Alleen de voetzolen? of inclusief hielen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
In Maasbracht zit een bedrijfje wat niet te duur is..
Alleen de voetzolen, ik heb al prachtige hielen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alleen de voetzolen? of inclusief hielen?
quote:
Weet je hoe hard ik heb zitten leren jong.quote:
Ik ben nog wat pogingen aan't doen met hulp van mijn moeder omdat er toch ook wel wat rare dingen met leraren die langdurig uitvallen etc. dit jaar uit zijn voorgevallen. Maar zal toch wel niks meer worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is klote.
Kon je je er niet meer doorheen lullen?
Ik als een meiske uit de seventies. Bloemen in mijn haar, bloemetjesjurkjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef Tassiepassie het volgende:
pffffff boodschapjes zijn binnen, water ligt koud, ijsblokjes liggen klaar, en zo de saus voor de pasta opzetten en dan nog zuigen en dweilen pffff warm![]()
Ik zie er straks uit als een sloofje
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik als een meiske uit de seventies. Bloemen in mijn haar, bloemetjesjurkje
Ik heb sowieso het leukste accessoire aan mijn hand hangen danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ziet iig 1 van ons 2 er leuk uit vandaag
Ik vind de mijne toch leuker hoor, maar dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het leukste accessoire aan mijn hand hangen dan
toch nog iets langer dan een uur volgehouden, tussendoor wel 7 folders gelezen ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedankt!
zo ff dvd kijken
en 20 keer op pauze zetten om andere dingen tussendoor te doen, ik ken mezelf
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch nog iets langer dan een uur volgehouden, tussendoor wel 7 folders gelezen ook![]()
jawelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is de film dus niet boeiend genoeg?
quote:
dat werkt alleen als er een leuke vrouw bovenop me ligtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zak chips, fles cola en genieten van de film. Nergens aan denken en alleen naar dat scherm kijken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat werkt alleen als er een leuke vrouw bovenop me ligtMaar dan mis ik alsnog de helft van de film
maar goed ik ga weer ff naar beneden
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als er een leuke vrouw bovenop me ligt, dan kijk ik helemaal geen TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |