quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef friekin_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB EEN BAAAAN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ben alweer thuis, was wel even lekker op terras bij Bracke of coursequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Heerlen ftw!
Ik ga vanmiddag terrasje doen daaro als 't weer zo doorzet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:44 schreef postmortum het volgende:
Alexxx zijn er wel andere leuke velgen voor een Ibiza te krijgen?
Trouwens ik vind Candygirl er lekker uitzien![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
0 uren contract bestaat trouwens niet meer (op de horeca na) als je een periode van 3 maanden of meer vaste dagen/uren werkt is er een rechtsvermoeden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zak chips, fles cola Tuut chips, fles bier en genieten van de film. Nergens aan denken en alleen naar dat scherm kijken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB EEN BAAAAN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een leuke receptiemiep bij een vakantiepark in Weert
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef friekin_ het volgende:
quote:
haha ik krijg zelf al leuk en lief gezelschap zo dus ik ga echt niet wegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Overleven we ook wel weer. Maar je mag altijd binnen komen om me gezelschap te komen brengen.
gefeliiiiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zojuist ook goed nieuws te horen gekregen. Al tijdens mijn afstuderen ga ik een project leiden onder het toeziend oog van mijn begeleider. Als dat goed gaat lopen dan kan ik ook na mijn afstuderen daar wellicht blijven.
Je bent onwetend en daar maakt een werkgever gebruik vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:22 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt niet!!! ik heb dat al 3 jaar en zou er ook nooit meer aan beginnen
de ene week 50 uur en de andere week 0 uur, of een maand niet en dan 3 wel!
Dat is mijn probleem nu ook juist en krijg er devan
http://www.juristenteam.n(...)urrent_pagina_ID=769quote:Rechtsvermoeden van een arbeidsovereenkomst
Werk je in een periode van drie opeenvolgende maanden elke week of tenminste twintig uur per maand, dan ontstaat het rechtsvermoeden dat je op basis van een arbeidsovereenkomst aan het werk bent. Het aantal uren waarvoor een arbeidsovereenkomst tot stand is gekomen, is afhankelijk van het gemiddeld aantal gewerkte uren over de afgelopen drie maanden dat je hebt gewerkt. Door de introductie van het rechtsvermoeden kan de werkgever niet langer ontkennen dat er sprake is van een arbeidsovereenkomst als je regelmatig werkt. Het rechtsvermoeden betekent dat de werkgever kan ontkennen dat er sprake is van een arbeidsovereenkomst. Hij moet dan wel gemotiveerd aangeven om welke reden er volgens hem geen arbeidsovereenkomst is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je bent onwetend en daar maakt een werkgever gebruik van!
[..]
http://www.juristenteam.n(...)urrent_pagina_ID=769
troostkussiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:02 schreef candygirl het volgende:
[..]
laat ook maar, krijg er zo devan
![]()
en ben nog op een antwoord aan het wachten
thxquote:
Jij staat in je recht als je aan die voorwaarden voldoet. (tenzij ze onder de Horeca CAO vallen)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
thx
kan ik wel gebruiken, heb vandaag echt zo'n baal dagje vandaag erom![]()
kan niet zo goed tegen onzekerheid en onduidelijke antwoorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |