komt er een vervolg?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was heel gezellig hoorvind het gewoon een kut TT en ik heet sproete[b]s[/s]
t lijkt wel een gestapo verhoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt er een vervolg?viel hij mee of tegen? viel jij me of tegen?
Heb je hem in de boeien geslagen en met je knuppel bewerkt, mocht hij je pet op?
![]()
En je hebt gelijk, ik zal een andere TT aanvragen, naamtopics horen leuk te zijn. Suggestie?
Net als de Limburgers ben ik nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t lijkt wel een gestapo verhoor
geen suggesties eigenlijkiets met hitte, want warm is het
neenee, ik heb al een andere goede aangevraagd, zie de STA FBquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:15 schreef Tassiepassie het volgende:
TT: stomende meetings en beginnende vonken
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neenee, ik heb al een andere goede aangevraagd, zie de STA FB
NEENquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilde iets met hitte, en je hebt je S!
Iemand zal je er vast wel inzettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef candygirl het volgende:
Weet wel een nieuwe TT
Candygril gaat voortaan meeposten![]()
hm sta niet eens in de lijst dus zal wel niet he ,miep,miep![]()
Verder aan het afwachten op de regen en frietjes aant eten, jammie
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iemand zal je er vast wel inzetten
Ja, die zou opdekop dus vanmiddag langsbrengen,maar ze was hem kwijtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe dat dan met een zweepje
je komt als vrouw pas in die lijst als je met minstens 3 personen uit het topic naar bed bent geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef candygirl het volgende:
Weet wel een nieuwe TT
Candygirl gaat voortaan meeposten![]()
hm sta niet eens in de lijst dus zal wel niet he ,miep,miep![]()
Verder aan het afwachten op de regen en frietjes aant eten, jammie
Nope nog altijd 30 + graden hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
bij iemand anders in limburg al aant regenen enz?
Moet wel lukken met jou creativiteitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die zou opdekop dus vanmiddag langsbrengen,maar ze was hem kwijtHeb nu wel een stoomcursus zelf zweep maken gekregen
![]()
[..]
los van elkaar??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je komt als vrouw pas in die lijst als je met minstens 3 personen uit het topic naar bed bent geweest(bij mannen ligt de drempel op 5 btw)
mja, maar ik ben een Dominant, zwepen HOREN voor mij gemaakt te wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet wel lukken met jou creativiteit
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
los van elkaar??
met 3 mannen samen is een veel beter idee![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar ik ben een Dominant, zwepen HOEN voor mij gemaakt te wordenIk zoek wel een subje die alsnog zwepen voor me maakt
[..]
je klinkt ervaren! Kun je ook zweepjes maken toevallig?
nope, weet ze wel te gebruiken , tsjakkequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar ik ben een Dominant, zwepen HOEN voor mij gemaakt te wordenIk zoek wel een subje die alsnog zwepen voor me maakt
[..]
je klinkt ervaren! Kun je ook zweepjes maken toevallig?
nicequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:40 schreef candygirl het volgende:
[..]
nope, weet ze wel te gebruiken , tsjakke![]()
![]()
![]()
of te laten gebruiken
kelders kunnen sowieso leuk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
leuk al die onderwerpen hier.als we zo door gaan gaat ons Limburg topic nog naar KEL
voor het eerst in mijn leven blij dat ik een domme blonde doos benquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nicewanneer kom je langs? krijg je spoedcursus,en als je een fout maakt, slaag
het is koel in mijn kelder nuquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:50 schreef candygirl het volgende:
[..]
voor het eerst in mijn leven blij dat ik een domme blonde doos ben
Eenschquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was heel gezellig hoorvind het gewoon een kut TT en ik heet sproetjes
jij ook al een subje?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best spannend om er eens in op te worden gesloten.
We moeten vandaag beide nog vanalles doen, iets met eigen leven enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zitten jullie dan nu elk achter de eigen pc?
dat jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We moeten vandaag beide nog vanalles doen, iets met eigen leven enzo
moet je vooral zeggen vlak voor je hierheen komt....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk dat dat wel beter bij mij pastben eigenlijk meer een pijn ontvanger
ik heb een koele kelderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef candygirl het volgende:
de gedachte aan koele kelders, enen mannen maakt het dat ik het nog warmer krijg
en bedankt
ben jaloersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet je vooral zeggen vlak voor je hierheen komt....
ik wil je ook wel ff met de zweep onder handen nemen hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef candygirl het volgende:
de gedachte aan koele kelders, enen mannen maakt het dat ik het nog warmer krijg
en bedankt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
switchje van mequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerst ga je mij verdrinken in je zwembad en daarna trap je mij de kelder inquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Alex ik geloof je maar ik moest even lachen want je opmerking is geniaalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een koele kelder
ik heb meer zwepen dan de gemiddelde manege
wat doe je nog thuis?
maargoed dat sangria a la tassie sterke shit is...dan voelt hij het minder...wel zo aardig de eerste keer hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
switchje van me![]()
![]()
En eigen levens zijn overrated als je ook bij een lekker ding kunt zijn
Als ik een ding wil hebben koop ik het wel, ik ben meer van de mooie meidenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
switchje van me![]()
![]()
En eigen levens zijn overrated als je ook bij een lekker ding kunt zijn
mag jijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik wil je ook wel ff met de zweep onder handen nemen hoor
ik heb geen kelder nodig om je pijn te doen dat kan ook prima tussendoor tijdens het drinken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst ga je mij verdrinken in je zwembad en daarna trap je mij de kelder in
maar stiekem vind ik dat wel fijn
oh godquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als ik een ding wil hebben koop ik het wel, ik ben meer van de mooie meiden
Hoelaat komt het bezoek ongeveer ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maargoed dat sangria a la tassie sterke shit is...dan voelt hij het minder...wel zo aardig de eerste keer he
de stoelen er om heen ook btwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan niet meer eten aan de keukentafel omdat die vol ligt met zwepen en materiaal om zwepen te maken
Wat ben je met mij van plan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb geen kelder nodig om je pijn te doen dat kan ook prima tussendoor tijdens het drinken.
Verzuipen doe ik niet...dan stribbel je niet meer tegen
bij jou wel ja, ik pies weer naast de potquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahhhh kijk aan...meteen onderdanig
Ik ga niet naar die vent...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh godsucces morgen met de pastoor he?
zoete inval hier dus geen idee. Iedereen 'komt' hier als hij /zij zin heeftquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoelaat komt het bezoek ongeveer ?
bemoei je daar eens niet mee jahquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij jou wel ja, ik pies weer naast de pot
sangriaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maargoed dat sangria a la tassie sterke shit is...dan voelt hij het minder...wel zo aardig de eerste keer he
rond 9 prima dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zoete inval hier dus geen idee. Iedereen 'komt' hier als hij /zij zin heeft
kom je snel genoeg achterquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat ben je met mij van plan ?
dimmen we ff? Nog een keer een grote mond en ik bind je vast, inclusief gagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bemoei je daar eens niet mee jahanders krijg jij ook nog een pak rammel.
Ja ik hoop het ook. afkoeling is wel fijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
okidoki
ik hoop dat het droog blijft vanavond want wil niet binnen in een benauwd huis zitten
doe maar. Je kunt me best ff remmen maar never helemaal temmen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dimmen we ff? Nog een keer een grote mond en ik bind je vast, inclusief gag
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe maar. Je kunt me best ff remmen maar never helemaal temmen!
neuh, maar ik kan er wel voor zorgen dat je compleet machteloos bentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe maar. Je kunt me best ff remmen maar never helemaal temmen!
tas is echt een baas ! die sluit je niet zomaar opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, maar ik kan er wel voor zorgen dat je compleet machteloos bent
missschien kun je wat ijsklontjes eruit halen en die over zijn rug heen wrijven dan maakt de pijn van hetquote:
wie heeft het over opsluiten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
tas is echt een baas ! die sluit je niet zomaar op
oeh lekkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, maar ik kan er wel voor zorgen dat je compleet machteloos bent
je weet wat ik ga gebruiken om je vast te binden...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oeh lekkerook prima...kijk alleen wel uit als ik ooit loskom want dan krijg je het 3voudig terug.
Steek zo een breinaald in je snikkel hoor issie permanent stijf
nee dat is te soft voor Kev dat is stiekem een beest hij wil het hard.veel en ongenadigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
missschien kun je wat ijsklontjes eruit halen en die over zijn rug heen wrijven dan maakt de pijn van hetook wat minder hard
ja dat weet ik mister rubber maar ooit zul je me los moeten maken want een lijk gaat zo stinken op den duur.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet wat ik ga gebruiken om je vast te binden...
Gewoon hard beginnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
missschien kun je wat ijsklontjes eruit halen en die over zijn rug heen wrijven dan maakt de pijn van hetook wat minder hard
ik voer je wel hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja dat weet ik mister rubber maar ooit zul je me los moeten maken want een lijk gaat zo stinken op den duur.
Gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
ohh net ff geproeft of de sangria goed is ingetrokken
we gaan total loss dronken worden
Hoe is het met vriendlief?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
ohh net ff geproeft of de sangria goed is ingetrokken
we gaan total loss dronken worden
nog ziekjes maar voelt zich stukken beter dan gisteravondquote:
het is wordTquote:
Lol, dan is hij wel een stuk beter als hij daar aan denktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nog ziekjes maar voelt zich stukken beter dan gisteravond
ik zei hem dat tlk eens een blowtje wil roken haha zegt ie laat m maar ene meenemen dan leer ik t hem wel
echt niet, het is word!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
het is wordT
voor straf krijg je met de zweep op je kloten tot ze zo blauw zijn als de lucht hier
Kan hij me vanavond tips geven wat ik dan moet meenemenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nog ziekjes maar voelt zich stukken beter dan gisteravond
ik zei hem dat tlk eens een blowtje wil roken haha zegt ie laat m maar ene meenemen dan leer ik t hem wel
haha ik denk dat hij het niet perse over vanavond had hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lol, dan is hij wel een stuk beter als hij daar aan denkt
bijdehandjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt niet, het is word!
[ afbeelding ]
yep! Ik heb het bewijs mogen aanschouwen...maar ben nog steeds niet bang voor je sorry schat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat handje komt vrij had aanmaar dat wist je al
hoef je ook niet te zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yep! Ik heb het bewijs mogen aanschouwen...maar ben nog steeds niet bang voor je sorry schat.
Hey mij niet te dronken maken hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:51 schreef Tassiepassie het volgende:
heb net glas sangria op en valt zwaar
Dat moet ik vanavond ook in het achterhoofd houden. Niet dat ik rond een uur of 2 vannacht al K.O. benquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey mij niet te dronken maken hemorgen moet ik nog voetbal kijken
is er strand in Utrecht?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
Zo. Live vanuit utrecht. Nu nog wachten op het gezelschap
Nee. Wel water. En dat die lada maar geen deuk in mijn mooie peugeot rijdtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is er strand in Utrecht?Niet die mooie Lada vies maken he?
peugeots genoeg op de wereld. De Lada Samara is een zeldzaamhied... Dat ding is vorige zomer nog op enneernaar Rusland geweest metde Russische Klassieker clubquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Wel water. En dat die lada maar geen deuk in mijn mooie peugeot rijdt
Ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Valt het op dat ik iets met Lada's heb?
Neequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik dan ook foto's van mijn eigen Lada's gaan posten?
Jammer, ik wilde net de foto van mijn Niva met MPG zn date achter het stuur op de bijrijdersstoel postenquote:
Ik ben niet zo'n auto fanaat. Daar missen wij de klikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik dan ook foto's van mijn eigen Lada's gaan posten?
dat mag welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net de foto van mijn Niva met MPG zn date achter het stuur posten
ik ben ooit naar het oostelijkste puntje van tsjechië gereden om één auto op de foto te zettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n auto fanaat. Daar missen wij de klik
Respectquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben ooit naar het oostelijkste puntje van tsjechië gereden om één auto op de foto te zetten
Je hebt wel een leuke reis gehad neem ik aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de foto in kwestie is mislukt, de auto stond vrij belabberd
3 keer geprobeerd, lukt me nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
Dit moet je lezen
Koppltje of exen gaan ruzie met elkaar uitvechten via het forumquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 keer geprobeerd, lukt me niet
wat een bagger verhaal
nee. triest. laat ze het prive oplossen, en de popcornkneusjes neit hungenot gunnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
Dit moet je lezen
absoluut!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuke reis gehad neem ik aan
ik zag het indd, wtf wazigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koppltje of exen gaan ruzie met elkaar uitvechten via het forumwazig
ja en? Des te beter slaap je vannacht en des te sneller is het tijd voor voetbalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey mij niet te dronken maken hemorgen moet ik nog voetbal kijken
Oke ik zal het lezen morgenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. triest. laat ze het prive oplossen, en de popcornkneusjes neit hungenot gunnen.
[..]
absoluut!![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef sproetjes het volgende:
ik ga film kijken en dan lekker burgelijk optijd slapen
moet nog bijkomen van die paar uur slaap
dus dag fok!![]()
en hello dear john
Jij bent best ok volgens mij.quote:
Heb ik! Wat is daar mee?quote:
ik ga dnek ik ook een film kijken, voeten in een teil met koud water...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef sproetjes het volgende:
ik ga film kijken en dan lekker burgelijk optijd slapen
moet nog bijkomen van die paar uur slaap
dus dag fok!![]()
en hello dear john
hey!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:09 schreef Joysa het volgende:
Alexxx, best ok.. Klinkt super![]()
Meeeeeeeen regen hier, en heel harde wind, en onweer
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey!Ik ben een Fries... Wij zijn niet zo scheutig met complimentjes... Als een Fries je bestok vind, is dat meer waard dan dat een amerikaan zegt dat je "wow, the most fantasic person alive" bent, want wij menen het WEL
![]()
![]()
Voetenbadje was lekker... maar nog geen regen
Is gezellig!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
Misschien moet ik ook eens een fobo maken. Ooit.
Facebook heb ik wel, kwam ik achter toen ik mijn naam googledequote:
Je mag me toevoegenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Facebook heb ik wel, kwam ik achter toen ik mijn naam googlede
Done!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag me toevoegen
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000967726789
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee Uithoorn.. Woon niet meer in Venlo
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat eens gelezen te hebben
Lucht van 30 graden door m'n huis, nee, doe maar nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef sproetjes het volgende:
heerlijk net effe alle ramen en deuren op gehad, nu in de woonkamer nog
effe doorluchten
tis hier zeker geen 30 graden meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lucht van 30 graden door m'n huis, nee, doe maar niet
Hier welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
tis hier zeker geen 30 graden meer
zal es ff buiten checken hoe warm t nog is
Kon dat hier maar!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
net ff naakt buiten in de regen gestaanzo lekker
Shit, je hebt gelijk! Het is flink afgekoeldquote:
indd, ik kreeg al bekijks van de overbuurjongens net toen ik alle ramen open zette omdat ik hier in mn bikini rondloopquote:
lekker hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Shit, je hebt gelijk! Het is flink afgekoeld!
Toch maar even alles opengezet
Dat is hier ook ja, ongeveer 10 huizen kunnen dan meekijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
indd, ik kreeg al bekijks van de overbuurjongens net toen ik alle ramen open zette omdat ik hier in mn bikini rondloop
jekunt hierin de tuin komen staan?quote:
Ik heb geen overburen.. en geen achterburen.. allen naast me wonen mensen, met blindekanten van huizen op mijn tuin gerihtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
indd, ik kreeg al bekijks van de overbuurjongens net toen ik alle ramen open zette omdat ik hier in mn bikini rondloop
Als jij de enige bent die kijkt is het niet zo heul ergquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jekunt hierin de tuin komen staan?kijk ik wel ff de andere kant op
![]()
[..]
Ik heb geen overburen.. en geen achterburen.. allen naast me wonen mensen, met blindekanten van huizen op mijn tuin geriht
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij de enige bent die kijkt is het niet zo heul erg
in je bikini bij hun aanbellen en vragen waarom ze naar binnen schijnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:27 schreef sproetjes het volgende:
oke dilemma
wat mannelijk volk aan de overkant blijkt vrij smakelijk van een afstandje
er word inmiddels hier naar binnen geschenen met een lampje(hoe fout)
gaan slapen, of gewoon even lekker schaamteloos mee flirten?
internetwarriortext, ik zou op bed gaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in je bikini bij hun aanbellen en vragen waarom ze naar binnen schijnen
hahahaahahha dát zou geniaal zijn, maar daar heb ik "the balls" niet voorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in je bikini bij hun aanbellen en vragen waarom ze naar binnen schijnen
Wat is dat?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
01. 292 Socios
02. 271 iBenny
03. 245 Kally
04. 224 Alexxxxx
05. 221 chewbacca_maatschappij
06. 219 JustinK
07. 218 Bellatrix
08. 187 chufi
09. 182 Symphonic
10. 179 the_legend_killer
Ohhh zoquote:Op zondag 11 juli 2010 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iedere dag word bekeken wie het hoogst op de kansloosheidsmeter scoort:
Dagcijfers #206
Msn ? Wat is dat?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
en het is weer stil.. zit iedereen op msn of zo?
Je ex isje ex, J. is je toekomstquote:Op zondag 11 juli 2010 01:49 schreef friekin_ het volgende:
Terug van Bospop, zwaar aangeschoten, en ik voel me kut, Mijn ex heeft zoveel verneukt dat ik niet kan waarderen wat ik heb zonder dat ik doemscenario's bedenk. Waardoor ik dus constant in onzekerheid leef. De vraag is of ik dat aankan.
Beeb. ik ben non stop bang dat ik gedumpt word. Geen ideale situatie.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ex isje ex, J. is je toekomstIk weet hoe het is om te veel aan exen tedenken, geloofme.. maar probeer hem los te laten... Geniet van wat je hebt en wat je nog gaat krijgen
ik weet het..quote:Op zondag 11 juli 2010 01:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Beeb. ik ben non stop bang dat ik gedumpt word. Geen ideale situatie.
Dit gaat goedkomen omdat je het verdientquote:Op zondag 11 juli 2010 01:49 schreef friekin_ het volgende:
Terug van Bospop, zwaar aangeschoten, en ik voel me kut, Mijn ex heeft zoveel verneukt dat ik niet kan waarderen wat ik heb zonder dat ik doemscenario's bedenk. Waardoor ik dus constant in onzekerheid leef. De vraag is of ik dat aankan.
Ik heb hier geen zin in.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit gaat goedkomen omdat je het verdient
Ga lekker op bed en slaap er een nachtje over... je weet dat J. niet zo is als je ex...quote:Op zondag 11 juli 2010 01:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik pas hiervoor, ik ben beter dan dit. Ik kan dit niet.
Wat denk je dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 04:22 schreef Alexxxxx het volgende:
slapen lukt hier ook nietik denk te veel
Arme jij.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef postmortum het volgende:
Bospop , middernacht , Have You Ever SEn The Rain ?![]()
Trouwens ik heb Friekin_ niet gezien
jij bent gewoon 24/7 geilquote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme jij.
De regen was echt mental jong. Ik ben door die bui naar huis gefietst, mijn broekje is nog steeds niet droog.
oh gaat er nog gereld worden in Sittard ?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Tassiepassie het volgende:
al lekker in t water gelegen net.
Gisteravond was weer gezellig
Zo lekker ff op de koffie bij oma en voor de rest van de dag nerveus zijn voor vanavond.
Ik weet het. Ik had mijn dopje lekker in mijn zak gedaan voor ik naar binnen liep. De watervoorziening was echt magertjes ja. Ze hadden wat sproeiers moeten plaatsen. Ach, ik heb het overleefd. Crosby, Stills & Nash waren goedquote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent gewoon 24/7 geil
Trouwens wat een slechte organisatie:
waterkranen waar je 20 minuten moest wachten.
Flesjes zonder dop naar binnen wtf.
Starten met ijs te verkopen om 19.00 uur
Lockers zouden tot 1 uur open zijn , kom ik daar om 0.45 uur , zijn ze al gesloten.
geen verkeersregelaar op de parkeerplaats na afloop van het festival .
Beveiligingspersoneel dat er op uit is zoveel mogelijk uit je tas te halen.
het zal wel door mijn gemillimeterde haar komen , maar ik was ook echt de enige die tot aan zijn sokken gefouilleerd werdquote:Op zondag 11 juli 2010 10:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had mijn dopje lekker in mijn zak gedaan voor ik naar binnen liep. De watervoorziening was echt magertjes ja. Ze hadden wat sproeiers moeten plaatsen. Ach, ik heb het overleefd. Crosby, Stills & Nash waren goed
Ik wou dat ik eens goed gefouilleerd werdquote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
het zal wel door mijn gemillimeterde haar komen , maar ik was ook echt de enige die tot aan zijn sokken gefouilleerd werd
haha door zo'n dikke man met een bierpensquote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens goed gefouilleerd werd
als ze verliezen zal overal wel de hel losbreken met al die mensen die in deze hitte staan te zuipen op pleintjesquote:Op zondag 11 juli 2010 10:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh gaat er nog gereld worden in Sittard ?De gemeente Sittard ziet echt spoken haha
oranjefans zijn sowieso clownsquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ze verliezen zal overal wel de hel losbreken met al die mensen die in deze hitte staan te zuipen op pleintjes
Siewosie veel bierpensen. Ik heb een goede vraag.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha door zo'n dikke man met een bierpens![]()
Doe mij de metalsletjes van graspop maar die mogen mijn 24/7 fouilleren , ik heb me ook 10x door dezelfde laten fouilleren dit jaar
Op Bospop haalde ik de gemiddlede leeftijd met 30 jaar omlaagquote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Siewosie veel bierpensen. Ik heb een goede vraag.
WAAROM zijn de vrouwen die besluiten om alleen een bh te dragen met een korte broek, de vrouwen die dat juist niet moeten doenMijn hoornvlies doet nog steeds pijn.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
Op Bospop haalde ik de gemiddlede leeftijd met 30 jaar omlaag![]()
Ik denk dat de vrouwen in de 50 die daar lopen dat ze gilfs zijn
oh ik heb beloofd dat als nl vandaag zou winnen ik naar Düsseldorf zou lopenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ieder t zijne he. Jij geilt op poolse sletjes en anderen op oranje
ik ook omdat de meeste mensen al weg waren stond ik het laatste half uur oo de 5 de rijquote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. Maar, ik ben losgegaan bij John.
hopelijk heb je goede wandelschoenen danquote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ik heb beloofd dat als nl vandaag zou winnen ik naar Düsseldorf zou lopen
nee hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 10:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hopelijk heb je goede wandelschoenen dan
ik zou wel willen , maar ik moet door de Selfkant naar de Hateboerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef candygirl het volgende:
nog steeds zo benauwd, kreeg net sms vam vrienden of ik mee ging zwemmen in de hatenboer in sittard ,maar weet niet.....
Voor mij is het te warm om vandaag actief te worden. Ik ga straks wel nog even aan de slag om voor wat verkoeling te zorgen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef candygirl het volgende:
nog steeds zo benauwd, kreeg net sms vam vrienden of ik mee ging zwemmen in de hatenboer in sittard ,maar weet niet.....
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou wel willen , maar ik moet door de Selfkant naar de Hateboer
Lijkt me niet heel verstandig om nu door Duitsland te rijden met Nederlands kentekenquote:
Nee In Sittard bij het CIOSquote:
Wel fijn zwemmen daarquote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef candygirl het volgende:
ahzo zal toch wel mee vallen,zal mijn oranje wuppies uit de auto halenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verstandig om nu door Duitsland te rijden met Nederlands kenteken
Een zwembad wat zo heet?quote:
welke je ex of je nieuwe?quote:
Wat een opmerking weerquote:Op zondag 11 juli 2010 12:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
welke je ex of je nieuwe?
misschien is die nieuwe van ziek van het gezeik met je ex
voetbalquote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat een opmerking weer
Je wekt nu de suggestie dat ik een druk relatieleven heb
Iig. Mijn beeb heeft het flink te pakken, dus vanavond alleen met vrienden voetbal kieken.
het is wel veel te makkelijk trollen met die oranjefans hahaquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een paar dope gebruikers op een fietsje
Nee ik vind gewoon dat ik het moest zeggenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is wel veel te makkelijk trollen met die oranjefans haha
Dat is Hatenboer, niet hateboer..quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Een zwembad wat zo heet?
Bij Roermond heb je ook Hateboer, gewoon buiten zegmaar bij die plassen.
Stoplicht waar je vanaf daar nog maar 80 mag als je van de kant van Weert komt en daar rechtsaf..
ik geloof dat het in Sittard , de nieuwe hateboer heet , ben niet 100 % zekerquote:
Sangria a la tas is wel lekker !quote:Op zondag 11 juli 2010 12:54 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanavond bij ons thuis voetbal kijken met familie.
We hebben vuvuzela's, een grote trom versierd in oranje stijl en een megafoon![]()
Verder genoeg drank,hapjes en een dosis nervositeit en gezelligheid en de avond kan niet meer stuk (als ze winnen)![]()
![]()
![]()
![]()
Tussendoor lekker in water springen,iedereen neemt zwemkleding mee![]()
En kijken of we de sangria nog opkrijgen
Wat een kutopmerkingquote:Op zondag 11 juli 2010 12:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
welke je ex of je nieuwe?
misschien is die nieuwe van ziek van het gezeik met je ex
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:55 schreef vosss het volgende:
Goed. Ik ga douchen, mn auto zoeken en dan F1 kijken.
Doei
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sangria a la tas is wel lekker !
dat was niet zo bedoeld was bedoeld als een grapje , omdat die ex van haar blijkbaar gisteren had zitten te klotenquote:
shell aan de rijksweg die is 24/7 openquote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey waar kan ik nu op zondag eigenlijk nog sigaretten halen? tankstation ?
Is je geraden dat je het niet zo bedoeldequote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was niet zo bedoeld was bedoeld als een grapje , omdat die ex van haar blijkbaar gisteren had zitten te kloten
Cafe de Hook? bp tankstation? AH na 4 uurquote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey waar kan ik nu op zondag eigenlijk nog sigaretten halen? tankstation ?
ah to go op het stationquote:Op zondag 11 juli 2010 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ah oke straks dan maar even kijken
Naar het cafe ga ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |