Ook op de dagen dat je moet werken kun je dingen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even
Moet nog 3 dagen werken
En weekends danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.
Werken, Werken en werken. Pas in September 3 weken vakantie. En dan lekker met de caravan en hond richting Italië.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat zijn jullie van plan met dit mooie weer komende weken ?
Hopelijk heb je nog fijn weer in September, maar dat zal vast wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken, Werken en werken. Pas in September 3 weken vakantie. En dan lekker met de caravan en hond richting Italië.
Wat een werken jullie veel zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flink aan het werk. Gedurende het WK best veel vrij gehad. Hopelijk kan ik eind augustus weer een aantal vrije dagen opnemen. Rond Solar ben ik sowieso vrij.
Oh ja, vrijdag vergaderen bij de voetbalclub, zaterdag schilderen, zal wel uit gaan denk ik ik, dat plan ik niet zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook op de dagen dat je moet werken kun je dingen doen
Gezellig buurten bij vrienden bijvoorbeeld
[..]
En weekends dan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je nog fijn weer in September, maar dat zal vast wel.
Als ik kan en ik mag bij mama slapen ga ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen als jij gaat!![]()
Caro![]()
mooie vrouw ook
Marijkequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was en ik houd wel van gezelligMag ik meespelen hier?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Werken, werken, werken. Geen vakantie vieren. Werken. 's Avonds bier drinken, en de dag daarna weer werken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was en ik houd wel van gezelligMag ik meespelen hier?
quote:
Daar moet ik nog achter komenquote:
Dan ga ik bij jou slapen, hoef ik de brug niet over met mn zatte kopquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik. Hell, dat is op kruipafstand van hier.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik. Hell, dat is op kruipafstand van hier.
ik denk zomaar dat het verstandig is dat ik ook ergens een slaapplek charter als ik gaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik kan en ik mag bij mama slapen ga ik
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat het verstandig is dat ik ook ergens een slaapplek charter als ik ga
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achter komenBen momenteel meer fan van het accentje, mits niet te overdreven aanwezig
![]()
De originele zachte gé is hier zeker aanwezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achter komenBen momenteel meer fan van het accentje, mits niet te overdreven aanwezig
![]()
Die muziek boeit niet, het is gezellig :pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek. Veel plezier alvast.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek. Veel plezier alvast.
quote:
Nou, ik heb vaak genoeg nederlandse woorden er tussenquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die muziek boeit niet, het is gezellig :p
Had ik al gezien. Maar daar zit niets tussen voor mij. En als ik naar een concert ga, dan is het voor de muziek, sfeer boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je naar één van de andere optredens. Of voor de sfeer. www.zomerparkfeest.nl
Joah! Mag suikertaartje ook mee?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De originele zachte gé is hier zeker aanwezig
Maar jij bent geen jongetje toch?quote:
Wat wat? Ik snap je nietquote:
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! Mag suikertaartje ook mee?Die is ook verliefd op Caro
quote:[..]