen best een goede smoesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Lastig he, inloggen op de Fok! Wiki. Iedereen kan dat hoor, je hoeft alleen maar even in te loggen daar dus. Dat kan als het goed is gewoon met je Fok! username en password, en zoniet dan moet je gewoon even snel een account aanmaken. Zo gebeurd.
ik wist t echt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik vond mijn onvermogen best een goede smoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |