Noo!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt waar???
Nu ga ik helemaal huilen
Ja staat nog gewoon in de Wiki dus maak je maar niet druk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt waar???
Nu ga ik helemaal huilen
Als het je niet aanstaat ben je vrij om weg te gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is democrate waard in een provincie met extreem veel PVV stemmers?
*bukt*
]quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja staat nog gewoon in de Wiki dus maak je maar niet druk.
Ons huidige kabinet valt nog voordat we een fatsoenlijke coalitie hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Door 't WK zou je helemaal vergeten dat we nog steeds geen coalitie hebben.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Als het hier niet zo'n gedoe was om te stemmen had ik Rutte gestemd
Dat gaat em niet worden denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Achja, Paars Plus ging toch een serieuze poging wagen?
Als echte Nederbelg ben ik gewend coalitieloos door het leven te gaan
Dat heet gewoon vriendelijk begroeten !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit lijkt wel de nachtbagger met al dat gezwaai
Weet ik, maar blijft toch een hoop gezwaai.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heet gewoon vriendelijk begroeten !
Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat zijn jullie van plan met dit mooie weer komende weken ?
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Veel spannendsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.
Klopt. Sinds ik gestopt ben bij de politie moet ik flink beuren om rond te komenquote:
Flink aan het werk. Gedurende het WK best veel vrij gehad. Hopelijk kan ik eind augustus weer een aantal vrije dagen opnemen. Rond Solar ben ik sowieso vrij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |