Ja prima! Ik rij nagenoeg 90% van de kilometers alleen dus de stoel kan ver genoeg naar achter. Daarentegen ook al een aantal keer met z'n zessen er in gereden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef .ZilveR. het volgende:
Kun jij in die 500 normaal zitten![]()
Vriendin van me heeft er een, en haar vriend kan er nauwelijks in zitten
Ligt eraan,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef sproetjes het volgende:
even iets heel anders
ik krijg de keuze uit volgende contracten: in overleg of op oproepbasis
is er nog verschil? ik weet wel wat het inhoud, en ik neig zelf naar in overleg, maar heeft het verder nog voordelen/nadelen?
is in overleg niet met vaste uren , bijvoorbeeld 20 uur per week en oproepbasis niet gewoon een 0-uren contract?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef sproetjes het volgende:
even iets heel anders
ik krijg de keuze uit volgende contracten: in overleg of op oproepbasis
is er nog verschil? ik weet wel wat het inhoud, en ik neig zelf naar in overleg, maar heeft het verder nog voordelen/nadelen?
Dat is heel kort door de bocht, maar om een echt oordeel te vellen moet ik de contracten zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
is in overleg niet met vaste uren , bijvoorbeeld 20 uur per week en oproepbasis niet gewoon een 0-uren contract?
ik ook eigenlijk , maar een 0-urencontact zuigtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is heel kort door de bocht, maar om een echt oordeel te vellen moet ik de contracten zien.
dat klopt eigenlijk wel of : Van Maaseik tot Sint Truidenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
Du verrekte sjtômme Fries! Ut môt netuurlik zièn: 'Vaan Eijsde wies de Mookerhei' !
0 uren contract bestaat trouwens niet meer (op de horeca na) als je een periode van 3 maanden of meer vaste dagen/uren werkt is er een rechtsvermoeden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk , maar een 0-urencontact zuigt
daarom wil ik ook geen oproep contract, daar hebik niks aan ivm vaste lasten, wat ik ze ook gemaild heb nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk , maar een 0-urencontact zuigt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
Du verrekte sjtômme Fries! Ut môt netuurlik zièn: 'Vaan Eijsde wies de Mookerhei' !
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daarom wil ik ook geen oproep contract, daar hebik niks aan ivm vaste lasten, wat ik ze ook gemaild heb nu
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
sportschool instructricegroepslessen geven en fitness
hoiquote:
quote:
ik heb een jaar bij een ambulanceboer gewerkt, been there, done thatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
sproetjes krijgt een blauwe zwaailamp met sirene.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
sproetjes krijgt een blauwe zwaailamp met sirene.
zie je wel dat een vrouwenberoep isquote:
Mag je vinden, ik vind het tofquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
zie je wel dat een vrouwenberoep is
Ik heb bedrijfskleding van mn stichting, telt dat ook?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik vind het tof
zitten ook vaak zat lekkere kerels in die uniformen(de jongere generatie dan, geen 40+ bierbuiken aub)
maar ik heb sowieso een zwak voor mannen in uniform![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef friekin_ het volgende:
Hoiii. Het ging goed
Nu huisje even snel schoonmaken etc. OpruimenWas doen. Want dan komt mijn lief
![]()
Tas; ben je wel al klaar voor de grote ontmoeting?
Alleen de voetzolen? of ook de hielen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Tism het volgende:
Te gek!..Morgen krijgt mijn auto nieuwe sloffen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |